Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 03/13/15 in all areas

  1. Salutari, Cu acceptul dvs as dori sa-mi prezint si eu noua achizitie de care sunt foarte mandru. Sunt la al doilea 120d practic, primul l-am luat cand eram in UK, o masina la care am tinut foarte mult desi am vandut-o repede pentru motive de neinteles, nici macar eu nu stiu, probabil ca n-aveam ce face, practic am pus-o la vanzare la un pret mai mare decat ma asteptam sa se vanda si .... s-a vandut. Apoi mi-a parut atat de rau, am schimbat vreo 4 masini dar gandul meu mereu a ramas la 120'ul meu ! In fine... mi-am zis ca atunci cand ma intorc in Romania o sa-mi iau un 120d si nimic altceva, desi mintea mi-a fugit la alte masini de multe ori, am zis sa-mi urmez inima si sa-mi iau marea mea iubire, un 120d! Am vanat site'uri cu anunturi auto timp de vreo luna, fara sa-mi sara nimic in ochi... Pana am vazut anuntul asta: http://olx.ro/oferta/bmw-seria1-m-paket-163cp-ID37tL5.html#dfd459f6f3 Era practic singurul M-Sport in raza mea de pret asa ca n-am mai stat pe ganduri si m-am dus la Pitesti, am ajuns seara, n-am apucat sa-l vad prea bine dar l-am luat la o tura, m-am invartit pe langa el si am batut palma! A doua zi l-am luat si l-am dus la service pentru o verificare la sange ! Dar inainte de verificare am schimbat toate filtrele si uleiul (BMW) la masina ca un prim pas. http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/03/09/df98f491db29d0a2f49426ee2930d2c9.jpg Masina a fost testata mecanic si electronic (pe laptop). Dupa ce s-a resetat indicatorul de service , singura eroare data pe tester a ramas la placutele de frana, senzorii dusi. Desi era nevoie numai de placute fata, azi am comandat placute fata+spate+senzori si saboti pt frana de mana, asta ca sa termin cu franele (discurile sunt in stare buna)... Mecanic masina nu are nimic in afara de doua bucsi mari de bascula fata care sunt de asemenea comandate. La service mi s-a spus ca masina a fost lovita usor spate, adica bara, haion, stop stanga si putin aripa stanga probabil... in rest masina este beton, cel putin acum la prima vedere. Nu s-a umblat la structura metalica a masinii pe interiorul portbagajului deci a fost o lovitura usoara in spate. Masina a fost adusa din Belgia, probabil baietii au luat-o lovita si au reparat-o dupa care au pus-o la vanzare. Nu am nimic de reprosat masinii, este in stare mecanica si estetica excelenta, se puteau stradui un mic mai mult la revopsirea barii spate (treaba cam de mantuiala) . In fine, ia-ta si poze cu ea acasa: http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/03/09/47f5561e29bcde6db126ad9c9d6ae846.jpg http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/03/09/8b20103ca9f3464c04acc84e422e4dfd.jpg http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/03/09/9275e1f5ef9a1889ec39329a46c5d64e.jpg http://tapatalk.imageshack.com/v2/15/03/09/43d936bd342dfdd15add993d57457511.jpg Iubesc seria 1, am schimbat multe masini dar nu am intalnit nimic sa se conduca la fel de bine, pentru mine la momentul asta este masina ideala in raport look/putere/consum . Cam atat momentan dar voi reveni
    4 points
  2. Multumesc ! Sper,daca iese ceva frumos,macar sa nu iasa tachetii prin capota :LMAO:
    3 points
  3. Eu ma gandeam sa colantez masina in galben si sa ma apuc de TAXI,cand vad ca apare clientul cu bagaje,repede apas butonul,se deschide portbagajul apoi apar si eu sa ajut la incarcare :LMAO: L.E. Banuiesc ca in acest caz trebuie si o instalatie GPL,nu ? Ceva recomandari :ike: @Bala - te inteleg,este o optiune pe care poate nici eu nu o voi folosi prea des,insa e acolo la nevoie,indiferent de situatie
    2 points
  4. A gresit site-ul jimi asta, credea ca e autovit aici. Sent from my iPhone 1s using Tapatalk
    2 points
  5. Nu ma deranjeaza ce spuneti.Va multumesc oricum pt parerile voastre!! Pretul este negociabil!!!
    2 points
  6. Receptioneaza digital de costa atat ? Realizezi ca incepand cu 17 iunie devine inutil ?
    2 points
  7. Bai petarda de om nu te potolesti odata! Ti-am zis sa nu mai ma amesteci in postari si sa nu mai faci referiri la mine. Esti greu de cap? Sau din cauza ochelarilor nu mai vezi ce scrii? Ti am scris special textul bolduit ca pe viitor sa nu mai vb de mine cu "unu". Si minusuri iti iei ca bati campii cu pastarile tale. Cum este si cazul celei de mai sus. De parca intereseaza pe cineva ca tu trebuie sa scazi pretul la masina. Dute si fa reclama in alta parte la masina.
    2 points
  8. Am facut eu un drum tm-buc sa vad masina. Tehnic este aproape ok cu exceptia bateriei aproape moarte,ceva ineregula la filtru de particule si mici troncaneli pe fata.Nimic neasteptat la o masina SH. Lucru care m-a facut sa zic PAS a fost faptul ca masina este revopsita INTEGRAL,lucru despre care vanzatorul nu stie nimic!?Poate pe altii nu-i intereseaza aceste chestii dar pe mine unul ma intereseaza. Am scris aceste lucruri nu pentru a strica topicul de vanzare ci pentru a nu face cineva un drum lung pentru gasi altceva decat se asteapta!
    2 points
  9. Dupa 5 ani frumosi petrecuti impreuna cu e90-ul, a venit vremea unui e60 lci din primul an de productie, si anume 2007, avand motorul de 2.0d ( M47 ) legat la o cutie automata. Masina are in prezent 181.000 km si a avut un singur proprietar de cand a iesit pe portile fabricii. Ca si impresii, dupa o saptamana de la achizitie, mi se pare mult mai stabila si confortabila comparativ cu e90-ul. Motorul isi face treaba foarte bine pe caroseria asta, nu mi se pare deloc puturos. Lucruri de efectuat in curand la ea: - detailing interior/exterior - volan sport - jante 18 ( achizitionate deja ) - schimbat ulei si filtru in cutie - folii - tips dublu - leduri nr. de inmatriculare
    1 point
  10. Vand 2 volane M-Pack E90 E91 E92 E93 fara padele complete cu airbag si 1 volan cu padele care merge pe seria 5 F10 F11 5GT(F07) , seria 7 F01 si seria 6 F06. Volanele o sa imi ajunga pe sfarsitul saptamanii. pret 350 euro pt seria 3 si 450 euro pt cel cu padele Preturile sunt fixe, si nu ma intereseaza schimburile. Pentru cei care vor sa negocieze preturile sunt 400 si 500 euro negociabil http://s30.postimg.org/ybvkappnh/SAM_1797.jpg http://s30.postimg.org/ha2q8masd/SAM_1800.jpg
    1 point
  11. Modulul de la trapa este atasat de motorul acesteia. Acolo ai o mufa cu 13 pini Pinul 1 din mufa respectiva merge in tabloul de sigurante la siguranta numarul 46 (iti va trebui un pin pentru siguranta) Pinul 2 merge la masa, il legi pe caroserie undeva prin intermediul unui surub. Pinul 3 merge la pinul 6 din mufa butonului trapei Pinul 10 merge legat la firul de K-bus, deasupra panoului de sigurante este o cutie neagra unde sunt diferite noduri de legatura. Aici legi firul de la pinul 10 pe firul de culoare alb/rosu puncte galbene Pinii 9 merge la pinul 4 din butonul trapei pinul 11 merge la pinul 5 din butonul trapei Pinul 13 merge la pinul 3 din butonul trapei Pinul 2 din butonul trapei merge legat la un fir gri/rosu acest fir il gasesti in mufa lampii de pe plafon. (este pentru iluminatul butoanelor) Restul pinilor nu sunt utilizati. Iti recomand sa deconectezi bateria! Bafta!
    1 point
  12. Asta e comfort acces la F30/F32 s.a
    1 point
  13. De multe ori, vopsirea ulterioara nu este la calitate OEM.
    1 point
  14. iau copilul vine de la afterschool cu ghiozdan ii deschid din masina portbagaj si n situatii , poate tu nu faci asta , eu il folosesc f des , nici nnu concep masina fara el sau e masina murdara am treaba la portbagaj deschid din masina cobor si aia e ...evidet ca scopul lui e de a ajuta pe cineva sa nu mai acceseze contactul de pe portbagaj
    1 point
  15. http://s1383.photobucket.com/user/nitulescuvalentin/library/E%2046?sort=3&page=1
    1 point
  16. de lene , se fac ei ca uita si ca sa te duci sa treaca iar mai platesti 100 ron ca e modificare in cartea masinii ...Asta e singurul motiv pt care nu-si fac meseria
    1 point
  17. Mersi FRE si al tau este un superb diamant negru bine slefuit
    1 point
  18. Sa ai o primavara plina de impliniri si bineinteles fara incidente ! Foarte bine arata masina,adevarul este ca pachetul M arata superb pe rosu
    1 point
  19. Prima masina a lui tata a fost un ZAZ Zaporozhe's din 1970. Tractiune spate, vreo 40 de cai, doua usi. Portbagajul era pe fata..
    1 point
  20. Prima masina condusa prin 1994-1995 o LUXURIANTA Lada 1200 )))
    1 point
  21. Dacia 100, in bratele lui taicamiu(era masina lui unchimiu, o are si acum, nefunctionala) la cativa ani si-a luat si taicamiu un trabant, deja eram mai maricel, si in drum spre tara(dupa ce o scotea de pe asfalt si intra pe ulita satului) ma lasa sa apas pe frana si sa invart covrigul). Dupa care, prima masina pe care am condus-o cu motorul pornit, a fost Skoda 130. Prima mea masina(pe numele lui taicamiu dar mi-a zis "ia-o, e a ta!" si eram super mega fericit, dar tot ii ceream voie sa ies cu ea prin oras:)))) ) dacia 1310tlx. din 1991 berlina. Si practic pe ea am invatat ce e ala sofat.
    1 point
  22. I se vede mecla reflectata in trapa, dupa cum arata pretiosu daca nu esti alt pretios in devenire mai bine ii spui pas.
    1 point
  23. Eu is fan Nokian de cand cu BMW-ul si nevoia de eficienta. In trecut am testat asa: Toyo proxes CF2 - decente, uzura medie, o anvelopa cinstita pentru banii platiti Dunlop Sport SP01 - nasoale, uzura ridicata, nu recomand Dunlop FastResponse - f. misto, tinuta de drum ok, uzura ok, f bune pe acvaplanare, la vremea cand incaltam Golf-ul cu ele erau misto Ce-am avut pe BMW: Michelin Pilot Sport 2 - Cele mai misto, erau si pe 17, foarte performante, uzura foarte buna, mi-e dor de ele, singurul inconvenient consumul ridicat datorita si dimensiunilor mari. Continental SportContact 2 - Cele mai misto, erau si pe 17, foarte performante, uzura foarte buna, mi-e dor de ele, singurul inconvenient consumul ridicat datorita si dimensiunilor mari. Apoi am trecut la roti pe 16" la BMW, am taiat doua cauciucuri si mi-a ajuns cu 17" pe drumurile romanesti. Initial runflaturile Continental SSR, odioase, am avut unul desumflat avand probleme cu valva si atat de tari ce erau ca senzorul de presiune roti n-a sesizat nimic. Nu recomand nimanui runflat. Nokian Line - Faine, sta bine pe curbe, consuma putin, comportament f. bun pe ploaie, nu mi-au facut niciun fel de probleme, au si thread indicator de uzura f. usor de utilizat, recomand. De iarna: Am avut Michelin Alpin A3 pe Golf, incredibile, f. rezistente la uzura specific Michelin, recomand Nokian WR-G2 (aici m-am indragostit de Nokian) - all season, primul meu set de acest gen, consum foarte mic, rezistenta la inaintare extrem de mica, iarna exceptionale, inca mai merg dupa 3 sezoane. Nokian WR A3 - am luat noi un set iarna trecuta, nu m-au dat pe spate, au profil mai mult sport, pe zapada adanca nu le-as recomanda. WR-G2 erau mult mai bune. Cam atat. Recomand cu mana pe inima Nokian, pentru banii platiti sunt best buy si ganditi-va de doua ori cand alegeti anvelope performante, aveti nevoie de performantele lor, nu v-ar sta mai bine cu ceva banuti in buzunar de la consum si pretul platit initial la achizitia lor?
    1 point
  24. Am schimbat si releul din compartiment motor si acum pare sa functioneze.mersi
    1 point
  25. Este tare tipul, daca la 6.00 a pus anuntul si la 12.00 a vandut-o. Mai zice lumea ca-i criza.
    1 point
  26. Va multumesc frumos pt sustinere. Masina chiar este o masina buna si ingrijita si tocmai de aceea nu imi vine sa o dau pe un pret de nimic!
    1 point
  27. Eu am fost sa refac geometria dupa schimbul suspensiei (arcuri+amortizoare) pentru ca scazuse garda la sol cu vreo 15mm. N-au avut ce regla. Apoi dupa montarea distantierilor, la fel. Aau facut doar constatarea. Unghiurile nu se modificasera. Doar acum cu capatul de bara s-a modificat.
    1 point
  28. extraurban iesi mai bine pe gpl decat un diesel de putere similara.. vorbesc de costuri strict la pompa... problema e autonomia, destul de mica, pe de alta parte pe mine nu ma deranja ca oricum la drumuri lungi, gen traversat europa oricum faceam o pauza de cafea si dezmortit la 3-400 de km.. e o optiune ok pentru cine nu vrea sa isi schimbe masina, sa o ia de la capat cu loteria cu un diesel sh cu 150k km indiferent de anul de fabricatie, cum sunt pe la noi. urban e cam tot pe acolo, mai ales daca faci drumuri scurte,cine are benzinar stie ca la drum urban scurt, iarna si aglomeratie consumul efectiv nu are limita, dar se compenseaza mult cu pretul, practic in bani iesi la jumatate fata de ce ai acum . Acum pot compara din propriie experienta.. si drumuri si conditii de trafic similare. am avut 2 masini pe gpl, un bmw 525i, saab 1.8t l-am trecut si pe ala pe gpl, acum am un diesel, cam aceleasi dimensiuni, saab avea 150 de cai si atat are si deselul asta care il am acum.. deci nu vorbesc din auzite. si apropo, aici in belgia, cu retardatii astia de pe aici am fost pocnit de 3 ori in spate intr-un an, ultima data cu bara spate si armatura facuta parf, nici instalatia nici butelia nu au avut absolut de loc de suferit... costurile instalatiei la motorul ala zic eu ca o amortizezi in cel mult 15k km, probabil mai putin daca mergi mult urban, dieselul recunosc cu mana pe inima ca l-am luat pentru consum nu cuplu..
    1 point
  29. Comfort package nu stiu ce inseamna la BMW. Poate colegii mai vechi. Totusi scaunele au partea de setare electrica. Si vad ca in optiuni nu e precizat asta. Am ajuns acasa, am mancat ceva, si am baut o bere si mi-au venit inapoi dracii acasa... ca deja alergau tare pe unde nu trebuia... Multumesc pentru lamurire. Ce credeam eu: Unele optiuni nu au cum sa fie reale(am sarit peste). Dar celelalte, e posibil sa le fi avut si sa nu le mai aiba, deci asta inseamna ca e cu totul alta masina decat ceea ce a iesit din fabrica, chiar daca ea se prezinta din punct de vedere ok acum, imi cam facusem idee si despre istoricul ei cum ca ar fi masluit. Ori asta, ori daca nu, cum masina ar fi pregatita pentru instalarea ulterioara a optiunilor expuse acolo. Dar totusi trebuia cred sa fi aparut un Ready for:... sau ceva de genul. Nu stiu, si nu eram in masura sa imi explic singur, mai ales ca a fost putin un soc in momentul cand toate gandurile astea s-au adunat in capul meu. SENZATIONAL in direct si in reluare gen...
    1 point
  30. Te gandeai ca ai cel putin un f30 si fosti proprietari au descompletat-o . Sent from my iPhone 1s using Tapatalk
    1 point
  31. Le goodies: [amplificatorul pt difuzoare astept sa ajunga din De] http://111.imagebam.com/download/3AdVvQG_KzF5qc65JNfzuw/39676/396755814/1%20%282%29.jpg http://110.imagebam.com/download/EqE42r2iL0usJTJdli1eDQ/39676/396755815/2%20%282%29.jpg http://111.imagebam.com/download/YFf1HP1TVTKzwhyIwokZqg/39676/396755816/3.jpg
    1 point
  32. Nu vad cu ce te incurca, omul a zis ce a vazut. Mai rau ti-ar face faptul ca se sterg posturile, s-ar putea interpreta ca ai ceva de ascuns.
    1 point
  33. De ce nu sterge nimeni anuntul?
    1 point
  34. Nu este mult! Ai un consum de 0.125L/1000KM, ceea ce-i OK! Eu am 0.2L/1000Km, deci mai mult ca tine! Tot timpul sa ai un bidon cu 1L de ulei la tine! Si BMW zice in carte ca, consumul de ulei poate scadea si atunci cand ajunge pe minim sa completezi cu 1L! La cele cu indicator digital al nivelului de ulei, iti arata direct in iDrive nivelul, plus ca te atentioneaza atunci cand este pe minim si ca trebuie sa completezi! Deci pentru BMW e normal sa consume si ulei! Asta e, sunt motoare de turatie cu puteri mari care mai consuma si ulei! Mi-a povestit un mecanic ce lucreaza in repr. BMW de unu care si-a luat de nou un 525D si ii consuma 9L intre schimburi(30 000Km)! A facut reclamatii peste reclamatii si pana la urma n-a avut castig, din cauza politicii celor de la BMW cu regula lor de 0.7L/1000Km, consum care se incadra in acel consum general declarat de ei! Sunt ele huse BMW pentru bidonul de ulei, asta ca sa va faceti o idee ca nu-I nimic iesit din comun faptul ca-ti mai consuma ulei!
    1 point
  35. Si crezi tu ca sunt mai eficiente?! Eu zic sa o faci cum e de fabrica...
    1 point
  36. original tuburile de scurgere sunt metalice si sunt prinse de caroserie eu o sa fac din siste ruburi de plastic gen alimentare cu combustibil cel putin la gama Opel asa sunt din fabrica, deci ma gandesc ca nu ar fi nici o problema
    1 point
  37. 1+ , adica un soft ceva mai agresiv ,nu?
    1 point
  38. Asa sunt mai toate astea ieftine, multe tepe si km falsi. Mai ales anunturile din cluj,salaj,galati etc. Dar daca lumea pune botul la pret si km ... Din cauza asta a trebuie sa scad si eu pretul la E60 al meu si tot degeaba. Se cauta cat mai ieftin posibil. Altceva nu prea ii intereseaza, doar sa fie E60 si cat mai ieftin, de preferat 10,11k euro maxim.
    1 point
  39. Conform site-ului BR, stage 1 e doar modificarea softului . Stage 2 implica si ceva modificari mecanice in plus.
    1 point
  40. Mai sus l-am criticat deoarece nu spunea nimic despre carte service, acum o sa ii iau putin apararea. Am si eu un 525i, E60 si toti stim cum ne distram in fiecare zi sa ne gasim un loc de parcare. Acum vreo 3 ani un vecin cu mintea cat o gaina s-a gandit sa imi dea o lectie si mi-a zgariat cu cheia aproape toate masina, am asigurare casco la ea asa ca am preferat sa o vopsesc integral. Poate si masina lui a patit acelasi lucru, insa este dreptul fiecaruia sa aleaga daca o vrea sau nu.
    1 point
  41. O problema ce apare tot mai des la bmw 320d. de 150cp cu multi km. având in vedere si vechimea masinii,cand nu se alimenteazã pompa de motorina primul suspect ar fi releul pompei din torpedou , care alimenteazã amândouã pompele si cea de sub scaun sofer si cea din rezervor. Daca acul de temperatura lichid se duce pe rosu cand dai contact sa pornesti vinovat este un releu din compartimentul motor in cutia cu dde care alimenteaza releul pompelor de motorina si o parte din senzorii de la motor printre care si senzorul de temperatura lichid racire. Deaceea acul se duce pe rosu. Vezi poza atasata cu releul respectiv. Inlocuit si gata. Daca schimbati pompele,NU cumparati cele mai ieftine caci nu tine prea mult, la mine a tinut max 1 saptamana, puneti ceva original sau chiar din dezmembrãri originale.
    1 point
  42. Eu am facut din noiembrie 2013 pana in ianuarie 14000km. Iar pt cei care cauta NUMAI nr mic de km de ce nu au cumparat masina colegului care vindea masina la 108.000km cu 15000euro?! Replica de mai sus spune tot...adevarul despre nr de km ai masinii (daca vanzatorul stia sau nu nr.de km) Stima
    1 point
  43. ))))) esti penibil daca te iei de mmneg care a avut un m3 si stie ce vorbeste, fata de tine. i-a dat un sfat, cum tu ii dai sa isi ia manuala....numai ca el are argumente...tu vii de pe un 2.0d..
    1 point
  44. it dai seama, la fel ca si tine, doar esti o clona plictisita, parca aveati interzis p-aci ia mai spune si cum montai tu piese fara omologare la service in germania, si cum ai fugit tu repede de aici, grosartig cum erai, si cum faci tu 500km de la tulcea la arad.....
    1 point
  45. mai urmeaza sa spuneti ca nu mai pot eu de ciuda ca va imbogatiti voi astia cu gpl :flowers:
    1 point
  46. parerea mea e ca iti indica eronat calculatoru de bord 318i iti ia in oras daca traficul e ok 12%
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.