Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/22/15 in all areas

  1. Nu e tehnologie BMW.
    3 points
  2. Ce-i cu ea? Daca te referi la pret... e mare. Am vazut si cu 9k... iar GPL... no comment...
    3 points
  3. Nu e chiar asa. Exista ani prosti in cazul masinilor. Cam ca la vin. Adica E60 prefacelift din 2004 clar e un exemplu bun. Sau E65 prefacelift. Cat despre numarul de km, nu degeaba o masina cu putini km e foarte scumpa. Uzura nu e doar la interior Degeaba ceri foarte mult pe o masina de 250 000 sau 300 000 km. Aia e o masina uzata si in care trebuie bagati bani indiferent de starea ei aparenta.
    2 points
  4. E diferenta intre "sa ai" si "sa-ti permiti". "Sa ai" inseamna sa bagi intr-o masina noua sau foarte scumpa piese sh, "sa-ti permiti" inseamna sa bagi piese noi, originale. "Sa ai" inseamna sa bagi benzina de 50 lei sau doar atunci cand ai bani, "sa-ti permiti" inseamna ca poti sa faci plinul de carburant oricand. Ai inteles conceptul? Multi pot "avea", putin isi "permit". Suspensia, sistemul de franare, anvelopele, au totusi rol de siguranta, e periculos sa bagi sh. Un exemplu de "a avea":
    2 points
  5. daca o sa tot incerci sa deschizi busonul cand motorul este cald o sa ai surpriza sa vezi ca iti da apa afara ca nu degeaba SCRIE MARE PE BUSON A NU SE DESCHIDE CAND ESTE CALD :haha:
    1 point
  6. e foarte simplu, pui ulei cat intra, pornesti masina, chiar pe elevator, o lasi sa mearga in d, o treci prin toate treptele pe manual, si se incalzeste in ceva timp, si apoi verifici nivelul. Nu se refera la ce temperatura are uleiul cand il pui, ci temperatura la care se verifica nivelul uleiului, daca e corect. cutiile noi nu mai au joja de nivel, cand ajunge la 40-50 de grade torni pana da pe afara. cand da pe afara si cutia e la 40-50 de grade.. inseamna ca e cat trebuie... asta e "ultima tehnologie" de la bmw...
    1 point
  7. Sa ne zici si noua cand o pui pe forum
    1 point
  8. pai la ce se refera pe eticheta, temperatura de umplere 40-50 grade ? daca il scoate la rece ,cum ajunge la acea temperatura?
    1 point
  9. am incercat eu, dar nu functioneaza. Buretele ala este atat de putrezit ca oricum l-ai lipi nu tine.O varianta ar fi sa dai jos materialul vechi si sa pui altul nou. Insa nu stiu unde se gaseste. La mine chiar si dezlipit nu arata foarte rau, vad ac nici la tine, asa ca l-am lasat in pace. Sa nu mai zic ca si daca reusesti sa indepartezi buretele de pe material, atunci cand dai cu adeziv se va imbiba in material si o sa arate rau.
    1 point
  10. Eu am 123d tunat de la 204 cp la 320 cp momentan, dar nu stock. In varianta stock pe garantia mea, merge in jur de 260 cp, fara sa anulezi filtrul de particule si fara fum. Softul este facut de mine personal. Cum mi-l fac eu vorba aia nu mi-l face nimeni avand in vedere de cate experiente si ture a fost nevoie pentru a fi totul ok. Calculatorul este EDC17 si nu poate fi facut decat prin Boot mode... Performantele sunt mai bune momentan decat la M3 e46. Cine nu crede si are M3 e46 il invit personal la o proba. 80-180km/h in 9,3 sec. M3 are in jur de 10,6 (este filmare pe youtube)...
    1 point
  11. O poza reusita http://114.imagebam.com/download/2870poRY5-Knf-BlSMyS6w/44207/442067160/IMG_20151017_225706.jpg
    1 point
  12. problema din pacate e simpla: -targetul e redus -pretul e mare sigur tu poti cere oricat,din pacate nu cred ca o sa si primesti.Alfel e interesat de stiut: -taxa e platita? Eram acum 1-2 ani in cautare de 325i dar avand in vedere ca actualul nu ma supara cu nimic si ca sa il vand ar insemna sa il dau la un pret de nimic am zis pas.
    1 point
  13. Arata bine masina dar are doua minusuri: este benzina si nu are navi, benzinarele se vand foarte greu in Romania, toata lumea cauta diesel, al doilea lucru e navigatia, un alt minus ar fi pretul... noi iti spunem care e realitatea la 15k deja gasesti f30, asa e romanul, vrea masina cat mai ieftina si modelul nou.. acum ca tu vrei sa stai 2-3 ani cu ea la vanzare e alegerea ta, oricum iti urez bafta la vanzare:)
    1 point
  14. Si aici e o mica discutie. Firmele mari de inchirieri auto, gen Sixt (n-am actiuni, nu le fac reclama) au un standard, nu ofera rupturi clientilor si le intretin ca la carte. Angajatii trebuie sa justifice inclusiv drumurile pana la spalatorie auto. Da, e ceva mai mare uzura ca masinile sunt fredonate de X soferi, dar mai bine una fredonata 50.000km (cam asta le e media) decat una alergata vreo 200.000km. La 200.000km vine revizia aia sanatoasa in care schimbi piese de te apuca paranoia. E o chestie generala, la aproape toate marcile. Si aia care iau masini la daily rental, merg la consum, pe suspensie-directie daca e sa fie probleme, desi, masina luata de noua, cu roti comune (nu pune nimeni 19" la seria 3 la inchirieri - e un exemplu aleator)....ma astept sa fie in stare destul de buna si la capitolul asta.
    1 point
  15. De unde ai tras tu concluzia ca masinile de flota sunt prost intretinute? Prietena mea are BMW`uri luate pe leasing operational si sunt mai bine intretinute ca 99% din masinile de pe forum, crede-ma. E si logic..Bavaria iti schimba ce vrei si ce nu vrei la ele la revizii..lesne de inteles de ce....
    1 point
  16. N47 a fost introdus pe NFL incepand cu 03.2007, mai precis variantele de 177cp-320d si 143cp-318d. E90 cu motoare M47 sunt 320d-163cp si 318d-122cp. * Exista si 320d - 163cp cu N47, si anume varianta ED (EfficientDynamics), introdusa dupa 09.2009, dar e usor de recunoscut, fiind facelift. In speranta ca ti-am clarificat nelamurirea, succes!
    1 point
  17. Ba exista si masini intretinute la noi in tara, cu tot cu istoric verificabil si facturi pt orice surub schimbat. Dar nu le cauta nimeni, toata lumea vrea si ieftin si bun si garantat. Ceea ce nu se prea poate cand vine vorba de genul asta de masina. Asa cum spunea si un coleg mai sus: o masina buna e o masina scumpa. As mai adauga indiferent de an si km.
    1 point
  18. Si daca difera coeficientul de frecare ce se intampla?Se rod placutele inaintea senzorului sau invers??
    1 point
  19. Eu cred ca ne pacalesti, nu vrei sa o vinzi!
    1 point
  20. din cate stiu f putini au morimoto originale. sa ma contrazica cineva, din ce stiu eu absolut toate lupele la ~200-250 lei setul NU sunt originale.
    1 point
  21. Si eu am avut numai experiente bune cu ProLeasing Ploiesti la toate masinile. Dar ca un sfat, plateste intermediar la 15mii de km un schimb de ulei +filtru, e pacat de motor pentru cat costa sa nu le faci mai ales in Romania... Mai ales daca planuiesti sa tii masina peste perioada de garantie Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  22. Pai din pacate masina ta nu a avut pachet m,e pus ulterior si nici macar tot
    1 point
  23. Daca iti intra gaze de esapament in masina si suiera la schimbarea treptelor, ori nu e stransa bine evacuarea pe turbo ori ai racordul flexibil fisurat.
    1 point
  24. Mnoh tu stii, mie imi place sa am liniste legat de eventuale controale. Nu zic ca o sa ai ghinion, dar la chestia asta m-am gandit eu prima data cand ai mentionat elimiarea catalizatorului. Si aluia cu minusul dat la postarea anterioara, daca nu faci diferenta intre CATALIZATOR si DPF, Google te ajuta.
    1 point
  25. Gata,s-a dus topicul )
    1 point
  26. CE TENISI!!!!!...si doua odorizante!!! ...tablou complet!
    1 point
  27. pentru ca restul componentelor si uleiul ramas in circuit sunt calde si automat se va face un transfer de caldura
    1 point
  28. Pai nu iau cu butoanele alea ca nu am cum. La mine merge cel din poza lui Inside , fara butoanele respective. Poza e simbolica. Era vorba doar de modelul de volan.
    1 point
  29. Daca tragi de buton si il tii masina va frana tare...e o frana de urgenta parca daca soferul pateste ceva iar pasagerul observa asta...
    1 point
  30. Pai daca tu ai 5-6000 euro si mai iei ceva bani pe masina ta,cu banii astia iti poti lua un M3 e36 sau chiar e46(depinde de cati bani iei pe masina ta) si ai scapat de modificari :thumbsup:
    1 point
  31. Una peste alta , resfotarile astea minune aduc plusuri pe o parte cu minusuri pe fiabilitate. Orice ar zice cineva si cat de profesionist s-ar face, tot iti asumi riscuri. Cat despre scriere, dezlipirea ecu aduce dupa sine riscuri f mari. Prin obd este si mai faci si mai safe. Ma rog. Nu vreau sa nasc discutii, dar am avut resoftari la masini cu modificari hardware ( turbina fmic alte injectoare ) cat si masini stock facute de-a lungul timpului in cateva locuri renumite de pe la noi, insa din experienta acum prefer masina stock . Mai bine o iei cu motor mai mare,mai puternic si ai rezultate sigure si fara stress. Ca o observatie personala, 200 de cai de fabrica sunt mai musculosi decat 200 de cai obtinuti in urma resoftarii.
    1 point
  32. Stii ce demonstreaza chestia asta? Romanului ii place sa fie mintit si pacalit. Prefera sa ia masina de 300 000 cu multe probleme, dar sa aiba pe bord 150 000 sau maxim 200 000 km. Daca o masina are 300 000 km si e intretinuta corespunzator si nu are probleme tehnice, care-i problema? Masinile ieftine au aproape intotdeauna probleme tehnice sau probleme cu actele sau taxele. E destul de greu sa gasesti un E46 stock cu motor de 2.5 si cu taxele la zi. Sau poti sa iei unul la 3500 euro si apoi bagi inca 2000 euro in el si tot nu il faci masina. Mai bine iei o masina cinstita si in care nu trebuie sa bagi multi bani in scurt timp, exceptand desigur problemele comune modelului.
    1 point
  33. Tipule nu te agita aiurea ca faci riduri. Eu nu dau doi lei pe serviceul asta, am si specificat ca doar m-a amuzat abordarea asta cu " ti le schimbi singur". Daca tu consideri pasiune sa schimbi placute si ulei, e alegerea ta. Dar mai usor cu " atat ai inteles tu", ca am senzatia ca tu nu prea ai inteles ce am scris. Am si specificat ca " asa e, service bun inseamna sa rezolve chestii mecanice complexe". Eu unul prefer sa nu ma murdaresc si sa imi pierd timpul cu asa ceva, dar asta nu inseamna nicidecum ca tu esti mai pasionat decat mine de masini. In fine, am observat ca pe forumuri in cazul in care ai alta parere decat unii,imediat esti luat la misto si criticat. Pax!
    1 point
  34. poti pune si 5w-40 full sisntetic, sau 10w-40 semisintetic. avand in vedere ca oricum schimbul se face la 10-12k km la motorul asta, cam arunci banii pe fereastra cu 5w-40..
    1 point
  35. Cam din stadiul asta am plecat si eu cu a mea...cu rabdare,bani si nervi tocati se rezolva. Si oricum : TOT CE NU SE REZOLVA CU BANI , SE REZOLVA CU CEVA MAI MULTI BANI !!!
    1 point
  36. Ori exagerezi grav ori consideri "full option" navigatie, scaune piele incalzite si ac pe doua zone.. si eventual o trapa.. F10 are efectiv atat de multe optiuni disponibile incat eu nu cred asa ceva.. P.S. Am intrat pe autovit de curiozitate.. Exact cum credeam, la banii aia, departe rau de masini f dotate.. Asteptarile lui sunt reduse probabil.
    1 point
  37. Pentru ca au peste 5 ani majoritatea , iar km ma indoiesc ca sunt reali pe autovit la 95% din ele. Nemtii le schimba pentru ca au iesit din garantie, iar la 2-3 sute de mii de km reali ii un motiv serios pentru ei sa cumpere una noua.(pentru ca isi permit ca nivel de trai si civilizatie)
    1 point
  38. la diesel e altceva,.... e mai complicat
    1 point
  39. nu e de fete. pacat ca e urata ca mi-as fi luat si eu. e usoara si trage bine pe aproape orice motorizare
    1 point
  40. am fost azi la contempo bv si mi-au testat-o si mie cu aparatul ala de ascultare. rezultatul: trebuie sa schimb distributia. a durat o ora, nu m-au lasat langa ea, 165 ron testu. pe factura apare testul efectuat de 9 ori (9 x 14,87 lei pe test plus tva). deviz asa in mare pt schimbare distributie: 6-7000 ron. :ermm: daca doriti pun si scanari dupa rezultatul testului acum eu am niste dubii: ori ei zic asa doar ca sa te duci sa iti schimbe distributia(sau sa nu ti-o schimbe ca e buna si sa zica ca ti-au schimbat-o)ori chiar trebuie desi si omul care a luat-o si a pornit-o a zis ca nu se aude nimic si ca e optimist in privinta testului. o sa fac o programare la bimmer si o sa o schimb oricum. sunt curios daca cei de acolo o sa confirme cele zise de contempo...
    0 points
  41. Poate daca era M3 era o sansa ))
    0 points
  42. Nici eu n-aș mai vrea sĂŁ conduc o mașinĂŁ dotatĂŁ, cĂŁreia i s-a distrus motorul la 65.000 km, probabil așa a zis și neamțul. Scaunul șoferului deși e parțial pozat, pare a fi cam uzatĂŁ pielea. Pare interesant cum e fotografiat volanul, dintr-o parte și fĂŁrĂŁ sĂŁ se vadĂŁ prea bine. Bancheta din spate a surprinsĂŁ clar, deoarece pe ea nu s-a prea stat și nu este uzatĂŁ. Cine știe ce crocodili au stat pe locurile din fațĂŁ de nu le aratĂŁ. Dintre cele trei, dacĂŁ tot vrei un seria 1, alege 120-ul, deși i-ar lipsi pielea.
    0 points
  43. La prima vedere ar fi cam mulți kilometrii, aproape 200.000, deci s-ar putea ca ĂŽn viitorul apropiat sĂŁ fie bani de cheltuit pe ea și nu puțini. Deși scrie ”Nivel Ridicat al Dotarilor”, nu are câteva lucruri minore ca: suporturi pahare, plase ĂŽn spatele scaunelor și nici preșuri fațĂŁ/spate. Este o samsĂŁrealĂŁ clasicĂŁ, fabricatĂŁ ĂŽn 2010, dar ĂŽnmatriculatĂŁ ĂŽn 2009.
    0 points
  44. daca ar fi sa pun la suflet ce spune oricine pe un forum cred ca as lua-o razna ) interiorul putea avea mai multe dotari. sunt perfect de acord !! cu toate astea, asa cum am luat-o si eu, cred in publicul ei tinta ! nici eu nu imi imaginam ca o sa imi iau un e90 fara navi, pur si simplu nu imi placea cum arata si consideram ca acea "cocoasa" cu o navi ce poate fi impartita in 2, sa-ti ramana navi pe dreapta (cand mergi la drum lung cu serpentine e foarte misto sa vezi dinainte cum va fi curba), este cea care ii da farmec interiorului ! cu toate astea motorul, cutia de viteze si transmisia au primat in defavoarea altor dotari de comfort ! 2 seturi de jante cu cauciucuri nu le mai calculam la cumparare? daca pe iarna cauciucurile mai merg cel putin sezonul ce se apropie, rotile de vara sunt exemplare ! se pot vedea in poze micile ciupituri de vopsea ce le au, in rest nu le poti gasi nimic ! cat despre cauciucuri ... Vredenstein UltracSessanta dot 5014 cumparate in martie 2015 ! pana in 10.500 km rulaj ! vara viitoare se va profita ca sunt asimetrice si se vor interschimba pe cealalta parte a masinii pt o uzura perfecta daca imi permiteti si nu starnesc si mai multe critici ) @servicepremium: ce e de inteles ... al meu e mai slab decat 330i sau 335i ) . Discutia era ca "trage de la ture mari" si daca merita dif de taxe intre 325 si 330 sau mai bine se sare pana la 335 @radui: ma bucur ca nu te-am dezamagit ) ma amuzi, mersi :* @abcd: sper sa nu te urmareasca demonii pana aici si ca temerile tale sa nu se refere la ceva apocaliptic! poze cu cele 2 defecte voi pune mai pe seara pt ca nu am pe laptop dar in mod cert nu te va lua capul ) in cazul in care aveam navi, as fi scris in mod cert in primul post cand am deschis topic-ul pt ca este o dotare foarte misto ! pe langa faptul ca daca tot sunt atati cunoscatori pe forum, m-am gandit ca macar de curiozitate (asa cum si comenteaza unii) sa se uite dupa VIN
    0 points
  45. Adevarul cu flotele e undeva la mijloc. Ce zici tu e adevarat insa daca masina a fost daily rental poti sa-i faci si pe dracu ca are uzura si la filetul de la buson.
    0 points
  46. Al meu 520d 2006 automat,facelift.astept pareri si sugestii-critici.momentan ii pun folii pe geamuri fata-spate-xenon proiectoare-angel eyes h8 40 w led alb.praguri vreau sa ii pun de M.
    -1 points
  47. am fost avertizat ca sunt foarte multi carcotasi pe aici asa ca nu o sa fierb cand citesc cronici "cu si despre cunoscatori" cu toate ca v-as baga de unde a-ti iesit, nu consider ca meritati mai mult decat reply-ul acesta. in cazul in care apare si un doritor pt masina, presupun ca va stii sa vorbeasca si sa negocieze. asa ca sa incepem ) @quze : esti slab ). puteai gasi un reply mai bun daca vroiai sa te bagi in seama (l-am vazut doar DUPA edit asa ca habar n-am ce ai scris initial). nu reproduce ca nu am nevoie sa stiu @leusteanu: si mai slab ) @raduI: presupun ca la banii aia ai fi si tu in stare sa faci o oferta ) ai vrea sa schimbi si tu un pic motorizarea, macar de curiozitate daca n-ai curajul sa o faci permanent dar sincer nu cred ca ai rezista nici 3 luni cu impozit si consum de 2.500 benzin. ti-as mai raspunde doar de amorul artei (in cazul in care cunosti expresia) dar nu cred ca ne vom intelege ! daca sustineai ca se da cu vreo 2.000 mai putin era altceva ! puteam sa-ti explic ce inseamna TVA deductibil, eventual ce inseamna negociabil dar ai inceput cu stangul ce sa mai ! compari la pret un motor 6 cilindri in linie (nici macar V6 despre care unii sustin ca nu este echilibrat), o tractiune integrala dintre cele mai bune si o cutie automata cu ce ?? cu un 318 sau 320 DIESEL, 4 in linie? esti cu adevarat MAJESTIC AS F*CK ) si nu in ultimul rand @darius_x: aproape dar nu chiar, cel mai dĂŁstept dintre toti (in stransa concurenta cu radui). am gustat exagerarea si nu vorbesc despre "omu vrea sa si ia f30" ci la sintagma "si sa mai ramana si cu bani" daca tu gasesti f30 motorizare >2.000 pe benzina la 11.300 eur (defapt si mai putin de atat ca doar ai spun ca mai raman cu bani) fii dragut si da-mi un apel sa-mi spui pontul !
    -1 points
  48. @alexro: in primul anunt este clar mentionat URGENT ! in concluzie este o ocazie ce ar trebui luata de cineva !!! in cel de-al 2-lea anunt, masina NU are evacuare de 2.5 sau 3.0 (evacuare dubla pe partea stanga) @RZV: taxa este platita si nerecuperata @ severin31: scuze, ai perfecta dreptate, ar trebui chiar mentionat in titlul topicului !!! fabricatie decembrie 2006 @X X L: cum imi da voie sa postez (dupa reply-ul acesta), urmatorul va avea poze @Th0mas: pretul il voi face impreuna cu viitorul cumparator apreciez dar cu ce ocazie ai verificat cele 2 masini? te intereseaza modelul si le-ai vazut in vederea cumpararii sau ce fel de verificari ai facut? dupa cum am scris mai sus, masina cu PFK la numar nu are evacuare de 2.5. este intr-adevar motor de 2.500? in acest caz, de ce nu are evacuare originala?
    -1 points
  49. @alex230ro: - stiu ca este redus, pretul este negociabil (posibil sa fi inceput cu un pret mare pt unii dar sunt mai multi factori aici, taxa este platita
    -1 points
  50. Sa o stapanesti sanatos si sa ai parte de ea
    -1 points
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.