Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/26/15 in all areas

  1. Salut!Hai sa fim seriosi,dar chiar sa o tii in 250 si sa nu consume"pic" de ulei,eu nu cred.Nu consuma ulei atunci cand este in stationare,cand ii dai 250 nu mai cred ca nu consuma.La situatia actuala verifica simiringurile de la supape.
    1 point
  2. Craciun fericit! cine si-a batut joc de volanul ala? cusatura este groaznica
    1 point
  3. Pompa de medie presiune are sub 2,7 bari in sarcina. Vezi exact la un tester.
    1 point
  4. Nu imi dau seama de unde se aude... stiu ca F10 are 2 lanturi Oricum am in plan peste 3 saptamani sa schimb kitul complet de distributie + EGR, insa acum am emotii sa nu cedeze pana atunci. Cand citesti atatea cazuri de lanturi rupte la N47, devi putin paranoic
    1 point
  5. Salutare baieti, Sunt decis sa fac o noua achizitie, si luam in calcul serios (pana acum) un F11 520d pe care sa mi-l aduc singurel din afara. "Problema" e ca am zis ca mai bine arunc si un ochi aici, pentru ca odinioara mi-am rezolvat ceva situatii neplacute la E46-le meu cu ajutorul sfaturilor colegilor de aici. Si-am dat de topicul asta, care ma face sa imi ridic multe semne de intrebare legate de aceasta masina. Dupa ce am citit vreo 50 de pagini pe-aici m-am decis rapid sa ma reorientez catre benzina. Din pacate, benzina si break, nu sunt decat putine in Germania, si marea majoritate in afara bugetului. Asa ca acum am urmatoarea dilema: sa renunt la brand (desi nu as vrea mai deloc) sau merita riscul si bataia de cap cu distributia (si asta va intreb pe voi)? Presupunand ca a decid sa o cumpar, din ce am cititi aici, am ajuns la concluzia ca e bine sa-i fac distributia preventiv, de frica de a nu se strica. Prin urmare, daca o fac, ce cost ar trebui sa iau in calcul? Multumiri!
    1 point
  6. Sigla de M o pui daca ai M3 acum si cu pachet M se mai pune dar ma rog fiecare cu ale lui.decat sigla de M mai bine repari mufa OBD. Altfel avand in vedere ca masina e la vanzare nu pot decat sa iti urez bafta la vanzare
    1 point
  7. In fine, are vreo importanta pentru tine? Iti afecteaza viata in vreun fel faptul ca am vandut eu seria 1 si mi-am luat A3? Daca raspunsul la astea doua este NU , atunci probabil ca nu ai altceva mai bun de facut decat sa te bagi in seama aiurea. Probabil ca te face sa te simti important sau bagat in seama, doua lucruri de care probabil duci lipsa in viata reala.
    1 point
  8. Salut tuturor, am nevoie urgent de cineva care cunoaște BMW-ul cu nr BR 87 BBS, este vorba de unde 330cd din 2005. Ma intereseazĂŁ daca are ceva ascuns mașina sau a avut ceva grav in trecut.
    1 point
  9. Merci guys, all of you, inca o data, pentru toate urarile! despre lumini: pt inceput o sa apelez la varianta cea mai comoda, niste becuri mai performante. Dupa ce voi constanta ca ori nu e suficient, ori se ard prea repede, voi trece la reconditionarea lupelor. Abia dupa aceea voi incepe sa studiez retrofit-uri sau xenoane. Sunt sigur ca se pot bricola cu bun gust. Voi posta aici orice update pe acest subiect. despre grup: de fapt, are motor de 2.5 cu cutia de 2.0 si grup de 2.0 (motorul provine de pe o automata din UK - chiar, poate sutesc si grupul de-acolo, ca inca exista masina donatoare, si probabil are si blocant) @r0n1n : da, putin wishful thinking, desi am auzit ca motorul de 535i nu e printre cele mai reusite... Iata si pozele: http://i.imgur.com/NnqyokS.jpg http://i.imgur.com/Oo7BcIy.jpg http://i.imgur.com/wHUyx4W.jpg http://i.imgur.com/j0sZ5CJ.jpg http://i.imgur.com/JQbbVpq.jpg http://i.imgur.com/iXcndqW.jpg
    1 point
  10. "Mazga" aia apare si din cauza condensului. Daca faci drumuri scurte si nu apuca uleiul sa ajunga la temperatura incat sa se evapore condensul(care e inevitabil), atunci apare chestie de genul.
    1 point
  11. da, nu da in ea. trebuie facut un soft custom pe dyno, nu merg improvizatii bravo ca ai dus-o la capat, cauta pe cineva cu dyno ca sa-ti faca softul la ea
    1 point
  12. Dar e 535i, adica si cu motor benzina 3.0. Si poate si de aici pretul scazut pt ca benzina la F10 nu se cumpara, 99% iau diesel fara discutii.
    0 points
  13. Dar nici nu trebuia sa de-a cu fum negru :| ,de cand naiba este normal acest lucru la o masina?
    0 points
  14. Va salut din nou baieti, intre timp am mai facut cate ceva pe la masina.. lucruri minore Butonul de geamuri de pe partea stanga nu mai functiona deloc si l-am schimbat, am pus semnul //M pe grila asa cum sta frumos unui BMW si vreau sa va intreb daca exista cineva in Buc care se pricepe sau are posibilitatea de a face American Style. Ma bate gandul sa-mi fac si eu la masina Multumesc p.s. Rugaminte, nu mai dati note ca nu suntem la scoala
    0 points
  15. Da, e M20, nu vazusem partea aia. Niste ursareala 0-100kmh ~8sec 0-160kmh ~22sec. Motivul forjei era de fapt testarea franelor. Cumva am reusit sa obtin bataie axiala in discurile de frana cu care am apucat sa fac doar vreo 2500km. S-a confirmat in ziua aia. Din pacate nu am garantie pentru ca le-am montat eu. Discuri Brembo Max cu placute Ferrodo Premier. Rodajul l-am facut si chiar tineau ok. Ma gandesc sa fi fost contrafacute (desi sunt luate de la un magazin cunoscut) si sa aiba fonta de facut cazi in ele. Ma ramane montaj defectuos, dar in afara de fuzete necuratate corespunzator (ceea ce nu e cazul), nu imi vine nimic in minte.
    -1 points
  16. Pot fi discurile indoite daca ai luat vreo groapa sanatoasa.
    -1 points
  17. Si eu am patit asa la un E70, discuri ATE aproape noi (aprox 8k km) Am rezolvat problema la un service de rectificat chiloasa, au pus pe strung discurile si problema a disparut. Se pot ovaliza destul de usor, la spalatorie spre ex. daca vi cu ele incinse si sa da prima data un jet de apa la roti , pot aparea probleme..
    -1 points
  18. -1 points
  19. Sunt atatea bmw uri in romania,ar fi culmea sa stie cineva de aici un numar de masina .. sansele is de 1%. Cel mai bine mergi cu ea la service sau reprezentanta pui testerul pe ea si afli ce doresti.
    -1 points
  20. 0755065447 Nu deranjati cu intrebari stupide. Nu raspund la sms. Rog Seriozitate maxima!!! Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  21. Coupe a fost si 330i . am inteles ce a spus colegul. Cu stima
    -1 points
  22. Le-am gasit foarte greu, preturile difera de la 80 pana la 150 ron .. norocul sa gasesc in Buc la un coleg cu un coupe insa fara litera "C", doar "330i" . Am dat la schimb un accesoriu de E46 si am mai primit o diferenta de 70 ron, si cu toate ca sunt "criticat" ca am pus insemne de sedan pot spune ca nu ma intereseaza !!! @MuciX - parerile sunt imaprtite, te salut
    -1 points
  23. Ai dreptate, se poate inchide topicul !! Numai bine tuturor si Un An Nou Fericit va doresc tuturor
    -1 points
  24. Eu am fost la un deutch Park, unde a fost pusĂŁ pe un tester de ĂŁla Cum au aia la bmw la reprezentanta Ăâ˘i Mi-a zis ca la km nu a umblat nimeni ca sunt reali,acu nu Ăâ˘tiu cât de adevĂŁrat e,dar se confirma cu cartea service Ăâ˘i cu o garanĂâşie data de parcul auto de unde a fost cumpĂŁratĂŁ unde erau trecuĂâşi nr de km când a fost cumpĂŁratĂŁ Ăâ˘i ĂŁla cu diagnoza nu Ăâ˘tia de ĂŁsta. .. Trimis de pe al meu GT-I9515 folosind Tapatalk
    -1 points
  25. Nu e primul bmw pe care il am... nu e normal sa imi consume ulei ca am mers cu 200km/h .. Am avut un e60 in trecut il tineam numai in 250 si nu consuma pic de ulei..
    -2 points
  26. Ma aflu printre cei care dau cu minus sau cu plus in functie de situatie. Sunt un om simplu, imi place ceva, dau plus, vad bazaconii, dau minus. P.S. personal cred ca siglele M stau bine pe masini M, nu vad niciun castig altfel P.P.S. "luminile america" sunt cam ilegale in europa P.P.P.S. erorile din bord le-ai rezolvat? Dar mufa OBD?
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.