Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/24/16 in all areas

  1. Consider ca din cauza oamenilor ca tine sunt foarte putini useri noi care chiar raman pe forum dupa ce-si fac un topic. Auzi la tine "stie doar ca o masina trebuie sa mearga inate" tipu a cumparat masina de noua si aparent a fost servizata la BMW,ce ai vrea sa stea cu urechea ciulitita tot timpu? Consider ca d-asta cumpar o masina noua,marca premium si o servizez doar in reprezentante,ca sa stau dracu linistit si sa nu ma lase in drum . On: un prieten a patit acelasi lucru la un x5 30d, a facut un scandal monstru la reprezentanta si a primit 60-70% discount pentru repararea masinii. Eu zic ca se poate sa iti recuperezi cat de cat paguba
    23 points
  2. Reviziile au fost facute la zi. Nu s-au auzit absolut deloc zgomote. A doua pompa de servo am schimbat-o in August, de data asta la Proleasing Ploiesti.(de Bavaria si arogantele lor m-am lecuit). Am cerut si o revizie totala si nu au fost gasite alte probleme. Voi face poze la interior pentru a va arata deficientele. Pur si simplu calitatea lasa de dorit. Am mai intalnit 5 x5-uri 2008 cu probleme asemanatoare. Mentionez ca detin si un model 2004 (360.000km) de care sunt foarte multumit. Calitatea interiorului este superioara iar problemele mecanice aproape au lipsit. Am intrat pe acest forum pentru a afla informatii de la persoane mai avizate decat mine in domeniul auto. Il rog pe colegul care m-a facut paralel sa isi verse frustrarile pe alt thread. Multumesc pt raspunsuri.
    14 points
  3. Imi pare rau ca ai ajuns sa spui asta. Semn ca ai acceptat tampeniile producatorilor si ai luat de bun faptul ca life = 150.000-200.000 km. Tocmai acest accept duce la mentalitatea (bolnava de altfel) ca orice masina peste 150-200 e un harb, o epava si ca proprietarul este un "sarac". In acest ritm vom considera ca o casa e buna de daramat dupa cativa ani de locuit in ea....doar si-a trait viata! Atat timp cat o masina este intretinuta ca la carte, nu ar trebui sa se puna problema uzurii la 150k-200k km pentru ca a beneficiat de un influx de piese noi in mod constant.
    13 points
  4. Motorul a fost desfacut pana la chiulase, curatate toate alementele/ anexele cu pensula si diluant, revopsite, garnituri, oringuri si ce s-a mai putut lua nou
    9 points
  5. Un amarat de Daihatsu din '79 Un 540i din '97 peste 252.000km stock 286 dar defapt pe dyno au iesit 313 518i cu peste 500k km Stock 113 cai dupa dyno 109 Etc etc... Si ei acolo spun ce reparatii s-au facut la masina pe parcursul vietii dar nimic capital... Am un Zafira 1.6 din 2002 cu care plimb catelul si o trocalesc prin Cluj, peste 200k km la care nu am schimbat decat brate fata, pompa servo, radiator AC...atat, la 530d peste 367k km merge brici, nu are lant intins, nu am schimbat turbine etc etc si ambele masini au fost folosite in regim intens zi de zi 530d -ul e acum prin Braaov intr-un sat la socrumio unde zilnic merge pe drum de gropi si inca nu bate si nu suna nimic... In schimb: X6 luat la 56k km la 100.000km am bagat 15k euro in el (doar reparatii)- nu a vazut decat autostrazi, punct Touareg - luat la 68k km vandut la 110.000km cu 3800eur bagati in el (doar reparatii in 1an) - nu a vazut autostrazi S5-ul- luat la 17k km vandut la 32k km dar ambreiajul dadea semne de uzura si patina - nuna vazut decat autostrazi si fara curse, liniute etc Astea le spun din experiente proprie...despre ce vorbim...oare chiar trebuie sa treaca o masina de 200.000km sa si fi trait viata?
    8 points
  6. Terminati cu prostiile gen e vina propietarului ca nu a auzit nimic. Au inceput sa cada pe capete 3.0 d urile de la bmw, de anul trecut s au umplut service urile cu distribuțiile rupte la 3.0 si nu, nu se aude absolut niciun zgomot, pur si simplu se rupe. Omul a cumpărat de noua masina in 2008 si dupa standardele bmw aceasta a tinur fix 8 ani. Acum poate sa o arunce la gunoi ca mai nou si Bmw recomanda asta. Nu este normal asa ceva, atatea probleme cu distribuțiile la Bmw iar pe ei ii doare in cur. Noi oricum suntem leaderi la vanzari asa ca ni se rupe ca la fiabilitate si Fiat ne da clasa! (vezi ultimul top jd power) De asemenea vedeți si colegii cu m4 care au motoarele pe butuci. Suntem fani Bmw, tuturor ne place marca dar ca fiabilitate este praf si pulbere!
    7 points
  7. Semn ca accepti ce-ti propune producatorul. Curand vei cumpara in fiecare an care un BMW, profitul lor va fi mai mare si totul merge inainte. Atitudinea mea ar fi nu, aleg altceva si usor, usor poate se va simti in profit nemultumirea clientelei. Hai sa gandim si noi sa ne aliniem cu ce zice producatorul e mentalitate gresita dpmdv. Ceva imi spune ca dictatura ar avea mare succes in zilele noastre pentru ca lumea e mult mai dispusa sa acepte "directii"...din pacate!
    6 points
  8. Eu cred ca e tocmai invers. Atunci cand iti cumperi o masina sh te cam astepti ca e posibil sa ai probleme si ingeneral incerci sa le previi sau ti le asumi. Frustrarea cea mai mare este cand dai multe, multe zeci de mii de euro pe o masina premium noua, crezand ca va tine o viata si se intampla sa iti pice ceva ca in cazul initiatorului.
    6 points
  9. Va salut! O sa incep povestea cu fostele mele iubiri, adica un e90 lci si un e92 : http://i60.tinypic.com/2r25281.jpg http://i58.tinypic.com/2enbypf.jpg http://i61.tinypic.com/5cndec.jpg Dupa vanzarea e92-ului cu inima rea (am devenit si bun prieten cu noul proprietar) am hotarat sa trec pe F10. Masina este 525d 204 cai (3.0 D) an 2010 noiembrie si a costat in 2015 februiarie 17.150 euro. http://s14.postimg.org/5h548cuwh/11130198_580494695424467_9173420036470153968_n.jpg screenshot software http://s12.postimg.org/7pmx7f2gd/IMG_20160223_133257.jpg image url Dupa ceva timp am inceput sa ma uit la un pachet de M stock, dar am ales varianta de replica M5 - 900 euro http://s13.postimg.org/f6bbs4ion/IMG_2212.jpg post a picture http://s22.postimg.org/a60q8gkwh/IMG_2213.jpg upload a gif Fittingul si vopsitul a costat 400 euro la un service unde il cunosteam pe patron. Rezultatul final: http://s22.postimg.org/dafzizr2p/IMG_2250.jpg free image hosting http://s11.postimg.org/4ghvkq6c3/IMG_2256.jpg picture share A urmat evacuarea dubla la Pilot Power Tuning Pitesti - 450 euro http://s14.postimg.org/yixe4r8mp/7_B47_E407_D843_4_D42_919_B_765_E34_CAAC1_A_zps1i5ucbbh.jpg image upload no limit
    5 points
  10. Dupa ce scrie aici m-am hotarat ... o duc la remat, se incadreaza in descriere ... 7 ani si 222.000km
    5 points
  11. Dragi colegi sper sa tratati titlul ca o gluma. Dupa o perioada de aproape 3 ani am revenit iarasi la indragita marca BMW,dupa ce m am perindat pe la VW,Kia,Citroen C4(inca il detin si acum) m am intors la BMW. Dupa indelungi cautari pe siteurile de vanzari masini,toate cu full options si km reali si istoric,dupa km batuti aiurea pe la Timisoara,Bucuresti,Galati in sfarsit am gasit aceasta masina de la un domn din Focsani cu istoric service si km reali. Am gasit anuntul pe OLX,am discutat cu vanzatorul vreo 2 zile la telefon,cu schimb de poze,facturi,acte si alte necesare tranzactiei am pornit spre Focsani.Ajuns la Focsani vanzatorul imi arata toate facturile cu piesele de schimb,cu ulei,filtre,manopera,toate facute bavaria.Am intrebat unde este cel mai apropiat service bavaria si mi a zis ca la Braila.Plecam spre Braila cu mine la volan,ca sa o si testez pe drum.Pana la Braila deja ma indragostisem de ea.Ajungem la APAN Braila,discutam cu un domn de acolo sa imi arate istoricul masini,sa ne citeasca km dupa cheia si sa fac o constatare(tester,ridicata pe elevator si ce mai trebuia verificat) la masina.Prima oara citeste km de pe cheie=154 mii km,apoi sa vedem istoricul service,aici a inceput distractia,la cei de la Apan apareau doar 2 intrari in service,m am uitat cu o privire din aia urata la vanzator si a inteles ca daca nu demonstreaza istoricul pe care sustinea ca il avea masina nu o voi cumpara.Suna la Bavaria bucuresti si primim istoricul masini pana la urma.Ideea este ca cei de la Braila si Bucuresti(unde facea omul revizile) nu folosesc acelasi soft si nu pot vedea tot.Urmeaza si constatarea-pe tester o eroare de la blocul de lumini(piesa deja comandata de vanzator si astept sa mi vina),iar la roti bieleta de directie stanga. Am plecat linistit spre Focsani unde am facut actele si am platit suma de 8500 de euro. Imi cer scuze ptr greselile de ortografie si am sa atasez poze. Vehicle information VIN long WBANE31010B958301 Type code NE31 Type 523I UL (EUR) Dev. series E60 () Line 5 Body type LIM Steering LL Door count 4 Engine N52 Cubical capacity 2.50 Power 130 Transmision HECK Gearbox AUT Colour TITANGRAU II METALLIC (A36) Upholstery LEDER NASCA SCHWARZ (U6SW) Prod. date 2006-10-19 Order options No. Description 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES 205 AUTOMATIC TRANSMISSION 302 ALARM SYSTEM 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 403 GLAS ROOF, ELECTRIC 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 438 WOOD TRIM 453 ACTIVE SEAT VENTILATION, FRONT 459 SEAT ADJUSTM., ELECTR. W. MEMORY 465 THROUGH-LOAD SYSTEM 5AC AUTOM. HIGH-BEAM HEADLIGHTS CONTROL 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 522 XENON LIGHT 534 AUTOMATIC AIR CONDITIONING 541 ACTIVE CRUISE CONTROL 6AA BMW TELESERVICES 609 NAVIGATION SYSTEM PROFESSIONAL 610 HEAD UP DISPLAY 611 BMW NIGHT VISION 612 BMW ASSIST 616 BMW ONLINE 620 VOICE INPUT SYSTEM 633 PREP.MOB. PH. BUSINESS BLUET.INTERF. 698 AREA-CODE 2 7RP ADVANTAGE PACKAGE 761 INDIVIDUAL SUN PROTECTION GLAZING 8SA COUNTRY SPEC. RELEASE OF NAVIGATION 8SP COP CONTROL 801 GERMANY VERSION 863 EUROPE/DEALER DIRECTORY 879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION 934 WINTER TYRES ON LT/ALY WHEELS 936 REQUEST BMW MOBILE PHONE ON DELIVERY 964 REQUEST NAVI DVD ON DELIVERY Series options No. Description 2RA LT/ALY WHEELS TRAPEZE STYLING 134 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 851 LANGUAGE VERSION GERMAN Acestea sunt optiunile pe care le are masina,toate functionabile,iar vanzatorul chiar a avut grija de aceasta masina. Imi cer scuze dar nu am putut edita postul anterior.
    4 points
  12. Asta cu creierul care face bani imi aminteste de muzica lui Adrian fara suparare
    4 points
  13. Exact. Consider ca puteau sa faca un recall chiar daca plateam schimbarea distributiei. Este clar ca imi asum costul pieselor cand achizitionez un X5. Dar sa schimb motorul la 218.000 km... Cu ocazia asta m-au pierdut de client. Pot sa imi faca si oferta ofertelor. Adio BMW.
    4 points
  14. La severin jumate din masini au nr de bahamas,crezi ca nu o inscria el pt 500e sa o vanda apoi mai scump?nu miroase bine! Uite si americanu' https://www.farcebook.com/bos.gibraltar/photos?source_ref=pb_friends_tl
    4 points
  15. Presupun ca un recall putea fi facut si la 3.0. Cred ca asta vrea sa zica si proprietarul. In tari care isi apara cetatenii (gen USA), bmw ar fi pierdut niste procese.
    4 points
  16. 525 tds cumparat la 16 ani de la data fabricatiei din olandala aproximativ 280.000 km, vandut in romania la 350++ km, masina este inca in circulatie. Data la prieteni, fata de intretinere(aici includ tot ce tine de suspensie, caseta directie,pompa apa , role curele etc) masina merge si acum. Fara probleme. Am uitat, si injectorul cu fir schimbat deoarece scapa pe langa motorina. Nu am bani e f10 (sunt fan seria 5), am mers cu e60 dar nu o sa imi cumpar, si cu e90 am mers, si sincer calitatea interiorului lasa de dorit fata de ceea ce am avut pe e39 (ma refer la plastice). Nu vreau sa intru in polemici, nu o sa cumpar un e60/e90, eu inca sunt in cautarea unui e39 cat de cat intretinut (stiu, greu). Din pacate a scazut fiabilitatea masinilor premium.....
    4 points
  17. Mi se pare normal daca iti cumperi o masina a carei deviza este "placerea de a conduce" sa se transforme in " vei deveni expert mecanic in zgmototele ce se aud de sub capota". Cand o cumperi ar trebui sa ti se tina si lecti de mecanica dar mai ales despre modul in care functioneaza distributia si doar cei ce trec un test sa merite sa o cumpere. . Asa din cand in cand o poti demonta sa o verifici personal nu? Cat despre ulei indicat ar fii sa il schimbi din 1000 in 1000 de km chiar tu ca sa fii sigur si a ai o legatura mai stransa cu masina( ca si cu nevasta) in fond nu de aia dai 70000 80000 de euro? ca sa si inveti ceva. Acum serios majoritatea celor care conduc o masina indiferent de pret , marca habar nu au cum trebuie sa auda un motor sau daca este ceva in neregula cu ea. Este gresit? din punctul meu de vedere care stiu toate astea nu mi se pare gresit. Nu vad de ce trebuie sa iti incarci mintea cu toate informatiile care nu te pasioneaza. Ce trebuie sa stii neaparat? ce iti recomanda producatorul si anume sa ii schimbi uleiul sa o duci la ei sa verifice practic ce scrie in manualul masini. Ei trebuie sa iti zic bai vezi ca iti va ceda distributia sau ca iti bate ceva la motor nu tu trebuie sa fii expertul. Acum ramane sa numai asculti nici muzica cand conduci si sa stai cu urechea pe motor? si unde dracu mai este placerea de a conduce?
    3 points
  18. Nu e problema ca e paralel cu domeniul auto , pentru asta e forumul , poate invata repede. Problema e cand un user e paralel cu bunul simt , aici e mai greu de invatat
    3 points
  19. Sunt cel puĂâşin 2 categorii de proprietari de BMW: -pasionaĂâşii; -toĂâşi ceilalti; Omul in cauza (cel mai probabil a 2 categorie mentionata) doar a urmat indicaĂâşiile BMW Ăâ˘i s-a ales cu motorul praf. Un motiv ĂŽn plus sĂŁ fie supĂŁrat pe ei. Personal Ăâ˘i mie ĂŽmi pasĂŁ de masina, dar asta nu inseamna ca trebuie sĂŁ ridic capota ĂŽnainte Ăâ˘i dupĂŁ ce plec la drum pentru a asculta/ mirosi / gusta / etc ... ĂŽn fine cred ca s-a ĂŽnĂâşeles idea :-) Sent from my Nexus 7 using Tapatalk
    3 points
  20. Numa bun...atunci si.o facut uleiul rodaju...mai merge otzar
    3 points
  21. Felicitari si sa o stapanesti sanatos! Si mie mi se pare scumpa,dar e alagerea ta. A mea e 2.0d si tot atat consuma:)))
    3 points
  22. Nu am auzit pe cineva care sa isi cumpere masina de la 0km si apoi sa ii dea km inapoi inainte de orice intrare in service. Si vezi ca datul km inapoi din cheie nu este tocmai ieftin. In schimb si mie mi se pare scumpa, 8500e pe o masina de 10ani si fara taxa platita (2000e) si pe benzina. Initiator, sa o stapanesti sanatos, daca tu esti multumit nu mai conteaza parere celorlalti.
    3 points
  23. Jurnal de bord: ~ 140k, si 2 retrofit-uri: 6WA si sistem de navigatie Professional, si doua poze la intuneric.
    3 points
  24. oniris ,sti ca pe noul cod penal esti pasibil de puscarie ????
    3 points
  25. Salut, Service Premium m-a rugat sa postez in numele lui textul de mai jos. Salut tuturor! Nu mai am cont aici din motive care nu tin de mine si care nu conteaza in acest context, dar daca tot am fost mentionat consider ca merit un drept la replica. Piesa montata, si anume coaja de bord, a fost o piesa sh. Clientul a adus piesele. Coaja de bord adusa avea cateva cleme lipsa, asa ca am luat cateva cleme de pe bordul original al masinii. Prin urmare, bordul a fost montat corect. Nu se schimba clemele in astfel de cazuri nefiind vorba de cleme de plastic ca in cazul fetelor de usi ci de cleme metalice. Fiind vorba de un bord second hand, evidend ca exista uzura si pot exista anumite zgomote datorate imbatranirii cauciucului care-si pierde elasticitatea. Toate masinile vechi ajung sa aiba diverse zgomote in habitaclu, in special din cauza drumurilor proaste care accentueaza uzura normala. Nu am intermediat achizitia piesei - clientul a adus coaja de bord. Am fost contactat doar pentru montaj, insa chiar si asa nu as fi recomandat cleme noi in aceasta situatie pentru ca nu le consider necesare. Aceste cleme metalice - atata timp cat nu sunt rupte - sunt foarte bune chiar daca nu sunt noi. Chiar si asa, invit clientul sa-si achizitioneze toate clemele, iar eu ii voi demonta bordul din nou si il voi monta la loc in prezenta sa. Nu am fost contactat de acesta inainte de acest feedback negativ regretabil de ambele parti. Il voi contacta eu telefonic daca nu si-a schimbat intre timp numarul de telefon. Nu am de gand sa fug de responsabilitate chiar daca nu consider ca as fi gresit cu ceva de aceasta data. O seara buna!
    3 points
  26. Salut, Chiar daca nu planuiam neaparat sa cumpar o masina, manat de un impuls am gasit si cumparat aceasta masina. Cumva, soarta e de vina, masina asta e fabricata in ziua de nastere a unui membru important din familie. :-))) KM: 136K. Pret: don't ask, don't tell. Vehicle information VIN long WBAXA310X0DW62217 Type code XA31 Type 525D (EUR) Dev. series F10 () Line 5 Body type LIM Steering LL Door count 4 Engine N47T Cubical capacity 2.00 Power 160 Transmision HECK Gearbox AUT Colour SCHWARZ 2 (668) Upholstery STOFF GREY SHADOW ANTHRAZIT (AZAT) Prod. date 2012-06-27 Order options 1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES 1CB CO2 CONTENT 2NC M L.-A.W. DOUBLE SPOKE 350 M/18",MT 2TB SPORT AUTOMATIC TRANSMISSION 230 EU SPECIFIC ADDITIONAL EQUIPMENT 258 RUNFLAT TYRES 302 ALARM SYSTEM 320 MODEL DESIGNATION, DELETION 337 M SPORT PACKAGE 4MR INT. TR. FIN. ALUMINIUM HEXAGON 4NB AUT.AIR CONDITIONING 4-ZONE CONTROL 4UR AMBIENT LIGHT 415 SUNBLIND FOR REAR WINDOW 416 SUNBLINDS 423 FLOOR MATS, VELOUR 428 WARNING TRIANGLE 430 INT/EXT RR VW MIRROR W AUT ANTI-DAZZLE 431 INTERIOR RR VW MIRROR W AUT ANTI-D 465 THROUGH-LOAD SYSTEM 481 SPORT SEATS F DRIVER/FRONT PASSENGER 488 LUMBAR SUPPORT DRIVER/FRONT PASSENGER 494 SEAT HEATING F DRIVER/FRONT PASSENGER 502 HEADLIGHT WASHER SYSTEM 508 PARK DISTANCE CONTROL (PDC) 522 XENON LIGHT 536 AUXILIARY HEATING 575 ADDITIONAL 12V POWER SOCKET 6AA BMW TELESERVICES 6AB CONTROL TELESERVICES 6FL USB-/AUDIO INTERFACE 6VC CONTROL COMBOX 606 NAVIGATION SYSTEM BUSINESS 612 BMW ASSIST 615 EXTENDED BMW ONLINE INFORMATION 616 BMW ONLINE 633 PREP.MOB. PH. BUSINESS BLUET.INTERF. 676 HIFI LOUDSPEAKER SYSTEM 696 DVD CHANGER FOR 6 DISKS 698 AREA-CODE 2 704 M SPORT SUSPENSION 710 M LEATHER STEERING WHEEL 715 M AERODYNAMICS PACKAGE 735 BASICPACKAGE 760 INDIVIDUAL HIGH-GLOSS SATIN CHROME 775 INDIVIDUAL ROOF-LINING ANTHRACITE 8KA OELSERVICE INT. 30.000 KM/24 MONTHS 8SC COUNTRY SPEC. RELEASE OF TELESERVICE 8TF ACTIVE PROTECTION FOR PEDESTRIANS 8TN DAYTIME DRIVING LIGHTS SELECTABLE B 8V1 NCAP LABEL 801 GERMANY VERSION 879 GERMAN / ON-BOARD DOCUMENTATION 9BD BUSINESSPACKAGE Series options 1CC AUTOMATIC START/STOP FUNCTION 1CD BRAKE ENERGY REGENERATION 4U2 DRIVING EXPERIENCE CONTROL INCL. EC 548 SPEEDOMETER WITH KILOMETER READING 851 LANGUAGE VERSION GERMAN Pentru inceput, cateva poze. Planuri, dupa ce remediez defectele identificate: schimb tampoane motor + bucsa diferential spate. Si nu imi merge DRL-ul de pe dreapta.
    2 points
  27. Tati...nu vreau sa zic ca incep sa inteleg de ce s-a rupt lantul dar faptul ca BMW-ul iti spune sa schimbi uleiul la 20k km pt ca tu ai ulei Longlife in motor nu e ideal...din contra...am vazut ce depuneri face uleiul longlife la intervalele schimbate dupa indicatiile masinii...propuneti sa schimbi uleiul la 10k km si o sa fii ok...just my 2 cents.
    2 points
  28. Multumesc. Dupa cum am scris mai sus,am fost de am vazut cateva masini prin toata tara si nimic nu m a satisfacut.Mai erau cateva pe mobile.de, care cred ca m ar fi satisfacut dar erau undeva la 9900 de euro plus drum ,cheltuieli ajungeam la mai mult decat aceasta.Eu sincer sunt multumit de ea,consum Focsani-Constanta=7%,in oras in constanta intre 9,8-11%.Impozitul este 830 de ron cu reducere.Si am sa platesc taxa si cu 10 mii de euro mi am luat ceva ce am cautat ceva timp.
    2 points
  29. Roscapv, e normal sa fii frustrat si nu e ok ca un motor din 2008 sa pice la 218000. E ft naspa ce ai patit. Sper sa primesti macar un discount generos, dar nu cred ca vei primi prea multe de la Bavaria. Sunt cam nesimtiti cand vine vorba de probleme cu distributia. E o problema cunoscuta de ei de ft mult timp insa nu o repara deoarece ei incaseaza ft multi bani din seturi de distributii si reparatii. In ziua de azi nimic nu mai e facut sa dureze ca acum 20 de ani de ex cand luai o masina premium gen BMW seria 5 sau Mercedes Clasa E si mergea 500 000 de km linistit. Tine-ne la curent cu ce oferta ai primit si cum ai rezolvat problema. BAFTA! Ch
    2 points
  30. Ceva poze cu jantele sus ?
    2 points
  31. Vai de capul meu, ce personaj pitoresc.
    2 points
  32. Parca pe vremea asta,te-ai tot plimba! http://s9.postimg.org/sz21plksb/image.jpg http://s9.postimg.org/riqj7ghvf/image.jpg Daca tot se apropie cu pași repezi sezonul cald,am trimis jantele de vara in Austria,la sablat si vopsit in camp electrostatic,sa fie ca noi.
    2 points
  33. Il doare pe le in P*** de codul penal.Poate el nici macar nu e prima mana la masinile astea. Am vazut pe autovit poze la cartea service de la 5-u asta si are 4 revizii in 10 ani dintre care 2 fara stampila. Bineinteles nu mi se pare normal sa-l iei la injuraturi pentru ca este la fel de vinovat cat sunt si aceia care au pretentia sa ia masina ok la cel mai mic pret de pe piata!
    2 points
  34. De garantie nu poate fii vorba ... doar nu este garantata lifetime. Este absurd sa ceri garantie dupa 8 ani. Faptul ca masinile noi sunt facute in bataie de joc si oricand poate ceda motorul este o alta discutie si personal nu cred ca este o intamplare. Dar e bine ca ai head up display , scaune active, distronic si alte minunati ale tehnici unde mai pui ca si consuma cu 1 2 litri mai putin ca un m57 ( o economie majora daca se rupe lantul la 100000 de km nu?) .. ea am un m57 cu aproape 400000 de km si lantul nici nu se aude , injectoarele sunt originale, pompa de inalta la fel, pompa de servo si piele arata perfect fara nici un tratament .dar un e39 sau e38 este demodat nu? ce conteaza ca nu se strica si ai baza oricand sa pleci la drum daca este cat de cat intretinuta important este ca este demodata si nu are multe optiuni electronice Sa nu se inteleaga gresit sunt de acord si cu o masina noua atat timp cat ti o permiti de noua si o tii cat este in garantie PS si sa fim seriosi problemele cu distributia sunt semnalate de peste 8 ani la BMW daca vroiau o rezolvau... in fond nu au carpaci ca ingineri
    2 points
  35. Si care e asa marele impediment ca n-are faruri adaptive? Arata f bine. S-o staapnesti cu placere
    2 points
  36. Masina a fost cumparata noua, in 2008.
    2 points
  37. Daca le da inapoi pe cele luate de la licitatii sigur le da pe toate. Si mie mi se pare de prost gust si chiar mai mult, ceva din sfera penalului sa vinzi o masina cu 215 000 km pe bord si 260 000 in realitate.
    2 points
  38. Multumesc Dl Angi de primire! Furia albastra..... http://s15.postimg.org/5qqb0zyiz/358p1n4.jpg image free hosting Vremuri...cand se lipeau stikere pe luneta pentru extra horsepower ))))))
    2 points
  39. E cu dus si intors chestia asta cu "se investeste mai mult acum" depinde cum privesti lucrurile. Tin sa inclin spre faptul ca este mai profitabil acum sa construiesti o masina decat acum 30ani. Daca privim inapoi in timp - pretul cerut atunci pe o masina era mult mai mare raportat la nivelul de trai decat acum. Productia deasemenea mai mica iar oferta producatorilor mult mai restransa. Era perioada in care constructorii trebuiau sa acapareze cota de piata pentru supravietuire (vezi cazul industriei auto britanice ce a sucombat) deci conta si renumele dat de fiabilitate. Acum este mai mult o industrie pe orizontala - producator/componente/dealeari/service-uri care are nevoie sa fie "hranita". Daca faci o masina fiabila 500000km (tehnic absolut posibil) atunci tot lantul trofic moare in lipsa de clienti. Cred ca este un cerc vicios, inceput oarecum de japonezi prin introducea conceptului de "design to fail/break" la care au percutat si ceilalti constructori. Clientul este vazut doar ca o "vaca de muls", autoturismul ajungand un bun de larg consum. La un moment dat un coleg de forum a facut o comparatie geniala: bmw este ca un iphone!!! - platesti cat nu face, arata bine, te bucuri la inceput dupa care mai ca regreti ca nu ti-ai luat un samsung cu android :-) Cred ca asta simte si initiatorul topicului in aceste momente.
    2 points
  40. Cureaua la Peugeot tine mai mult ca lantu' la BMW @Roscapv, nu-ti mai bate capul cu reprezentanta. O sa-ti faca o reducere aparent buna, insa tot vei iesi mai scump ca la un alt service. Depinde ce gasesti in motor, insa daca e avariat serios, ia in calcul schimbarea lui cu altul SH. Evident, de preferat ca la asta SH sa-i schimbi lantul inainte... @colegi, e frustrant sa-ti cumperi o masina si la fiecare accelerare sa stai cu frica lantului. Acesta a fost si motivul pentru care eu am trecut de la N47 la M47
    2 points
  41. cel mult pt a evidentia fiabilitatea, care a mai scazut in detrimentul altor directive de marketing, sau cum ai spus si tu...
    2 points
  42. Chiar ieri mi-a povestit un prieten ca a patit acelasi lucru la un 525d din 2008, cu 130.000km. Masina luata de noua de la Bavaria, toate reviziile acolo. S-a rupt lantul fara nici un zgomot, la ultima revizie in decembrie chiar a cerut verificarea distributiei (i-am trimis link catre topicul de pe forum si se panicase) si i-au spus ca e in regula, atat la Mhs, cat si la Bavaria. Motorul e praf, nu se poate repara, s-a intamplat pe autostrada la 140km/h. Din fericire am inteles ca o sa primeasca un discount consistent, tinand cont de istoricul curat. Personal, mi se pare penibil si de prost gust ca se intampla asta, iar cei la care problema s-a manifestat treptat, cu zgomot de distributie samd, ar trebui sa se considere norocosi. Pentru initiatorul topicului, daca ai reviziile la reprezentanta ar trebui sa beneficiezi de culanta.
    2 points
  43. Din pacate este a-l doilea caz de care aud .Tot 3.000 tot 2008.La fel s-a rupt fara nici un zgomot.Daca nu reusesti numic la BMW cred ca trebuie sa te pregatesti de 10.000 ron.Se repara pertfect fara alte probleme.
    2 points
  44. Caseta nu o strica jantele mai mari,ci talonul cauciucului mai mic,neavand ce sa mai amortizeze socurile,iar in cazul tau ai talon de jante pe 20. Asta iti ziceam,caseta primeste aceleasi "lovituri" chiar daca tu ai jante pe 19. Off:acum imi dau seama ca ti-am vazut masina de rev la paltinis,era inca "cuminte".
    2 points
  45. @harsh Nu am luat aripile deoarece scopul meu nu este de a face replica de M5, ci doar de a modifica masina dupa placul meu. Orice destept vede si zice wow m5 dar cand vede turometrul de diesel se calmeaza instant....De aceea nu va fi niciodata vreo tiganie de sigla M5 pe masina. Din cate stiu eu nu exista "bara fata mai lata". Asta e replica 1:1 cu M5. http://s10.postimg.org/8vn3wb7y1/IMG_2247.jpg image hosting site over 5mb Daca tu ai vazut ca erau jantele fata mai iesite in exterior erau ca aveau un ET / J mai agresiv. Problema asta s-a rezolvat cu noile jante. @Cristian.O Jantele pe 20'' sunt mai grele, respectiv cauciucurile mai mari. Caseta de directie o strici prin folosirea de jante mai mari, respectiv mai grele. Stiu ca in manualul de F10 scrie ca merg si jante pe 20, dar pana nu imi voi permite un set de jante originale sa fie cat mai usoare, nu ma chinui. + ca era mai rigida masina. Planul ar fi sa le opresc pe astea de 19 de iarna, iar urmatorul set sa fie pe 20 de vara. Vedem.... Poze cu evacuarea : http://s13.postimg.org/f40ybpf8n/IMG_2262.jpg upload image online http://s9.postimg.org/b9ckvk6in/IMG_2263.jpg upload jpg http://s30.postimg.org/a55zzsiwh/IMG_2322.jpg image hosting over 5mb http://s17.postimg.org/n4pycc6of/IMG_2276.jpg upload gambar
    2 points
  46. VIN Autovit :TMBJJ73T6C9062896 VIN Olanda : TMBJJ73T6C9054029 Seamana dar nu rasare
    2 points
  47. facand o paralela vei vedea ca si alti constructori au inceput sa faca masini usor mai sensibil...nefiabile .....si asta din 2003-2004-2005 gandeste-te la un 325i....e36....prin si rupt de toti propirietarii, la un 525d, 530d .....cu peste 350.000 - 400.000 km...la + alti producatori.....vw, audi, skoda, ford, etc acum la 150.000 deja ....1-2 injectoare, 1 poate 2 turbine, etc. si nu sunt primul care spune asta, fie ca ne place fie ca nu.
    2 points
  48. Foarte greu cu bbs-urile alea pe drumurile patriei noastre...rigide si trebuia sa ocolesc fiecare gropita ( On: Jantele de iarna incaltate cu Pirelli Sottozero 245 / 45 / R18 http://s23.postimg.org/yml6rs3h7/92447164_3_1000x700_jante_bmw_f10_18_style_277_a.jpg upload png Jantele de vara sunt 245 / 35 / ZR 19 fata si 275 / 30 / ZR 19 spate. http://s12.postimg.org/ru5to7dpp/79872352_1_1000x700_jante_anvelope_bmw_originale.jpg imagen Mi-a fost frica sincer sa trec pe 20 datorita drumurilor si a riscului sa termin caseta de directie.
    2 points
  49. Si astazi a primit roti de vara - 1400 euro cu cauciucuri : http://s28.postimg.org/ournqcxj1/IMG_20160223_133109.jpg upload image http://s10.postimg.org/bcccwp9s9/IMG_20160223_133142.jpg screen capture windows http://s13.postimg.org/xanj48v4n/IMG_20160223_133128.jpg free photo upload Mi-am mai cumparat eleron M performance, dar este la vopsit si va fi pus in urmatoarele zile. +folie geamuri 100 euro.. Pe viitor urmeaza etrierii albastii in culoare M si ornamente praguri M. Poate si o suspensie sport dar deocamdata ma bucur de confort.
    2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.