Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/11/16 in all areas

  1. Curatenia de primavara-vara ... spalat tapiteria, hidratat ...
    2 points
  2. Nici nu vei primi. Problema ta e prea mica pentru ca ei sa-si piarda timpul cu tine. Nu spun ca e normal dar asa e la noi.
    2 points
  3. Problema pe internet e ca de multe ori vezi doar partea buna a lucrurilor, adevaru e ca filmuletul este destul de profi si e usor sa te pacaleasca cand lucra PAK la masina lui. Stance cu Ta-Technix si roluit se face mai peste tot, inclusiv la PAK, discutiile au fost lungi si probele destul de relevante. Parerea mea si sfatul in acelasi timp este sa lasi masina asa cum e de fabrica pentru ca arata foarte bine si te orientezi catre alte jante
    1 point
  4. A fost atat de multumit ZAH de lucrarea lui de mai aveau un pic si se luau la bataie... ))))) Aici e mai mult decat roluit si reglat suspensia mai jos (asta a facut PAK la masina lui ZAH si nici acolo nu a reusit sa o faca cum trebuie) Parerea mea sa te orientezi catre alte jante eventual ceva forjat
    1 point
  5. Daca nu ma insel, nu se potriveste la suporti... Mai bine ia unul de pe e36 cu tot ce trebuie, inclusiv puntea spate.
    1 point
  6. Corect ce zici tu dar mai multi cai putere inseamna si motor mai fierbinte. BMW au in kitul performance de putere si ventilatorul si convertorul de cuplu. Nu ar strica sa te uiti si la aceste doua elemente cand faci treaba.
    1 point
  7. Fum scoate in limite normale tinand cont ca nu mai are nicio toba si are soft. Nu imi afuma spatele. Mi le-am montat singur. nu le-am codat. am facut niste modificari si pozitia o am pe "Gheare" 50% si stop pe fratna se aprind 100%.
    1 point
  8. Ti-am spus de la incepur dar nu ai vrut sa asculti Daca vreo sa arate ca in poza de mai sus trebuie sa pui cauciucuri trase si eventual perne dar pt alergat masina nu e o optiune buna. Ai 2 variantw: tai aripile sau schimbi jantele
    1 point
  9. Va arat si eu una cu care m-am intalnit saptamana trecuta, noul proprietar a venit cu ea ca avea o eroare de airbag si am scos un pumn de rezistente care erau montate in locul airbagurilor lipsa. Dupa VIN am gasit raportul de dauna din US unde a fost declarata JUNK si retras dreptul de circulatie in America. Dureros este ca noul proprietar inainte sa o cumpere a platit la Automobile Bavaria verificare completa si i-au dat in scris ca masina este absolut OK, fara accident. Daca e cineva interesat pot trimite raportul din US in format PDF unui moderator sa il urce pe forum. http://s32.postimg.org/6jvkkff69/image.jpg http://s32.postimg.org/h45i30jo1/image.jpg
    1 point
  10. http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-520-ID7Ghi9z.html#a6540d5fb3 mai rar asa oameni, sa puna o masina cu 600k km fara sa'i dea inapoi. In cateva zile/saptamani ajunge din nou pe net de vanzare,dar de data asta cu 169k km...
    1 point
  11. Sorry pentru reply la un post vechi dar vreau sa dau un sfat util celor care isi vand masina. Chiar daca cumparatorul promite si jura ca va inmatricula masina in termenul de 30 de zile, imediat dupa ce ati vandut masina, completati o cerere si o depuneti la serviciul de inmatriculari de pe raza judetului vostru prin care solicitati sa se faca mentiunea in baza de date privind instrainarea vehiculului catre X la data de... Atasati la cerere o taxa de 5 lei de furnizare date de la primaria orasului unde se afla serviciul de inmatriculari, copie contract v-c/factura, copie act de identitate vanzator si cumparator, copie fisa de inmatriculare si copie dupa certificatul fiscal. Astfel nu va mai doare capul de nici o amenda, niciodata(savarsita de catre cumparator :shifty: ). Doar cu cei de la politia locala s-ar putea sa mai aveti ceva probleme ca am inteles ca ei inca nu au posibilitatea sa vada aceste mentiuni si mai dau amenzi pe fostii proprietari dar cu o copie a contractului de v-c si cu raspunsul de la inmatriculari cum ca s-a facut mentiunea in baza de date puteti face usor contestatie impotriva amenzii. Hope this helps.
    1 point
  12. http://lmgtfy.com/?q=bmw+e90+NO+RESPONSE+FROM+CONTROL+UNIT
    1 point
  13. am primit pana la urma mail si de la BMW RO. eu am scris 2 pagini si ei mi-au raspuns 2 randuri in care mi-au spus ca modulul este functional acum si ca imi multumesc pt intelegere.
    1 point
  14. Totusi e bine c-ai facut sesizare la BMW Romania. Lucrurile nu trebuie lasate asa. Chiar nu inteleg de ce sa pice un modul in timpul unui update de soft facut in conditii profesionale, cu aparatura originala. Atunci la ce mai facem actualizari ? Doar pentru a vinde piese in service. Cum ar fi de exemplu sa ne avertizeze Microsoft ca exista riscul sa-ti pice procesorul la PC in cazul in care face o actualizare la win10 ? Stiu , comparatia e fortata dar totusi....
    1 point
  15. am rezolvat-o singur!pana la urma nu e mare lucru de schimbat rolele,a durat in jur de 4 ore dar totul a mers perfect!
    1 point
  16. Eu zic sa centralizam aici o lista cu service-uri care trebuie evitate cu orice pret in caz de dauna!Va rog sa si motivati nominalizarile! Incep eu : 1. EXPERT AUTO CENTER (Berceni-Luica). Nu reparati masina la ei, mai ales daca o faceti pe banii vreunui asigurator deoarece nu are contracte avantajoase cu acestia si fac tot posibilul sa iasa treaba cat mai ieftin, cu cat mai multe carpeli! Bineinteles ca iese si foarte prost. Majoritatea clientilor mei care au fost acolo au avut reclamatii vis-a-vis de acest service!
    1 point
  17. Orice masina are un cunparator ,depinde doar pretul.Nu cred ca o masina ca asta trebuie sa merga la fier vechi pentru ca nu are prea multe optionale.
    1 point
  18. Pai la cat e de cheala ce mai vrei, plus ca mai e si benzina si i-a pus niste faruri de 2 lei chioare. Nici macar clima nu are...pff Nu stiu cine ar cumpara asa ceva, probabil cineva care vrea un E90 super ieftin.
    1 point
  19. Aripi chiar nu am de gand sa ii pun,dar in rest ce nu s-a mai facut.
    1 point
  20. Pai vezi ca surprize de genul o sa tot gasesti, totusi e mai veche masina si nu tre sa te mire treaba asta. Oricum "tzipla" asa pe la 180,190k slabe sanse sa gasesti, arunca un ochi pe mobile.
    1 point
  21. Cand apare o masina buna la vanzare se comenteaza ca e pretu prea mare si se compara cu masinile vai de mama lor care automat trebuie sa fie mai ieftine. Cand va duceti si pierdeti timp ca va duceti sa va uitati la cele mai ieftine masini de pe piata la modelul respectiv si este logic ca e ceva neinregula comentati ca au probleme si asa mai departe. Romanul vrea ieftin si fara sa mai investeasca nici un leu ani de zile, eventual nici revizia sa nu o faca....
    1 point
  22. Oamenii sunt interesati de masini care iau ochii, jante mari, folii pe geamuri si suspensie sport. Daca are trapa si proiectoare de ceata, aia e. Si sa fie si pozele putin editate.
    1 point
  23. pai romanu cam vrea sa fie mintit , pe bune ! eu pe a mea o am la vanzare si am scris tot ce am facut la ea, o gramada de piese schimbate etc. am scazut pretul de la 4300 la 3300 euro. vorbim de masina personala pe care o am de 3 ani , sunt proprietar in carte etc kilometri cam multi dar per total o masina care nu e facuta din bucati, rotile stau drept, cauciucuri ok. insa oamenii sunt interesati sa ia una, facuta din bucati, preferabil cu 2500 de euro si dupa aceea se plang pe forum ca aoleu s-a stricat... si avea doar 120 000 de km ( in realitate probabil 4-5) ce masini proaste face bmw ul ...
    1 point
  24. Pai si care e legatura cu lipsa pretului?
    1 point
  25. nu pleci de acolo fara sa isi asume raspunderea ... prea s-au invatat toti cu figuri in cap si fara responsabilitate !
    1 point
  26. 6 ore pt update total -> mi se pare putin. La E60 update-ul la module se face prin CAN, iar update-ul la modulele media (inclusiv CIC) se face pe MOST , altfel stai o vesnicie si nici nu recomandat. Plus ca iti trebuie o sursa stabila de 14V si 40A, daca tensiunea scade sub 13v update-ul poate da FAIL. mult offoptic pe threadul asta, avem mai multe date despre ce a fost investigat , poate o diagnoza, INPA/Rheingold iti vede modulele din CIC sau e dead pe CAN ?
    1 point
  27. Pe a mea am soft pe module intre 2004/2005(masina e din 2004).Doream acum vreo 2 ani sa pun Cruise Controll.Cumpar sh blocul si merg la codare la cineva de aici de pe forum.Aflu ca trebuie update de soft ca sa poate fi codata acea piesa pe masina.Politica era : daca crapa ceva,ramane pe raspunderea mea. Merg la reprezentanta(Bavaria).Dupa 1 zi de incercari,mi-au zis ca nu comunica ceva de la plafoniera cu ,calculatorul de lumini si ca nu au putut face update-ul.Trebuie desfacuta tapiterie sa vada ce e intrerupt ,etc.M-am lasat pagubas.Dimineata cand lasasem masina m-au pus obligatoriu sa semnez acea foaie de care se vorbeste ca se face pe raspunderea mea.Per total nu am platit nimic,nu am de ce sa ma plang la treaba asta. Referitor la acea obligativitate de a semna pe propria raspundere,clauza e clar abuziva.Se poate ataca treaba asta daca te tii de ei. Sunt curios daca iti propun "carpeala" (ceea ce ma indoiesc).Cel mai probabil asteapta sa vada cat de tare faci gura.Stii cum e : Copilul daca nu plange,nu primeste lapte
    1 point
  28. Zeronooo lucrezi la BMW? cum sa spui asta?sau esti sarcastic si nu-mi dau seama? adica daca vrei sa vezi ce probleme ai la masina apuca-te sa faci soft sa vezi ca daca pica 5 module inseamna ca nu mergeau cum trebuie si picau intr-un final? Daca tu reprezentanta spui la om "facem o verificare inainte sa fim siguri ca nu exista nicio problema cu vreun modul si daca e totul ok dam drumu la update ,da il pui sa si semneze,asta inseamna ca habar n-ai de ce anume faci si nu iti asumi nicio responsabilitate pentru greselile facute,daca e sa apara vreo eroare pe vreun modul si tu zici "NU MA INTERESEAZA FA-MI UPDATE" atunci e logic sa te puna sa semnezi pe riscul tau.
    1 point
  29. Deci parca ma vad pe mine cand vroiam sa fac acelasi lucru acum 1-2 luni la craiova. Am sunat acolo si am spus ca vreau sa fac update la unitate CIC ca sa pot face update de pe stick in viitor la harti,domnul de acolo mi-a spus ca ei pot sa-mi faca update la toata masina si costa undeva la 350 lei si l-am intrebat ca nu exista vreun risc sa pice ceva? si mi-a spus asa "pai..va punem sa semnati inainte ca de unde stim noi ca nu s-a umblat in trecut la masina si cine stie ce module are schimbate care poate sa pice" ,la randul meu i-am spus "pai de aia vin la reprezentanta presupun ca sunteti in stare sa-mi spuneti daca e vreun modul vechi pe masina sau am vreo problema ca sa nu existe niciun risc pentru ca eu nu semnez nimic.A zis ca da,ca daca nu sunt probleme pe vreun modul si nu e nimic schimbat imi fac update fara semnatura ceea ce mi se pare normal asta dupa ce imi zisesera ca pe unitatea mea nu pot sa instalez hartile de 2016...am sters cu ei putin prin telefon ca sa-mi ceara sute de scuze ca baiatul de pe magazie nu stie aceste detalii si a gresit si etc si dupa nu stiu ce cadouri mi-au zis ca mai imi fac printre care imi instaleaza gratis cu codul meu FSC luat de pe ebay. Deci daca totul a fost in regula te-au pacalit sa semnezi hartia respectiva ,dar daca totul a fost in regula pana la urma inainte sa faca softul ar trebui sa-l repare sau schimbe chiar si cu hartia respectiva ,aici intervine datoria morala,daca sunt nesimtiti ei sunt scosi cu hartia respectiva,dar iti zic eu ca daca faci tam-tam o sa te rezolve intr-un fel sau altul.
    1 point
  30. update-ul se face pe rĂŁspunderea clientului in orice reprezentanta bmw din lume
    1 point
  31. Din cate stiu te pun sa semnezi niste hartii ca sa se faca totul pe propria raspundere...japca...
    1 point
  32. Hmm, nasol moment. Update la masina faci numai daca ai ceva probleme. Ai avut motive sa faci acel update? Imi pare rau pentru ce ai patit. L.E: la reprezentanta te pune sa semnezi ca ai luat la cunostinta faptul ca exista riscul sa pice anumite module si ca ei nu au nicio responsabilitate...
    1 point
  33. Ba esti nebun ? Daca operatiunea s-a facut in reprezentanta sa iti dea unitatea noua sau in cel mai rau caz sa ti-o repare pe cea existenta. Cat timp lucrarea s-a facut la ei stiu ca intra sub incidenta garantiei (lucrarea). P.S. Urata faza
    1 point
  34. Eu unul displac aceste asemanari la fel cum este acum cu interiorul f01 care este identic pe f10 diferta doar la consola suportul de pahare in rest e totul identic, in concluzie unde mai este seria 7 limuzina de lux, si din ce vad in poze la g30 aceasi poveste vor face interiorul la fel ca la nou serial 7
    1 point
  35. Toata lumea l-a hulit pe Chris Bangle cu designul lui ... dar atunci fiecare serie avea identitatea sa, nu exista nici cea mai mica asemanare intre ele.
    1 point
  36. Scump este o chestie relativa,pt tine poate sa fie scump,pt mine poate sa fie pret normal(nu smecherit gen autovit ,olx etc)
    1 point
  37. Da, a fost o exprimare usor nefericita. Am vrut sa spun "sfaturi din experienta personala". - Rolul releului este de a aduce bujiile in starea de incandescenta. - Rolul bujiilor este de a incalzi aerul din camera de ardere. - Acest lucru se face prin aducerea lor in starea de incandescenta, la ~800C. Sper ca acum e mai clar ce am vrut sa spun. Daca vrei, facem si un calcul al timpului necesar incalzirii a 499cc aer de la -20C la ~200C (punctul de autoaprindere al motorinei) . Nu e relevant ca tu incalzesti la 300C camera, motorina tot la 200C se aprinde. Probabil ca o sa spui ca si temperatura combustibilului e mica, insa iti reamintesc ca nu trebuie sa aprinzi 1L de motorina, ci maxim 0.1 ml / cilindru (deci temperatura total neglijabila). Cand temperatura din camera de ardere nu e suficienta, apare 'semnul de bujii' in bord si pornirea e intarziata pana la implinirea conditiilor. Un alt argument: bujiile nu rezista un numar de km, ci un timp total de folosire. Daca lasi masina sa porneasca normal, vor sta aprinse un timp t, daca pui contactul si il lasi cu secundele , vor sta un timp t+dt, in orice caz mai mare decat t. Poate ca stau o secunda mai mult, poate ca stau de 2 ori mai mult, habar nu am. Rezulta uzura prematura - bujii arse - bujii blocate - rupere bujii. Si ne mai intrebam oare de ce BMW are probleme cu bujiile?
    1 point
  38. Eu dau sfaturi bune, nu personale. Si tu esti putin pe langa. Rolul bujiilor NU este de a ajunge ele in starea de incandescenta (tot despre asta ai pomenit de vreo 2 ori). Rolul bujiilor este de a incalzi aerul din camera de ardere! Este o diferenta mare. Astfel, ajuta la etapa de compresie. Cu cat aerul din camera de ardere este mai cald, cu atat pornirea este mai usoara si ajutam electromotorul sa invarta mai putin. Asta este explicatia pentru care eu prefer sa las bujia, sa incalzeasca aerul din camera de ardere mai mult, inainte sa ii dau cheie. Deci, da, vorba ta, fiecare face ce vrea cu masina lui. Doar ca unii stiu sa o ingrijeasca mai bine.
    1 point
  39. Atunci la ce-ti bati capul? Bucura-te nene de ea!
    1 point
  40. Eu va sfatuiesc sa nu vreti sa reparati ceva la www.denko.ro pentru ca baiatul de acolo (Ben) e un carpaci. Mi-a facut masina varza dupa ce a umblat la doua calculatoare ca sa incerce sa-mi rezolve o problema cu inchiderea centralizata. Dupa prima tentativa, nu mi-au mai functionat stergatoarele si nici incalzirea in scaune Dupa a doua mi-a blocat geamurile pe deschis, de am stat cu unul asa doua nopti, cu folie pe el Dupa inca o 'incercare' mi-a ars motorasul de la macaraua unui geam, inclusiv niste fire. Cand am plecat de la el, inchiderea nu mergea, geamurile nu mai functionau, aveam in bord aprinsi toti martorii, stergatoare ioc, navigatie ioc, incalzire in scaune ioc, DSC/DTC ioc Pana acum, am avut de schimbat doua module (luate de la grozadan) un motoras de geam si probabil o sa schimb si bateria, pentru ca mi s-a descarcat (mi se descarca peste noapte) A mai trecut pe acolo un domn cu un X5 (daca tin bine minte), nu era roman dar vorbea bine romaneste, cu numere de AG, cu o problema la ceasurile din bord, nu i se aprindea un beculet. Ei bine, dupa ce a intrat Ben pe masina, i-a fost frica omului sa nu i-a foc in mers... Deci Bulevardul Basarabia, imediat dupa o spalatorie, in incinta Masini Unelte Titan. Poate se pricepe la reparat casetofoane dar la masini... NU
    1 point
  41. Wow ce a mai evoluat discutia de 9 ani ) Pana la urma sa inteleg ca asa greu este sa evazeze cineva aripi dar nu cu fibra?
    0 points
  42. Salut tuturor Va veni timpul sa achizitionez un sistem wather-methanol si as dori cateva informatii de la voi colegi daca ati folosit sau montat astfel de sisteme. Masina in cauza este un E46 330cd(204Cp stock) momentan 313CP iar in viitorul apropiat sper sa ating pragul de 400CP. Nu stiu ce sa aleg,ce firma si ce model pentru ca la Snow sunt mult mai multe variante decat la Devils... La Devils ar fi capul de linie: DEVILS OWN STAGE 2 EGT - aprox 500$(cu tot cu transport) -crestere putere 10-15% -reduce temperatura cu 50-200 grade dar sunt F nu C (era sa ma las pacalit!) -presiune pompa 300psi -made in USA La Snow sunt mult mai multe modele,unele dintre ele sunt chiar si pe marci,iar la unele ma gandesc ca sunt pentru SUV-uri din moment ce recomanda bidon de minim 7 galoane(aprox 35 litri). Aici am gasit: Snow Performance 48015 Diesel Comp-One(cred ca este capul de linie)- 1400$(cu tot cu transport) -la ei pe site spune ca a adus 224CP dar probabil la un motor de 7.000cc,la o masina de 250+CP a adus peste 70Cp adica rezultatul a fost de 350cp... -reduce temperatura 250-300 grade F -are un display de unde poti vedea temperatura pe admisie si a gazelor si in functie de ele sa faci ajustari (sper ca am inteles bine) http://www.ebay.com/itm/Snow-Performance-48015-Diesel-Comp-One-System-Water-Methanol-Injection-48015-/121306769909?hash=item1c3e7269f5:g:MFgAAOxyUgtTNdjh&vxp=mtr Snow Performance 48005 Stage 3 Diesel MPG Duramax Water/Methanol Injection Kit - 1150$(cu transport) -crestere 70-100CP -reduce temperatura 200-300grade F -acesta are doar displayul mai mic pentru EGT -spun ca este compatibil du Chevrolet si GMC (eu stiam ca pentru diesel sunt universale aceste sisteme) -reduce si consumul cu 10-15%... http://www.ebay.com/itm/Snow-Performance-48005-Stage-3-Diesel-MPG-Duramax-Water-Methanol-Injection-Kit-/131094352074?hash=item1e85d510ca:g:IQ8AAOxyB9RS1rbl&vxp=mtr 2006 2007 F250 Diesel 6.0 Snow Performance Stage III MPG-MAX Injection Kit - 1100$(cu transport) -70-100CP -reduce temp 200-300 grade F -acesta are si displayul primului sistem Snow -reduce consum 10-15% -spune ca este doar pentru Ford E350,E450,F350... http://www.ebay.com/itm/2006-2007-F250-Diesel-6-0-Snow-Performance-Stage-III-MPG-MAX-Injection-Kit-/281395129856?hash=item418474ee00:g:wHcAAOSwq7JT0nAX&vxp=mtr Snow Performance MPG-MAX Water-Methanol Injection for Cummins 5.9L Diesels - 1000 $ -65+ HP -reduce temp 100-350 grade F Deja imi este lene sa mai scriu descrierea, intrati pe link. http://www.ebay.com/itm/Snow-Performance-MPG-MAX-Water-Methanol-Injection-for-Cummins-5-9L-Diesels-/262240818925?hash=item3d0ec556ed:g:FTIAAOSw-zxWmCpX&vxp=mtr 94-11Snow Performance Boost Cooler Tow-Max Universal Diesel Fitment Kit 4 Trucks - 850$(cu transport) -50-100cp -reduce temp 150-300 grade F http://www.ebay.com/itm/94-11Snow-Performance-Boost-Cooler-Tow-Max-Universal-Diesel-Fitment-Kit-4-Trucks-/120829672228?hash=item1c22027b24:m:myr1XOzaPjYr9-3R5hK1Nsg&vxp=mtr Snow este tot USA si pare mult mai profi decat Devils sau oare este doar o impresie de marketing? Nu ma astept sa spuna cineva ca si-a montat Snow Stage 3 dar ceva informatii de la cunoscatori ar fi foarte utile in alegerea kitului perfect.
    0 points
  43. Se pare ca totusi repara unitati cei de la bmw. astazi m-au anuntat ca e functional modulul si urmeaza maine sa il primeasca. Sunt total dezamagit de serviciile lor. astazi cand l-am sunat pe responsabilul de service si i-am zis ca au trecut 3 saptamani de cand CIC-ul este nefunctional si am intrebat care e stadiul lucrarilor am primit urmatorul raspuns: acum sunati in fiecare sapatamana sa imi ziceti cate saptamani au trecut? si sa am rabdare ca o sa fiu anuntat cand stiu ceva, ulterior am fost sunat si mi s-a comunicat ca modulul e functional. acum 2 saptamani am facut plangere scrisa si la BMW Romania si inca nu am primit nici un raspuns de la ei.
    0 points
  44. Vezi daca gasesti ceva si de la AEM. Au niste kituri interesante iar raportul pret calitate este foarte ok.
    0 points
  45. @SKW Da cand romanul plateste pentru servicii nerealiste, nu mai e Gica contra? Pentru update nereusit de ce nu primeste banii inapoi?De ce nu i s-a reinstalat vechea versiune, cu scuzele de rigoare ? Reprezentanta are doar dreptul de a lua banii? Traim cumva in padure? Doar care poate ia mai mult? Cel care iti ia banii nu e Gura mare, de te prosteste in fata?
    0 points
  46. Adevarul e undeva la mijloc, insa decât sa strici ceva chiar daca ai semnĂŁtura clientului mai bine refuzi sa prestezi acel serviciu cand consideri ca riscul e "prea mare". Eu ĂŽncĂŁ beneficiez de garanție si in consecințĂŁ am semnat ca "primarul" insa as zice ca e o practica "nelegala" atâta timp cât tu ca si client nu ai modificat nimic dpdv hardware/software. http://i.imgur.com/BxbkE3H.jpg Revenind la necazul colegului propun sa dezbatem cum anume am putea sa il ajutam sau sfĂŁtui ce sa facĂŁ. Eu cand am ĂŽntrebat in service care e procedura cand in caz ca update-ul la unul din calculatoare se sfârșește cu insucces, mi s-a zis in primul rând ca se ĂŽntâmpla destul de rar sa dea fail si in caz de, se restarteaza resoftarea.
    0 points
  47. @mas2 - exact. dorel nu stie si nici nu trebuie sa stie fisa tehnica a modulului, aia o stiu doar aia din germania. dorel pune ista, da click si porneste update ul. totul e automat, daca modulul pica la scriere, e bun de schimbat politica bmw ( si probabil a tuturor). romanul e Gica contra.....intotdeauna! cei cu gura mare, sa se duca cu OPC ul peste ei daca le pica calculatoarele la update, dar inainte sa sune la OPC sa se gandeasca bine unde si au pus semnatura
    0 points
  48. Da, ai ceva optiune cu power reduction, am mai vazut asta la masini aduse din Belgia, pentru taxe. BMW recomanda la 180k km schimbarea distributiei, vreau si eu sa o schimb cat mai curand..
    -1 points
  49. +1 din pacate sunt unii pe aici care nu inteleg asta si ar vrea ca reprezentanta sa ii plateasca si crapaturile din pielea de pe scaune ca doar cand a adus-o el nu existau si au aparut cand a dat mecanicul drumul la ulei
    -1 points
  50. am gasit acum ceva timp niste tipi foarte buni care repara cic -uri la modul profi ..au pagina pe fb daca nu te rezolva ei , iti pot da linkul . Spor !
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.