Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 09/21/16 in all areas

  1. @crismedias, daca tot vrei sa-ti cumperi masina, eu te sfatuiesc sa faci un mic efort si sa te duci tu personal in Germania sa-ti cumperi. La noi samsarul aduce numai masini obosite si cu km. multi, ca sa iasa pretul cat mai mic. Imi pare rau sa o spun dar tor clientul roman la invatat pe samsar sa dea km. inapoi, deoarece, toti vor masina buna cu dotari cat mai multe si cu KM. putini si pretul foarte mic. Eu toate masinile care le-am luat, am fost in Germania dupa ele, cu istori la zi, le-am luat cu PRETUL mai mare ca la noi in tara, dar retine aspectul, eu la toate masinile cumparate nu am avut probleme cu turbina, motorul, rulmenti, cutie automata, sau alte probleme care se plang colegii pe aici, cu toate ca am luat masina si cu 350.000 km. dar cu intretinere exemplara. Atentie am evitat autohausu-rile de turci, sarbi, arabi. Am luat numai de la autohaus-uri cu patroni nemti. Am un amic care si-a luat un e clase din 2004, din taximetrie, cu 680.000km, iar masina ii merge exemplar si nu consuma ulei. Romanul trebuie sa treaca de pragul asta de pana in 200.000 km., daca nu va trece, vor fi mereu frustrari ca vai uite cum mi sa dus turbina, ca am probleme cu motorul, ca ce proasta este marca BMW, etc. Asa ca per total, chiar daca am dat mai mult pe o masina adusa de mine, nu am mai pierdut timp, bani si nervi prin service-uri pentru reparatii. Si in afara sunt masini intretinute, sau nu, dar difera pretul. Tu de care crezi ca va aduce samsarul la vanzare? Acum trage tu singur concluzia.
    4 points
  2. Se aude frumos cat fu inoxu?
    2 points
  3. Gata si evacuarea si diffuserul performance, urmeaza sa il vopsesc si e gata cu totul. http://i.imgur.com/4oRVaZo.jpg http://i.imgur.com/85ojM8O.jpg http://i.imgur.com/dumjwju.jpg Mai multe poze aici Video Ma declar foarte multumit, din orice punct de vedere! :D
    2 points
  4. Samsarul de duzina va aduce masini lovite sau cu multi km, le coafeaza si le vinde virgine. Samsarul adevarat va cumpara minim 4-5 masini de la un dealer si va negocia un pret f bun. Singura varianta sigura este cea in care cumperi o masina sh cu garantie, la restul poti sa ai noroc sa nu schimbi nimic ani de zile sau poti sa ai ghinion si sa schimbi motorul in cateva luni. Aveam salvat in parcare pe mobile un A6 din 2013, 3.0tdi, cu motor schimbat la cca 80.000km.. P.s. samsarii romani mai fac si prostia cu pierdut tva, poti gasi masini ok si aici.
    2 points
  5. Are km la fel ca 90% din masinile echivalente de pe piata, doar ca romanului ii place sa vada in bord 160k km, chiar daca masina are 400. Din pacate onestitatea nu e apreciata de marea majoritatea a romanilor, care cauta masini dotate si ieftine - sa traga de ele cativa ani fara investitii.
    2 points
  6. n-am nimic cu nimeni dar prin simplu fapt ca eu si alti prieteni am facut drumuri prin tara .. (vorbesc in cunostinta de cauza)ce ne-a costat ..zile de concediu cheltuieli motorina sau cazari ..o nimica toata apoi la fata locului sa vezi ce ?ca e vorba despre altceva ca nu sunt alea datele masinii ca printre ele erau si cu accident...n-am fost o secunda off topic sau rau intentionat poate doar unii nu o sa isi piarda o suma de bani pt care au trudit. nici nu mi-as bate capu sa mai sun as tine minte sa nu mai sun vreodata ,cine vrea sa o vanda e transparent si iti pune la dispozitie informatii corecte nu eronate ,am vazut masini de vanzare pe forum foarte frumoase preturi corecte dar care nu sunt asa cautate ca si chilipirurile de pe alte siteuri
    2 points
  7. Vand al meu batranel E34,o masina corecta, frumoasa si total functionala. Stiu ca poate se vor naste unele discutii sau controverse, dar nu puteam sa privez forumul de batranelul meu simpatic, asa ca o voi posta si aici, asumandu-mi masina asa cum este: un batranel cu inima si spiritul tinere:) O mica descriere: Dotarile principale: Motorul(3.5l M5 315cai), Cutie M5, Grupul M5, Franele M5 si Caroseria:) Totul este transplantat de pe M5 pe 520i. 520i, 6pistoane, fara serie motor, in Acte. Taxe si Asigurari mici....satisfactie maxima.... Timbrul de mediu platit si nerecuperat. An fabricatie 1992,ianuarie. Tel: 0.7.6.5.3.4.5.6.4.0 Pret: 6.800euroi Multumesc Si mai adaug cateva poze, deoarece in primul post depaseam limita. Multumesc
    1 point
  8. Salut.Urmaresc de ceva timp forumul, dar acum m-am decis sa imi prezint masina. Este vorba de un e46 318i din 1999. Motor M43 118 cai. Am luat masina acum 2 ani..fiind ultima pe lista deoarece nu are optiuni( nici BC nu avea cand am luat-o).M-a incantat foarte mult starea tehnica a masinii;debitmetru nou original,bascule noi Lemforder,flansa de la cardan noua,baterie noua,cauciucuri noi fata-spate,amortizoare/flanse/arcuri fata-spate noi,garnitura de la capacul de culbutori si multe alte maruntisuri schimbate. Intre timp am completat eu cu: Interior din piele( trebuie retapitata aripioara unui scaun). Am pus casetofonul original bmw la care am legat un cablu aux. Am vopsit trimurile interioare gri.Erau jalnice inainte. Volanul sport cu comenzi. Inelele cromate de la kilometraj/turometru. Luminile de la picioare. Computer de bord. Bara spate M-tech cu difuzorul pentru evacuare dubla. Bara fata ajunge astazi( M-tech 2). Praguri inca nu am gasit nimic decent ca pret. Portbagajul CSL. Angel Eyes. Stopuri pe LED. Bara fata M3 Look( am dat-o intre timp pentru un m-tech). Jante pe 17 pe care le-am reconditionat). Semnale smoked. Trimurile exterioare cromate( trebuie polishate). Masina va intra peste 2-3 saptamani la vopsit integral ( estoril blue). Dupa omologarea culorii va primi o evacuare, suspensie reglabila, posibil jante pe 18 si un 2.0 M52.
    1 point
  9. Vreau sa cumpar e39 520i sau d. Astept oferte serioase de unde sa aleg. Multumesc
    1 point
  10. E absolut perfect modul in care e aranjat tipsul in difuser. Sent from my GT-I9506 using Tapatalk 2
    1 point
  11. Ai innebunit ... bine totusi ca mai stii ce faci. E mult suflet si pasiune in masina asta ... sa o alergi fara probleme.
    1 point
  12. Se aude frumos! De unde vine sunetul respectiv? ai facut ceva pe la evacuare? Bov ceva sau doar din evacuare?
    1 point
  13. imi place cum e facut volanul ,bafta la vanzare !
    1 point
  14. Daca la viteza mare in sarcina nu ai putere e posibil sa fie blocata dracia aia de EGR, dar pot fi si alte bube. Printre altele trebuie sa verifici si furtunele de vacuum iar, sa nu iti fi lasat mesterii un furtun pus aiurea si sa fi iesit, traseul de aer admisie de joasa si inalta presiune adica inainte si dupa turbina.Poate e vre-o fisura sau imbinare imperfecta si scapa. Cauze pot fi multe, dar pana nu se iau poate chestiile astea marunte la rand nu ai cum sa aflii.
    1 point
  15. Crezi ca o sa iti lase bilet in geam sa iti spuna ca si-a luat concediu sau ca pur si simplu poate chiar a lesinat ? Daca s-a colmatat si nu se mai inchide oare cum crezi ca se comporta masina ? Ala e proiectat sa functioneze doar la turatii mici/medii, iar in sarcina sau pe masura ce accelerezi/turezi incepe sa se inchida. Ai nevoie de testare live, verificarea parametrilor cu motorul pornit pe loc si in mers pentru a vedea unde e problema.
    1 point
  16. Fa o programare ca sa iti spuna ca trebuie schimbata distributia. PAi gura lor sa nu manance 10 paini?
    1 point
  17. Pai...daca se auzea destul de tare inseamna ca se auzea de cel putin 2 luni si el in 2 luni a schimbat multe altele, dar nu distributia...si daca se auzea foarte tare cum sa o tii atata...nu prea e ghinion, nu? nu prea cont km se poate rupe oricand, dar sa ai norocul sa o auzi sa stii de ea sa o schimbi. Ce sunt eu curios...cum se auzea. Ce sa distrus din motor, cat te-a ajuns reparatia? Imi pare rau pentru ce sa intamplat!
    1 point
  18. Ai dreptate crismedias...pentru ca si tu poate ai patit ca mine...2 drumuri in tara dupa ce o verificasem inainte la km si stiam ca sunt ok...descriere "impecabile, fara accident" etc. Cine vrea sa-si vanda masina cred ca are timp sa vb la telefon niste detalii despre masina, mai ales ca sa constatat ca a mintit. Ar merita sa-l sunam toti la 3 noaptea si sa-i uram de bine cand ne amintim de el, astia si taximetristii... viata mea.
    1 point
  19. si inca ceva hai ca nu zice data exacta de fabricatie treci peste asta dar alt model ,alti km ,alte dotari ?!?! la fata locului sa vezi ca defapt ce?!?cine isi pierde timpuuu???
    1 point
  20. salut colegi ,postez aici un anunt de evitat http://autovit.ro/anunt/bmw-seria-3-320-ID7GiGuZ.html#d485a07908 masina nu e reala model fiind 318 nu 320 cum scrie ,apoi km sunt ireali .Dupa discutia avuta cu proprietarul el raspunde senin pai am pus asa ca toti cauta 320 si vis a vis de km pai toti vor sub 200.000 ?! imi e sila..
    1 point
  21. Ordinul Ministerului Afacerilor Interne nr. 1501/2006 privind procedura inmatriculari,intregistrari,radieri si eliberarea autorizatiei de circulatie provizoriesau pentru probe a vehiculelor publicat in Monitorul Oficial nr.941 din 21 noiembrie 2006 modificat si completat de catre: ORDINUL nr.168/2010, ORDINUL, nr 2039/2010,ORDINUL nr 148/2016 si ORDINUL nr. 61/2016 Capitolul III Autorizarea provizorie pentru circulatie a autovehiculelor si remorcilor Art. 15 (1) Pana la inmatriculare, serviciile publice comunitare regim permise de conducere si inmatriculare a vehiculelor competente potrivit art. 1 alin. ( 2 ) autorizeaza provizoriu circulatia autovehicolelor si a remorcilor neinmatriculate, pentru o perioada ce nu va putea depasi 30 zile, dar nu mai mult de data la care expira asigurarea obligatorie de raspundere civila pentru prejudicii produse prin accidente de autovehicule. (2) Vehiculului caruia i s-a acordat autorizatie de circulatie provizorie in conditiile prevazute la alin. (1) i se pot atribui succesiv, in aceleasi conditii, mai multe autorizatii provizorii care nu pot cumula mai mult de 90 zile, cu conditia achitarii tuturor taxelor si tarifelor legale necesare inmatricularii,inainte de eliberarea urmatoarei autorizatii. Taxele necesare inmatricularii sunt prevazute la art. 7 din acelasi act normativ: (1) Înmatricularea permanentă sau înmatricularea temporară se efectuează pe baza următoarelor documente: a) cererea solicitantului. În cazul înscrierii în certificatul de înmatriculare şi a altei persoane care poate folosi vehiculul în virtutea unui drept legal, altul decât cel de proprietate, proprietarul va menţiona solicitarea explicită în cerere; b )fişa de înmatriculare a vehiculului, al cărei model este stabilit conform reglementărilor legale, completată cu datele proprietarului şi având viza organului fiscal competent al autorităţii administraţiei publice locale. În cazul înscrierii în certificatul de înmatriculare şi a altei persoane, se va depune şi fişa de înmatriculare completată cu datele acesteia. În cazul înmatriculării temporare pentru export nu este necesară viza organului fiscal competent al autorităţii administraţiei publice locale; c) cartea de identitate a vehiculului, în original şi în copie; d) documentul care atestă dreptul de proprietate al solicitantului asupra autovehiculului sau remorcii, în original şi în copie; e) actul de identitate al solicitantului, în original şi în copie. În situaţia în care în certificatul de înmatriculare urmează a fi înscrisă şi o altă persoană, se vor prezenta actul de identitate sau, după caz, documente care să ateste dobândirea personalităţii juridice, denumirea şi sediul, în copie; f) dovada efectuării inspecţiei tehnice periodice, în termenul de valabilitate a acesteia, cu excepţia autovehiculelor şi remorcilor noi; g) copia documentului de asigurare obligatorie de răspundere civilă pentru prejudicii produse prin accidente de circulaţie, în termenul de valabilitate a acesteia; h) dovada efectuării formalităţilor vamale de import definitiv sau temporar pentru înmatricularea temporară, în cazul autovehiculelor şi al remorcilor dobândite din străinătate, în cazurile prevăzute de lege, în original sau copie legalizată a acesteia; i) dovada plăţii taxei de înmatriculare, stabilită potrivit legii; j) începând cu data de 1 ianuarie 2007, dovada plăţii taxei speciale pentru autoturisme şi autovehicule, stabilită potrivit legii; k) dovada plăţii contravalorii certificatului de înmatriculare; l) dovada plăţii contravalorii plăcuţelor cu numărul de înmatriculare; m) certificatul de autenticitate al vehiculului, cu excepţia vehiculelor noi, a autovehiculelor destinate competiţiilor sportive şi a vehiculelor istorice; n) procura specială, după caz. Asadar, se pot scoate 3 seturi de numere rosii, DOAR daca se platesc TOATE taxele necesare inmatricularii, inclusiv timbrul de mediu. Presupun ca aici nu e cazul sa o inmatriculeze pe numele lui, deci poate scoate un singur set de numere rosii.
    1 point
  22. Sistemul audio este mediocru "at best" (sa nu fiu rau sa spun execrabil, comparabil cu cel de pe un logan). - este pe lista de upgrade. Am citit ca se aude mult mai bine doar cu difuzoarele de pe HiFi, fara amplif. Roata de rezerva deloc, doar cauciucuri runflat.
    1 point
  23. Intre timp am schimbat discurile si placute fata-spate cu ATE si se comporta foarte bine,lichidul de frana si revizia (ulei +filtre) care o fac la maxim 11000km . Am facut un soft mai light sa zic asa la CF tuning.. Am presiune 2.1 acum , probabil vreo 320-330cp . Am cu masina 16000km facuti pana acum si pot spune ca sunt multumit. I-am pus si o pereche de pleoape in culoarea masinii . Estetic mai am in plan splitere , eleronul micut si alte jante mai usoare ..preferabil bbs rc concave. host image online
    1 point
  24. eu zic sa ii ceri si montaj la banii astia
    1 point
  25. am pus catalizator nou 620 lei la pilot in bucuresti. garantie 2 ani.
    1 point
  26. Niste cadouri http://i.imgur.com/PaD02BT.jpg http://i.imgur.com/po0pomO.jpg http://i.imgur.com/ettZML0.jpg http://i.imgur.com/Ebva1j0.jpg http://i.imgur.com/quAe5AI.jpg Mai multe poze aici: http://imgur.com/a/uKhYa
    1 point
  27. eu nu sunt de acord cu sintagma "masina pentru incepator". dupa ce am luat permisul la fix 18 ani si 1 luna am inceput sa conduc o alfa romeo 166 cu motor 2.4. am 5 ani de cand am permis si nu am avut niciun incident(din fericire). poti sa o bulesti si cu golful si cu bmwul. daca vrei masina de oras nu vad rostul unui 320d. iar la banii aia cum au spus si alti colegi greu de gasit un bmw decent. mergi pe golf
    1 point
  28. golf 4 1.9 tdi. un motor extrem de fiabil cu un consum mic.
    1 point
  29. Salut! 320d Facelift are 150 CP, cred eu putin cam mult, avand in vedere ca o sa fii proaspat sofer, dar pana la urma ramane la alegerea ta! La 2500 E nu cred ca o sa gasesti un FL in stare foarte buna...Ar mai fi varianta nonfacelift de 136 CP, care nu e asa nervoasa...d.p.m.d.v. ar fi mai ok pentru inceput. De cumparat o masina e usor, cu intretinerea e mai greu..trebuie sa ai si asta in vedere, in functie de bugetul pe care vrei sa-l aloci sau il ai disponibil. La Golf revizia e 250 Ron, la BMW mergi premium, platesti premium! adica 650 Ron revizia.. si plus celelalte piese, care sunt triple la pret. mai e si timbrul de mediu foarte mare la diesel...depinde cati km faci cu masina pe an. Te avertizam ca daca alegi BMW, s-ar putea sa nu mai vrei altceva!
    1 point
  30. Bai fratilor ce conteaza pt ce a luat-o? Si ce daca e speculativ? Pretul este cel mai mic pt o masina ca a lui cu dotarile alea. Nu iau partea nimanui insa va ofticati cumva ca n-ati luat-o voi la pretul ala ca apoi sa faceti profit? ) Cand vezi atatia moralisti te ia sila. Lasati ipocrizia ca oricare dintre astia care comentati, daca ati fi cumparat masina asta cu pret chilipir, nu o vindeati tot cu ceva peste? Atata vreme cat masina asa cum e ea este sub cea mai ieftina masina similara de pe piata, care e problema? Zici ca suntem la tribunal. B490rzv, nemultimirea ta care e mai exact? Ia ziceti voi baieti cat sa puna omul pret la masina lui? 25 e bine, 22? Ia spuneti voi expertilor cat valoreaza masina asta?)
    1 point
  31. Ti-ai cumparat masina noua pentru o vacanta?))nu stiu de ce dar mi se pare ca cine are bani e mai rational de atat. Oricum ar fi,bafta cu vanzarea!
    1 point
  32. este un link pe http://bmwservice.livejournal.com/ pe internet, unde se arata motoare desfacute care au mers cu diverse uleiuri. Se pot face comparatii reale Castrol lasa sludge, a nu se compara cu Shell GTL (ultima tehnologie) care da curatenie maxima pe piston ,plus de asta e un ulei light. Rezista 10-12mii km fara probleme in motor Nu se poate compara Castrol nemtesc cu castrol turcesc made in EU care se gaseste in RO !!! Nu este deloc acelasi ulei, am pus intr-un post mai sus UOA-uri de la cele 2 castroluri si se vede diferenta Fuchs titan GT1 5W40 ( tehnologia XTL) f bun mai ales la temp scazute tehnologie dezvoltata pt start cu penetrare rapida in motor, ce bineinteles scade uzura la pornire care e cea mai mare in toata viata motrului. Cauti pe you tube Fuchs oil XTL http://www.fuchslubricants.com/titan-gt1-sae-5w-40-xtl Mobil1 ESP 5w30,iarasi foarte bun uleiul. Poate fi folosit de catre cei cu motoare Diesel cu DPF sau Euro 6, fara probleme Se gaseste pe internet teste VOA si UOA, stau foarte bine la uzuri aceste uleiuri de mai sus. Ptr cine vrea ulei premium de la Shell, sa foloseasca Shell Helix Ultra ECT 0w30, ma refer la cei cu norma 504/507 (ulei low saps) contine boron nitride in cantitate ff mare 400ppm http://www.shell.com/motorist/oils-lubricants/helix-for-cars/helix-fully-synthetic/shell-helix-ultra-ect-c2-c3-0w-30.html sau mai light se poate folosi Shell Helix Ultra ECT 5w30 http://www.shell.com/motorist/oils-lubricants/helix-for-cars/helix-fully-synthetic/shell-helix-ultra-ect-5w-30.html sau pe varianta vapsoil uleiuri mai ieftine dar e acelasi ulei in bidon ! Shell=Pennzoil SUA=Vapsoil Rezultate remarcabile ptr cine n-are DPF si are nevoie de A3B4, se poate obtine cu Mobil1 New Life 0w40, Shell helix Ultra 5w40, Valvoline Synpower 5w40,Ravenol VST 5w40 sau Ravenol VSI 5w40 Eneos Sustina 5w40, iarasi ulei foarte bun . Se poate folosi cu schimb scurt OCI max 8000km. Recomandabil 6000km ptr cine tine la resursa motor si vrea protectie maxima
    1 point
  33. nu mai este obi demult. Magazinele din Bucuresti au fost inchise.Nu stiu in ce magazine obi te duci tu OBI www.obi.ro/ Translate this page OBI Romania SRL a incetat activitatea operationala in Romania si nu mai are nici un angajat, incepand din 1 Aprilie 2015. Noua adresa de corespondenta este https://www.google.ro/search?q=magazine+obi&rlz=1C1CHMO_enRO520RO520&oq=magazine+obi&aqs=chrome..69i57j0l5.4939j0j4&sourceid=chrome&ie=UTF-8 foarte bun Shell-ul, incomparabil cu posirca de catastrol ! Doar castrol germany, ala nemtesc 0w40 merita !!! Se gaseste la un magazin online din Galati Se deosebeste prin UOA de castrolul obisnuit Edge 0w40 de duzina.Coteaza mult testele de uzuri Castrol Edge Titanium FST 0w40, repet din Germania si nu altceva. Are Baza PAO Sta foarte bine la uzuri in testele UOA si VOA. PP de -60 grade biggrin.gif) Lipsa aditivi solizi Valori reale ulei @V.40 grade 77.96 @V.100 grade 12.88 TBN 8.65 PP -60 grade FP 224 grade P 1082 ppm Zn 1302 Mg 513 Ca 2026 Ti 50 ppm. Un UOA de 2015 la 5076 mile Al 4ppm Fe 25ppm Cu 1ppm Iar ca vascozitati @40 grade 68.4 @100 grade 12.52 TBN 5.6 Se gasesc pe oilclub.ru si bobistheoilguy.com sau Mobil1 New Life 0w40 de la importatorul Star Lubricants
    1 point
  34. privesc cu toata indoiala anuntul. inainte de parerea mea specific ***ESTE DOAR O PARERE SUNT UN OM CU O PARERE*** -nu are navi NBT decat in capul vanzatorului pe care l am atentionat ca nu e navi NBT (NBT e dupa 2012 si are cursorul plin) a lui e CIC. A raspuns ca a inteles dar nu a modificat anuntul. Asta nu e o parere ci o realitate. -din n factori de care eu tin cont deduc ca anuntul nu are mare legatura cu vreun pasionat al marcii ci cu un samsar care revinde o masina. -nimeni nu poate spune din poze starea tehnica a masinii insa eu am rezerve -despre pret la acesti bani mergi spre un LCI 2014 poate mai putin dotat sau macar 2012 pe final sa prinzi cu NBT. Anii sunt ani. -pachet lumini "led alb" interior si exterior nu are ca nu are manerele cu nichel pe ele... numai daca a pus el dupa. -un pumn in gura inginerilor bmw care atat de lipsiti de gust au fost sa faca triplele rosii s a gasit iata cineva sa le faca cu alb "mai smekere" -soft close pe portbagaj numit si automatic tailgate operation e la fel doar in capul lui - (are 2 butoane la portbagaj modelul cu aceasta optiune-ce are el in poza o simpla incuiere a masinii din portbagaj) -soft close pe usi... fara confort acces?? ca nu are confort acces ca nu are ridurile pe manere -incepe anuntul mare cu INDIVIDUAL... ce are individual? culoarea-NU/ interior-NU e dakota schvartz/ individual roofline ntracit-Nu(adica plafon negru)/ individual glazing pe gamuri ori trimuri-NU) Maisna poate fi OK intretinuta nu pot sa spun din poze insa nu mai pierd timpul sa analizez o balarie de anunt mai departe. Nu are nicio legatura cu pt pasionati si cunoscatori- EU SUNT PASIONAT SI CUNOSCATOR le visez optiunile, motorizarile si tot ce vrea el si ca si cunoscator zic ca anuntul e "haotic". Ia un m pachet stock 2012 cu NBT mai renunti la optiuni (asta are destule dar nu da pe afara de optiuni). Cat despre km sunt rezervat ca locul la cinema nu pot demonstra nici ca sunt nici ca nu sunt. In Romania e posibil orice. ...
    1 point
  35. Sunt obisnuit cu o skoda octavia 1.6 benzina si la aia rotile sunt reci ca gheata de fiecare daca cand opresc masina, exceptie cand cobor feleacu' si ma duc direct in parcare. Nu ma deranjeaza ca sta volanu' stramb, ma deranjeaza ca trebuie sa virez stanga dreapta mereu ca sa mearga drept masina. Am dus-o inclusiv azi la mecanici si specialisti... Toti mi-au zis ca e super masina si sa "ii dau" dar totusi.. vreo 7500-8000 km dus intors.. e ceva
    1 point
  36. daca se infierbanta rotile e belea mare. esti sigur ca se incing ele si nu e de la franari normale sau de la temp de afara? mergi foarte linistit cu masina si vezi... de asemenea nu ai facut geometria? daca ai schimbat capetele de bara? de aia iti sta volanul stramb, una din prb pe care le reclamai. intr-adevar pompa de apa e un defect care te poate imobiliza, e destul de ieftina puteai sa o schimbi si pe ea, dar pe de alta parte daca schimbi tot ce prezinta uzura asa preventiv..iesi la niste costuri de waw.. si asa ai platit taxa la masina asta o suma enorma, vreo 1000euro... ieseai mult mai bine cu una deja inscrisa de toti banii, pe la 3000 gaseai un e46 mai mult decat ok.
    1 point
  37. Am pus-o la punct, am schimbat radiatorul de apa implicit si vasul de expansiune si antigelu, curelele de accesorii, fulii (sau cum le zice), capete de bara, bielete, uleiul (5w40 castrol) si toate filtrele (aer, ulei, benzina), am spalat motorul cu solutie de spalat liqui moly dinaia, am schimbat bujiile si inclusiv o garnitura de la capacul de sus, radiatorul de clima si ventilatorul, placute fata si placute + discuri pe spate. Etc.. nici nu mai stiu.. vreo 3000 lei si doua saptamai de pregatiri pt rar. Am mai facut un drum lung cu ea cand am adus-o pe roti din germania (1500 km) Ce ma sperie e ca nu stiu in ce stare e pompa de apa si daca mai tine inca 8000 km, termistatu si senzorul.. imi curge ulei din compresorul de clima (cred) Si mii se infierbânta rotile :/
    1 point
  38. Se apropie ziua mea si am zis sa-mi fac un mic cadou:
    1 point
  39. In jur de 3500 lei(piese+manopera), dar eu am vrut sa fac o fapta buna, sa ajut pe cineva din familie si am dat ceva mai mult pe piese, undeva la 4000 cu totul. Sent from my iPhone 1s using Tapatalk
    1 point
  40. ai dreptate ,sa sti ca gasesti si corect dar rar ..doresc si eu sa imi cumpar modelu respectiv touring http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=227843963&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&isSearchRequest=true&scopeId=C&minMileage=150000&minFirstRegistrationDate=2013-01-01&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=10&pageNumber=5&action=eyeCatcher
    0 points
  41. ia cu paine sa-ti cada bine ,nu testez nici o piata m-am saturat de mincinosi tepari care te fac sa faci drumuri degeaba care mint in totalitate in legatura cu starea masinii ,nu fa pe moralistu cu mine stiu cum merg lucrurile si probabil tu tii partea daca ma acuzi pe mine ca "i-am rapit timpul pretios" ,scopul acestui topic poate fi util in cazul in care un om de buna credinta care isi cauta masina sa nu bata drumul degeaba si sa cheltuie anumiti bani .Stai tu linistit ca un telefon nu se compara cu un drum facut degeaba programari la service bani dati degeaba ,inainte sa dai comentarii rautacioase prin alte locuri ,gandeste.. e gratis.
    0 points
  42. Nu ma intereseaza acel gen de masina,in schimb nu-i pot inghitii pe cei ca tine care arunca cu pietre in altii,practic l-ai facut pe ala sa-si piarda timpul cu tine pe la telefon,tu nevrand decat sa testezi piata! Trebuia sa ramai la vanzarile de motorete,la masini nu-ti prea iese!
    0 points
  43. E de apreciat sinceritatea, dar era si mai de apreciat sa nu aiba aproape 300k km. Pentru cine vrea masina de 5 ani e destul de mult... Plus ca suntem in Romania, unde Bmw touring si km reali sunt 2 lucruri de care fug clientii. Mai bine o pastrezi.
    0 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.