Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/28/16 in all areas

  1. Daca nu spuneai tot story-ul ala si faceai doar o prezentare pe scurt a masinii, primeai aprecieri ca ai o masina frumoasa.Asa, ca ai avut curajul sa fii sincer, o sa primesti ironii si o sa ti se tina morala ca v-ati permis nesimtirea sa strangeti 7000 de euro si sa va luati un E60, cand puteati sa va luati un Logan nou...Na, bine ai venit in club....
    3 points
  2. Ce se intampla cu un diesel dupa 4000? Isi ia zborul? ) de ce cutiile in Ds schimba la maxim 4000, de proaste? Iti zic eu de ce, pentru ca curba de cuplu la diesel e deja lesinata dupa 4000 la majoritatea, fapt ce nu duce decat la o uzura gratuita in loc sa schimbi in treapta superioara si sa iti vezi de accelerare mai departe. Daca tu asa crezi ca exista viata si dupa 4000 la diesel, e problema ta, dar mi-e mila de motorul masinii tale in acest caz. bafta Ps: banuiesc ca de frustrare sariti cu minusuri. Veniti cu argumente pro pentru a chinui dieselele cu 4000+ rpm. Mersi anticipat )
    2 points
  3. Frumoasa masina, sa o folosesti sanatos. Si iti zic sincer, sa ii asculti pe toti care au experienta, eu am carnet doar de 6 ani, din primavara am avut prima mea masina cu tractiune spate (un Mercedes CLK200 kompressor) iar acum am un 320d 177cp. Trebuie sa ai grija pt ca te poate fura foarte usor o masina cu tractiune spate, si nu ma refer doar in curbe ci inclusiv la acceleratii in drum drept, daca dai de o denivelare, te arunca in toate directiile. Iti spun asta pentru ca te-am vazut in oras cu masina si o calcai destul de tare, mare grija!! Tu nu ai experienta deloc, nici macar eu, si pana la varsta mea de 24 de ani pot sa spun ca am cam 200.000km condusi, foarte multi la viteze inalte in Germania. Deci...grija mare, nu mi-o lua in nume de rau! Sa ai parte de ea!
    2 points
  4. Salutare tuturor...recunosc ca citind topicul colegului ckh am zis sa prezint inca o varianta apropiata de masina acestuia E prima masina bmw pe care o detin, o am de cateva luni deja, pana acum sunt in general multumit, am cautat in primul rand varianta xdrive si pachet M. Mi-as fi dorit si cutie automata insa a fost imposibil de gasit in acel moment. Este cat se poate de standard, nu am modificat sau adaugat nimic la ea, sunt interesat de grilele performance si poate un alt model de evacuare finala, doar pentru look, o varianta cu iesire dubla. Ca si configuratie, mai jos pun dotarile conform seriei de sasiu Type PP31 Model 320xd - EUR Development Code E90 (MUE) Power 135 Drivetrain ALLR Transmission MECH Color Bluewater Metallic - 896 Upholstery St.blue Shad./alcant./anth.kontr.bl - ANNK Production Plant MUNICH Production Date 2011-06-01 Standard Equipment 249 Multi-function For Steering Wheel Multifunktion Fuer Lenkrad 321 Exterior Parts In Body Color Exterieurumfaenge In Wagenfarbe 520 Foglights Nebelscheinwerfer 548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho 851 Language Version German Sprachversion Deutsch Options 1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge 1CB Co2 Content Co2 Umfang 1CC Automatic Start/stop Function Auto Start Stop Funktion 1CD Brake Energy Regeneration Brake Energy Regeneration 2MF M L.-a. W. Star Spoke 193 M/mix.t. M Lm Raeder Sternsp. 193 M Mischb. 203 All-wheel-drive System Allradsystem 216 Servotronic Servotronic 230 Eu Specific Additional Equipment Eu Spezifische Zusatzumfaenge 258 Runflat Tyres Bereifung Mit Notlaufeigenschaften 320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall 322 Comfort Access System Komfortzugang 4AE Armrest Front Retractable Armauflage Vorne Verschiebbar 4MG Int. Trim Fin. Alu Glacier Silver Interieurleisten Alu Glaciersilber 403 Glas Roof, Electric Glasdach, Elektrisch 415 Sunblind For Rear Window Sonnenschutzrollo Fuer Heckscheibe 423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours 428 Warning Triangle Warndreieck 430 Int/ext Rr Vw Mirror W Aut Anti-dazzle Innen-/aussenspiegel Aut.abblendend 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d Innenspiegel,automatisch Abblendend 459 Seat Adjustm., Electr. W. Memory Sitzverstellung, Elektr.mit Memory 464 Skibag Skisack 465 Through-load System Durchladesystem 481 Sport Seats F Driver/front Passenger Sportsitze Fuer Fahrer/beifahrer 493 Storage Compartment Package Ablagenpaket 494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer 5AC Autom. High-beam Headlights Control Fernlichtassistent 5DC Folding Rear-seat Headrests Fondkopfstuetzen Klappbar 502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage 508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc) 521 Rain Sensor Regensensor 522 Xenon Light Xenon-licht 524 Adaptive Headlights Adaptives Kurvenlicht 534 Automatic Air Conditioning Klimaautomatik 536 Auxiliary Heating Standheizung 540 Cruise Control Geschwindigkeitsregelung 563 Lights Package Lichtpaket 575 Additional 12v Power Socket Zusaetzliche 12-v-steckdose 6AA Bmw Teleservices Bmw Teleservices 6AB Control Teleservices Steuerung Teleservices 6FL Usb-/audio Interface Usb-audio-schnittstelle 6NF Ext.con.of The Music Play.i.mobilph Music-schnittstelle Fuer Smartphone 6NR Apps Apps 6VC Control Combox Steuerung Combox 609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional 612 Bmw Assist Bmw Assist 614 Internet Preparation Internet Vorbereitung 615 Extended Bmw Online Information Erweiterte Bmw Online Information 616 Bmw Online Bmw Online 620 Voice Input System Spracheingabesystem 633 Prep.mob. Ph. Business Bluet.interf. Handy Vorb. Business/bluetooth-sch. 676 Hifi Loudspeaker System Hifi Lautsprechersystem 698 Area-code 2 Area-code 2 7MF Edition Sport Edition Sport 7RS Comfort Package Comfort Paket 7R7 Innovation Package Innovationspaket 7SP Navi Professinal W.handyprep.bluetooth Navi Professinal M.handyvorb.bluetooth 710 M Leather Steering Wheel M Lederlenkrad 715 M Aerodynamics Package M Aerodynamikpaket 760 Individual High-gloss Satin Chrome Individual Hochglanz Shadow Line 775 Individual Roof-lining Anthracite Individual Dachhimmel Anthrazit 8SC Country Spec. Release Of Teleservice Laenderspez. Teleservicefreisch. 8SP Cop Control Cop Steuerung 8TL Daytime Lights Front And Rear Aktiv Tagfahrlicht Front Und Heck Aktiv 8TN Daytime Driving Lights Selectable B Tagfahrlicht Ueber Lichtmenue Einst 801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung 879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur Stie cumva cineva la ce se refera optionalul 7MF edition sport ? In afara ca pe pragurile interioare ale masinii apare aceasta inscriptie, nu am reusit sa gasesc alta referire pe undeva. Ca si intretinere, pana acum am schimbat uleiul si filtrele, am mers pe ulei bmw 5w30 cel nou, plus intinzatorul si cureaua de transmisie datorita unui chitait ce era existent la pornirile la rece ale motorului. Urmeaza cat de curand placute frana fata spate si lichid de frana. Ce se recomanda ca si producator, ma refer la placute ?
    1 point
  5. bine zici - ala chiar va fi urmatoru' pas. contextu face sa nu fi gasit amortizoare m-tech, nicaieri in romania, nici macar sachs/boge. ieri m-au sunat de la epiesa si mi-au dat-o pe "clasica" cu "nu mai avem decat 1 singur pe stoc, va aducem in 7-8 zile". asadar, o sa fac testele de amortizoare. daca ies ca nu sunt ok, ma gandesc sa trec la suspensie stock (si sa-mi pun amortizoare KYB si arcuri eibach) problema e ca trebuie sa gasesc in dezmembrari piesa 1 de aici: http://i.imgur.com/xBJixHX.jpg pentru spate... nu stiu ce-mi trebuie: http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?...;diagId=33_0536 si mai ramane intrebarea... daca piesele se gasesc greu ... si conversia la non-Mtech e posibila... nu cumva a facut-o deja unul din fostii propietari? nu stiu cum sa verific fara sa fie dat jos amortizorul ... dar, din nou, intai test amortizoare si revin cu detaliile aici. desi mi-au zis mai multi care se pricep ca's "moi", desi mie nu mi se par.
    1 point
  6. O sa pun repost, ca am scris de pe telefon si a iesit o varza. 07/2012 – CIC was superseded by an NBT Navigation System, and NBT currently is the latest Navigation System which is installed in BMW F-series from factory. We released a special adapter, called eNBT Retrofit Adapter, which permits installation of NBT into E-series, so NBT retrofit is an option for owners of E-series as well. Main advantages of CIC Retrofit over CCC Navigation System • Internal hard drive (80GB): maps and music can be stored on hard drive • Faster processor (faster response speed) • Better graphics • No more overheating issue • Huge step forward from the older CCC • More ergonomic design • CIC permits other multimedia retrofits to be added: Combox, BMW Apps, BMW plug-in Main advantages of NBT Retrofit over CIC Retrofit • 200GB hard drive instead of 80GB drive (available in CIC) • Combox built-in • Faster processor (faster response speed) • Better graphics / higher contract • Sports Display (real-time power and torque meters) • M-lap timer • Ability to stream video from USB in the armrest (CIC does not allow this) • BMW Apps • 3D maps CIC Retrofit vs. NBT Retrofit If you are still not sure which retrofit is right for you, please consider the following: • NBT is the “TOTAL UPGRADE” system, which comes with all “bells and whistles”, whereas CIC retrofit allows “STEP-BY-STEP UPGRADE”, which makes CIC retrofit more affordable. i.e. you can first do CIC retrofit, than Combox Retrofit, than BMW Apps. • NBT retrofit is more modern, offers more features, better graphics, faster processor, bigger hard drive, etc. • CIC retrofit is generally more affordable than NBT retrofit, BUT please keep in mind that:
    1 point
  7. Merci! Intr-un cuvant: rigida. Dar asta-i comportamentul unui E90. Intr-un oras aglomerat e destul de obositoare, dar in afara descoperi intr-adevar placerea de a conduce Cum ai zis si tu, ambreiajul e tare, schimbatorul e rigid, suspensia e tare, volanul e tare. Din aceste cauze spun ca in oras e obositoare. Poate daca-i automata, situatia se mai imbuneaza la condusul urban. De schimbat schimba bine, cu mentiunile anterioare. Cateodata mai are tendinta sa agate in prima treapta, dar la fel, e specific cam tuturor E90-urilor. I-am schimbat uleiul in cutie acum 2ani si sa zic ca schimba mai bine decat inainte. E precisa in schimb.
    1 point
  8. Salutare din nou, am rezolva era un fir retezat din manuncchiul de la portbagaj. verificand zilele trecute nu am vazut firul deoarece a alunecat printre celelalte fire lasandu-se in jos. Merci!
    1 point
  9. Pai intai verifica si tu seria masinii,https://www.bmwdecoder.com/?gclid=CLzN2tqW_c8CFcpbhgody-oHhg, vezi optiuni si istoric,costa 2-3 euro, sa iti trimita niste poze cu actele masinii, factura, etc, sa fii sigur ca e cumparata din strainatate si nu altceva, , si apoi te decizi daca merita verificarea la proleasing. Ar fi ciudat sa cumperi o masina fara sa o poti conduce, dar cred ca nu e singurul care se risca sa conduca o masina cu numere false, am mai auzit asemenea povesti, cei ce aduc multe masini pe platforma nu mai pierd timpul si banii pe rca sa le scoata numere rosii.
    1 point
  10. Salut, M-am gandit sa postez ce-am facut. Am fost la Alex Sata din Timisoara si baietii au constatat ca pinionul de vanos de pe admisie trebuie schimbat. La asta s-a adaugat si schimbul de distributie. Costuri: pinion admisie vanos 1500 lei kit distributie (BGA parca) 480 lei manopera 400 lei Masina se aude foarte bine si accelereaza mai uniform. M-am plimbat prea putin in seara asta ca sa-mi dau seama daca trage mai bine decat inainte. Maine intentionez sa ies pe autostrada pentru un drum mai lung.
    1 point
  11. da masina este pusa la categoria 5er - 550 refresh la stoc azi new Gloria FM10 Autobrite Magifoam Sonax FullEffect CG Citrus Wash&Gloss Sonax Xtreme Tire Gel Mafra Pulimax Mafra Decaflash Menzerna MCP2500 Menzerna PowerLock Pad medium Lake Country 3 x edgeless microfiber + 1 x waffle microfiber CarPro IronX Sonax LeatherCare Sonax Interior Cleaner perie pt piele Colourlock pensula interior ValePro IPA
    1 point
  12. bmwfans.info sau realoem.com trebuie sa pui ultimele 7 caractere din VIN si iti arata toate diagramele tehnice pentru masina ta cu piesele si codurile aferente.
    1 point
  13. Viteza medie la drum extern e usor irelevanta pentru ca 80 la ora ii poti obtine lejer daca e foarte liber sau cu depasiri multe daca e aglomerat.
    1 point
  14. Eu in locul tau as fi putin mai precaut atunci cand as face astfel de afirmatii.
    1 point
  15. 1 point
  16. Nu te mai chinui cu atatea explicatii....nu ai cu cine...sunt o gramada pe aici care cred ca daca e BMW si diesel .....dar cazanul tot cazan ramane.Chiar nu se merita.
    1 point
  17. Daca nu se plafoneaza nu inseamna ca nu ati depasit deja cuplul maxim si va aflati de fapt pe curba descendenta.
    1 point
  18. Dar de ce ai vrea sa chinui saracul diesel peste 4000?
    1 point
  19. Sfatul meu e s-o lasi asa - tot n-o sa se auda nimic cand mergi, tot la 4000rpm o sa moara. Cat despre BOV si alte nebuneli, e o masina eleganta, nu opel astra 1.7...
    1 point
  20. Pai o avea ... incearca , la cat scrie in topicul asta , tre sa fii putin sadic sa pastrezi clapetele .
    1 point
  21. De ce ar trebui sa se auda in timp ce merge?
    1 point
  22. Nope, le fac la o cunostinta din Giurgiu care are service, tot acolo am vopsit si bara si a iesit impecabil, + ca aici tin rotile de vara/iarna si mi-e mai usor, nu mai ma car cu ele la Bucuresti. Se vor vopsi la pistol. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  23. Sa ai parte de ea, si nu ma intelege gresit, dar sunt de parere ca parintii tai au cam facut o greseala care s-ar putea sa-i coste cam mult (doamne fereste) sa dai pe mana unui copil de 18 ani o masina cu peste 100 de cai putere, si caruia sa nu ii ajunga cati cai are masina, trebuie sa fi putin inconstient, repet, nu ma intelege gresit, poate sa nu fie cazul, si sper sa nu fie. Prima mea masina a fost un Ford Fiesta 1.4 benzina 80 cp, n-am avut permis de la varsta de 18 ani pentru ca nu m-a atras prea tare ideea de a avea permis de conducere, oricum, pe la 20 de ani am dat si eu pentru permis, si dupa 2 ani am inceput sa lucrez ca sofer de tir, pentru ca descoperisem ca totusi pentru mine, condusul este o placere. Iti zic sincer, inconstienta maxima am avut in multe momente la volanul unei bestii de 44 de tone! Mi-a cam trecut dupa varsta de 26 de ani si am inceput sa fiu mai prudent la volan si sa las deoparte nebuniile, a doua masina a fost tot un ford, de data asta un Focus cu motor de 1.6 automat 100 cp, iar dupa 1 an si jumatate de cand am luat focusul, m-am hotarat sa imi iau si eu ceva mai puternic. Asa ca mi-am luat si eu masina visurilor mele, BMW seria 5, cam toate modelele de seria 5 mi-au placut, dar eu am ales modelul F10 520d pentru ca am vrut o masina cat de cat moderna, sportiva si confortabila in acelasi timp, si crede-ma ca de 2 luni da cand o am, inca nu ma simt stapan pe ea, si am facut deja vreo 4000km cu ea, asta cu toata experienta pe care o am la volan... nu zic ca uneori mi-ar prinde bine mai multa putere, dar eu sunt multumit si asa. In fine, povestea vietii mele nu conteaza, tu sa ai grija cum conduci masina aia, pentru ca este o masina destul de periculoasa pentru tine in special ca ai varsta aia pe care toti am avut-o. Peste vreo cativa ani o sa-mi dai dreptate... poate ai mai auzit ce-ti spun eu acum, dar daca ai mai auzit, inseamna ca totusi e mai mult de un gram de adevar... Bafta cu modificarile si imbunatatirile masinii, ca e prima masina si stiu cum e, ca si eu am tinut mult la prima mea masina si am avut grija de ea.
    1 point
  24. M-ul pe spate este subiectiv...de ex si eu vreau sa o fac full M5 exterior, dar nu o sa pun vreo sigla M pe ea. au jantele este de ajuns )
    1 point
  25. Salut! Sa o stapanesti sanatos! Deci nuca aia ...scapa de ea, jantele negru mat pe o masina neagra nu dau bine deloc, o "inchid" prea mult si o fac sa para veche. Treaba cu sigla carbon bmw...e putin cocalaresc..o sa-ti dai seama, daca iubesti marca o sa intelegi de ce e mai frumoasa sigla originala. + pentru: -chip -bara de M5 (cea cu dubla evacuare fara difuzor) -shadowline (negru lucios in loc de crom) La 18 ani sa chipuiesti o masina la 230 cp...e frumos, dar ai grija! nu pentru ca e bmw ci pentru ca 230cp.
    1 point
  26. Ce model de jante are de sunt pe 18?eu stiam ca sunt pe 17 astea.
    1 point
  27. A doua poza mi se pare geniala.
    1 point
  28. 1 point
  29. @Danyro - Aveai sunetul asemanator cu cel din clipul lu WIN60 ?
    1 point
  30. Nu cred ca ai da nici tu banii astia pe masina asta. Nu vad cine ar fi asa absurd sa dea 8300 euro pe un e46, cand de banii astia poti sa te duci sa iti iei un 320d e90 din 2007-2008 din Germania. Sau de 5000-5500 gasesti e46 cu mai putini km, motor original, vopsea originala etc. Nu ii pasa nimanui ca ai revopsit masina, ca ai dat bani pe alt motor, ca ai cheltuit sute/mii de euro pe niste roti etc. La fel de bine pot si eu sa imi cumpar un e46, sa ii schimb motorul de 5 ori, sa o revopsesc de 3 ori, sa imi cumpar roti de 5000 euro, sa ii schimb navigatia de 10 ori si apoi sa ma astept ca cine imi cumpara masina sa imi dea 20 000k euro pentru ca atat am pierdut eu. Este deplasat sa te astepti sa iti achite un viitor client cheltuielile tale din ultimii 4 ani. Masina merita sa zicem 6500 euro daca: -avea motorul original si actele ok (viitorul client o sa aiba probleme cu inmatricularea deoarece tu nu ai omologat motorul actual) -era coupe -era 2004-2005 -nu avea soft -avea vopseaua originala -avea mai putini km -avea mai multe piese originale, la care sa nu se fi umblat. Faptul ca a avut demontate: barele fata/spate (si nu doar o data),fetele de usi, motorul etc. dupa parerea mea numai de bine nu poate fi. Toata masina a fost facuta bucati si apoi montata la loc, iar asta poate ridica mari probleme. Nimeni nu o mai pune la loc cum a fost ea in fabrica.
    1 point
  31. Da, trebuie sa mearga cu un pistol pneumatic de impact
    1 point
  32. Pun si o poza cu interiorul si una dupa spalarea saptamanala. Calitatea pozelor nu e cea mai reusita, sunt facute doar cu telefonul din dotare. Intre timp am gasit rezolvare pentru lipsa alimentarii detectorului si/sau incarcatorului de telefon: am cumparat un splitter care se alimenteaza din una din cele doua prize de pe consola centrala spate.
    1 point
  33. La C63 nici dupa 10.000km nu a "invatat" stilul de condus, in plus, in Sport sau Manual, unde raspundea un pic mai bine, pornea cu 1-a de pe loc si 255 pe spate sint putin pt 600 si ceva Nm. Pacat, pt ca motorul era de vis, chit ca avea un consum de 14-15 mergand cu 120-130 si de peste 20 cand o lasai sa fuga. Nu fac nici o generalizare, am condus multe cutii automate, din diverse generatii, diverse solutii constructive si diverse nr de trepte: de la 3 la 9. Am precizat: pt placerea de a conduce - pt asta nimic nu bate o cutie manuala. In motorsport se fuge dupa ultima sutime de secunda, comfortul pilotului, protejarea mecanicii, etc. In viata reala te duci la automata cand fie nu ai idee despre cum se conduce o masina, fie ai parte de trafic infernal si preferi sa ajungi acasa fara crampe la picior. Tot in viata reala, o cutie manuala nu e deloc mai lenta decit una automata daca stii sa mesteci in benzina. Ai incercat sa ii dai un kickdown la o automata, pt o depasire sau sa te dinstantezi de ceva pe autostrada? Cat sta sa gandeasca, mai incearca si 1-2 trepte pina se opreste la una, etc. Alternativa e sa o tii mereu in Sport sau Race, dar atunci se duce naibii comfortul pt ca sta mereu in trepte mici si tureaza motorul degeaba. Jurnalistii auto, si la asta ma refer la presa straina ca astia din Ro nu se pun, toti prefera cutia manuala pt ca ofera un grad mai mare de participare la experienta de a conduce. Eu ramina la preferinta mea: pt condusul de placere tot ceva cu o cutie manuala as cumpara. O buna combinatie: RS4 B7...incredibil cum poate sa mearga si sa sune masina aia. In plus, la motoare puternice, prin cutia manuala ai un mai bun control al tractiunii nu lasi totul pe seama masinii si a unui calculator. Uiti sa te gandesti ca la alea 80% din masini, mai nou, cei 150CP sint obtinuti prin supralimentare, deci o mare parte din CP sint disponibili de foarte de jos (cuplu motor mare la turatii reduse) si deci o cutie automata se descurca fara a bate la ochi. Incearca o cutie automata pe ceva aspirat, la care ii trebuie ceva ture sa se miste bine, gen motor Wankel, pe RX8. Pe Prius de exemplu, din cauza complexitatii, nu cred ca ne-am descurca mai bine decit acel CVT controlat de calculator avand in vedere ce si cate dracii participa in orice secunda la propulsie. Ultima experienta au fost cateva mii de km cu un 991 4 GTS cu PDK. Avea functia aia de "mers in gol". Nimic mai enervant...sa mergi pe autostrada si din 3 apasari de acceleratie, 2 sa fie in gol, pt ca taman atunci s-a pomenit si ea sa o lase sa curga si sa intrerupa legatura motor cutie (vezi in bord cum cade acul de la turometru la turatie de relanti). Sau pe niste sosele, am vrut sa o fugaresc putin dar m-am lasat pagubas: forta inutil motorul cu turatii f mari, "pocnea" treptele de zduguia masina, etc. Mereu erai cu ochii pe turometru si pe indicatorul minuscul al treptei folosite in loc sa enjoy the view si the experience.
    1 point
  34. Ii iei un volan cu comenzi si e ok masina. Daca avea si xenon era tot ce trebuie . Acum depinde ce asteptari au unii. Ca pielea, nabigatia si alte asemenea dotari nu vin la.pret de 9000.
    0 points
  35. Ce tare esti , nu stiam ca sa dictezi o serie de sasiu la telefon, e pierdere de timp asa este dureaza enorm, Daca nu stiai, poti trimite si un sms cu seria de sasiu, daca ti se pare pierdere de timp ca sa dictezi o serie. , sau o poza pe WhatsApp, mai usor.
    0 points
  36. @Soul77 Acum numai in oras am 160 km. parcursi cu consum afisat in bord de 6,2, astept sa consum rezervorul si sa fac si consumul de la plin ochi, la plin ochi. uite aici: si retine asta la 283 km. parcursi cu 90-100km. cu medie de 79km.ora pe distanta Cluj - Brasov.
    0 points
  37. 9990 € distributie schimbata , din ianuarie se scoate si taxa , pachet M
    0 points
  38. Salutare! Desi vara a cam trecut, oricum fiind binevenite pentru verile ce vor urma, as dori sa-mi pun intr-un final folii pe geamuri! Nu prea sunt asa la curent cu ce transparenta/opacitate sa-mi montez! Oricum nu sunt vreun "mafiot de mafiot" si nici masina mea nu e vreo "mafie" asadar nu vreau sa fie complet negre a.i. sa nu mai vad nimic! In general pe ce combinatii ati mers cei care v-ati montat si in acelasi timp daca considerati ca aceasta este alegerea potrivita! Zic asta pentru geamurile de pe spate, inclusiv luneta! Pe geamurile de pe fata se poate pune pana la urma si daca da, care-i transparenta minima acceptata? Prin TM imi puteti recomanda vreun loc unde as putea sa-mi montez folii dar fara sa fiu nevoit sa dau fetele de usi jos! Presupun ca LLumar sunt cele mai OK! Merci!
    -1 points
  39. Masina se poate vinde si in urmatoarea configuratie: Fara jantele astea, cu niste jante pe 17: 7000e Fara jante si fara navi (cu CD Player): 6500e Fara cele de mai sus si cu interior normal si fara sistemul audio: 5500e PS: Se poate vedea pe pagina de prezentare ca am mai schimbat ambreaj nou LUK, uleiul in cutie, bucse brate Lemforder, acumulator Exide Premium 100ah, am luat jos folia Helioglass de pe parbriz.
    -1 points
  40. De ce vrei sa schimbi vanosul? Dupa parerea mea poti sa ii dai 2 palme mecanicului ala minune care a putut sa iti eara 4800 lei pe asa ceva. Distributia cu tot cu manopera n.ar trebui sa depaseasca 2000 lei sub nicio forma. Mi.au facut mie oferta cei de la Bimmer service sa imi schimbe semeringuri supape,distributie, ulei, garnituri etc. in 3000 lei. Ei fiind chiar profesionisti si cer totusi putin mai mult decat merita... Preturile pe care le'ai primit tu mi se par inacceptabile. Decat asa mai bine schimbi tot motorul si cu tot cu manopera tot nu treci de 3000 lei.
    -1 points
  41. romanii nu dau 2 bani pe istoric , facturi etc. pret mic , xenon si navigatie sa fie !
    -1 points
  42. Salutare , vreau sa fac o modificare la toba finala. As dori sa imi pun una sport , sa se auda altfel. Dar nu stiu daca pot pe diesel(nu stiu daca conteaza asta sau nu). Nu de alta , dar jur ca abia se aude masina in timp ce merge )). Ceva sfaturi legat de toba finala ?
    -1 points
  43. Nu cumva este Florin Raducioiu, dupa 2 saptamani dupa ce s-a intors din Italia numai stia romaneste. Mare fotbalist dar un pic c-am tamp
    -1 points
  44. De 90 de Ah e standard la e90lci? Sunteti siguri? Eu la x1 am luat de 74ah varta. La e90 nu am probleme inca insa o sa verific ce scrie pe ea ca sunt curios.eu cred ca ar trebui respectat amperajul. Curentul la pornire cred ca poate fi mai mare, nu ar fi problema.
    -1 points
  45. Dpmdv e mult prea scump 2000 pentru interne si distributie. Cauta la dezmembrari un motor cu garantie (4-500E) si il pui pe ala la punct, asta daca lantul tau e rupt si nu doar sarit de la punct. Cred ca poti sa faci diagnosticarea si la un service mai mic si ieftin, nu e asa mare istorie sa verifice. Dar 2000 mi se pare EXAGERAT
    -1 points
  46. De obicei cand se rupe lantu , pistoanele lovesc supapele si se produce o varza acolo , in acest caz nu mai merita sa repairi motorul , cum a zis si colegu , gaseste un service ce poate sa iti spuna exact ce s-a intamplat acolo. Daca ai si alte avarii fata de distributie cel mai bine e sa cumperi un motor din dezmembrari si sa il inlocuiesti , cu siguranta o sa iesi mai ieftin de cat sa platesti 2000 euro pe o distributie.
    -1 points
  47. La cate turatii sunt caii putere?
    -1 points
  48. Stiu asta, dar aici ce am pus, este o poza facuta in timpul mersului la repezeala cam la 230km, de aceea este asa neclara, iti dai seama ca deabea luasem masina si nici nu cunosteam meniul bine. Dar dupa 283 km. tot atat arata, iar cand am intrat in oras, am facut plinul ochi si am resetat tot si am uitat sa fac poza.
    -1 points
  49. @ gugukalimero @ Gizmo. & florin1967 - ce jante aveti echipate, 17? Jante originale pe 17, 225 / 55 / 17, cauciucuri GOODYEAR Excellence 97Y Runflat, DOT 2016, cauciucurile au 9.000km. Nu te impacienta, a ta consuma cu 1-2 litri mai mult, schimba senzorii care trebuie schimbati si vezi dupa ce se intampla.
    -1 points
  50. Little story : Inca de la varsta de 14 ani iubeam aceasta marca. Nu bagam in seama jignirile aduse de alti non-cunoscatori la adresa marcii. Nu bagam in seama toti invidiosii care la semafor cand vad un BMW isi dau ochii peste cap si isi zic ,, ia pe ãsta cu BMW". Un prieten de al meu care are un E30 ( mare fan , participa la fest-uri ) m-a facut sa ma indragostesc de aceasta marca. Nu avea nimic spectaculos E30-ul lui , dar in momentul in care am vazut-o , mi-am dat seama ca marca asta o voi avea eu in viitor. Timp de foarte mult timp , cautam E60-uri pentru ca acesta este modelul meu de suflet. Era un pret ridicat cam la toate modelele iar parintii mei nu prea si-au permis sa-mi cumpere o masina de 7.000-8.000 euro , dat fiind faptul ca mai am 2 frati(unul dintre frati are un E46).Anul acesta in luna Aprilie , am pus ochii pe un E90(an 2006, 2.0 benzina). L-am cumparat , eram foarte mandru ca in sfarsit am masina mea ! O spalam zilnic , o curatam , o aspiram , o stergeam zilnic de praf , o bagam in garaj.. aveam grija de ea , asa cum n-am avut grija de niciun lucru in viata mea. Timpul s-a scurs si au inceput sa apara probleme. Pierdea ulei , cutia de viteze s-a stricat si am fost nevoit sa vand masina la un pret de nimic. A trecut 1 luna , iar dorul faÞã de prima mea masina era mare. Dar nu m-am lasat , am vorbit cu parintii mei si am cazut deacord sa luam actuala mea masina. BMW E60 M Pack 525D 177 HP an 2004 Senzori de ploaie. Senzori de lumini. Senzori de parcare. Navigatie mare. Sistemul audio este Logic7. Comenzi volan. Scaune electrice. Manuala. Trapa. Xenon. Ce am schimbat la ea : -Grila (din crom in neagra) -Vopsirea jantelor in culoarea neagra matã. -Am schimbat nuca schimbator cu una M (piele 6 viteze) -Polish pe toba de esapament. Ce vreau sa schimb la ea : -Jante noi 19' (negru lucios , ºpiÞate) -Led marker albe -Volan M -Chipuire la 230HP -Toba cu dubla evacuare pe ambele parti. -Schimbare emblema BMW original colours in BMW carboon look. -Polishare masina exterior -Shadowline negru. -LED la numerele de inmatriculare. ---------------
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.