Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/18/16 in all areas

  1. Mai asteapta putin......daca nu cumva ai intrat in " saptamana oarba"
    4 points
  2. Daca ii recomanzi sa ia masina doar de la prieteni sau cunostinte, masina ta cand vrei sa o vinzi cine ti-o cumpara prietenii tai? Ai perfecta dreptate ca sunt multe masini aranjate, coafate dar sunt si multe intr-o conditie buna, si sunt vandute din diferite motive, tot ce trebuie sa faci e sa casti bine ochi si sa o verifici cu atentie.
    3 points
  3. Deci daca are carlig Bmw ul, mercedes ul, audi ul, nu mai sunt premium. Inseamna ca skoda cu carlig e trotineta dupa gandirea ta sofisticata.
    2 points
  4. Salut Vlad, la motor, putere, cuplu.....nu se compara-----F31 e clar peste. La aspectul exterior imi place mai mult si fata si spatele de la F31----la E91 nu mi-au placut niciodata stopurile.....de aceea am si incercat sa ascund o parte din becurile pt marsarier vopsindu-le si lasand doar o fanta alba jos nevopsita. Desi este aproape identica in latime ai impresia ca ai mai mult loc inauntru in F31. Scaunele, de asemena imi place cum se regleaza, cum te cuprinde asa din lateral lombar si cum se basculeaza pe spate cu totul-----super tare. La E91 interiorul era din material care s-a ros destul de mult la ambele scaune din fata si ramanea patat tot timpul pe sezut. Consola in schimb mi se pare la E91 mai frumoasa mai ales chestia aia care iese si te ajuta sa-ti rezemi cotul------in schimb la F31 pare a fi un pic mai in fata consola si atunci au renuntat la aripioara aia de la E91. Interioarul este din piele cu niste insertii rosii si sunt doar cateva ornamente din plastic vopsite negru care nu imi dau impresia de cheap.....poate ma insel eu..... Volanul, comenzile de pe volan sunt inversate acum si au renuntat la butoanele de schimbat melodia cu un scroll pe care trebuie sa-l apesi prima data si apoi sa rotesti de el-----i se pare un pic peste mana ca nu poti sa treci direct la melodia urmatoare sau cea precedenta + ca dispere dupa 3-4 sec daca nu te hotarasti si mi s-a intamplat de multe ori sa ma prinda chestia asta cand urma o curba mai stransa prin oras unde trebuie sa rotesti calumea volanul si pierdeam totul si trebuia sa o iau de la cap. De asemenea volanul este muuuult mai usor la F31, nu mai este hidraulic ca la E91-----de fiecare data cand ma urcam in E91 dupa ce conduceam A2-ul sotiei aveam impresia ca intorc volanul de la 1310 . Sau cand veneam acasa in ro si dupa 3 sapt de condus masina inchiriata sa te urci in E91-----misto senzatia...... ceea ce nu este un lucru neaparat rau ----mie imi placea sincer mai greoi asa. Panorama nu mai este asimetrica ca la E91 si nu se mai deschide aproape toata. La E91 puteai iesi pe trapa afara din spate ( atasez o poza).....La F31 se deschide ca la orice masina cu trapa ---doar prima jumatate------mi se pare nasp. Luminile adaptive mise pare o chestie suuuper misto. Cum au gandit ei siguranta in trafic prin diminuarea intensitatii luminii atunci cand intalnesti o masina care vine din fata sau atunci cand ajungi o masina si vrei sa o depasesti..... farurile urmeaza curba atunci cand virezi volanul,.....super misto. Nu-mi place in schimb faza cu proiectoarele care se aprind cand virezi volanul-----pare masina stirba asa doar cu un proiector aprins. Sunt nevoit sa merg tot timpul cu ele aprinse. La F31 poti scrie cu degetul pe joystick acum pt a seta o adresa in navigatie sau pt a edita\cauta o melodie..... butoanele presetate de la radio pe care le poti preseta pt ce vrei. Doar te plimbi cu degetul pe ele si iti pare ce este presetat ( de exemplu pe 4 am pus sport drive---imi arata instantaneu cati cai folosesc si ce torque am----super misto si chestia asta. Portbagajul se deschide\inchide singur ; de ajutor cand ai mainile ocupate si nu vrei sa lasi sacosile jos, mai ales aici in Norvegia unde ploua destul de des... In principiu sunt foarte multumit de masina, inca mai am de invatat cum sa folosesc voice controlul '' call baby'' ---- Cred ca mai sunt inca de descoperit, dar nu ma grabesc......
    2 points
  5. Nu inteleg doua chestii. Cum sa mergi la bimmer service? Tu ai incredere in verdictul amatorilor aia? Si a doua. Chiar vrei sa dai 25.000 euro pe un BMW cu piele pusa de samsar? Se vede clar din poze ca pielea aia e de calitate mediocra. Realizezi cum o sa arate dupa vreun an?
    2 points
  6. Ai consum normal pentru Bucuresti! Nu mai crede balivernele celor care pretind ca au consum de 6% in Bucuresti, indiferent de marca si motor. Nu exista asa ceva.
    2 points
  7. Incep cu pozele din anuntsi lista de dotari: http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/124119832_2_1000x700_vand-bmw-e91-lci-fotografii_zpsjtqgtqhh.jpg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/124119832_3_1000x700_vand-bmw-e91-lci-bmw_zpsivcoirxp.jpg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/124119832_1_1000x700_vand-bmw-e91-lci-targoviste_zpsurobtfc1.jpg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/124119832_4_1000x700_vand-bmw-e91-lci-auto-moto-si-ambarcatiuni_zpsy02btgqb.jpg Vehicle information Type code UX31 Type 320D OL (EUR) E series E91 (MUE) Type TOUR Engine N47 Power 130 Transmission AUT Colour BLACK SAPPHIRE METALLIC (475) Upholstery LEDER DAKOTA/BEIGE (LCB4) Prod.date 2009-02-05 S1CA Selection of COP relevant vehicles S1CB CO2 package S1CD Brake Energy Regeneration S205 Automatic transmission S249 Multifunction f steering wheel S2ME BMW alloy wheel, M double spoke 194 S302 Alarm system S322 Comfort access P337 M Sports package S386 Roof railing S3AC Trailer coupling S402 Electric panoramic roof S418 Luggage compartment package S423 Floor mats, velours S428 Warning triangle and first aid kit S430 Interior/outside mirror with auto dip S431 Interior mirror with automatic-dip S464 Ski bag S481 Sports seat S493 Storage compartment package S494 Seat heating driver/passenger S4AB Fine wood trim burr walnut S4AE Armrest front, retractable S4UA Partially electric seat adjustment S502 Headlight cleaning system S508 Park Distance Control (PDC) S520 Fog lights S521 Rain sensor S522 Xenon Light S534 Automatic air conditioning S540 Cruise control S563 Light package S5AC High-beam assistant S609 Navigation system Professional S612 BMW Assist S614 Internet, preparations S615 Expanded BMW Online Information S616 BMW Online S620 Voice control S633 Preparation, mobile phone, Business S672 CD changer for 6 CDs S676 HiFi speaker system S698 Area-Code 2 for DVD S6AA BMW TeleServices S6AB Control for Teleservices S6FL USB/Audio interface S704 M Sports suspension S710 M leather steering wheel S715 M Aerodynamics package S760 High gloss shadow line S761 Individual sunshade glazing S775 Headlining anthracite P7RS Package Comfort S7SP Nav Professional/cellph. prep. Bluetooth L801 National version Germany S863 Retailer Directory Europe S879 On-board vehicle literature German S8SC Telematics access request,country-spec. S8SP Control unit COP S936 Dummy-SALAPA S321 Exterior parts in vehicle color S548 Kilometer-calibrated speedometer S851 Language version German Prea multe poze nu am, in acest timp m-am ocupat de starea tehnica si inscriere. Pana in momentul asta masinia a primit: -schimb ulei si filtru cutie de viteze 1150 piesele+200 manopera -revizie motor: toate filtrele si uleiul 650 lei -grile fata negre -ceasuri 335d+lumina alba si inele de M3 -volan M cu padele (functionale). -detailing interior complet.urmeaza si exterior -vopsire trim schimbator.era putin zgariat -update harti 2017-1 http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/124119832_6_1000x700_vand-bmw-e91-lci-_zpsvenkf3zy.jpg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20161124_074538_zpsdnmz5kqh.jpg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/20161118_221213_zps7ykfo5zu.jpg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/E91/124119832_8_1000x700_vand-bmw-e91-lci-_zpsz0nlgtiw.jpg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/20161128_203002_zps4fsthm3y.jpg http://i758.photobucket.com/albums/xx225/all3ex_wly/20161129_191355_zps0sxfs9xs.jpg
    1 point
  8. Salutare baieti, tocmai ce-a venit mosul pe la mine. Noua jucarie este un seria 3 din 2014 Sport Edition, varianta de 143 Cp. Cutia automata, Head up display, lumini adaptive, panorama...... Doua lucruri ma deranjeaza mai mult si anume faza cu proiectoarele care se aprind cand iei curba------mi se pare o porcarie si functia STOP\GO. Ar mai fi si panorama care nu se deschide la fel de mult ca la E91, dar cu asta ma voi impaca, cred. Este posibila anularea aprinderii proiectoarelor atunci cand iei curba, asta ca sa nu mai fiu nevoit sa stau toata ziua cu proiectoarele aprinse?
    1 point
  9. Un prieten a luat un E class acum vreo 2-3 ani din 2012 masina cu 28000 euro si printre scaune cu masaj,ventilatie motor 3.0d bi turbo 265cp + totul full avea si aceasta optiune cu carlig pe buton, singura masina care o vazusem live cu carligul automat, este la fel de premium si cu aceasta optiune, sincer in bucuresti in traficul bara la bara cred ca te poate scuti de niste lovituri usoare.
    1 point
  10. Si pozele promise. Astazi am fost dupa x brace. Setul de coilovers fata K&W V2 De departe cea mai buna investitie pana acuma Si evacuarea Scorpion care nu stiu de pe ce model provine ,stiu doar ca este de pe UN BMW benzinar. O sa facem putina galagie.
    1 point
  11. Daca interiorul ala este intr-o stare ultra mega ireprosabila, inseamna ca interiorul meu inca este la fabrica...
    1 point
  12. 1 point
  13. Distributia se face in 25 de repere,nu pe 9 cate fac hotii aia de la Service Scream (Tezparii) bmw de n-au o treaba. Schimba 2 intinzatoare 2 lanturi si 3 patine. Vorba unui baiat "dau motoru' jos de pe masina si il plimba cu lesa prin service"
    1 point
  14. probabil sunt pentru aia care comanda de buna credinta prin curier...
    1 point
  15. Nu pica prietene daca mergi ca un om normal.daca.i dar jar tot timpul e normal sa fie uzura mult mai mare si automat asta aduce la stricarea a mai multor piese.am facut 100000de km cu a mea in 5 ani si nu i.am schimbat nici macar bujiile.masina inca merge brici.am facut un tester de curand la un prieten di imi da erori 0.nimic.masina te trateaza cum o tratezi si tu pe ia.e simplu.
    1 point
  16. Cat despre prietenul de mai sus numit CHITSRO ce sa zic.sa schimbi atatea intr.un timp atat de scurt mi se pare f ciudat.ori o conduce f rau adica in mod super sport ori masina e varza.vreau sa precizez ca din anul 2003 am detinut bmw serie 3.adica e39 320i,e46 325i,e90 318i toate benzina.dintre toate doar la e 46 am schimbat alternatorul si pompa de apa.in rest au mers super ok.sunt super multumit de serie 3 pe benzina
    1 point
  17. Hai ca esti tare...335-ul si GT-ul nu erau masini "adevarate"?
    1 point
  18. 1 point
  19. Pentru xenonul fara lupe, voi pune acatiste la biserica sa ti se arda instalatiaaaa. Amiinnnn.
    1 point
  20. Eu nu as cumpara never ever o masina care are carlig de remorcare....de bucuri ca prostul ca are acolo ceva care costa cateva sute de euro dar ea a tras la greu rulote sau mai stiu eu ce!!! Imi amintesc de un nenorocit care vindea masina lui unui nepot ...adica in familie ..si o lauda de sarea basca ,iar cu cateva luni inainte imi spunea mie cum abia a urcat o panta prin Cehia tragand din greu o rulota ....cu a doua ca la a treia a murit ....o amarata de Octavia pompe duse.Ce cacat de masina premium cu carlig dupa ea mai e aia?
    0 points
  21. In sfarsit ai luat o masina adevarata.
    -1 points
  22. Calitatea de fabricatie la BMW este foarte mare...adica masina se strica greu si odata schimbata o piesa ...tine multi km(daca piesa este originala...ca daca pui TRW ...in 10 ani o sa ai o masina facuta din piese TRW......adica un TRW-eu in loc de BMW-eu ). Ce incercam noi sa-ti spunem este ca la banii aia este mai usor sa iei teapa cu una care are pseudo 150k km si este un cazan ,decat una care are 300k km dar este o masina intretinuta . Deschide bine ochii si greu buzunarul.
    -1 points
  23. @silviu-poate nu-ti vine sa crezi dar piesele enumerate mai sus sunt aproape toate consumabile, eu nu sunt genul care sa mearga cu o piesa pana isi da duhul. Exemplu: pompa de apa: era cea originala si avea joc, probabil mai mergea 30-50 de k km fara probleme dar am preferat s-o schimb direct in loc sa astept sa piarda antigel. Oricum la o masina de 8 ani si 200 k km nu mai e chiar noua si necesita investitii. Eu am pretentia sa-mi mearga masina cat mai ok, asta inseamna motor in parametrii, cat mai aproape de starea de noua. Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  24. Ca și fiabilitate care e mai ok e90 sau passatul b6? MĂŁ refer strict la fiabilitate știu ca bmw e ĂŽn alta gama
    -1 points
  25. Ba da e rar. Pe seria 6 cred ca ar da mai bine rosu.
    -1 points
  26. Service Scream (Tezparii) Bmw au o oferta: 3000ron schimbare distributie,cu garantie,piese originale si scris istoric online. Am fost de cateva ori la ei si am vazut ca le vin masini la distributie si de prin tara.
    -1 points
  27. sincer nu am incercat inca! la diagnoza arata daca debitmetru este defect?
    -1 points
  28. Am inteles inseamna ca nu e debitmetru! Masina are 278000 80% facuti in autobabda! toate serviceurile la zi!
    -1 points
  29. ok nu 4.5...dar la un mers frumos 140 constant fara accelerari macar un 6 ma gandesc..totusi nu ii f mare diferenta la greutate intre asta si un e91 cu acelasi motor.. o sa-i fac o diagnoza zilele astea! pai de tras trage mai slab ca un e90 cu acelasi motor..am gandus unu si se simte diferenta!
    -1 points
  30. Eu zic ca, consumul e normal avand in vedere ca e si combi. Decat sa scoti mufe si alte cabluri, mai bine ii faci o diagnoza. Spor la treaba!
    -1 points
  31. -1 points
  32. Influenteaza si asta consumu si puterea? Adevaru este ca nu a fost desfacuta niciodata galeria sau intercooleru pentru curatare, pentru ca nu a fost nevoie! am sa incerc si asta sa o fac bineinteles cu cineva care se pricepe!!
    -1 points
  33. 1400 lei pe nimicuri in service?! VINDE-O! repede! pai la E34-ul meu in afara de benzina de vreo 4000 lei in 6 luni,nici ca am bagat prea multi bani! si consuma cam mult, e drept in oras, dar totusi functioneaza... in afara de ulei MOTUL semi-sintetic filtre si cauciucuri(alea de iarna vreo 1700 lei) nici ca am avut pe ce cheltui! amortizoarele nu le mai pun ca-s consumabile! ca placutele de frana,etc... ia-ti benzinar si pune GPL pe el! 1400 lei pe "tampeniile" alea e inadmisibil! p.s.: mie nu-mi place dieselul nici daca mi-l dai pe degeaba! adica,sincer URASC motorul diesel din toata fiinta mea! si-am condus asa ceva cateva mii de km! e o mizerie!
    -1 points
  34. Am avut vreo 3 luni "ca masina de proba" sa vad daca stiu sa conduc si masini nu doar motoare,un TICO din 1997,care si-a dat duhul dupa vreo 6000 km! mai precis chiulasa a cedat mancata de antigel! Am ales E34 520i din 1990 cu M20B20 la recomandarile unui amic,dar cu "avertismentul" ca nici nu mai conteaza cat o sa platesc pe masina,ca o sa ma "falimenteze" la consum! 7 luni mai tarziu ma declar foarte multumit de masina si mai ales motor,ce este atat de rafinat ca trebuie sa ma uit in bord sa aflu daca-i pornit motorul sau nu... n-am de ce sa-mi cumpar vreodata masina cu motor in 4 cilindri! e clara treaba: un motor cu 6 cilindri este foarte echilibrat si rafinat,dar sa fie pe benzina! Alta masina cu alt motor nu mi-as cumpara! nici macar V8-ul nu ma impresioneaza! si am facut ceva km(cred ca vreo 1000) cu un range rover vogue L322,ce culmea avea motorul de BMW 4.4l M62B44 . motoarele V10 mi se par urate la sunet si sigur nici nu sunt la fel de rafinate precum motoarele V12! Deci ,cam asta ar fi alegerea mea: motor cu 6 cilindri in linie ,macar sa fie cel de 3.5l M30B35 tot BMW,sau motor V12 sa fie placerea unui 6 in linie X2! V12-ele poate sa fie BMW sau alta "natie" ca nu ma supar! Si din ce am observat,cu cat exista mai multi cilindrii intr-un motor cu atat puterea dezvoltata de acel motor este mai rafinata si ,nu stiu cum sa ma exprim, mai bine pusa pe sosea... e ceva ce trebuie experimentat la volan,in cuvinte nu se poate descrie! un 6 in linie e placere! UN V12 e extaz! V8-urile sunt prea...cum sa zic... "paraitori" dupa 4-5000 ture!
    -1 points
  35. 15 ani?! esti darnic si optimist! apai un N55 cu DOHC, 24 supape ,Twin-Scroll Turbocharger,Valvetronic ,DUBLU VANOS,bloc motor de aluminiu,compresie 10,2:1 ,temperatura de operare 110 grade celsius, crezi ca apuca 15 ani FUNCTIONAND?! are camasile cilindrilor din fonta si nu vreo tampenie gen nikasil ,alusil sau alte de-astea! Dar complexitatea lui constructiva o sa faca pe multi sa se lipseasca de asa ceva! Bineinteles, imediat ce incep sa apara problemele... Eu tot catre un M30B35 trag ,indiferent cat de "high-tech" sunt bmw-urile astea noi! Pana la urma,nu ma grabesc nicaieri, de acceleratii "fulminante" chiar n-am nevoie,viteza... apai la cate radare sunt de unde locuiesc eu pana la Bucuresti,cred ca mi-ar trebui vreo 10 permise de conducere daca ar fi sa merg cu un BMW ce are N55 in el! deci,la cum se prefigureaza viitorul rutier ,nu vad nevoie de "rachete pe 4 roti",ba dimpotriva,masinile fiabile vor fi mai apreciate,ca nu toti au 50000 euro la fiecare 5 ani sa-si ia "ultima noutate" de la bmw! sau alt producator...
    -1 points
  36. Cu alte cuvinte, roata a ramas la fel decand sa inventat si pana in ziua de azi...doar noi le mai schimbam aspectul si dimensiunile. Dar, roata tot roata ramane si tot asa se invarte....Nici la dacia nu cred ca era cazul sa ramanem, dar nici sa alergam dupa cai verzi pe pereti...Cand vor aparea masini care sa leviteze atunci putem spune ca am intrat intr o noua era a automobilelor....Pana atunci masinile sunt tot masini indiferent cata tehnologie vor avea incorporata in ele...
    -1 points
  37. Am detinut un E34 cu si mai putini km Da, masina este cu "ochi albastri" Eu unul ma pot doar jura pe cosul de pe casa ca aia sint km masinii... mai departe vine fiecare sa decida pentru sine, sa o (con)duca la control, sa ce vrea el
    -1 points
  38. Se va modifica pretul si acolo. A crezut cineva ca se poate lua acea suma pe ea
    -1 points
  39. Masina ramane la fel de premium ,eu nu ma impac cu idea ca masina aia a tras ceva,o barca ,un cal ,o rulota ...,,si un seif poate ...cu zid cu tot......stie cineva cati oameni avea el in rulota cand o tragea pe panta in Alpi? Nu sti niciodata ce a facut omul ala .....cate seria 7 sau clasa S sunt cu carlig? Daca ne bucuram ca are carlig care costa niste sute de euro atunci si aia cu baloanele sarite ar trebui sa se bucure cand o dau frontal . ...ca pun airbag -uri noi!
    -1 points
  40. Buna! Am un Bmw 520d e61 din 2006, masina merge bine zic eu, insa a conduso un prieten intr-o zi si mi-a zis ca nu trage cum trebuie, si el a avut o masina la fel! acuma problema este ca mie mi se pare ca consuma cam mult de exemplu...la autostrada mers constant 140 imi ia 7.5l...astazi am scos mufa de la debitmetru cu motoru pornit si nu s-a intamplat nimic,am lasat motoru sa mearga am dat o tura si tot la fel...la bord nu am nici un martor aprins nici o eroare...sa fie problema la debitmetru? mentionez ca inainte de asta am avut un 320d e45 150 de cai si nu vad nici o diferenta intre ele! Va multumesc
    -1 points
  41. Motoarele nici nu trebuie sa reziste 30 de ani ca doar mai evoluam si noi altfel ne-am plimba toti cu dacia 1310 ca are motor simplu. Masina e un fier, il folosesti o.perioada dupa care iei altul. Comparam mere cu pere.
    -2 points
  42. La ce MHS ai fost? De obicei astia din reprezentate fluiera dupa tine sa schimbi distributia de la poarta cand aud de n47. Si la mine se aude sunetul acela insa nu la rece, la prima pornire, ci cand ajunge motorul pe la 50-70 grade, dupa care toarce. La fel si n47-ele unui prieten care face exact la fel si merge asa de vreo 2 ani. Oricum, eu distributia nu o schimb. Decat sa bag 3000lei in distributie mai bine o vand, pun diferenta si iau un f10. La fel si in cazul tau, nu stiu cat de avantajos e sa bagi atatia bani in caseta si distributie, ca la revanzare iei aceeasi bani pe care ii ia si "gigi" din coltul strazii care mananca seminte in e60-ul sau cu "chit em"...
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.