Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/22/16 in all areas

  1. Ce dotari are masina aia, cutia automata? Nici macar xenon nu are. De poza aia trucata cu navigatia facuta din business->profesional, nu zice nimeni nimic? Nici nu mi-as pune problema sa cumpar de la un individ care se preteaza la asa ceva...
    3 points
  2. Salutare! Dau spre vanzare urmatoarea masina. Imi e greu sa ma despart de ea, dar din pacate a ramas singura in garaj incat am ales sa ma relochez in afara tarii. Am achizitionat-o personal din Germania in octombrie 2015, de la dealer cu garantie 1 an de zile la ~104k km Este masina mea personala. Sunt pasionat de masini si am avut grija de ea cum am stiut mai bine Kilometri reali - se poate verifica la BMW dupa VIN. Fara accident nici inainte sa o cumpar, nici dupa achizitie. O masina cu caracter sportiv, sta foarte bine in curbe, cutia de viteze e minunata, iar impreuna cu scaunele sport si modul de condus sport e o adevarata distractie. Are un consum foarte bun chiar si in oras. Directia electrica, cutia automata, farurile cu xenon si asistentul la faza lunga o face sa fie foarte usor de condus chiar si noaptea. BMW 118da F20, 2012 - Echipare SPORT Detalii tehnice: * Motor diesel 2l Euro5 143cp * Cutie de viteze automata in 8 trepte * Tractiune spate. Distributia greutatii aproximativ 50-50 o face sa fie echilibrata si o placere la condus * Directie electrica * Functie Start/Stop * Lumini de zi LED (DRL) * Faruri bi-xenon * AUTO-HOLD * Aer conditionat cu 2 zone * Incalzire scaune fata * Navigatie cu GPS * Mufa USB pentru muzica * Bluetooth * Asistent la faza lunga: opreste/porneste faza lunga noaptea in functie de trafic (are camera video) * 4 moduri de conducere: Eco / Comfort / Sport / Sport+ * Senzori parcare fata-spate * Senzori lumina * Senzori ploaie * Oglinda retrovizoare heliomata * Lumina in manerele exterioare usilor * Geamuri fumurii din fabrica * Comenzi volan * Pilot automat * Duze stropitoare parbriz incalzite * Sistem audio cu subwoofer sub scaunele din fata * scaunele din fata reglabile pe toate directiile + lombar * Keyless Go * Senzori presiune pneuri * ISOFIX + set anvelope iarna/vara Echiparea SPORT include: * scaune sport cu suport lombar reglabil * interior sport * volan sport din piele * modul de conducere SPORT+ * inscriptie sport / praguri sport Pretul e undeva la 15.500 euro, negociabil - cam pe aici cred ca e pretul pietei. Pentru detalii sau contact ma puteti gasi si la nr de telefon: +4 0743 096421
    2 points
  3. Salut Am cautat si eu cateva luni bune un f10(l-am gasit , o sa-i fac zilele urmatoare o prezentare) . Preturile din majoritatea postarilor voastre mi-i se par destul de dubioase . Locuiesc in Germania si singurele masini care s-ar apropia ca pret si dotari de ceea e am citit aici ar fi masinile vandute "special" pentru export, accidentate si apoi reparate sau cu km multi dati inapoi. Am vazut masini f bine dotate si oki la preturi destul de accesibile numai ca erau cu probleme , de ex , f10 din 2013 cu 150000 km , 19500€ , care nu avea niciun schimb de ulei sau vreo intrare in service, tot acolo un f30 f bine dotat , la fel , pana la 130000 km fara revizii si f neingrijit, murdar zgariat dar cu un pret f atractiv , as mai avea cateva exemple dar nu vreau sa va plictisesc . Ambele masini erau la vanzare la reprezentante bmw . Am apreciat sinceritatea vanzatorilor , desi prima intrebare a fost daca viitoarea masina va ramane in germania sau vrea merge la export. La bmw in Ansbach (Cloppenburg) au chiar o zona dedicata in care sunt prezentate masinile astea "speciale" . Am fost si la un händler care vorbea romaneste si vindea o teapa cat china de mare Am citit pe forum multe posari negative despre romanii care au astfel de afaceri inafara tarii si am vru sa probez . Avea un f10 superb pozat la fata locului masina arata total diferit , lipsea scutul masinii ( a spus ca au uitat cei de la bmw sa-l monteze dupa revizia masinii, apoi mi-a arata un deviz de reparatii cu o gramada de elemente de directie inlocuite , eu cred ca masina a avut un accident) , zgariata , mudara si motorul neobisnuit de zgomotos , vroia 25000€ pe masina , cu 105000 km . La finalul discutiei , dupa ce am stabilit ca asa ceva nu cumpar , mi-a zis ca oricum vin baietii din Romania si o aranjeaza frumos la km si aspect si o vand ca masina fara accident si in perfecta stare in Romania . Dupa experienta asta sunt de parere ca pretul reflecta clar calitatea masinii . Daca e prea ieftin .. "pute"... pana sa fiu implicat direct in cautarea unui f10 ma si miram cum de , in Romania, sunt masini "recent aduse " mai ieftine decat in Germania . Spor la cumparaturi !
    2 points
  4. Punctual: 1. Ai tu vreo documentatie de la Bmw in care scrie ca trebuie facuta resetare dupa schimb ulei? 2. Zf Faur sunt reprezentanta oficiala a Zf in Romania, iti dai seama ca esti absurd cand spui ca le convine sa ti se strice tie cutia, nu? Si ei, ZF, fabricantul acestor cutii, nu recomanda schimbul cu pompa flush. Daca tu esti mai destept decat ei, felicitarile mele, fa-o tu cu pompa flush. Eu tind sa am incredere in specialisti, nu in folclorul de pe internet. Dar vad ca tare DESTEPT ESTI !! asta asa ca sa folosesc cuvantul tau. Si care sunt specialistii aia de care spui, ca vad ca nu dai nici un exemplu. Eu ti-am dat site original In primul rand cunosc cel putin 4 masini BMW cu acest tip de cutie, care au facut de acum 3 ani schimb cu pompa flusch, plus ca un coleg ti-a spus clar ca a bagat ulei Liqui-moly si are si km. facuti si cutia merge perfect, dar tu..... tot BATMAN. Daca esti asa meserias, nu ti-ai pus niciodata intrebarea: DE CE REPREZENTANTA A SCOS UPADATE LA CUTIE? DE CE OARE, SAU LA MOTOR? Plus ca BMW din 2013 a scos ATF 3+, de ce nu a pastrat vechiul ulei ATF 3! Te-ai prins. Daca tot de dai asa atotstiutor, spune-mi si mie cate feluri de pompe flusch sunt? Si sa-ti raspund tot eu: Sunt doua feluri: una care schimba numai jumatate de cantitate de ulei, iar cealalta jumatate se baga cu motorul pornit, bagata in viteza si accelerat. ACEASTA POMPA FLUSH NU ESTE INDICATA PTR. CUTIILE 8HP . Iar alta pompa care scoate si baga toata cantitatea de ulei. Aceasta pompa este buna si ptr. cutia 8HP. Acum te-ai prins Folclorul de pe internet, sunt firme mari si respectabile, asa ca n-are rost sa mai vorbim. Iar tu cand iti vei schimba uleiul. sa iei original cu 260 lei litrul, ca de, scrie BMW pe bidon, sa nu pui Revanol sau Liqui-moly, ca ala este mai ieftin. Zf, germania spune intradevar sa nu speli cutia cu solutii de curatare, cand schimbi cu pompa flush, asa ca trage singur concluzia Si de ce reprezentanta BMW din Nurenberg,sau din Wina schimba uleiul cu aparat flush? Or fi romanii nostri mai meseriasi ca nemtii Tu faci ce consideri la masina ta, dar daca le explici si la alti colegi care citesc, macar vin-o cu documentatie, nu cu vorbe. :frantics: Studiaza TIS-ul, sa vezi ce spune acolo. Este manualul de reparatii cu care lucreaza toate reprezentantele BMW, cel oficial, asa ca....
    2 points
  5. Hai, zi de frane, lasa prostiile.
    1 point
  6. @kathalin Sa stii ca nu e asa deranjant, la e46 era mai rau @fane O sa iti dau un PM. @Mircea Multumesc. Un scurt filmulet cu Sport Displays in actiune; http://www.youtube.com/watch?v=Cz-FDJt5y9U
    1 point
  7. Din moment ce miroase a ars uleiul n-are rost sa il schimbi fara sa repari cutia. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  8. Schimba uleiul, filtru su toata baia cum se schimba cu piese om poate scapi fara alte investitii majore.
    1 point
  9. Am resetat consumul ,mi-a aparut 35.9 l si a tot scazut,acuma este undeva la 13..si ma astept sa mai scada ,dar ma gandeam ca s-ar putea sa-i dau eu o valoare si sa scada la valoare initiala care inainte din 7.8 L nu imi sarea deloc..in meniul asta hidden poti vedea si consumul real in ciuda faptului ca el nu ti-l indica moment..si apare 8 L..o mai fi crescut fiind iarna..dar na acum bate undeva la 13 L si pana ajunge la 8 cine stie cand..ma gandeam ca pot sa-l aduc eu manual mai rapid si sa stea in valoarea aia. Am inteles baieti ,multumesc mult ! ma ingrijoram putin ca nu mi s-a mai intamplat
    1 point
  10. Stai linistit ... sunt fel de fel de module. Toate fac asa.
    1 point
  11. Doar tu aveai masini bune si intretinute.
    1 point
  12. Pai normal mai cristiane...masinile bune si intretinute la vremea aia se vindeau repede. Acum insa pauza totala de cateva luni bune. Doar E46 se pare ca mai merge, in rest zero.
    1 point
  13. La asa intrebare simpla, exista un raspuns foarte simplu: nu ai senzori in roti. Detectarea diferentei de presiune se face prin comparatia numarului de rotatii ale fiecarei roti, la mers in linie dreapta.
    1 point
  14. verificati suportii motor, suportul cutiei, flansele cardanului, suportii diferentialului, bucsile de la puntea spate...toate astea pot da senzatia de problema la cutie sau de mici socuri la schimbul de viteze incercati si cu un update la toate modulele
    1 point
  15. el nu e interesat, doar se afla in treaba postand. STai linistit nu ii da niciun link, spor la vanzare!
    1 point
  16. key let's go? pe bune?? inca mai gasesti asa ceva? macar invata si tu ce vinzi..
    1 point
  17. In mare parte e gata, am reusit sa trag cateva poze pe fuga. Vreau sa multumesc pe aceasta cale colegului neo_andersson pt emulator si pentru sfaturi A fost super rabdator desi l-am innebunit cu intrebarile si mi-a codat tot ce trebuie pentru a fi totul functional pe unitate , iar pe langa acestea mi-a incarcat si ultimele harti (gratis ) Un om de nota 10 http://thumbnails117.imagebam.com/52182/3f8ca5521818637.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/52182/dc68f0521818646.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/52182/933489521818653.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/52182/176c16521818658.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/52182/2e4ca8521818666.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/52182/7ce3e3521818670.jpg http://www.youtube.com/watch?v=zn_pKOspN5A Functioneaza absolut tot, se misca super rapid, urmeaza sa fixez controllerul si sa montez camera marsarier. PS: FUnctineaza corect si Sport Displays. Initial ma speriasem deoarece scala era pana la 160CP, dupa prima accelerare a urcat scala la 200cp pe urma dupa un kickdown prin 3 viteze s-a calibrat singur http://117.imagebam.com/download/-lsgUZi75EpZ3saAGUn9DA/52182/521817428/IMG_8768.JPG
    1 point
  18. Nu stiu cate masini ai avut tu, dar tu i-ati masina cu 130.000 km. Succes, sunt multi ca tine. De aceea samsarii umbla la nr. de Km. Eu ce masini am luat, au avut peste 220.000 km. si am mai facut cu ele inca vre-o 150.000 km. fara sa am probleme cu ele, gen DPF, turbina, rulmenti, amortizoar, discuri frana etc. fata de ce se plang altii care cumpara masini cu 130.000 km. Asa ca..... trage singur concluzia. Daca nu stiai, dupa 120 - 180.000 km. atunci incep sa se duca, discuri, planetare, turbina DPf, amortizoare, sonde, tampoane motor, ulei cutie automata etc. asa ca spor, uite ca eu cu masina peste 220.000 km. nu am avut problemele astea. Asa ca TU foloseste-ti logica ta, nu folosi logica mea maiastra. Mie imi arata masina in bord 300.000 km. si nu bag bani in ea, iar tie iti arata 130.000 km. si te duci cu ea in services, sa schimbi una alta. Succes. De fapt tu nu intelegi contextul, tu citesti printre randuri. Nu a spus nimeni ca o masina cu 260k. este mai buna ca una cu 130k. Poate daca citesti de mai multe ori o sa intelegi intr-un final. Sau hai sa-ti traduc: M-am referit ca o masina cu peste 220.000 km. nu mai bagi bani in ea, deoarece are schimbat cam tot ce trebuie si va merge tot la fel de bine ca una cu 130.000 km. E te-ai prins acum? Acum trage singur concluzia, cine este mai castigat!
    1 point
  19. Teapa https://www.autovit.ro/anunt/bmw-x-ID7GjyKT.html l533349-report.pdf
    1 point
  20. Am impresia ca masina este sau a facut parte din parcul auto al SPP. In cazul asta va asigur, fiind in mare cunostina de cauza, ca masiana fost intretinuta corespunzator la viata ei. SPP-ul nu-si permite sa ia in gluma niste chestiuni care unora dintre dumneavosatra nici macar nu va trec prin cap! Numai bine!
    1 point
  21. Ptr detectivii virtuali ; proprietarul are 140 kg, de aici si deformarea nenaturala a scaunului sofer
    1 point
  22. Eu nu sunt dezamagit de piata din Ro. Vanzatorii s-au adaptat perfect nevoilor cumparatorilor. Majoritatea cumparatorilor (cel putin din ce am cunoscut eu, care am avut masina de 3500-4000 euro la vanzare) sunt niste nesimtiti. Unii s-au purtat atat de aiurea si au venit cu pretentii atat de stupide incat imi parea rau ca nu e masina in stare mai proasta si sa le pice rotile cand pleaca cu ea dupa ce semneaza contractul. Altii s-au purtat decent si am discutat cu toata placerea cu ei, le-am prezentat toate partile bune si rele ale masinii. Atata timp cat 90% din clienti cauta ca masina: -sa aiba jante mari -sa aiba polish facut -sa aiba navi si piele -sa aiba km sub media pietei, dar in acelasi timp sa fie printre cele mai ieftine de pe piata Mi se pare normal ca 90% dintre vanzatori sa dea km inapoi, sa le "cosmetizeze" , sa aduca masini cu dotari bune si in stare tehnica jalnica. Pentru restul de 10% dintre clienti, exista service-uri in care se poate face o verificare completa a masinii inainte de achizitie. Ma indoiesc ca s-ar mai da atatea tepe in Ro daca ar fi mai atenti cumparatorii si nu s-ar da mari priceputi, refuzand sa dea bani unui service pentru verificare.
    1 point
  23. Daca ii recomanzi sa ia masina doar de la prieteni sau cunostinte, masina ta cand vrei sa o vinzi cine ti-o cumpara prietenii tai? Ai perfecta dreptate ca sunt multe masini aranjate, coafate dar sunt si multe intr-o conditie buna, si sunt vandute din diferite motive, tot ce trebuie sa faci e sa casti bine ochi si sa o verifici cu atentie.
    1 point
  24. Daca interiorul ala este intr-o stare ultra mega ireprosabila, inseamna ca interiorul meu inca este la fabrica...
    1 point
  25. Dar de ce nu recomanda BMW schimbul cu pompa flush? Sunt cumva mai specialisti ca altii. https://www.farcebook.com/liquimolynorge/ cauta la 2 septembrie, sa vezi cutia 8HP45, schimb cu pompa flush. Or fi romanii mai meseriasi. Liqui moly, este o firma foarte buna, asa ca....... :sweat: Pentru cutia 8HP, merge uleiul de la Liqui moly, ATF 1800 In legatura cu ULEIUL DIN CUTIE, este treaba de marketing, poti sa pui orice ulei facut de altii, DAR SA FIE cu aceleasi specificatii care le cere fabricantul cutiei, SI ATENTIE: nu conteaza culoarea uleiului, CI PROPRIETATILE LUI. Asta nu o spun eu, o spun specialistii: http://www.ravenolromania.ro/wp-content/uploads/2015/12/ATF-8-HP-Fluid.pdf Poti sa cautati si pe google.de si o sa te convingi, numai ca acolo scrie in germana. , dar se intelege. http://www.ravenol.de/produkte/verwendung/d/Product/show/p/ravenol-atf-8hp-fluid.html Dar romanul de ce sa dea un 50-60 lei / litru de ulei, el trebuie sa dea 260 lei / litru ca doar scrie BMW pe bidon. americanii folosesc alt ulei, inseamna ca ei vor sa-si strice cutiile automate, dupa parerea ta. Acum stau si ma intreb, OARE CINE ARE DREPTATE???, cei care isi dau cu parerea pe forum, marii meseriasi de la noi ( care le este foarte greu sa stranga suruburile la cheie dinamometrica), sau nemtii care au inventat aceasta cutie? Daca tu spui ca ai hartie oficiala de la ZF, DE CE cei din romania de la ZF faur, nu fac resetare la cutie si upadate-urile noi? Fabricantul asa spune, la schimbarea uleiului se face resetare la cutie si eventual upadate-urile noi care apar. Si acum sa-ti raspund tot eu. ZF de la noi NU vor sa faca, deoarece le convine sa se strice cutia si sa o repari la ei!! Te-ai prins, nu? Acum ii astept pe marii meseriasi sa-mi dea minusuri, ca de, i-am contrazis,
    1 point
  26. Castrol face ulei bun,doar ca nu la noi. Cautati ulei castrol facut pentru piata de germania,se schimba putin treaba. Legat de uleiul in cutie,eu folosesc ulei febi,il schimb la 40k si e mult mai sanatos decat sa iau bmw si sa il schimb la 80k,parerea mea. Are standardele cerute,miroase la fel,arata la fel cu lifeguard 6,e un producator ce nu da rateuri pe ce produce.. + ca fiind mult mai ieftin decat cel original chiar imi e lejer sa fac schimbul chiar si la 2 revizii ( a se intelege,fac revizia la 8-10k)
    1 point
  27. Nu prea ai inteles , eu nu laud sau recomand Castrol , am bagat doar de cateva ori in Mercedes pe vremea cand nu era made in EU sau Turcia, cam acu 6-7 ani. Nu stiu unde ai vrut sa ajungi cu tipurile de masini care folosesc Shell, si ca nu am bani de ele,etc... Ai dreptate in privinta uleiurilor din SUA , exista si la noi polytron care daca face ce zice in teste este peste orice ulei. Ps. uite ce ulei intra in Bugati: http://s221.photobucket.com/user/ledslinger/media/DSCF5438.jpg.html http://i.imgur.com/W14rsNol.jpg
    1 point
  28. prostie maxima sa ti spuna ca la 266.000 cutia e obosita, km aia afara se fac in 3 ani, ce naiba un bmw de 3 sau 4 ani deja e obosit?
    1 point
  29. Eu zic ca astia de la bmw si zf nu au rafinarie si nu produc ulei , doar zic ce specificatii trebuie sa contina uleiul pentru acel tip de cutie. Vrei sa zici ca un ulei facut de Castrol sau liquid moly ce are exact aceleasi specificatii este o alegere catastrofala pentru cutie ? Nu mai zic nimica , fiecare raspunde pentru ce baga in masina lui , eu zic ca poti gasii ulei mai ieftin ce indeplineste aceleasi criterii dar la un pret mul mai mic ,si ca nu mai trebuie sa platesti firma. Pe bidonul de la liquid moly a scris ca este compatibil cu zf8hp si mai presus de asta este made in Germany de o companie foarte responsabila care nu prea se joaca. Daca pana la urmatorul schimb o sa pice cutia din cauza uleiul imi asum gresala si o sa postez pe forum. Dar avand in vedere ca de cand am permisul , adica de 9 ani , am folosit doar echivalente la tot ce tine de uleiuri , nu am avut problem cu nici o masina 3x Mercedes si acuma Bmw. Ieri m-am intalnit cu un amic din Constanta care are un f10 30d , adica acelasi motor care il am si eu , doar ca el are 80k si eu am 150k , a inceput sa se oftice ca de ce motorul lui este mai zgomotos de cat al meu , ca el a facut schimbul doar in reprezentanta cu ulei original si alte rahaturi , nu zic ca nu este bun uleiul oe , dar asta nu inseamna ca nu gasesti ceva la fel sau chiar mai bun. Nu poate sa zica nimeni asta doar daca nu inceraca , si eu am vazut pe propria piele , doar pentru ca am riscat sa bag si altceva de cat oe ... si pot sa zic ca sunt mai mult de cat multumit din toate punctele de vedere. Inca o data , fiecare baga ce vrea unde vrea , eu doar am zis ca nu am patit nasoale ca am folosit alt ulei fata de cel oe , atata timp cat are specificatiile nu vad care e problema ca in loc de BMW Twin Power bag Castrol sau Mobil 1.Vorba aia , nu eu am scris pe busonul de ulei , BMW recomanda Castrol.
    1 point
  30. oricum daca iti pica cutia BMW iti da mumu pentru ca ai desfacut-o, si de faceai la ei schimbul te puneau sa semnezi ca esti direct raspunzator daca iti cade dupa . Politica lor e clara, nu se schimba uleiul fiind lifetime, decat daca e vreo reparatie la ea facuta de ei! Asa ca linistit pune-le-o in brate daca ai ghinion...cat timp spargi tu pusculita
    1 point
  31. Mie mi s-a spart conducta ce duce ulei din cutie la racitor/incalzitor sau cum se spune , cutia a ramas fara ulei si mi s-a prajit convertizorul. Am fost la in tip in cluj , a desfacut cutia , a zis ca nu este afectata dar nu stie ce sa zica in privinta convertizorului , am schimbat conducta si convertizoru reconditionat , am bagat ulei de la liqi moly (65lei)/l si deja am facut 30.000 km de la reparative, si cutia se comporta impecabil , chiar mai bine de cat inainte ... Cand ii aud pe unii ca numai ulei bmw sau zf sa bagi in cutiile de viteza adica (250lei/l) imi vine sa mor :frantics: :frantics:. Sunt satul pana peste cap de uleiurile bmw/oe. Cutia cu pricina este zf 8hp70. Cand ajung la 60.000 ii mai fac o data schimbu de ulei si filtru si asta e , la pretul ala imi permit sa fac schimbu de ulei in cutie o data cu uleiul de motor.
    1 point
  32. Sigur am fost la ZF! sunt eu ametit, dar nici chiar asa Adica uneori mai ajung in pat la alta femeie decat iubita mea, dar masina stiu unde o conduc ))
    1 point
  33. Inseamna ca au facut misto de tine baietii de la zf. Nu intra 8 litri daca elimini uleiul prin metoda gravitationala. Poate vreo 6 si nici aia cred. Si cum.mai exact au curatat ei cutia? )) in ce a constat aceasta curatare completa? Feci la zf demonteaza baia si lasa sa se scurga cat se scurge, dupa care pun baia noua si pun ulei. Asa te-au mintit pe tine ca au curatat complet? In plus, multlaudatii baieti de la Zf faur nu au posibilitatea sa reseteze nimic, desi zf produce cutiile. E ceva stupid insa asta iti vor spune si ei ca nu au cum sa intervina electronic. Ulei nou si pa drum bun.
    1 point
  34. Indiferent ca pui balast aftermarket sau OE iti poate functiona cu LCM-ul actual, cel pt halogen. Cel OE va functiona fara probleme daca, codezi xenonul iar cel aftermarket daca e cu CanBus functioneaza fara codare, daca e simplu trebuie codat. Daca pui balast OE sau aftermarket simplu (fara Canbus) si nu codezi, o sa palpaie sau o sa se opreasca complet. Dupa codare, va fi totul ok. PS: Poti sa pui balast aftermarket CanBus Pro. Va functiona fara codare, nu palpaie nu da eroare. Dar, daca nu faci codarea pt xenon, cand nu va mai functiona balastul/becul nu o sa ai eroare de bec ars. Daca codezi pt xenon, vei avea (in cazul in care e ceva defect).
    1 point
  35. Eu nu am avut masini luate cu peste 200 de mii, am avut noi si pana in 150 de mii. Tu sa fii sanatos, dar esti in eroare grav si aberezi. Daca tu crezi ca o masina cu 200+ mii e servisata cum trebuie si are piese schimbate te inseli amarnic. Nici uleiul in cutie nu il au schimbat, daramite piese ca dpf turbina etc. Vise taica. Nu generaliza norocul tau de a nu avea probleme cu situatia reala care e pe dos. 2. Eu schimb una alta pentru ca nu am mentalitate de cercopitec sa merg cu masina pana pica la ea diferite repere. La revizia de schimb ulei si filtre, mecanicul imi spune, uite asta o sa trebuiasca schimbata la un moment dat, racordul asta la fel, bratul asta are usor joc etc. Daca tu si altii ca tine va luati bemveuri, mertane etc cu gandul ca nu trebuie sa schimbi nimic, e problema voastra, dar nu mai aberati pe forumuri ca isi fac userii noi pareri eronate. O vorba romaneaca zice " obrazul subtire cu cheltuiala se tine". MAi era pe alt topic un individ care spunea ca e60-ul e cea mai proasta masina, ca el a schimbat nu stiu cate piese, cand de fapt mare parte erau piese de bun simt ce se schimba la orice masina. Vad din mentalitatea ta ca e absurd sa schimb un disc de frana, un rulment, etc. Nasol ce pot sa zic. Bafta cu masinile tale de 300 de mii indestructibile. Eu ma plimb cu ale mele pana in 200 de mii dupa care le vand. Ca fapt divers, prietena mea are Audi tt, are 70 de mii la bord si am schimbat de curand macara stanga, ceva senzori, revizie cutie, burduf planetara, flanse amortiozare. Vreo 3000 de lei. CE sa fac, sa inteleg ca masina e cazan si sa iau una cu 260 de mii? Sunt in dilema, zau.
    0 points
  36. Salutare, bĂŁieți! Peste puțin timp voi ĂŽmplini 18 ani și aș dori sĂŁ mĂŁ ajutați și pe mine cu un sfat prietenesc. Ăn primul rând, nu sunt aici ca sĂŁ mĂŁ laud, și nici nu ĂŽntreb doar asa, ca sĂŁ mĂŁ aflu ĂŽn treabĂŁ, așa cum am fost acuzat pe alte forumuri. Am un buget ~25.000 euro pentru prima mașinĂŁ și aș fi vrut sĂŁ merg pe BMW, ĂŽnsĂŁ nu sunt hotĂŁrât ce alegere sĂŁ fac. Eu aveam in gând 3 modele, ori un 730D din 2011, 525 din 2013, ori un X6 2009. Știu, X6 este ĂŽn contrast cu celelalte 2, ĂŽnsĂŁ ĂŽmi place de asemenea. Eu aș fi ĂŽnclinat balanța cĂŁtre cele douĂŁ sedanuri, dar V-am spus, nu sunt sigur deloc. Din câte am auzit, X6 e o mașina care e destul de scump de ĂŽntreținut, citisem pe aici parcĂŁ, postase un user ca la ~35.000 km schimbase plĂŁcuțele de frânĂŁ.. MĂŁ rog, nu mai vreau s-o lungesc aiurea. Ăn concluzie, voi ce ați alege dintre aceste 3 variante? VĂŁ rog, fĂŁrĂŁ caterincĂŁ ieftinĂŁ sau cu d-alea gen "ce ĂŽți trebuie ție BMW la 18 ani? Ia-ți un golf. " Mulțimesc anticipat!
    -1 points
  37. [ Cand ii aud pe unii ca numai ulei bmw sau zf sa bagi in cutiile de viteza adica (250lei/l) imi vine sa mor :frantics: :frantics:. Sunt satul pana peste cap de uleiurile bmw/oe. Cutia cu pricina este zf 8hp70. Cand ajung la 60.000 ii mai fac o data schimbu de ulei si filtru si asta e , la pretul ala imi permit sa fac schimbu de ulei in cutie o data cu uleiul de motor. Pai aia "unii" sunt cei care spun cam ce e mai bun pt tipul asta de cutie. Ce sa zic, esti norocos ca merge atat de bine cutia cu uleiul ala. Eu in toate cutiile automate pe care le-am avut am bagat doar ulei oe. Am patit o data la Grand Cherokee sa nu pun Mopar ci Castrol si smucea usor, asa ca m-am lecuit de experimente ieftine.
    -1 points
  38. Si tipul care a facut reparatia ce o fi vreun dumnezeu al mecanicilor? Daca Bmw recomanda ulei ATf+3 sau Zf lifeguard8, iar Zf si ei acelasi lucru, tind sa cred ce zic ei, nu ce zice un om care a citit pe internet si iti transmite tie mai departe. E problema ta ca pui din ala ieftin, e f bine ca merge, ce sa zic. Insa de regula eu prefer ce e Oe ca sa stau linistit. Exemplu cutia de pe jeep srt care tuseste daca nu pui ulei Mopar in ea.
    -1 points
  39. ma oboseste stilul asta de scris cu 10000 de emoticoane, zici ca ai 12 ani. Cat despre subiect, te-am rugat sa arati unde spune Bmw ca recomanda cu pompa flush. Vorbim de 8hp aici, vorbim de faptul ca ZF, ma repet, producatorul cutiei, nu recomanda schimbul cu pompa flush pentru ca la un anumit rulaj al cutiei, acest lucru determina deteriorari majore in mecatronica cutiei. Batman nu stiu cine e, insa tu vad ca dai niste exemple de pe youtube. Te rog vino cu ceva oficial. Cat despre de ce a scos Bmw atf+3, ia spune tu de ce. PAri ceva inginer, mecanic.. chiar esti ? Daca nu, ceva concret te rog, nu teorii ca uleiul de 50 de lei e la fel de bun ca cel original sau cel zf. Mersi.
    -1 points
  40. Merge prost piata acum. Poate dupa sarbatori o mariti.
    -1 points
  41. Nu trebuie sa te superi, ireprosabil inseamna nou. Oricum masina arata bine, scaunul sofer si eu sunt curios cum arata asa la 110 mii km. Probabil sofer mai corpolent care se rezema pe aripioara. Dar nu e scaunul impediment pt cine vrea un e60 cu km putini. Bafta!
    -1 points
  42. Noua masina a lui ACE, nu se vede poza?
    -1 points
  43. No offence, dar nu as risca sub nici o forma, doar gandindu-ma cat costa in Germania aceasta masina la km astia m-ar pune pe ganduri rau...Nu are cine stie ce optiuni dar cand km sunt astia e destul de scumpa in Germania. 99% din masinile din Romania ruleaza cu 130-180-220k km in bord, dar real undeva la minim minim 350-450-etc. Din toate masinile pe care le-am verificat in RO, nici una, absolut nici una nu a avut km reali, toti arunca pastila "boss sau domnu`(mai nou, cica par mai business daca zic asa) asa am luat-o, o luasem pt mine dar a intervenit ceva"...Si culmea nu erau masini ieftine gen e90.60 la 6-7 mii, deci imagineaza-ti ce se intampla cu masinile alea, alea probabil au peste 500k km. Apoi omul o ia increzator, fiind primul lui bmw sau fiind in saptamana aia oarba cum zicea un coleg mai sus, incantat de achizitie, si incepe sa pice una alta, apoi zic doamne ce proaste sunt bmw-urile, dar ele avand usor peste jumate de milion de km. Bafta! Deci, parerea mea mai pune ceva banuti, si du-te si ia o masina care merita de la mama ei, sau ceva de pe la un prieten/cunostinta care ii cunosti istoricul, chiar nu merita sa risti, GUNOIERII astia care le vand nu au nimic de pierdut, noi AVEM.
    -1 points
  44. S-a facut nasol colantul de la trimurile de pe usi...se vede cromul. Era de asteptat...nu prea ai cum sa le colantezi calumea, de la diferentele de temperatura se strange colantul ala oricat de oracal sau 3m ar fi el...
    -1 points
  45. Daca tu spui ca ai hartie oficiala de la ZF, DE CE cei din romania de la ZF faur, nu fac resetare la cutie si upadate-urile noi? Fabricantul asa spune, la schimbarea uleiului se face resetare la cutie si eventual upadate-urile noi care apar. Si acum sa-ti raspund tot eu. ZF de la noi NU vor sa faca, deoarece le convine sa se strice cutia si sa o repari la ei!! Te-ai prins, nu? Acum ii astept pe marii meseriasi sa-mi dea minusuri, ca de, i-am contrazis, Punctual: 1. Ai tu vreo documentatie de la Bmw in care scrie ca trebuie facuta resetare dupa schimb ulei? 2. Zf Faur sunt reprezentanta oficiala a Zf in Romania, iti dai seama ca esti absurd cand spui ca le convine sa ti se strice tie cutia, nu? Si ei, ZF, fabricantul acestor cutii, nu recomanda schimbul cu pompa flush. Daca tu esti mai destept decat ei, felicitarile mele, fa-o tu cu pompa flush. Eu tind sa am incredere in specialisti, nu in folclorul de pe internet.
    -2 points
  46. Pretul scade la € 9500 pentru membrii BMWCLUB
    -2 points
  47. Am dat si eu 2 masini pe forum dar f repede, max o luna de cand am pus anuntul. Fostul E90 cu 9200€ mai "chel" ca al tau si tot 2008...dar asta acum 2 ani si fara sa fac cine stie ce investitii. E60 tot asa l-am dat f repede tot pe forum 11400€. La anul parca vad ca urmeaza si F10....si va zbura si asta instant
    -2 points
  48. eu am o parere excelenta fata de cei ce adauga la descrierea masinii fraza magica "recent adusa", ce plm, vorbim de o vita recent adusa in obor la vanzare, de o varza recent adusa la piata????lobotomizare.....nu gluma.
    -2 points
  49. tu nu cred ca ai idee la banii astia cate masini nu au scaune incazite. asta are fata si bancheta si in plus sunt si sport. ca dotari interesante mai are Automatic trunk lid mechanism,Reversing camera,Ambient interior lighting, repet eu am vazut multe 520 mai chele ca asta cam pe la aceeasi bani. Dar, da, ai dreptate, eu m-am uitat la poze si nu am vazut faza cu navigatia, acum e dubioasa poza, mai ales ca restul sunt cu cea business. Si mai are si power reduction.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.