Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 12/23/16 in all areas

  1. Tare cred ca N47 e mai friguros decat M47 pentru ca are doar un termostat... Dimineata am fost nevoit sa stau pe loc vreo ora si ceva, cu motorul pornit si webasto la fel... n-a fost in stare sa tina temperatura mai sus de 77 grade. Asa ca webastot a vcam mers aproape non stop. Afara erau cam -4 grade. Azi am schimbat termostatul. Astept sa-l vad la treaba in zilele urmatoare.
    2 points
  2. in caz nu mai stiti cum arata masina ... cateva poze de azi
    2 points
  3. Asa se incalzeste un M47N/2 cand termostatele functioneaza corect.
    2 points
  4. Salut Am cautat si eu cateva luni bune un f10(l-am gasit , o sa-i fac zilele urmatoare o prezentare) . Preturile din majoritatea postarilor voastre mi-i se par destul de dubioase . Locuiesc in Germania si singurele masini care s-ar apropia ca pret si dotari de ceea e am citit aici ar fi masinile vandute "special" pentru export, accidentate si apoi reparate sau cu km multi dati inapoi. Am vazut masini f bine dotate si oki la preturi destul de accesibile numai ca erau cu probleme , de ex , f10 din 2013 cu 150000 km , 19500€ , care nu avea niciun schimb de ulei sau vreo intrare in service, tot acolo un f30 f bine dotat , la fel , pana la 130000 km fara revizii si f neingrijit, murdar zgariat dar cu un pret f atractiv , as mai avea cateva exemple dar nu vreau sa va plictisesc . Ambele masini erau la vanzare la reprezentante bmw . Am apreciat sinceritatea vanzatorilor , desi prima intrebare a fost daca viitoarea masina va ramane in germania sau vrea merge la export. La bmw in Ansbach (Cloppenburg) au chiar o zona dedicata in care sunt prezentate masinile astea "speciale" . Am fost si la un händler care vorbea romaneste si vindea o teapa cat china de mare Am citit pe forum multe posari negative despre romanii care au astfel de afaceri inafara tarii si am vru sa probez . Avea un f10 superb pozat la fata locului masina arata total diferit , lipsea scutul masinii ( a spus ca au uitat cei de la bmw sa-l monteze dupa revizia masinii, apoi mi-a arata un deviz de reparatii cu o gramada de elemente de directie inlocuite , eu cred ca masina a avut un accident) , zgariata , mudara si motorul neobisnuit de zgomotos , vroia 25000€ pe masina , cu 105000 km . La finalul discutiei , dupa ce am stabilit ca asa ceva nu cumpar , mi-a zis ca oricum vin baietii din Romania si o aranjeaza frumos la km si aspect si o vand ca masina fara accident si in perfecta stare in Romania . Dupa experienta asta sunt de parere ca pretul reflecta clar calitatea masinii . Daca e prea ieftin .. "pute"... pana sa fiu implicat direct in cautarea unui f10 ma si miram cum de , in Romania, sunt masini "recent aduse " mai ieftine decat in Germania . Spor la cumparaturi !
    2 points
  5. Salut , Dupa cateva luni de cautari si multe ore petrecute pe forum am gasit masina cautata, cadoul meu de 30 ani . Multumesc tuturor care posteaza aici , am gasit informatii utile care m-au ajutat f mult in cautarea masinii. E vorba de un f10 520d . Data fabricatiei 07.03.2013 , prima inmatriculare 07.08.2013 VIN D264966. Am vrut sa fie cu putini km, ceva dotari si ingrijita, cu putina rabdare am avut noroc . Am cumparat masina la mijlocul lunii octombrie cu 40900 km de la Autohaus Mulfinger Schwäbisch GmĂźnd. De la data cumpararii am facut cca 3500 km pana acum , imi place la nebunie ,caut tot timpul motive sa ma urc in masina si sa plec undeva departe . E prima mea masina cu RWD , am avut masini numai din gama VAG . Pana acum nimic de comentat, totul merge perfect . La o saptamana dupa achizitie a primit un detailing la un mester care a reusit sa-mi zgarie capota . E o zgarietura de 2 cm dar destul de adanca , nu si-a recunoscut vina dar nici eu nu i-am platit (300€). Pentru iarna am cumparat jante pe 17" de la Borbet modelul XR si cauciucuri Nokian WR A4 , de care sunt f multumit . O sa revin cu ceva poze mai ok si cu interiorul . Prod. Dat 2013-03-07 Type code FW11 Type 520D (EUR) Series F10 (5 Series) Body Type LIM Steering LHD Engine N47T Displacement 2.00 Power 135kw / 184hp Drive HECK Transmission Automatic Colour SOPHISTOGRAU BRILLANTEFFEKT METALLI (B90) Upholstery STOFFLEDER TUDORANTHRAZIT (FPAT) S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE S1CAA SELEKTION COP RELEVANTER FAHRZEUGE S1CBA CO2 UMFANG S205A Automatic Transmission S230A Low-Slung Sports Suspension S255A Sports Leather Steering Wheel S423A Floor Mats, Velours S428A Warning Triangle And First Aid Kit S431A Interior Mirror With Automatic-Dip S465A Through-Loading System S481A Sports Seat S488A Lumbar Support, Driver And Passenger S494A Seat Heating Driverpassenger S4URA AMBIENTES LICHT S502A Headlight Cleaning System S508A Park Distance Control (PDC) S522A Xenon Light S524A Headlight Control S534A Automatic Air Conditioning S575A Socket, Trunk, Incl. 2 Batteries S609A Navigation System Professional S610A HEAD-UP DISPLAY S612A BMW ASSIST S614A INTERNET VORBEREITUNG S615A ERWEITERTE BMW ONLINE INFORMATION S616A BMW ONLINE S676A HiFi Speaker System S698A AREA-CODE 2 S6AAA BMW TELESERVICES S6ABA STEUERUNG TELESERVICES S6NLA ANBIND.BLUETOOTH-U.USB-GERAETE INKL S6WAA INSTRUMENTENKOMBI. M. ERW. UMF. P7A2A INNOVATIONSPAKET II P7RSA COMFORT PAKET S7SPA NAVI PROFESSINAL M.HANDYVORB.BLUETOOTH L801A National Version GermanyAustria S879A On-Board Vehicle Literature German S8KAA OELWARTUNGSINT. 30.000KM24MONATE S8SCA LAENDERSPEZ. TELESERVICEFREISCH. S8TFA AKTIVER FUSSGAENGERSCHUTZ. S8THA SPEED LIMIT INFO S8TNA TAGFAHRLICHT UEBER LICHTMENUE EINST S8V1A HINWEISSCHILD NCAP S1CCA AUTO START STOP FUNKTION S1CDA BRAKE ENERGY REGENERATION S2K1A LM RAEDER V-SPEICHE 236 S4ATA INT.LEIST. SCHWARZ HOCHGLAENZEND S4U2A FAHRERLEBNISSCHALTER INKL. ECO PRO S548A Kilometer-Calibrated Speedometer S851A SPRACHVERSION DEUTSCH
    1 point
  6. Volan Bmw sport cu padele si airbag.Volanul se prezinta ca nou.Fara pic se uzura.10/10 Este de pe masina personala cu 41.000 km.Nu ma intereseaza schimb cu volan fara padele! Pret: 1100 ron
    1 point
  7. Update. Am mers cu cheia cu probleme in mașina, am bĂŁgat-o in contact, am pornit motorul, l-am oprit si acum funcționeazĂŁ exact ca cealaltĂŁ. Cred a trebuit sa ii aduc aminte mașinii ca exista si a 2a cheie )
    1 point
  8. Senzorul eu l-am comandat cu 1840 lei.. sper sa vina intre craciun si revelion... Am deja 2 bobine noi, odata cu senzorul, am comandat si set bujii oem... sa vedem... Condensul este pe esapament dar dispare complet dupa incalzire
    1 point
  9. La asa intrebare simpla, exista un raspuns foarte simplu: nu ai senzori in roti. Detectarea diferentei de presiune se face prin comparatia numarului de rotatii ale fiecarei roti, la mers in linie dreapta.
    1 point
  10. Ce dotari are masina aia, cutia automata? Nici macar xenon nu are. De poza aia trucata cu navigatia facuta din business->profesional, nu zice nimeni nimic? Nici nu mi-as pune problema sa cumpar de la un individ care se preteaza la asa ceva...
    1 point
  11. 1 point
  12. Salutare tuturor, Am deschis acest topic pentru ca nu am gasit nimic cum se pregateste o masina pentru drift in detaliu profi si am ceva nelamuriri. Ma tot documentez de ceva timp despre piesele necesare, in ce consta lucrul acesta, multi nervi, stres si multi bani investiti, dar satisfactia la final este maxima (am pielea de gaina si lacrimi in ochi cand vad un v8 de-a latul). Ok, am de gand sa incep un proiect pe masina personala un BMW e46 318i fl, dupa sarbatori ma apuc sa caut motor in primul rand. Nu vreau sa duc masina la service si sa nu stiu exact ce vreau si ce voi face de aceea am apelat la sfatul si ajutorul vostru. Vreau sa am tot proiectul gandit si sa pun lucruri de calitate si in al doilea rand sa fie ceva unic. Motorul: M-am gandit mult la ce motor voi pune pe masina si am ramas la 1UZ-FE VVTI 4.0 v8, dar din ce am cautat nu stiu daca e unul in Romania. Sa zicem ca il aduc din USA, se pricepe cineva in Romania la acest motor? (refacerea de la 0,montarea pe masina pana la mentenanta lui) Transmisia: lsd-ul, din ce am citit, se potriveste cel de Supra, dar nu stiu daca se potriveste pe bmw, sau merge facut custom in carcasa de bmw? Ce raport? Stiu ca ma complic foarte mult cu acest motor, dar vreau sa fie unic. Doar in cazul in care nu gasesc pe cineva sa se priceapa si sa stie exact, voi merge pe m62b44 Puntea spate: Puntea spate de pe masina actuala sigur nu va rezista, eu m-am gandit la punte de pe 740 sau 540. Recomandari? Siguranta: Se va monta un rollcage, atat pentru siguranta cat si rigidizarea sasiului, bara fata/spate de rigidizare. Suspensie: La suspensie m-am gandit la D2 Racing varianta drift, am vazut ca au si flanse uniball, pentru comandarea suspensiei cu caroserie de e46 si motor de 4.x care ar trebui sa fie? sau suspensia e standard pentru orice e46 indiferent de motor? si aici vorbesc doar de varianta drift Directia: cap de bara si bieleta directie, ai nevoie de unele speciale? Basculele: pe fata m-am gandit la un kit SLR este necesar sa fie schimbate si pe spate sau alte modificari la ele? Franele: tot la D2 racing m-am gandit varianta drift si la astea aceasi dilema ca la suspensie, ma puteti lamuri cu niste cifre? nu stiu daca exista vreo diferenta intre ksports, xyz sau d2 (stiu ca toate sunt made in Taiwan). Daca am omis ceva ce trebuia adaugat este bine venit. Va multumesc si va rog sa nu veniti cu raspunsuri de genu: te dai la KOE, campionat? sau alte prostii, fac asta din pasiune pentru masini si drift. Recomandari de baieti care au garaj si chiar se pricep la asta?
    0 points
  13. Salut Bogdaan Am un E91 LCI din 2010 Masina din dotare a avut senzori de presiune in roti pe jantele de aliaj. Cand am luat masina acestia nu mai existau - jantele sunt cu valva ascunsa. Cand am schimbat anvelopele de vara ( am pus noi ) dupa un timp mi-a aparut in bord martorul de presiune scazuta. Am intrat in meniul masini ( are navigatie ) si l-am dezactivat eu manual. In noembrie cand am pus jantele de tabla cu anvelopele de iarna nu a mai facut nimic - nici o eroare. Este posibil ca si la tine sa fie dezactivata functia pe presiune roti si in momentul cand achimbi jantele sa nu iti mai dea eroare. Sper sa te fi lamuirit. Cu respect Salut Cosmin Cu scuzele de rigoare, dar... Nu toti posesorii de BMW au cunostinte tehnice in domeniu. Trebuie sa recunoastem lucrul asta. Este de apreciat ca omul a intrebat ca sa se documenteze si sa invete. Ce este drept sa este nevoie si de putin studiu individul. Si eu sunt la primul BMW, si ma documentez, iar unde nu inteleg, intreb oamenii care au mai multa experienta ca mine. Sper sa nu te superi pe mine. Cu respect
    0 points
  14. WOW !Masina e senzatie, interiorul ala bej si masina neagra pachet M. Da-i blana pe viteze inferioare in curbe sa simti ca traiesti Sa o stapanesti sanatos si sa te bucuri de mult timp de acum incolo. Multi km fara probleme!
    0 points
  15. Gowriel, tu chiar ai timp, nu gluma. Eu n-am timp sa vad filmele tale totusi, tind sa cred ca nu esti vreun regizor sau cameraman bun. Dar hai s-o incheiem ca devii penibil deja si e nasol rau....
    -1 points
  16. Motorul dau V12 de 6.0 polueaza mai mult decat o coaja de diesel blana,fara dpf, fara catalizator din 2005. Asa ca numai vorbi de poluare, cum tu nu ai bani de benzina, nici ala nu are bani de dpf nou. Eu totusi am gpl care 95% din timp sta afara pe strada in parcare si cand il iau tot pe benzina merg mai mult, imi permit sa merg fara gpl, imi permit si un dpf nou de 7.000 RON si niste injectoare de 3.000 lei bucata, dar nu inteleg de ce sa fac asta??? Si da...logic, normal ca nu m-as fi asteptat tu sa platesti in Romania impozitul ala, cum am spus poate pe bulgaria sau vreo "jmecherie" ceva de la RRomani cum spui tau, dar esti tot roman cu bmw din 90' care vrea un bmw V12 6.0 pe gpl inscris pe bulgari sau orice altceva numai sa nu plateasca impozitul respectiv. Cine e mai rroman? Eu ca fac dpf off la masina sau tu ca pui motorul pe gpl ca iti consuma foarte mult si il inscrii pe "mozambic" ca sunt prea multi bani de dat la stat? Ma repet, a nu se considera flame sau altceva pentru colegi ca si "cavaliere". Am gpl pe o masina din familie, am dpf ON si nu am facut niciodata pana acum DPF OFF insa daca ar pica eu zic ca i-as face DPF OFF si nu l-as curata...nu stiu sincer ce as face dar eu cred ca l-as anula si nu mi-e rusine sa recunosc ca mai bine as da 1.000 lei sa-l curat sau tot 1.000 lei sa-l anulez decat sa dau 7.000 lei sa pun altul nou.
    -1 points
  17. Noua masina a lui ACE, nu se vede poza?
    -1 points
  18. el nu e interesat, doar se afla in treaba postand. STai linistit nu ii da niciun link, spor la vanzare!
    -1 points
  19. S-a facut nasol colantul de la trimurile de pe usi...se vede cromul. Era de asteptat...nu prea ai cum sa le colantezi calumea, de la diferentele de temperatura se strange colantul ala oricat de oracal sau 3m ar fi el...
    -1 points
  20. ti-am trimis pm cu adresa! poti sa trimiti poze cate vrei!
    -1 points
  21. Salutare! Dau spre vanzare urmatoarea masina. Imi e greu sa ma despart de ea, dar din pacate a ramas singura in garaj incat am ales sa ma relochez in afara tarii. Am achizitionat-o personal din Germania in octombrie 2015, de la dealer cu garantie 1 an de zile la ~104k km Este masina mea personala. Sunt pasionat de masini si am avut grija de ea cum am stiut mai bine Kilometri reali - se poate verifica la BMW dupa VIN. Fara accident nici inainte sa o cumpar, nici dupa achizitie. O masina cu caracter sportiv, sta foarte bine in curbe, cutia de viteze e minunata, iar impreuna cu scaunele sport si modul de condus sport e o adevarata distractie. Are un consum foarte bun chiar si in oras. Directia electrica, cutia automata, farurile cu xenon si asistentul la faza lunga o face sa fie foarte usor de condus chiar si noaptea. BMW 118da F20, 2012 - Echipare SPORT Detalii tehnice: * Motor diesel 2l Euro5 143cp * Cutie de viteze automata in 8 trepte * Tractiune spate. Distributia greutatii aproximativ 50-50 o face sa fie echilibrata si o placere la condus * Directie electrica * Functie Start/Stop * Lumini de zi LED (DRL) * Faruri bi-xenon * AUTO-HOLD * Aer conditionat cu 2 zone * Incalzire scaune fata * Navigatie cu GPS * Mufa USB pentru muzica * Bluetooth * Asistent la faza lunga: opreste/porneste faza lunga noaptea in functie de trafic (are camera video) * 4 moduri de conducere: Eco / Comfort / Sport / Sport+ * Senzori parcare fata-spate * Senzori lumina * Senzori ploaie * Oglinda retrovizoare heliomata * Lumina in manerele exterioare usilor * Geamuri fumurii din fabrica * Comenzi volan * Pilot automat * Duze stropitoare parbriz incalzite * Sistem audio cu subwoofer sub scaunele din fata * scaunele din fata reglabile pe toate directiile + lombar * Keyless Go * Senzori presiune pneuri * ISOFIX + set anvelope iarna/vara Echiparea SPORT include: * scaune sport cu suport lombar reglabil * interior sport * volan sport din piele * modul de conducere SPORT+ * inscriptie sport / praguri sport Pretul e undeva la 15.500 euro, negociabil - cam pe aici cred ca e pretul pietei. Pentru detalii sau contact ma puteti gasi si la nr de telefon: +4 0743 096421
    -1 points
  22. BMW E90 320dA / 184 cp / M SPORT EDITION - brake energy regeneration; - sistem audio Harman Kardon; - sistem navigatie profesional + DVD (ruleaza filme); - magazie 6 CD-uri; - carkit bluetooth compatibil cu orice telefon; - suspensie M sport; - M Leather Steering Wheel, M Aerodynamics Package; - plafon individual culoare antracit; - scaune sport cu incalzire; - transmisie automata; - trapa electrica; - oglinzi exterioare electrocromatice cu pliere la buton sau din telecomanda si ajutor la parcare; - senzori parcare fata/spate cu afisare (PDC); - senzor ploaie + lumina; - bi-xenon adaptative + led + spalator faruri; - cruise control; - interfata USB / audio; - geamuri electrice fata - spate; - jante originale CSL (81/2J X 19 ET:44 - fata si 91/2J X 19 ET:27 - spate) + anvelope noi (dot 2016) HANKOOK VENTUS S1 EVO2 K117 (225/35/19 - fata si 255/30/19 - spate); - evacuare inox Borla (model 335d/335i); - carte service completa; - TAXA DE MEDIU ACHITATA si NERECUPERATA Foarte bine intretinuta, arata si functioneaza fara repros, nu necesita nici o investitie Pret: 16.500 euro Tel.: 0721.38.19.08
    -1 points
  23. Salutare sunt nou aici pe forum cat si propietar de E90 , l-am cumparat recent si mi-a dat decat o cheie la el , cheia cu baterie , am schimbat bateria la ea sar nimic nu o pot inchide/deschide din butoanele de pe cheie decat cu cheia insa dinauntru din consoala se inchide/deschide perfect , ceva sfaturi ?
    -1 points
  24. Nu sunt genul de om care repara masina pe forum, platesc daca e nevoie, doar ca simt oarecum ca baietii de la bimmer stiu exact care este cauza, si ma lasa sa schimb alte zeci de lucruri, inaintea piesei respective... de pilda, senzorul nox, se stie ca pe la 100,120k km, moare, clar... eroarea o am... de ce nu mi-au spus de el? Sa il schimb? Si cauta alte kkturi inaintea lui?.. de-asta va intreb si pe voi, ca de schimbatori de piese sunt satul... o sa fac si un test de compresie totusi, sa dorm eu linistit... apropos, asta seara, am urmarit un timp mai indelungat "condensul", care la pornire este putin mai mult, iar dupa ce se incalzeste, scade considerabil, aproape de zero... daca era chiulasa fisurata sau garnitura, banuiesc ca era prezent continuu... nu stiu, zic si eu... Tare complicate au devenit masinile astea dr la dacie incoace... la dacie cu 2 chei, o reglabila si un 15, o desfaceai toata si o faceai la loc in 4 ore...
    -2 points
  25. Pentru cine vrea sa verifice VIN : https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-1-ID7GiLYz.html#cbfa8a73d9 p.s. Asa se spune acum "plec din tara"? Pai si ce intereseaza pe un potential client treaba asta ca nu inteleg ? Ca pleci sau nu pleci din tara e total irelevant ....
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.