Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 04/22/17 in all areas

  1. Am vazut-o astazi, m-am mai linistit. O saptamana, doua, trec repede. Cateva poze mai jos, cu telefonul mobil. Nu ma lasa sa mai uploadez. Am sters din pozele mai vechi dar nu s-a actualizat, vreo sugestie? Le-am pus pe imageshack, sper sa se vada https://imageshack.com/a/Bgjl/1
    4 points
  2. am inlocuit siguranta 61 si totul a revenit la normal
    1 point
  3. Am sa revin cu poze dupa ce le montez pe masina
    1 point
  4. mi-am adus aminte ca am cont pe google drive asa ca am pus pozele si acolo. Linkul de pe imageshack o sa expire la un moment dat https://drive.google.com/drive/folders/0By_JPhEeOncSZExFc2NLaEd3eWs Impresii dupa ce am vazut masina (din pacate nu am si condus-o...) - imi place culoarea si combinatia cu shadow line; se potrivesc foarte bine toate elementele pe negrul ala lucios, se asorteaza si cu jantele - nu imi place emblema de sport line din lateral, mi se pare chicioasa - bara din fata la sport line, partea de jos putea sa arate mai bine - tapiteria este in regula, arata foarte bine, chiar daca nu e full piele - masina e spatioasa! venind de pe un E90 e clar ca diferenta e mare, totusi si comparat cu F10 se simte ca e mai mult spatiu, s-au mai redus niste elemente in interior care inainte erau prea voluminoase - navigatia arata bestial! este enorma! Unii spun ca o prefera pe cea din bord, totusi nu se compara. Asta noua e mai aproape de sofer, rezolutia nu se compara, te poti juca altfel cu ea, rearanjezi cum vrei, in plus este si touch screen, este mai intuitiva, etc - consola din fata, cu butonul de idrive, cupholders, etc - imi pare mai ingusta decat la F10 totusi mai practica. De ex la F10 nu ai loc de pus telefonul decat in cotiera; cotiera, la fel, la F10 este mult prea mica in interior si are modulul ala de telefon care incurca maxim - spatiul din usile fata/spate este mult mai mare; ai loc sa pui o sticla de apa si altele - luminarea ambientala - mi se pare mult mai puternica decat la F10 si are si mai multe variante
    1 point
  5. eu cand am intrat sa spun asa in familia bmw, am urmat unele recomandari de pe aici de pe club, si nu am gresit...si imi amintesc perfect o regula de aur, si cred ca e valabila si la alti producatori...indiferent de km, conteaza mult cum este intretinuta masina, desi este foarte greu sa gasesti indicii, avand in vedere ca sunt adevarate "laboratoare" care se ocupa cu asta, si din pacate necesita si deplasare la fata locului...Dar daca corespunde din punctul asta de vedere prea multe surprize nu poti sa ai...Acu intr-adevar la km multi, indiferent daca e intretinuta sau nu, apare uzura unor piese care incet incet necesita schimbate...Plus la diesel, patit, e si riscul defectelor premature cauzate de calitatea motorinei...Apoi problema filtrului de particule, dupa 200mii...stiu in Romania e solutia eliminarii, dar eu i-as intreba pe cei care apeleaza la acest truc..."aveti copii?"Cazuri de km dati inapoi au fost si aici in topic semnalate, o octavia cu 200mii dati inapoi, asta chiar m-a uimit...Ca toti ne amagim hai 25,30,50mii hai 100mii, dar 200mii... Pai clar ca ti se pare ca e chilipir si nu vrei sa mai verifici masina la pretul care e, cu doar 150000mii...Plus teapa cu TVA, ca multe masini ok, care sunt de la o firma(toate masinile care le-am cumparat de la firme, au fost toate ok, fara probleme, si ingrijite, ca nu fumat, nu carat animale, bagaje, masina strict firma-uzura doar stanga fata, rest ca nou) sunt ieftine la noi, ca cineva nu a platit tva acolo, si nu il va plati nici aici...Si multi nu pricep care e treaba, si o discutie cu un prieten, voia un superb, si i-am spus ca nu gaseste la banii care ii avea. A apelat la un specialist, a gasit un superb care s-a incadrat in toate, dotari, km, pret. Motivare, ca a negociat ala, si am luat-o logic...Masina in Germania cu TVA 19%, nu platesti 19%, o aduci in Romania (pe vremuri TVA RO 25%) si o vinzi aici cu TVA romanesc sub pretul cu TVA 19%. Cum e posibil? Drumul, nr de Germania etc?Care e logica? Unde e profitul? Pai simplu, este diferenta de la suma achitata de cumparatorul de buna credinta din RO si pretul net achitat de dealer in afara. Schema e veche, unii au inceput sa se mai prinda, dar...
    1 point
  6. Da, motorul M47 are termostat EGR iar rolul sau este de a raci gazele (arse) recirculate prin galeria de admisie, ele fiind mult prea fierbinti pentru admisie... Nu are o influienta mare in functionarea motorului (ca regim de lucru) ci poate sa influienteze creascand consumul de motorina. Pretul lui este mai mic decat al termostatului principal. Multi schimba termostatul EGR-ului o data cu cel principal.
    1 point
  7. de ce sunt mai ieftine pe olx, pai cele de pe mobile.de la care nu ne uitam, ca sunt peste 200mii, sunt aduse in Romania, dati km inapoi sub 200mii si de aici si castigul...sau chiar cele lovite, ca bifam si chestia ca nu vrem lovite...si ma refer aici la chestii minore, o portiera, o aripa etc, care dupa legea germana, tu, ca vanzator trebuie sa nu ascunzi sta...Sau cu "noroc", de amandoua, si lovita si km inapoi. Multi mai fac greseala pe mobile, si cauta si 1 singur proprietar, pai e aproape imposibil, pai multe masini au fost deja cel putin o data inmatriculate pe dealer/reprezentanta sau la 3-4 ani, 30-40000 km alt proprietar in rate. No si pe olx, toate unic proprietar, si uite asa in Romania, dupa criteriile noastre toate masinile se incadreaza.
    1 point
  8. Inainte sa o iau am citit destul de multe review-uri, am vb cu 2 persoane care au facut aceasi trecere si am mers cu cateva masini. Totusi nimic nu te pregateste chiar atat de bine pt convietuirea cu masina. Toti ziceau ca interiorul este un mare pas inapoi si calitatea este mult mai slaba. Eu am zis ca exagereaza, dar e chiar mai rau de atat. Nu cred ca am vazut masini post... 2007 care sa fie ansamblate atat de slab.. efectiv.. cred ca poti sa gasesti squeaks and craks peste tot. Masina scartie efectiv peste tot unde pui mana si apesi mai tare. E... ireal, comparativ cu seria E90 cat de slabe sunt la capitolul asta. Din punctul meu de vedere calitate interior la bmw-uri sub F10 nu mai exista. F10 inca e ce trebuie, seria 3, 1, X1, chiar si X3 stau rau la capitolul asta. Cu pozitia in masina iar e greu, E92 era ce trebuie, F30 desi e mai mare, pare mai inghesuit, spre exemplu controalele la geamuri, la coupe veneau la fix, aici e aiurea trebuie sa dau mana inapoi ca sa ajung la ele. Aa.. si ce ma dispera efectiv.. nu gasesc o pozitie ok la volan incat sa vad head-upul si informatiile de pe bord, efectiv volanul acopera o parte din informatii. Trebuie sa stai f aproape de volan si cu volanul f jos ca sa apuci sa vezi kilometrajul. Se poate trai cu asta.. dar , atentia la detalii cam a lipsit. Volanul alta buba, e basic, dar e... atat de subtire, doar la dacie mai era atat de subtire. Nu are nici o treba cu fostul volan sport de la E. Primul retrofit interior o sa fie volanul de M. A, si inca ceva, acum cu volanul asta, cu mana stanga pe volan, lovesc in genunchiul stang :hyper: La asta am roti de 16, chiar m-am bucurat, zic ca o sa fie super comfortabila... pe naiba.. se simte orice gura de canal, mai rau ca la e92 pe 17 si nici nu am runflat. Ce-i drept nu stiu ce presiune e in ele si cred ca si viteza cu care le iau e mai mare. In rest nu sta pe drum ca E92, ala avea 255 pe spate aici am 205. Avand in vedere asta, nu le compar, dar din ce pot sa imi dau eu seama, sta si ea bine pe drum si cu un set de 17 cred ca e ce trebuie. Acum, are si ea partile ei bune, dotarile o fac sa iasa in fata destul de mult si sa merite, pe noapte e cea mai tare masina pe care am condus-o, consumul e ff bun, iar cutia automata face toti bani. Banuiala mea e ca orice motor ai pune pe ea, chiar si 318d se misca bine din cauza cutiei. (chiar am condus unul si a fost mai mult decat ma asteptam). In depasiri acolo unde conteaza gen 80-120 e mult mai rapida decat fosta. In ture mai inalte, intr-adevar nu e asa fun ca un motor pe benzina. Mi-ar fi placut mult 328i.. dar la ce viteza medie am eu.. e foarte ok si asta. De motor nu imi pare rau. Zgomot de distributie nu are, cutia schimba perfect. Ca si o concluzie, dupa cum am spus si in topicul cu e92-ul, daca exista un E92 cu motor de 28i, cu automata asta, head up si dechidere automata a portbagajului, aia era masina ideala pt mine.
    1 point
  9. )))))))) mor de ras...cine ti-a spus asta?e cea mai tare combinatie....combinatia este urmatoarea:pornesti motorul.....virezi maxim stanga.....bagi in viteza 1....accelerezi blana....si dai drumu la ambreaj brusc ))) si acum adevaratul secret:
    1 point
  10. Mda.. cum dracu' sa fac tigania asta ca doar am bemveu si daca zice lumea de mine ca n-am 50 de lei sa dau pe un senzor.. nu? 1. "ridici masina si sa dai roata jos ca sa verifici" - asta depinde de jante.. poti sa vezi si prin ele. 2. mie personal senzorii aia nu-mi indica corect (da, la e90).. am prieteni care au stricat discuri din cauza senzorilor care aratau ca mai poti merge mult si bine.. sunt sigur ca si pe forum aici am vazut/citit despre cazuri asemanatoare. 3. omu vroia sa stinga becurile din bord fara sa schimbe senzorii iar eu i-am dat o alternativa 4. comentariul tau e inutil. stim cu totii care e scopul senzorului.
    1 point
  11. spunene si noua te rog exact unde trebuie bagat uleiul ala si pe unde se baga ca vad ca nimeni nu are habar ce trebuie facut.
    1 point
  12. Nu sunt relevante bandourile, tot nu apara de toate loviturile , nu sunt adeptul parcarii pe spatiul verde, si tinand cont de faptul ca eu cu tatal meu am plantat majoritatea copacilor din parculet dupa ce primaria i-a taiat, imi permit sa mai fac o "magarie" cand nu gasesc loc lateral la gard.
    -1 points
  13. Totusi, in general pe OLX sau Autovit, BMW-urile 2005-2007, E60 si cod motor M47, au peste 200.000. In jur de 250.000 km media. Dar nu stiu cat e de real acest numar avand in vedere anul de fabricatie al masinii. Legat de unic proprietar, aici ai perfecta dreptate. Pe mine ma intereseaza ca acel nr. de km sa fie reali, indiferent ca omul pune 280.000 si piata de pe OLX sau Autovit e 210.000. Mai bine as lua pe cea cu 280.000. Cum am zis, nu ma intereseaza asa mult dotarile full, gen navigatie mare, piele sau ce mai e. Eu as vrea un BMW 520D E60, pe cod motor M47, in jur de 8000-8500. Sunt constient ca dupa ce il iau trebuie sa schimb distributie, filtre, ulei, placute. Dar sa nu ma trezesc cu bate caseta dupa 5000 km sau se duce turbina dupa 5000 km. Si luat dupa Romania, sa numai fac deplasare in Germania. Deci probabil un 7500 de Euro pe Germania echivaleaza cu un 8500 pe Romania. Se poate gasi asa ceva? Aveti ceva sugestii?
    -1 points
  14. Teoria e ca daca vrei apa la 90 de grade se schimba ambele termostate, doar unul nu rezolva problema.Asa e conceptul.
    -1 points
  15. Pune SACHS tin mult si bine
    -1 points
  16. Pai daca nu vrei 3 proprietAri si masina ingrijita, vezi ca e pe forum un e60 la cca 10 11 mii euro. Sau banuiesc ca vrei fata mare cu 6000 mii?
    -1 points
  17. Nu bro nu e caterinca .. dar nu stiu daca imi merg cauciucuri r16 pe jantele pe care am cauciucuri r15 .. Daca nu stii sa raspunzi nu te baga.
    -1 points
  18. Ai citit specificatiile dorite? Sau te bagi in seama fara habar? Poate dau si 12.000 pe ea, ca nu am spus nimic de buget acolo. Pe forum nu e niciun M47 negru la culoare.
    -1 points
  19. Ceva diferente dupa schimbul uleiului la cutia de viteze? Sfatul meu: da filtrul de particule jos. La mine s-a infundat si mi-a stricat si alte bazaconii(ceva pe la galeria de admisie parca) fiindca tot fumul ramanea blocat. Deviz doar piese: 8.000 de lei plus 12.000 alt filtru. Piese, fara manopera, masina cumparata sh de la reprezentanta oficiala BMW Romania... (Nu am gresit nici o virgula...).
    -1 points
  20. Asta e fratilor cand va permiteti F10 aveti bani si de intretinere :-) Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  21. Provin dupa masina personala, jantele sunt in perfecta stare, nu au fost sudate sau vopsite, nu bat. Vin in 2 latimi cu anvelope 275/40/18 si 245/45/18 de iarna. Anvelopele mai merg un sezon, cele de pe fata avand 5mm, iar cele de pe spate 4-4,5mm. Nu trimit prin curier, nu fac schimburi. Pret 1050 Euro. Usor negociabil! Bucuresti. Sent from my iPhone using Tapatalk
    -1 points
  22. -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.