Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/14/17 in all areas

  1. In conformitate cu ce scrie aici http://www.e-automobile.ro/categorie-motor/20-general/144-ulei-motor-sae-w.html cel mai potrivit tip de ulei multigrad pentru clima din Romania este 0W40 (temperaturi ale mediului ambiant intre -30 / +35 grade celsius), apoi 5W40 (-25 / +35 grade), 0W30 (-30 / +20), 5W30 (-25 / +20). Pentru cine locuieste la Intorsura Buzaului este obligatoriu ulei 0W..., pentru ceilalti este bun si 5W. Asta nu inseamna sa nu punem ulei 0W. Este interesant de citit tot articolul respectiv, o lectura de 2 minute...
    4 points
  2. Am mai mers putin cu Mazda, are o tinuta foarte buna de drum, dar cam lenesa la acceleratie, macar 150 de cp pe caroseria respectiva era senzatie. In alte ordine de idei, E90 se pregateste de un drum de 1500 km prin tara, am verificat ulei, fluide, presiunea in roti, erori diagnoza, + facut plin de la Moll.
    2 points
  3. In Torrent o sa aveti tot pachetul ISTA-D (diagnoza/programare), ISTA-P (programare) si bazele de date aferente. DOWNLOAD Pentru a instala doar ISTA-D trebuie sa bifati din Torrent: ISTA-D , SQLiteDBs si Tools (Pentru cine are ICOM si vrea sa faca si programare cu ISTA-D poate sa bifeze si SDP care se dezarhiveaza si se copiaza in folderul PSdZ din ISTA-D) Pentru a instala ISTA-P aveti ghidul in folderul Tools - FAQ-EN.pdf iar pentru ISTA-D trebuie doar sa urmati ghidul de mai jos. Installation: 1. Install .Net Framework 4.5.2 version and up, from Microsoft or Tools folder. 2. Install Java. 3. Download and install the Microsoft Visual C++ 2010/2013 Redistributable Package x86/x64 from Microsoft for your language in Windows. *** for computer x86: - vs90_piaredist - vcredist_x86_2005 - vcredist_x86_2008 - vcredist_x86_2010 - vcredist_x86_2012 - vcredist_x86_2013 - vcredist_x86_2015 *** for computer x64: - vs90_piaredist - vcredist_x64_2005 - vcredist_x64_2008 - vcredist_x64_2010 - vcredist_x64_2012 - vcredist_x64_2013 - vcredist_x64_2015 If the system is x64, vcredist must install x86 and x64, otherwise not start Rheingold. 4. Install Ediabas 7.3 5. Unblock archive if necessary. It is important to not skip this step! Unblock file, uncheck Attributes - Read-only. Then unzip. 6. Unzip to any directory, for example: C:\Rheingold, D:\Rheingold, E:\Rheingold..., C:\Program Files\, C:\Program Files (x86) - this folder for 64bit computers. You can run from USB stick too. 7. Unzip and copy SQLiteDBs in Rheingold\SQLiteDBs\ 8. Add additional languages if necessary in SQLiteDBs 9. Start RCleaner. Run as administrator. 10. Apply ISTA-D and SQLiteDBs Reg Fix bit for your system from the Tools folder. 11. Start Rheingold (...\Rheingold\TesterGUI\bin\Release\ISTAGUI.exe) Run as administrator. 12. Enter the license key from the license.txt, if ask. 13. Enter 1 in the field of ISIS, ignore the error.
    1 point
  4. Dupa cum am mai spus prin alte parti am lucrat la o firma care se ocupa cu achizitionarea si vanzarea de masini SH. Din ceea ce am "furat" si eu acolo ca si experienta o sa impartasesc si aici in speranta ca poate unii dintre voi vor evita eventuale tepe. Poate pentru unii este banal ceea ce voi spune aici, poate nu, dar daca va ajuta cat de putin in identificarea vreunei probleme la o masina pe care doriti sa o cumparati consider ca mi-am atins scopul. Sa incepem: - in primul rand insistati sa vedeti masina nepornita si nemiscata. - verificati vizual exteriorul de lovituri, zgarieturi, etc care daca nu au fost mentionate va pot da indicii asupra exploatarii masinii. - pentru a detecta eventuale urme de accidente: cu capota ridicata se verifica lonjeroanele daca sunt drepte, prezinta urme de lovituri, indoituri, etc. se verifica linia aripilor la imbinarea cu contraaripile, suruburile din fabrica vin vopsite si se poate vedea daca a fost umblat la ele. atentie - unii fabricanti nu vopsesc fusta fata a masinii in culoarea caroseriei deci este bine de stiut ca nu reprezinta neaaparat un semn ca masina a fost lovita in fata. - se deschid usile. in functie de kilometrii declarati de vanzator pot functiona mai bine sau mai rau. cu usa deschisa (se repeta la fiecare usa si portbagaj) se trage chederul (cateodata este greu) si se verifica stalpii masini. avand o forma mai complexa daca acestia au fost avariati nu se pot indrepta foarte bine, iar daca au fost schimbati se pot astfel vedea urme de sudura. totodata daca masina a fost revopsita, pe sub cheder vedeti acest lucru deoarece acela este un loc unde vopsitorul si tinichigiul nu isi dau prea mare osteneala tocmai pentru ca este acoperit de cheder. - la portbagaj ridicati si covorase sau aparatori de plastic pentru a observa tabla. - la interior verificati daca kilometrii din bord reflecta starea interiorului. (o masina cu 50.000 la bord si cu volanul ros pana la sarma treuie sa ridice semne de intrebare). se verifica volan, schimbator, pedalier, starea scaunelor, a fetelor de usi, a butoanelor din bord. verificati sa functioneze toate sistemele masinii. (semnale, clima, muzica, stergatoare, plafoniere, becuri in bord, etc.) daca ceva nu functioneaza intrebati de ce. - sub capota: nu va lasati pacaliti de expresii gen: motorul e capsulat domle. nu e capsulat de loc, are doar o aparatoare de plastic sub care este si un insonorizant. unele din ele sunt prinse cu suruburi care se desfac relativ usor, altele intra pur si simplu fortate in camasi de cauciuc, deci pur si simplu se trag afara. verificati scurgeri de lichide. intre _chiulasa_ si motor nu are voie sa fie nimic lichid. (daca motorul este spalat intrebati de ce, cel mai bine este sa vedeti un motor nespalat). ridicati joja. daca este prezent un ulei f gros nu prea e bine deoarece poate insemna aditiv in motor sau punerea unui ulei gros pentru a "astupa" eventuale batai ale motorului iar la primul schimb de ulei sa aveti surprize. la motoarele turbo este posibil sa gasiti urme de ulei pe langa intercooler. nu este o tragedie. de obicei pe la 100.000km se stringe ulei avand in vedere faptul ca turbina are ungere iar vaporii de ulei trec si prin intercooler. pur si simplu se spala. dar atentie este vorba de urme si ceva depuneri nu trebuie sa gasiti acolo juma de kil de ulei. turbina se verifica si ea vizual de ulei. nu trebuie sa fie nimic pe ea. nu trebuie sa existe scurgeri la nici un lichid. (conducte de frana, furtune de servo, furtune de racire, etc) -porniti motorul. la unele motoare mai vechi care nu pastreaza uleiul in rampa este posibil sa fie mai zgomotoase in primele rotatii. la fel si dieselul "rontaie" un pic mai tare cand este rece. motorul trebuie sa porneasca repede mai ales cand este cald. la diesel lasati bujiile incandescente sa isi faca treaba. ascultati motorul si identificati eventualele sunete suspecte. cu motorul pornit scoateti joja si verificati daca scoate fum sau compresie. miscati masina din loc. verificati pe locul unde a stat (daca tineti minte am specificat ca este de preferat ca masina sa nu fie miscata inainte de vizionare) daca sunt urme de lichide pe jos. singurul lichid care are voie sa curga sub masina este condensul de la clima, dar acela are un furtunas si este usor de identificat. verificati daca da fum pe toba si ce culoare este acela. (negru este fum de combustibil, alb este fum de ulei). evitati accelerarea in "blana" cu motorul rece. nu face bine nici motorului nici turbinei (pentru motoarele turbo). rotiti de volan stanga dreapta si verificati functionarea corecta a servodirectiei. totodata verificati si uzura pneurilor. aceasta trebuie sa fie uniforma pe toata latimea cauciucului. verificati si pneurile spate. daca acestea sunt mai uzate poate insemna ca au fost schimbate cu cele de pe fata. -test-drive-ul nu bruscati masina pana nu se incalzeste motorul. verificati daca se incalzeste pana la nivelul indicat de fabricant si daca ramane acolo. (la unele masini este chiar mijlocul gradatiei, la altele este hasurat cu verde la altele sunt indicate gradele). dupa ce s-a incalzit motorul si totul este ok puteti deveni mai brutali in acceleratii pentru a vedea raspunsul motorului. totodata la acceleratii mai bruste puteti vedea daca bat planetarele(la cele cu tractiune fata) sau prin accleratie-frana de motor daca exista jocuri in transmisie. schimbatorul de viteze nu trebuie sa opuna rezistenta la schimbarea treptelor. si nici sa transmita foarte tare vibratiile motorului. dupa citiva kilometrii puneti mana pe tija schimbatorului si observati temperatura acesteia. daca este calda spre fierbinte poate indica lipsa uleiului in cutie. testati franele. nu trebuie sa se auda sunete ciudate(gen harsait) sau sa vibreze volanul sau pedala. pedala va impinge in sus doar daca ajungeti la limita si intra ABS-ul. este recomandat sa verificati ABS-ul pe o portiune cu nisip pentru a nu brusca masina f tare. pe o portine de drum dreapta si nu la viteza f mare luati de volan stanga dreapta si observati comportamentul masinii. daca masina este dotata cu ESP si manevra este violenta se va observa daca ESP-ul mentina masina pe traiectorie si se simte daca "lucreaza" franand rotile. nu va luati dupa consumul dat de computerul de bord. pot exista diferite scenarii si el sa nu indice corect consumul . am vazut dieseluri cu consum de 40% doar din cauza ca era resetat consumul mediu si fusesera pornite si plimbate cu motorul rece 10 m. acum aveti ocazia sa verificati si turometru, kilometraj si toate celelalte componente electronice care se pun in functiune cand masina este in mers. verificati absolut tot. inclusiv claxonul sau bricheta. la motoarele turbo dupa ce veniti din calatorie lasati motorul pornit 2-3 minute sa ajunga si turbina la temperatura. trebuie stiut ca turbina are piese in miscare care pot ajunge si la 190.000 rpm (daca tin bine minte) si se incalzeste f tare iar daca motorul este oprit f imediat o fortati sa se raceasca mai repede. am uitat sa mentionez dar unele masini sunt dotate cu indicator al temperaturii de ulei si voltmetru. temperatura de ulei sta pe la 80-90 de grade iar voltmetru pe la 13,8 - 14,1. Daca aceste date nu sunt exacte rog pe cei ce stiu mai bine sa ma corecteze. se ridica iar capota si se verifica daca sunt scurgeri de lichide dupa ce motorul a fost in sarcina (mai ales daca avem de-a face cu un motor care a fost spalat inainte de vizionare) mai dati un ochi si pe la teava de esapament si acum puteti verifica fumul (ochiometric bineinteles) si calcand acceleratia. am uitat sa mentionez dar este bine de stiut ca daca motoarele aspirate "trag" liniar, cele turbo este normal sa traga mai prost in plaja joasa de turatie (1000-2000 ture) si sa devina mai violente cand intra turbina si motorul incepe sa produca caii care ii declara fabricantul. este iarasi bine de stiut ca un motor turbo care are turbina defecta este foarte lenes. nu are putere de loc. Ex: un motor 1,9 SDI de 60 de cai de la VW este mai vioi decit un 1,9 TDI de 115 cai tot de la VW dar care are turbina defecta. acuma daca totul a fost bine la test drive, ridicati masina pe o rampa. este indicat sa o ridicati pe o rampa care are brate ce se pozitioneaza in locul in care se pune cricul decat o rampa pe care se urca cu rotile. ridicati rampa pana rotile ajung la nivelul pieptului si inspectati vizual amortizoarele. acum e mai usor decat pe sol pentru ca ansamblul arc amortizor se extinde nemaiavand greutatea masinii. amortizoarele nu trebuie sa prezinte urme de scursuri iar arcurile nu trebuie sa fie rupte (evident asta nu?). invartiti roata cu mana. aceasta trebuie sa se invarta usor si nu trebuie sa se auda nici un huruit de la rulmenti. trageti de roti cu mainile pozitionate la ora 12 si la ora 6 (cunoasteti expresia de la scola de soferi :) ) astfel se verifica daca exista joc in pivoti si cu mainile la ora 9 si la ora 3 vreificati jocul in bucsi. inutil sa spun ca cel mai bine este sa nu puteti misca cu mana de loc. ridicati elevatorul astfel incat sa puteti intra sub masina. sub masina .....iar lichidele alea nenorocite....dar trebuie sa verificati daca sunt scurgeri. atentie ca poate fi o urma de ulei pe cutia de viteze dar uleiul sa fie scurs de la motor si din cauza miscarii masinii sa se prelinga mai in spate. verificati urme de lovituri. cele mai importante sunt pragurile, lonjeroanele, baia de ulei si cutia de viteze. vizual inspectati si bucsile. la unele masini care stau de mult timp nepornite trebuie stiut ca bucsile se pot deteriora prin imbatrinirea cauciucului. este perfect normal asa ceva. se inspecteaza si traseul esapamentului si starea tampoanelor de la motor, cutie si esapament. la masinile cu tractiune spate se verifica si scursurile de ulei din diferential. bmw-ul meu are 26 de ani si nu pierde nici un gram de ulei din diferential. deci daca nu cumva va luati ARO la fel trebuie sa fie si acolo. totdata verificati si starea podelei. se observa daca a fost inlocuita vreo parte din ea. daca da ..de ce? cand lasati masina jos de pe elevator este posibil ca rotile sa nu se aseze perpendicular cu solul. nu este o problema si vor reveni la pozitia initiala imediat ce veti misca masina, dar in momentul acelela ea revine de pe o pozitie (in aer :) ) pentru care nu a fost proiectata. acum ceva aspecte teoretice referitoare la procesul de vanzare cumparare in sine si negociere. ascultati ce are de spus vanzatorul. nu il intrerupeti cu fraze de genul "las domne ca stiu eu la ce sa ma uit" in functie de ce defecte observati si ele nu sunt semnalate de vanzator va veti da seama cat de mult va minte si astfel trageti un semnal de alarma....poate sunt si alte defecte nedescoperite. orice defect descoperit si nesemnalat de vanzator poate deveni o "arma" in negocierea pretului. nu va incredeti in cartea de service. in vest se vand cu 10 euro bucata. VERIFICATI CU MARE ATENTIE SERIILE DE PE ACTE SA CORESPUNDA CU CELE DE PE MASINA. daca seria de motor este ilizibila, asigurati-va ca in cartea de identitate a masinii este mentionat "fara serie" sau ceva de genul asta. verificati talonul. aveti grija la ITP. se vand in targ abtibilde pt ITP. cele originale trebuie sa prezinte ceea ce se cheama holograma. adica privita dintr-un anumit unghi se vede inscriptia RAR. (parca....eu nu am pe talon asa ceva....ori cine mi-a facut ITP-ul mi l-a facut pe naspa ori pe vremea aia nu se puneau abtibilde. acum am inteles ca da).tratati cu proprietarul din acte nu cu altcineva. daca nu va pricepeti la masini (nu e nici o rusine nimeni nu s-a nascut invatat si poate unii dintre voi aveti alte veleitati) luati cu voi o persoana de incredere care sa va ajute la identificarea problemelor. mergeti cu masina la testare electronica daca aveti posibilitatea. nici asta nu va spune toate problemele masinii dar este bine de facut. nu in ultimul rand va rog sa constientizati ca veti cumpara o masina uzata. are probleme ei si va trebui probabil sa investiti in ea. (impropriu spus investit pentru ca daca nu scoti bani cu masina nu se cheama investitie si cheltuiala) schimbati consumabilele. TOATE schimbati distributia la masinile cu curea indiferent de numarul de km si daca suspectati in jur de 300.000km la cele pe lant. bineinteles ca am uitat sa mentionez ca trebuie verificate si discurile de frana si placutele si ........frana de mana. totodata daca vi se spune ca masina are vopseaua originala uitati-va si la chedere. e posibil sa gasiti pe acolo urme de vopsea. nu toata lumea da jos geamurile si chederele la revopsire. mai ales daca este una partiala. trebuie sa mentionez ca eu NU am facut nici una din aceste verificari cand mi-am cumparat masina. :blink: vopseaua - cel mai simplu de verificat daca o masina a fost lovita si reparata cu chit si revopsita este sa testati vopseaua cu un mic aparat care se poate purta in buzunar. din pacate nu stiu cat costa, de unde se cumpara si cum se cheama. aparatul indica grosimea vopselei in microni. adica grosimea a ce este intre senzorul aparatului si metal. daca nu este aparatul respectiv..este cam greu de explicat. in principiu verificarea vizuala se face afara cu masina curata si in timpul zilei la lumina naturala. in principiu sub stratul de lac nu trebuie sa se vada bule de aer, impuritati, vopsea scursa, etc. mai uitati-va atent si la alt aspect. o masina de cativa ani (din 2002 sa spunem) daca observati ca are un far nou si vanzatorul spune ca nu a fost lovita, naste semne de intrebare. (ca exemplu am avut un passat din 2001 la vanzare, negru, echipat bine, 130 de cai, 6 trepte care arata impecabil....pana cand ne-am intrebat de ce o avea geamurile, farurile, stopurile, lucasurile si cam tot ce inseamna accesoriu nou pe masina. pana am luat-o la puricat si am gasit ca masina fusese distrusa, reparata si revopsita...destul de prost as putea spune, dar la prima vedere masina parea impecabila) Cartea de Identitate - daca luati masina din Romania si este sa spunem din 1998 si pe carte apare doar un proprietar, este bine sa verificati CAND a fost emisa CIV. de ce spun asta? - pentru ca in Romania dupa 6 proprietari se schimba CIV si poti spune ca iei masina de la primul proprietar cand ea de fapt este la al 7-lea. vreau sa constientizati un lucru. daca starea generala a masini este reflectata in pret, chiar daca are probleme minore, negociati-le la pret si nu refuzati o masina care este 95% buna si 5% defecta sau cu probleme. adica nu ratati o masina care poate fi excelenta pentru ceea ce vreti doar pentru ca are placutele de frana uzate, sau un stop spart. (astea au fost doar exemple dar limitele le stabileste fiecare in functie de ceea ce vrea, ce vede si ce limita are la bani) sfat hotarare diesel vs. benzina multi dintre voi poate aveti deja in minte ce vreti cu motivele voastre. dar doua chestii pe care le-am aflat cu timpul. 1 - un diesel este mai scump de reparat si chiar si intretinut. (vezi filtrul de motorina care pt unele masini costa de ordinul milioanelor) 2 - daca nu faci cam 40.000km pe an nu prea iti scoti investitia in diferenta de bani pe o masina diesel.(se stie ca aceeasi masina este mai scumpa diesel decat benzina) cei care pot si vor sa completeze LA OBIECT ii rog sa o faca. poate am gresit pe ici pe colo. nu sunt atoatestiutor, poate unele aspecte le-am omis de aceea e bine sa existe si intrebari. unii dintre voi sunteti mecanici, unii poate chiar la reprezentante si puteti completa cu date utile. sunt multe care le-am uitat dar puneti intrebari. si nu uitati inca un lucru. dati multi bani. foarte multi. unii dintre voi economiile de-o viata pe un vis, altii poate ii considerati doar bani de seminte. dar sunt bani multi si nu va sfiiti sa intrebati vanzatorul despre orice si cereti sfaturi. nu uitati - luati pe cineva care se pricepe si in care aveti incredere cu voi. platiti-l, datii de baut ce o vrea dar luatil cu voi bafta. deocamdata ma opresc.
    1 point
  5. Salutare! Sunt membru si urmaresc acest forum de cativa ani si mi se pare minunat ca exista o comunitate asa de mare si de unita de pasionati si fani BMW. Va multumesc pentru informatiile postate care m-au ajutat de-a lungul timpului sa ma documentez si sa ma informez cu privire la masina visurilor mele, Seria 3, pe care anul acesta am reusit sa o si cumpar si sa fie chiar un F30. Masina este 320d F30 din 2013 184cp cu 85.000 km, mai are un an garantie in reteaua BMW, am luat-o personal din Belgia de la o persoana fizica si am adus-o acum aprox o luna, timp in care s-au mai adaugat aprox 3500 km cu tot cu drumul de venit in tara. Sunt mai mult decat incantat cum merge, cat de eficient e gandit totul si ce zvacniri frumoase are in momentul cand ”o rog” sa faca asta. Drumul de intoarcere a fost senzational, am facut testul de viteza pe Germania si a atins 250km/h fara probleme si sigur ar fi mers putin mai mult. Consumul, resetat la plecarea din Belgia, pana in Bucuresti a fost de 4,5%. Cel mixt de pana acum, deasemenea resetat cand am inceput sa merg cu ea in Bucuresti, inclusiv cu cateva drumuri in afara orasului, se mentine dupa aprox o luna, la 6,1% Am pus cateva poze mai jos – sunt la o rezolutie mai slaba pentru a le putea incarca - din pacate la a 4-a fotografie am dat peste eroarea ”www.bmwclub.ro Driver Error” Urmeaza sa ii inlocuiesc saptamana aceasta plasticul din jurul proiectorului din stanga fata care avea acea crapatura de cand am luat-o si ma bate gandul sa ii pun NBT care deasemenea era una dintre conditii la cautarea masinii, insa am facut acest compromis pentru ca mi-a placut foarte mult configuratia acestei masini, nr de km si garantia de inca un an. Pentru upgrade-ul la NBT m-ar ajuta sfaturile celor care stiu sigur – e nevoie si de alt ecran, sau e deajuns sa schimb doar controller-ul si sa fac upgrade la soft? Poate stiti deasemenea pe cineva care ma poate ajuta update-ul hartilor si pentru NBT cu montajul si cu acest upgrade de soft. Mai jos sunt optiunile masinii, cele bold sunt cele mai importante pentru mine, unele fiind obligatorii cand am cautat masina: 1CA Selection Cop Relevant Vehicles 2A6 17"lt/aly Wheels Double Spoke 392 2PA Locking Wheel Bolts 2TB Sport Automatic Transmission 216 Servotronic 230 Eu Specific Additional Equipment 249 Multi-function For Steering Wheel 255 Sports Leather Steering Wheel 258 Runflat Tyres 4AE Armrest Front Retractable 4AT Int.tr.fini. Black High-gloss 4DN High.trim Fin. Coral Red Matt 423 Floor Mats, Velour 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d 441 Smokers Package 465 Through-load System 481 Sport Seats F Driver/front Passenger 493 Storage Compartment Package 494 Seat Heating F Driver/front Passenger 5DC Folding Rear-seat Headrests 502 Headlight Washer System 507 Park Distance Control (pdc), Rear 520 Foglights 521 Rain Sensor 522 Xenon Light 534 Automatic Air Conditioning 544 Cruise Control With Braking Function 563 Lights Package 6AA Bmw Teleservices 6AB Control Teleservices 6NH Hands-free Facility W. Usb Interfac 6VA Cic Control 6WA Instrument Cluster W. Extended Cont 609 Navigation System Professional 698 Area-code 2 7AC Sport Line 7VB Comfort Package 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months 8SC Country Spec. Release Of Teleservice 8S3 Automatic Lock When Driving Away 8V1 Ncap Label 868 Language Version Dutch 886 Dutch / On-board Documentation
    1 point
  6. Salutare In sfarsit am revenit printre pasionati. Dupa ce am renuntat cu greu la al meu BMW 316 e46, a urmat o perioada de utilizare a masinii parintilor, un Opel Astra H 1.4 pentru aproximativ 5 ani, timp in care am citit forumul si mi-am facut planurile si visele(intrari pe mobile.de aproape zilnice in ultimii doi ani ) de revenire la marca ce imi va ramane mereu in suflet . In cele din urma lunga perioada a luat sfarsit cand cautarile mele zilnice pe mobile au dat roade si am gasit masina pe care o cautam si o asteptam. Astfel ca in Martie (asa ca de maritsor) am plecat spre Germania, Koln , de unde am achizitionat exemplarul mult dorit. Gata cu telenovela sa trecem la subiect . Dupa cum scrie si in titlu masina este un BMW F31 320d (184cp) , automata, fabricatie: 07.2013, Km: 142.000 Dotarile pe care le-am cautat/dorit erau : Xenon, Panorama, Navigatie (lucrez la firma care produce controlerele de navigatie de pe toata gama BMW astfel ca m-am incapatanat sa ajung sa fiu si utilizator al acestui multifunctional). http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/924/dYTzYL.jpg Bonus pe langa cele cautate am primit : - Harman Kardon - optiune de care sunt dea dreptul incantat ; - Cutie automata - la care nu m-as fi gandit neaparat, insa acum mi se pare una dintre cele mai bune alegeri facute De cand am cumparat masina si pana in momentul de fata am aproximativ 9000 de km si sunt foart multumit de ea. Cele realizate pana acum: Revizie completa : Filtre si ulei Revizie cutie de viteza : Schimb ulei si capac baie de ulei + filtre (piese originale BMW , ulei BMW ATF3+ , au intrat aprox 7 l fara schimb cu pompa si scos din convertizor) Schimb placute frana spate Achizitionat cablu pentru codari si realizat urmatoarele: -Functie Start/Stop default OFF -Activat optiune Sports Displays (care din pacate nu afiseaza nimic, informandu-ma ulterior ca functioneaza numai la anumite motoare sau ani de fabricatie) http://imagizer.imageshack.us/v2/320x240q90/923/8MuBRi.jpg Lista completa a dotarilor spune in felul urmator: ======================================== Vehicle information ======================================== VIN: WBA3K31090F667991 Type code: 3K31 Model: 320D (EUR) E-F-R series: F31 Series: 3 Type: TOUR Steering: LL Doors: 5 Engine: N47T Displacement: 2.00 Power: 135 (183 hp) Drive: HECK Transmission: AUT Paint code: 668 - SCHWARZ 2 Upholstery code: BDAT - STOFF MOVE/ANTHR Prod.date: 2013-07-22 S1CA SELECTION COP RELEVANT VEHICLES S2DV 16"LM RAEDER STERNSPEICHE 391 S3AA DACHRELING SCHWARZ S4AE Armrest front, retractable S4CG Interior trim strips "satin-silber" matt S5DC Rear-seat headrests, folding S6AC INTELLIGENTER NOTRUF S6AE TELESERVICES S6NS KOMFORTTELEFONIE MIT ERW. SMARTPHON S6VB CCC assignment S6WA INSTRUMENTENKOMBI. M. ERW. UMF. S8KA OELWARTUNGSINT. 30.000KM/24MONATE S8TH SPEED LIMIT INFO S8V1 HINWEISSCHILD NCAP ENGL/DEU/ITAL P9BD Business Package S205 Automatic transmission S230 Extra package, EU-speciifc S249 Multifunction f steering wheel S255 Sports leather steering wheel S258 Tyres with runflat properties S302 Alarm system S320 Deleted, model lettering S402 Panorama glass roof S420 Sun protection glazing S423 Floor mats, velours S428 Warning triangle and first aid kit S465 Through-loading system S481 Sports seat S488 Lumbar support, driver and passenger S494 Seat heating driver/passenger S502 Headlight cleaning system S508 Park Distance Control (PDC) S520 Fog lights S521 Rain sensor S522 Xenon Light S534 Automatic air conditioning S544 Cruise control with brake function S548 Kilometre speedo S575 Socket, lugg. comp. incl. 2. batt. S606 Navigation system Business S688 HARMAN/KARDON SURROUND SOUND SYSTEM S698 Area-Code 2 for DVD L801 NATIONAL VERSION GERMANY S851 Language version German S879 Operating instructions German Astept, pareri, sugestii, si imi pare bine sa va salut din nou din postura de membru activ Atasez si cateva poze pentru o mai buna imagine de ansamblu http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/924/Tk7ebU.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/922/LSZBOP.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/924/mnxDaa.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/923/Q68fGu.jpg http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/922/oyPqxc.jpg
    1 point
  7. Salutare BMW Club! ieri m-am inregistrat pe acest minunat forum( http://www.bmwclub.ro/forums/topic/179908-my-bmw-f36-430das/ ), iar astazi am onoarea sa o fac si aici pentru ca tocmai am achizitionat un bmw 316i manual 131000km din 1988; masina este originala, a avut un singur propietar din 88 pana in ianuarie 2017, iar de azi eu sunt al 3-lea propietar cea mai importanta optiune ptr. mine la masina este servodirectia, desi are si inchidere centralizata, geamuri electrice, spoiler/aleron, faruri cu lupe, AC si alarma cred... sper sa-mi lase un gust placut "URSU", pentru mine este unul dintre multele bmw-uri la care visam; O zi buna! http://i63.tinypic.com/23hkqz9.jpg
    1 point
  8. Pretul nu e rau chiar daca e de Romania. Poate daca era manuala.
    1 point
  9. Am ĂŽnĂâşeles, scuze de confuzie. Sent from my ONE A2003 using Tapatalk
    1 point
  10. O bucsa un filtru se mai amana , dar cand ai sunete/comportamente dubioase la turbina , motor , cutie de viteze si nu ai intervenit scurt cand ai mai fii putut rezolva ceva, ajungi sa schimbi tot ansamblul.
    1 point
  11. Win spune de ceva timp ca are zgomot specific si o tot amana...sunt de aceasi parere...exista zgomot nu mai stai pe ganduri. Nu exista, apa, paie si bataie. Daca ai norocul sa se rupa fara zgomot...
    1 point
  12. Sincer imi pare rau ca am creat controverse referitor la viteza si consum – intentia cu acest post era alta. Nu sunt un vitezoman si nu as avea vreun motiv sa exagerez. A fost vorba de un test si am facut aceasta mentiune ca parte din experienta drumului de intoarcere care a fost minunat. @Alex_wly: Folosesc si eu constant Waze si am remarcat mereu o diferenta a vitezei din bord cu cea din Waze, indiferent de masina cu care am mers, insa de aceasta data nu m-am uitat la viteza din Waze fiind concentrat la drum. Sunt convins ca trecerea la NBT nu este usoara, daca ai detalii despre proces, m-ar ajuta sa-mi spui, te rog. @Romulus: Multumesc frumos pentru compliment, o sa incerc sa revin aici cu impresii si mentiuni de-a lungul timpului @CNT @cavaliere @ovy218i : Multumesc frumos! @Tavicu: Multumesc frumos, da, inca sunt in perioada in care ma bate gandul - oricum o sa ma interesez la neo_anderson sa vad exact ce presupune @Eugen B: Nu am mers constant cu viteze mai mare de 130km/h, exceptand testul de viteza, depasirile cand din motive de siguranta a fost nevoie de accelerari mai puternice, cand am intrat prin localitati, aglomeratiile de pe drum si in Romania Cu consumul chiar mi-am amintit ca am o poza facuta la intoarcerea acasa:
    1 point
  13. De obicei ma cenzurez, insa fac si eu parte din aceasta comunitate si am mai condus ceva masini, cred ca esti putin subiectiv si promovezi o imagine putin deformata: -masina ta nu va prinde 250 km/h decat la vale, deoarece constructiv nu depaseste 230 km/h....deci ori ai mers la vale, ori este abaterea vitezometrului/iluzie optica/entuziasmul unei noi achizitii -consumul, de asemenea, este putin tras de par, daca mergi cu o masina cu viteza pe autostrada, nu vei obtine valori de 4, ceva -pozele trebuiesc redimensionate, deoarece ai limita max 1 mb la postare, sau postezi link-uri cu poze catre site-uri externe, gen imageshack In rest, sa te bucuri de noua ta achizitie si sa eviti problemele tehnice.
    1 point
  14. L-a penetrat pe cumparator...credea ca isi gaseste fraierul pe forum ) Cred ca l-a convins cu gramatica
    1 point
  15. Am cumparat si eu Discuri Zimmerman ventilate-perforate pe fata si Discuri Brembo ventilate-perforate (X-tra sport scria ceva de genu) pe spate, iar placute cum am vorbit cu unii dintre voi, avand placute texter cu vreo 8000 km (vreo 800 lei m-au dus), ca sa fie totul perfect am luat alte placute de frana insa de data asta Ferodo fata-spate. Am cumparat vaselina aia cu cod OE (4 bucati) pentru fiecare roata. In afara de curatarea foarte bine a etrierului si gresarea lui cu vaselina pentru a culisa foarte bine pinii de ghidare sa mai fac si altceva?
    1 point
  16. Modelele astea sunt facute in era normalitatii! Adica 525=seria 5 cu motor de 2500cmc, nu ca azi 525 ba are motor de 3000 , ba are de 2000 . numa cum trebuie nu e. Bafta
    1 point
  17. BMW 520D LCI manuala 177CP Masina a fost cumparata personal din Germania in 09.2014. La momentul achizitiei masina avea 123.000 km, iar in prezent masina are 182.000 km. Pret : 12000 Euro negociabil Se vinde cu 2 seturi de roti: - Jante de vara aliaj originale (style 124) BMW 18 - cauciucuri Michelin Primacy 3 runflat - Jante de iarna tabla+capace originale BMW 16 - cauciucuri Nokian Wr D4 XL Detalii conform VIN: Vehicle Identification Number WBANX31080C089782 Production Date 2008-08-29 Standard Equipment 346 Chrome-line Exterior 4BX Int. Trim Fin. Grey High-gloss 548 Speedometer With Kilometer Reading 851 Language Version German Options 1CA Selection Cop Relevant Vehicles 1CB Co2 Content 403 Glas Roof, Electric 423 Floor Mats, Velour 428 Warning Triangle 431 Interior Rr Vw Mirror W Aut Anti-d 441 Smokers Package (in masina nu s-a fumat) 465 Through-load System 494 Seat Heating F Driver/front Passenger 502 Headlight Washer System 508 Park Distance Control (pdc) 522 Xenon Light 534 Automatic Air Conditioning 544 Cruise Control With Braking Function 6AA Bmw Teleservices 6AB Control Teleservices 6UE Anti-theft Security Sys.f. Navi Dvd 606 Navigation System Business 612 Bmw Assist 616 Bmw Online 633 Prep.mob. Ph. Business Bluet.interf. 672 Cd Changer Bmw For 6 Cds 698 Area-code 2 7RP Advantage Package 7SN Navi Business W.handyprep.bluetooth 8SA Country Spec. Release Of Navigation 8SC Country Spec. Release Of Teleservice 8SP Cop Control 8S8 Country Spec.navi Control (acc) 801 Germany Version 863 Europe/dealer Directory 879 German / On-board Documentation 931 Winter Wheels Instead Of Summer Wh 969 Request Navigation Dvd On Shipping https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-ID7GmiQq.html#contact_form#xtor=SEC-81
    0 points
  18. 0 points
  19. cum am mai spus cunosc vanzatorul. Asa mai face el ) creste scade pretul dupa cum se trezeste. Nu modifica masinile si credeti-ma niciunul din cei care se ocupa cu "TVA" ul nu se deranjeaza sa aduca lovite sa repare sa etc.. dc s ar deranja? ) doar cosmetizeaza ce iau de la licitatii. Daca e legal? in satucul acesta de tara intrebarea e oare? conform deciziei ICCJ nu este infractiune doar contraventie. Pt cumparator este vreo problema raspuns final: NU nici nu ar putea fi el ne avand niciun mijloc de a verifica astfel de chestiuni cand cumpara un produs de la o firma. Sfat pt cei care cumparati de la vanzatori de genul: Nu i deranjati prea mult daca vreti sa obtineti si niscai discount, daca ii plictisiti mult scapa iute de voi dc? Oferte au destule iar bani fac multi lunar f multi asa ca viata lor nu depinde daca luati voi o masina de la ei sau nu Nihil sine Deo in toate judetele ii pune pe cei care iau cu PFA sau pe pf de afara sa aplice TVA sau nu dupa caz, decide fiscul care ti da o hartie igienica la mana. daca cumperi de la firme nu ti trebuie fituica de la finante. Apropo stie cineva finantele astea cand ne dau banii inapoi pe taxa ilegala? dobitocia aia care crede ca parcul auto se intinereste cu masuri de forta. Asa credea si comunismul ca progresul vine pe canal.
    0 points
  20. Buna ziua, Va multumesc ca a-ti avut amabilitatea de a raspunde. Ceea ce s-a intamplat, imi este practic imposibil pe de-o parte sa va inteleg, insa inteleg acum ceea ce inseamna BMW Proleasing Ploiesti.Acum inteleg ca nu conteaza atat de mult pierderea unui client atat de mic , la volumul de vanzari pe care il aveti.Poate ca noi cei ce avem o masina sau max 2din gama BMW nu prezentam atat de mult pentru afacerea d-voastra- dar totusi eu unul nu pot accepta absolut totul.Din pacate conceptia "Clientul nostru stapanul Nostru " se aplica doar in alte parti. La noi este valabila zicala.."lasa-l ca tot la noi ajunge"... Va multumesc !!!
    -1 points
  21. Va Salut Domnilor, Eu, prin postarea mea nu am vrut decat sa trag un semnal de alarma, ca atunci cand aveti o dauna si va duce-ti la o reprezentanta BMW inainte de a preda masina, intrebati si ce va poate oferi.Noi platim o gramada de bani la CASCO,Asigurari, etc., si chiar daca CASCO plateste la sfarsit acei bani sunt tot bani nostri.Prin postarea mea nu am incercat sa denigrez ,service-ul sau calitatea lucrarilor care se fac acolo, ci decat politica de management-aici poate gresesc eu. Astazi ma duc sa vad oare va fi gata masina pana la PASTI?
    -1 points
  22. Am fost sapt trecuta Buc-pitesti-transfagarasan-rasnov-poiana prasov-paraul rece-predeal-transbucegi-buc. Mers foarte sportiv pe drumurile cu serpentine, mers normal pe autostrada si DN consumul a fost 12,4. Amicul cu care am fost avea e60 lci 525d si a avut 8,5 in aceleasi conditii. La 100 sub 10 130 10,5 150 tot 10,5
    -1 points
  23. La 120d de 163 de cai nu ai de ce sa iti faci probleme cu distributia, doar la cel de 177 de cai. Eu am un 120d din 2006 si sunt foarte multumit de el. Eu la 10k km schimb uleiul si filtrele si in cei 25k km facuti de cand il am, am schimbat doar chestii normale: placute frane, stergatoare, balastul la farul stang si acum mi s-au ars pozitiile. Despre consum pot sa iti spun ca am in jur de 9l/100km in oras (merg destul de sportiv) iar in afara 6.5-7 (modelul de 177 de cai este mai economic dar exista problema cu distributia).
    -1 points
  24. -1 points
  25. In principiu daca incerci sa modifici ceva nu mai vrea sa incarce harta ,apare harta manipulata.
    -1 points
  26. E38 manual? Pe mobile.de exista decat 3. Doua la 1000€ si unul la 1700€
    -1 points
  27. Doar motorul de 4.4 litri este v8, restul 6 in linie.
    -1 points
  28. Salut,am modelul asta la 200e,cauciucurile sint tocite,originale bmw e87...0725691059
    -1 points
  29. dupa cum spune si titlu cumpar Interior piele recaro cu bancheta rabatabila bmw e46 complect de culoare negru sau crem fetele de usi fata spate pentru geamuri electrice nu manuale astept oferte
    -1 points
  30. Salut. Din pacate nu am apucat sa citesc tot forumul , dar cat am citit nu am gasit ceea ce vreau sa ma lamuresc in legatura cu urmatoarele chestii. Am cumparat de la BMW urmatoarele produse pentru ingrijirea tapiteriei din piele.Din ce mi a zis baiatul de acolo este faptul ca un produs este pentru curatare si alt produs pentru "hidratare" si protectie UV.(ceea ce ma intereseaza cel mai mult pentru ca masina sta in timpul zile foarte mult parcata in soare) Vreau sa curat tapiteria eu singur. Poate sa imi spuna cineva care este procedura? Din pacate nu pot atasa de pe telefon poza. O sa revin de la laptop
    -1 points
  31. Foarte scumpa si masina de romania......la citi km are...
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.