Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/16/17 in all areas

  1. De evitat https://www.olx.ro/oferta/bmw-seria-3-xenon-piele-automat-ID9fLYl.html
    5 points
  2. - Nu, nu am luat nici o teapa , masina e luata personal din germania. - Pozele sunt facute de un fotograf cu un aparat profi in schimbul unei sume de 40 lei si da..majoritatea din galati fac poze la el,nu e samsar,bisnitar ,etc ..e fotograf iar la nevoie adauga si anunturile pe autovit pentru cine nu are timp,chef ,etc. - Asa repede ? (am precizat mai sus ) PS: Singurul inteligent aici esti tu din ce observ.erai putin destept dadeai un search pe google daca tot te'ai uitat prin anuturile alea vedeai ca scrie in primul rand *Anuntul este postat de revista auto online AUTO FOTO MARKET* ,dar bineinteles la tras concluzii suntem primi. https://it-it.facebo...autofotomarket/ Cine este interesat de masina are VIN la dispozitie si sunt disponibil pentru orice verificare ,cum am specificat si in anunt.
    3 points
  3. conteaza si cine a folosit masina inainte (cum a zis cineva, greutatea sau gabaritul vanzatorului) Eu am cumparat-o de la bavaria si scaunul soferului arata ca masina ar fi avut peste 180-200mii de km. Cand de fapt ea avea 120 de mii... km sunt certificati, mi-au aratat intrarile in service, si tot. Oricum, eu nu as cumpara masina dupa interior, neaparat facut o verificare amanuntita la un service competent si pana la urma cum ti-o fi norocul. A mea s-a stricat dupa 20 de zile, noroc ca avea garantie 1 an. Au schimbat la bavaria tot sistemul de alimentare (injectoare, tevi, rezervor...) din cauza spanului pe instalatie, si nu cred ca e ieftina o reparatie din asta....
    2 points
  4. Salut , dupa cod este capacul de la stergator ..... ce donezi pana la urma ?
    2 points
  5. voi oricum nu o cumparati, asa ca mai bine va vedeti de ale voastre, in loc sa aberati pe aici. e decizia lui cum si unde o posteaza.
    2 points
  6. Chiar am ramas masca sa aud, inclusiv in Pitesti, zicea samsarul de unde am luat X5-ul amicului ca cica ei au un baiat un oras care face poze la masina si pune anunturi, ca le pune intr-un anume fel, ca el nu are timp sa puna anunturi si poze si nu stiu cum, intradevar conteaza pozele si descrierea insa totusi, nu suntem in stare sa punem singuri un anunt pe internet? Bafta cu vanzarea!
    2 points
  7. Pai daca ti-a aratat hartia cu 33900e, fie a luat-o tot fara tva, asa cum fac toti samsarii, fie a facut el o hartie. Sa nu mai zic ca in anunt scria ca este luata de la persoana fizica. Tine cont, una este masina la 110k km si alta la 170k km, una este 25d si alta 40d, una este o masina dotata ok si alta o masina dotata f bine, una este sa vezi tu masina in starea ei originala si alta sa o vezi cosmetizata.
    2 points
  8. De evitat fosta masina. https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-535-ID7GnEzw.html#contact_form#xtor=SEC-81
    2 points
  9. M-am gandit sa imi prezint si eu masina. O am de un an fara o luna . Eu am cautat-o in germania si mi-a fost adusa pe comanda pe platforma de unul din multii baieti din galati care se ocupa cu asa ceva. Pot sa spun ca am fost norocos sa nu nimeresc o masina proasta cum se poate intampla in multe cazuri in germania. Spun asta pentru ca masina mea a fost cumparata fara sa mearga nimeni sa o vada iar apoi a fost urcata pe platforma de soferul care conduce platforma si adusa direct acasa deci nimeni nu a testat masina asta pana sa ma urc la volan eu. Asa procedeaza toata lumea in galati doar ca in unele cazuri baietii merg personal dupa ele si le si aduc personal pe roti...dar nu s-a intamplat niciodata sa aduca o masina proasta cuiva deci stiu ei ce stiu chiar daca mie mi-a fost putin teama. Masina avea totul schimbat la timp mai putin uleiul la cutie evident... De cand o am am schimbat foarte multe si eu la ea pentru ca asa sunt eu mai obsedat sa am masina tipla desi unii prieteni rad de mine . Am schimbat absolut toate fluidele in ea pentru inceput si anume : ulei cutie la reprezentanta zf , ulei cutie transfer , ulei grup fata si spate , lichid servo si lichid frana(toate originale) . Am avut ghinionul ca dupa 2 luni sa mi se sparga un burduf de planetara , l-am schimbat si pe acela nou original ca aftermarket nici nu exista iar apoi la 2 saptamani s-a spart si cel de pe partea cealalta deci l-am schimbat imediat si pe acela.La inceput cand am vazut ca s-au spart unul dupa altul am spus ca o fi problema lor , insa de atunci am peste 7-8 luni si 30 000 km si nu s-au spart din nou . Nu burdufele ma ingrijoreaza ci faptul ca as putea merge cu ele sparte si sa stric planetarele dar o ridic cel putin odata pe luna pe elevator sa o verific pe dedesubt sa mai scap de grija asta. Uleiul si filtrele le-am schimbat de 4 ori eu schimbadu-le la fiecare 10 k. Am schimbat flansa de la cardan si bucsa de la grupul spate preventiv ca erau destul de crapate desi nu dadeau niciun simptom . Pe articulatii a venit tapana si este inca tapana am schimbat doar o bucsa la un brat de pe spate ca am zis ca din cauza ei nu imi iesea geometria dar...era din cauza aparatului sau a incompetentei pentru ca si dupa ce am schimbat bucsa ei nu au reusit sa scoata geometria desi roata se vedea cu ochiul liber ca sta aplecata aparatul zicea ca e perfecta . Am mers in alta parte si mi-au rezolvat imediat geometria. Am schimbat placutele pe fata cand a venit ca erau duse a 95% . Apoi dupa 6-7 luni am schimbat si discurile si placutele pe fata chiar daca placutele mai aveau jumatate eu si cred ca toata lumea cand ia discuri noi ia si placute noi.Pe spate au fost noi noute si discurile si placutele cand a venit masina. Singura problema pe care am avut-o in aproximativ 34 000 km a fost racitorul de gaze care imi baga lichid de racire sau doar vapori prin admisie si automat in capul pistonului...era spart in interior cumva , masina nu mai tragea , consuma mai mult , aveam check engine aprins si se pierdea lichid de racire. Din ce am inteles racitorul de gaze este o problema comuna la tot ce este n47 dupa 2011 si n57 . Este scump rau pentru o tabla.. 2850 lei si exista doar pe original . (90% din piesele de pe un f10 exista doar pe original cel putin din ce am observat eu si asta este bine) Am curatat galeria de admisie ca era plina de mazga umeda din cauza racitorului. Cauciucuri de vara noi pe 19 nexen NON RUNFLAT de care sunt extrem de multumit si toate parerile despre ele pe care le puteti gasi pe site-uri din afara se adeveresc . Tin sa mentionez ca sunt genul de sofer care merge tare spre foarte tare deci daca nu erau bune as fi putut sa spun.Iar de iarna am roti pe 17 originale de f10 cu gume dunlop sh cu care imi fac treaba exceptional masina fiind 4x4. Momentan cred ca asta este tot ce am facut la ea. A i-am facut si cosmetica interior exterior atunci cand a venit din Germania ca nemtii au un obicei sa nu le spele la interior...am vazut cel putin 5 masini aduse din de care aratau la interior ca la razboi si prin asta ma refer strict la mizerie...avea loloti de praf printre toate butoanele masina.. Sunt foarte multumit de ea si am numai cuvinte de lauda la adresa acestui model din orice punct de vedere si asta nu ca sunt atasat de ea pentru ca nu sunt... Colour CARBONSCHWARZ METALLIC (416) Upholstery LEDER DAKOTA/SCHWARZ (LCSW) Prod. Date 2011-06-20L801A National version Germany P337A M Sports package P7A2A Innovation Package II S1CBA CO2 package S1CCA Auto start/stop function S1CDA Brake Energy Regeneration S223A Electronic Damper Control (EDC) S229A Dynamic Drive S230A Extra package, EU-specific S258A Tire with run-flat functionality S2NDA BMW LA wheel, M Double Spoke 351 S2TBA Sport automatic transmission S2VAA Chassis & suspens. setup"Adaptive Drive" S316A automatic trunk lid mechanism S322A Comfort access S323A Soft-Close-Automatic doors S403A Glass roof, electrical S415A Sun-blind, rear S423A Floor mats, velours S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S456A Comfort seat with memory S465A Through-loading system S488A Lumbar support, driver and passenger S494A Seat heating driver/passenger S4B9A Interior strips, alu, satin-polished S4URA Ambient interior lighting S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S522A Xenon Light S524A Adaptive Headlights S534A Automatic air conditioning S548A Kilometer-calibrated speedometer S575A Supplementary 12V sockets S5ACA High-beam assistant S609A Navigation system Professional S610A Head-up display S612A BMW Assist S614A Internet, preparations S615A Expanded BMW Online Information S616A BMW Online S620A Voice control S633A Preparation, mobile phone, Business S677A HiFi System Professional DSP S698A Area-Code 2 for DVD S6AAA BMW TeleServices S6ABA Control for Teleservices S6FLA USB/Audio interface S6NFA Music interface for Smartphone S6NRA Apps S6VCA Control for Combox S6WAA Instrument cluster, expanded equipment S6WAA Instrument cluster, expanded equipment S710A M leather steering wheel S715A M Aerodynamics package S760A High gloss shadow line S775A Headlining anthracite S7SPA Nav Professional/cellph. prep. Bluetooth S851A Language version German S879A On-board vehicle literature German S8KAA Dummy-SALAPA S8SCA Telematics access request,country-spec. S8TFA Active pedestrian protection S8THA Road sign detection S8TLA Dummy-SALAPA S8TNA Daytime run.lights adjus.via light menu S8V1A Label P.S : Poza la interior este de atunci cand a venit , acum arata impecabil
    1 point
  10. Vrei sa spui termostatul de la EGR. diagnoza plus verificarea temperaturii.daca nu sare de 75C slabe sanse sa faca regenerarea.
    1 point
  11. Verifica injectoarele in livetest la rece si la cald, atunci o sa vezi clar ce valori-corectii au
    1 point
  12. Am inteles, Alex, Oreo, succes la vanzare, dar pentru multi, asta inseamna timp pierdut. Ai dreptate cu fotografiile, dar se poate schimba locatia macar... cand deja exista un tipar mereu apar suspiciuni. Eu iti dau un sfat, ca pana la urma vrei sa o vinzi... doar din cauza asta ai pus-o la vanzare, nu? In momentul asta am si o masina la vanzare, si din ce mi-au zis potentiali cumparatori, pozele nu erau ok, aveam masina parcata din spate si se reflecta imaginea masinii pe bara spate, usor de confundat cu o lovitura. Pana m-a intrebat un tip la telefon, daca e lovita in spate, ca asa se vede in poze. Deci merita poze pro, dar nu pe acelasi tipar.
    1 point
  13. Cand nu ai de ce sa te legi si masina+userul pare "curati", cauti nod in papura la poze. Din mica mea experienta pot spune ca prima impresie+descrierea corecta aduc un plus.
    1 point
  14. Restul a iesit la polish
    1 point
  15. Cea neagra are urme de uzura mai multe si mai accentuate, de la pielea dupa scaune care este mai intinsa si a format cocoase pe partea de sezut, pana la exterior unde imperfectiunile si zgarieturile sunt mai accentuate decat la cea alba, la fel pot spune si despre jante, sunt mai putin julite/lovite cele dupa masina alba. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  16. De zis se pot zice multe, putea sa aiba si cu 60k mai putin, conteaza si cine/cum se foloseste de aceea masina, imi vine in minte un prim ex, greutatea si marimea celui care conduce masina, acolo se face cea mai mare diferenta la uzura scaunului.. Revenind la cea alba, am dus-o la filaret pt inspectie deoarece am pe cineva de multi ani acolo, nu mai stiu exact ce mi-au pus pe foaie, probabil brate ceva daca si proprietarul si-a amintit asa, ideea este ca ti se poate face deviz foarte mare, dar asta nu inseamna ca ce iti pun ei pe deviz constituie o problema sau ceva ce trebuie facut/schimbat neaparat. La bimmer e service-uita masina, asta stiu. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  17. Vezi ca mai nou, daca tu PF cumperi o masina din UE trebuie sa scoti de la ANAF un certificat care atesta ca tva-ul s-a platit in tara de origine. Decat 30k euro pe un e70 40d din tara, as prefera oricand asta: https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=248405742&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&features=LED_HEADLIGHTS&fuels=DIESEL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=49&maxMileage=150000&minFirstRegistrationDate=2013-01-01&minPowerAsArray=184&minPowerAsArray=KW&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING&fnai=prev
    1 point
  18. Nu este niico pb, numai ca exista sanse sa dai cu subsemnatul pt nimic, mai ales daca faci contract direct intre tine si o firma din UE. Masina cu 50k km nu este tot una cu masina la 150k km iar una cu 150k km nu este tot una cu o masina la 250k km. Uita-te la 5er-ul tau ! Si daca dai 30k euro pe un e70, peste 3 ani cat crezi ca pierzi ? Daca iti pui pb asa, poate ca ar trebui sa iti cumperi ceva mai ieftin. Masinile dotate bine se dau mai scump dar dotarile, motorizarea mai mare si un rulaj decent iti fac viata mai frumoasa.
    1 point
  19. M-am uitat la optiuni la ambele. Sunt dotate ambele si la prima vedere cea neagra are in plus:masaj scaun sofer(nu prea e utila)Hba (destul de utila)active steering (foarte utila)si side camera (arata bine cand te uiti la ea).
    1 point
  20. Foarte bine cĂŁ nu recomanzi motorul bla bla, dar dacĂŁ fĂŁceai un efort și decodai VIN-ul, obervai cĂŁ acel X5 de 306 cai are motorul Engine N57S.
    1 point
  21. Pai de unde iei tu uleiul? Ma indoiesc ca la reprezentanta e contrafacut, asa cum ma indoiesc sa fie un ulei prost, din moment ce toate masinile pe care le bibileste lumea in tara au rulat in Germania mult si bine pe uleiul original, cu schimburi la 30k. Asta cu "mecanicul meu a zis" deja e funny
    1 point
  22. Multumesc tuturor! Pana in 27.000€ raul_bog
    1 point
  23. Ai o poza cu night break-urile noaptea sa vedem cum bat? Intentionez sa schimb si eu becurile si nu stiu daca sa iau normale sau night breaker. Nu vreau CBI pt ca bat albastru (cred ca sunt 5000k), nu ma incanta ...vreau gen oe 4300k pt ca vreau sa vad noaptea...
    1 point
  24. LasĂŁ ca mai nou o distruge Trump.......planeta
    1 point
  25. Ala pe care zici ca l-ai vazut azi. https://www.autovit.ro/anunt/bmw-x-x5-ID7GnH4u.html#23298a64dd Sigur e xDrive? Ca exista cu preponderenta sDrive la acea motorizare. Nici pilot automat activ, nici scaune comfort spate...
    1 point
  26. Da era printre putinele "combinatii" pe mobile atunci. Cand a ajuns masina si mi-a predat-o baiatul mi-a spus ca au mai gasit-o si altii care se ocupa de masini din Galati si ca au spus ca imi ofera 3000 in plus fata de cat am dat eu pe ea sa o dea clientilor lor si daca accept...impartim la 2 cei 3000 e. I-am spus ca poate sa imi dea si 5000 ca tot nu o dau ca este fix ce vreau eu. P.s eu am folosit manevra cu firma deci am platit un pret bun pe ea.. Multumesc !
    1 point
  27. Acel F15 e destul de slab dotat. Are faruri xenon, nu led, n-are surround view, n-are comfort access, are sistemul de sunet standard, climatizarea e cea de baza etc.
    1 point
  28. Tare asta ....pai eu cand am vrut cu adevĂŁrat sa vand masina ,am lĂŁsat de la 14 mii la 11 mii jumate .Tot de pe o zi pe alta.
    1 point
  29. Samsarul are alte calcule, te lasa pe tine sa crezi ca a pus-o in 8.5, probabil lui ii sta in 27-28, in fine este alta discutie aici. 320d-ul tau o avea el 200k km, insa una este cand masina val. 8-10k euro si alta 35. Cauta pe mobile si vezi ce X5-uri F15 gasesti pe la 35-40k euro. https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=250337688&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=DIESEL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=49&maxMileage=125000&minFirstRegistrationDate=2014-01-01&minPowerAsArray=226&minPowerAsArray=KW&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=246165297&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=DIESEL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=49&maxMileage=125000&minFirstRegistrationDate=2014-01-01&minPowerAsArray=226&minPowerAsArray=KW&pageNumber=1&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=ASCENDING Amandoua sunt 40d, amandoua au kilometraj decent, TUV nou, faruri led, ACC (distronic), trapa, scaune confort si incalzite, head-up. Ultima are inclusiv pachetul dinamic (bara stabilizatoare activa), amortizoare reglabile (posibil sa aiba si prima), harman kardon, soft-close, camera 360 si scaune incalzite spate.
    1 point
  30. Nu'i rau 8500. Desi nu aveam de gand sa dau masina si planuiam s'o mai tin cativa ani, acum vreo 2 saptamani, un prieten a recomandat masina cuiva care era in cautare, a venit omul s'o vada, ne'am dat o tura, i'a placut mult, dar si'a luat c class dupa ) Ieri si azi m'a pistonat un prieten ca daca o vand, sa i'o dau lui in primavara cand vine din voiaj. Mi'a oferit 22k pe ea. Desi am vazut multe X5'uri pe la noi la vanzare, parca nu as lua din tara, doar sa stiu proprietarul si masina, altfel nu cred.. Si pentru gabaritul pe care il are X5'ul, clar as lua un motor mai mare.
    1 point
  31. Masina aia nu a costat in viata ei 82600e si nici nu are distronic (ACC). Submotorizata nu este, insa cand iti va disparea entuziasmul si o vei folosi in viata de zi cu zi ai sa vezi ca nu este foarte dinamica si nici economica. Greutatea este undeva la 2.1t, nu cred ca fuge mai tare ca un 320d 184cp, fie ai fost prea entuziasmat si te-a indus un pic in eroare plecarea de pe loc a awd-ului fie este resoftata de nemat. Vezi ca la F15 este foarte important sa ai amortizoarele reglabile, este diferenta destul de mare intre cu si fara. La o prima vedere, nu as da aproape 35k euro pe o masina cu >170k km. Vinde e90-ul, mergi in Germania si cumpara un F15 40d cu un kilometraj decent.
    1 point
  32. Nu imi pot da seama de ce toti samsarii pun acel 187k km. E un numar magic, norocos? Intreb pentru ca e prea mare coincidenta ca un sfert din masinile cautate sa aiba fix 187k km...
    1 point
  33. cam tarziu,dar poate ajuta la altii.zice ca conform propietarului anterior masina nu a avut parte de accidente.trebuie sa tii cont de faptul ca in Germania daca de exemplu iti rade unul masina fara urmari grave si trebuie doar sa o vopsesti ,nu se considera accident
    1 point
  34. - de la mine pentru ca nu e treaba ta cat cere mikken pe masina. Nu-ti place, nu cumperi.
    1 point
  35. Am interfata chinezeasca si player multimedia cu card si usb daca te intereseaza . Am pus o filmare (cam proasta) mai demult pe youtube - ca sa-ti faci o idee . Sorin - 0723320882
    1 point
  36. Am postat pe topicul ”Mașini puse la vânzare ĂŽn România” link cu aceastĂŁ mașinĂŁ și cĂŁ intenționez s-o vizionez. Bun! Azi am fost ĂŽn Buc, am inspectat-o dupĂŁ cum mĂŁ pricep, apoi verificat-o la Bimmer Service (cost 360 verificare fizicĂŁ, soft și citire cheie). M-am tot gândit la ea și am fost s-o vĂŁd mai mult sĂŁ mi-o scot din cap sau s-o iau. Din discuția cu proprietarul, de ieri, am avut niște neconcordanțe. Cea mai importantĂŁ și deranjantĂŁ (azi am realizat faza și mĂŁ sâcâie tare) pentru minte a fost urmĂŁtoarea: ieri am plĂŁtit raport pentru VIN-ul autoturismului și au rezultat niște intrĂŁri, km, n-am analizat prea bine, ĂŽnsĂŁ a apĂŁrut (printre intrĂŁri ĂŽn serice ĂŽn București, ceea ce era normal, știind de la vânzĂŁtor cĂŁ a fost achiziționatĂŁ de el din București de la un altul), Florești. I-am transmis domnului vânzĂŁtor cĂŁ mi se pare cĂŁ are cam multe intrĂŁri și ce e cu intrarea din Florești. Acesta a replicat cĂŁ nu crede cĂŁ e corect raportul cĂŁ toate intrĂŁrile se terminĂŁ ĂŽn 000 și cĂŁ nu prea ĂŽnțelege ce e cu Florești. Azi la Bimmer Service, ĂŽn zonĂŁ, ĂŽnainte dea mĂŁ hotĂŁrĂŽ sĂŁ o testez la ei, am discutat și m-am ĂŽnvârtit prin jurul mașinii. Am ĂŽnceput cu hârtiile. I-am cerut cartea service, și cât de necunoscĂŁtor sunt eu, mi-am dat seama cĂŁ el este al treilea proprietar din România, din 2015 când a intrat X5-ul ĂŽn tarĂŁ și am fĂŁcut o asociere ĂŽntre Autotransilvania care avea un e-mail cu ”cj„ ĂŽn componențĂŁ cu localitatea Florești și, uite așa, am dedus cĂŁ mașinĂŁ a avut și vreo douĂŁ intrĂŁri ĂŽn service la Autotransilvania la primul proprietar. M-a deranjat cĂŁ nu mi-a spus dinainte cĂŁ el este a treia mâna. VânzĂŁtorul mi-a adus la cunoștințĂŁ ĂŽncĂŁ dinainte de asearĂŁ cĂŁ i se pare cĂŁ portiera dreapta spate e vopsitĂŁ cĂŁ ar avea altĂŁ nuanțĂŁ. Azi la testare, s-a descoperit cĂŁ și ușa dreapta fațĂŁ este vopsitĂŁ. MĂŁ gândesc cĂŁ mi-a spus de portiera dreapta spate cĂŁ el a revopsit-o și cĂŁ știa cĂŁ va fi descoperitĂŁ. Dreapta fațĂŁ nu o știa nici el. Stâlpul dintre ele nu a fost revopsit. Țin sĂŁ menționez cĂŁ ĂŽncĂŁ dinainte de a vedea mașina, am considerat cĂŁ aceasta n-a vĂŁzut vĂŁzut decât apĂŁ, paie și bĂŁtaie, ca majoritatea mașinilor din România. Și am avut dreptate. Am fost dezamĂŁgit când am constatat cĂŁ unele cauciucuri aveau uzurĂŁ pronunțatĂŁ și diferitĂŁ fațĂŁ de altele și cĂŁ sunt Bridgestone. Nici mĂŁcar nu m-am uitat la DOT sau sĂŁ-l ĂŽntreb dacĂŁ sunt runflat sau normale. De cum le-am vĂŁzut am considerat cĂŁ sunt de schimbat. Eu am cauciucuri de varĂŁ pe amĂŁrâtul meu de E90 din 2010, 184 Cp, ultimul model de la Michelin (Pilot Sport 4), pe cele de iarnĂŁ ultimul model de acum 2 ani (Nokian Wd4). Unii vor zice cĂŁ gumele sunt consumabile. Corect, dacĂŁ ești vânzĂŁtor cu prĂŁștii proaste, incorect dacĂŁ ești cumpĂŁrĂŁtor care urmeazĂŁ sĂŁ dea 2000 euro pe ceva bun pe 20 de inci. Bimmer Service a prestat astĂŁzi de 360 lei. La reprezentanțele BMW, cele trei variante din Buc, respectiv MHS Motors, Otopeni și ĂŽncĂŁ una, prețul era identic, 750 lei. Numai citirea cheii este 250 lei. Operațiunea de verificare ĂŽn aceste trei locații dura 4 ore și cel mai devreme puteam fi programat vinerea viitoare. Bmw Filaret avea partea de electricĂŁ defectĂŁ și nu se știa când se rezolvĂŁ, deci nu puteam merge acolo. Nu prea am fost mulțumit de prestația verificatorilor Bimmer, ĂŽnsĂŁ am stat lângĂŁ ei și am completat, ĂŽntrebat, i-am pus sĂŁ mai verifice câte ceva ce le-a scĂŁpat. Probabil la cele trei menționate mai sus, nu aș fi putut fi de fațĂŁ la cele 4 ore de ”manoperĂŁ intensĂŁ”. Ăn final, mașina ar avea nevoie de circa 2200 lei piese. Nu știu cât de realĂŁ, exactĂŁ este verificarea. AstĂŁzi, când am sunat, o doamnĂŁ care a rĂŁspuns, mi-a spus cĂŁ nici sĂŁptĂŁmâna viitoare nu mĂŁ putea programa pentru verificarea ĂŽn vederea cumpĂŁrĂŁrii, care dura o orĂŁ, ĂŽnsĂŁ vânzĂŁtorul a sunat și a rezolvat pentru astĂŁzi, deoarece ĂŽși fĂŁcea de 2 ani reviziile acolo. Partea bunĂŁ din aceastĂŁ experiențĂŁ este cĂŁ am igienizat clima la E90 cu ozon la Bimmer Service cu 70 lei. Cea neplĂŁcutĂŁ este aceea cĂŁ proprietarul credea cĂŁ vinde pe Autovit mașina cu 33500 euro și era dispus sĂŁ o lase la 32000, niciun șfanț mai jos, nici azi, nici peste o zi, o sĂŁptĂŁmânĂŁ. I-am oferit 31000 euro, ofertĂŁ serioasĂŁ, perfectibilĂŁ sĂŁptĂŁmâna viitoare. Pe drumul de ĂŽntoarcere, s-au așezat niște impresii: - mașinĂŁ cu apĂŁ, paie și bĂŁtaie: cauciucuri achiziționate acum 2 ani (Da, știu, nu-mi sĂŁriți ĂŽn cap cu consumabile..., ĂŽnsĂŁ niște consumabile scumpe scumpe), nu a schimbat uleiul la cutia de viteze, nu a revopsit ciupiturile de pe bĂŁri, jențile au vĂŁzut zile mult mai bune ĂŽn Germania și arĂŁtau mai puțin bine ca ale alui meu E90. Cel mai dezamĂŁgitor aspect, finuț de altfel, este cel cĂŁ arĂŁta ca o mașinĂŁ rulatĂŁ la noi. Și știu ce vorbesc! E90-ul meu, acum 2 jumĂŁtate când l-am luat, lucea a nou, culoarea vopselei, pielea, bordul, farurile. Ăntre timp, toate s-au românizat, estompat, gri-izat, aspecte pe care le-am remarcat și la acest X5, care mĂŁ și determinĂŁ sĂŁ mĂŁ gândesc la urmĂŁtoarea variantĂŁ: SĂŁ plusez peste 35000 euro și sĂŁ achiziționez X5, personal, din Germania.
    1 point
  37. @Victor68 si eu am primit o eroare de genul cand aveam termostatul principal defect, intra in meniul ascuns si vezi ce temperatura ai. La mine nu trecea de 70 de grade la mers normal cand erau 25 de grade afara si se regenera cand o incingeam un pic mai tare. Dupa ce am schimbat termostatul si am sters eroarea din tester, nu a mai aparut.
    1 point
  38. Update pret: 9.500 euro. Masina este in stare foarte buna, si are toate dotarile prezentate. Accept orice test, in orice service dorit de client. Ca sa nu cream asteptari gresite - masina are 7 ani si 220.000 km, deci nu se poate compara cu una noua. Pt ca am primit multe minusuri, imi permit sa dezvolt putin subiectul, ca sa primesc si mai multe minusuri. La orice se vinde (cu exceetia produselor de lux), pretul este facut de piata. Nu am rabdare sa stau 6 luni sa vand masina, asa ca va trebui sa imi asum un pret de vanzare mai mic decat dorit, conform pietii. Deja sunt hotarat sa trec la un F31 325d/328i/330d si nu mai am stare. Am inceput cu un pret mediu din DE pt E91 320xd 200km, dar RO este alta piata, dominata de pret. La o masina de 7 ani si 220.000km, orice potential cumparator din Romania o compara ori cu masini de aceeasi varsta si "km reali" mai putini, care sunt mai ieftine (media pt e91 2010 ~200k este 8.000 euro pe autovit), ori cu modelul mai nou si cam acelasi rulaj (media pt F31 2012 ~200k km este 12.000 euro). Dotarile nu sunt atat de importante - daca are "xenon si navi" e deja bine dotata pt. multi. In concluzie, pretul de piata in RO este foarte putin elastic la dotarile sau starea masinii. La noi orice E90 2010 peste 200k km se vinde intre 7-9.000 euro, indiferent de stare sau dotari, desi vorbim de masini care au avut preturi de noi intre 30 si 50.000 euro (a mea a avut un pret de nou de ~45.000 euro). Sper ca macar sa ajunga la cineva care sa se bucure de ea, asa cum m-am bucurat si eu de ea.
    1 point
  39. Nici o masina indicata mai sus nu e aspirata...
    1 point
  40. Din ce am vazut is destule 535d-uri E60...vreo 150 cu peste 200k km, 110 cu peste 250k km, peste 30 cu 300k + si cateva care trec de 400k si se apropie de 500k km... Daca ai grija de motor cu revizii la timp si ulei de calitate, mai respecti si modalitatile de functionare corecte a unui motor daca vrei sa-l protejezi (nu fortat la rece, nu mers subturat si nu oprit imediat dupa un drum lung), m-as mira de ce nu ar tine...bine, mai e chestia de bine cunoscutele probleme ale unui respectiv motor care trebuie rezolvate preventiv si bine-nteles de ghinion care poate sa intervina si la masinile noi iesite pe poarta fabricii... P.S Chiar ieri ma uitam pe youtube la un videoclip cu un E55 AMG care avea peste 400k mile...daca ala n-o mancat jar...
    1 point
  41. 25.40 https://mega.nz/#!WoVmUIAQ!d8yDFimKy9Os03fe37pBrJQvCikWNACWaf8OXpzyhpU
    1 point
  42. E ok pe naiba... Iti trebuie alt filtru sa pui inapoi. Filtrul in sine e un fagure ceramic care odata spart e gunoi E normal sa ai noxe, la ce te asteptai ? Itp nu il mai treci in veci Sa ne spui la ce service ai fost, sa nu trecem pe acolo
    1 point
  43. Pune EDC + Dynamic Drive si se schimba treaba, practic e alta masina. Inclinarea laterala si ruliu sasiului e insesizabil. Cu EDC, pe Sport sau Sport+ masina e rigida, raspunde imediat la o schimbare brusca de directie, precisa, fara ezitare, si nu-ti da niciodata sezatia de nesiguranta sau de "barca" cum e pe comfort, nu prea iti dai seama ca, conduci o sufragerie pe roti . Asta in combinatie cu Dynamic Drive care se opune inclinarii laterale, sta ca o locomotiva pe sosea. edit: S-o stapanesti sanatos, culoarea e tare faina, cred ca e ca si a mea. E Titansilber metallic ? Aaaa, nu, acuma am vazut ca e Mondstein Metalic.
    1 point
  44. https://www.olx.ro/oferta/vand-bmw-520d-ID84WGR.html#8c2418cee7 Serie masina: WBA5C31040D048166 Nr: MS-01-LMB Masina respectiva desi pare "ca noua" si km par fiind reali dupa istoricul bmw, aceasta se vinde la un pret destul de bun desi nespecificand faptul ca pretul este 26500+tva. fiind pe firma Dupa multe discuti telefonice avute cu un batranel "ungur" care o tinea in sus si in jos ca masina este ca noua si se vinde din cauza ca este prea injoasa pentru el si ca sotia lui este bonlava (blaa bla) am decis sa merg sa o vad, ajuns la el dupa aproape 300km constat ca masina avea holograme de polish pe toata masina, apropianduma mai mult de ea si inspectand-o realizez ca bara fata cu farurile nu erau asezate bine. Intreband de ce este asa, raspunde ca a fost schimbat radiatorul ac... desi la telefon nu a specificat asta, ma tot uit si vad ca masina a fost vopsita si integral avand scame in lac peste tot, vopsea pe taisurile barilor fata spate (din cauza vopsiri cu ele pe masina) vopsea pe cauciucul de la capacul rezervor, lac gazat pe spatele portbagajului, Ii arat toate aceste lucruri iar el o ia in brate doar pe "masina e noua nevopsita" zic bun (in gandul meu eram rosu de nervi ca am batut atata drum sa dau de un batran cretin si mincinos) Ii propun sa mergem la un service de vopsitorie sa auzim parerea unui vopsitor profesionist. Zis si facut mergem la reprezentanta skoda fiind la 50m de el unde tipul respectiv vopsitor profesionist find zice acelasi lucru ca masina a fost vopsita integral probabil din cauza unui accident frontal. In acest moment mosul a ramas fara cuvinte si imi spune ca daca nu o vreau pot pleca de unde am venit. Asa ca i-am spus ceva de dulce si am plecat injurandul de toti mmmm lui ca am pierdut o zi aiurea :argue:
    1 point
  45. conform proprietarului anterior, nu a avut accident
    1 point
  46. Am folosit eu , face treaba , infunda si Dpf
    1 point
  47. Pe data de 13.06.2016 mi-au fost si mie furate oglinzile de la E90 ambele erau inscriptionate cu WWW.TONA.RO nu fac reclama asta era scris pe ele firma fostului proprietar dar si asa scrise le-au furat, urmand ca peste 2 zile sa imi fure si emblemele de pe capota si portbagaj. Zona este Aparatorii Patriei Berceni si se pare ca in ultima perioada fac jihad in fiecare seara hotii prin parcari. Politia cam stie cine este autorul chestia e ca nu poate primii mandat de arestare de la procuror pentru ca are ciroza ,sida si toate bolile din lume . E bine ca traim in tara lucrului bine facut.
    1 point
  48. https://www.dropbox.com/s/nq6p0g7ietkm9vv/inpa%2Bdis.rar?dl=0
    1 point
  49. E trist ca trebuie avut "noroc" cu un bmw sa treaca de 300k km si sa nu faci investitii majore... Socrul meu are un E39 530d luat nou in 2002 are peste 330k km si in afara de brate/bucsi nu a schimbat decat ulei si filtre... Chiar trist...
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.