Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 10/23/17 in all areas

  1. Pana la urma s a rezolvat tot...fara sa platesc ceva. Au vazut ca nu vreau sa platesc si nu vreau...si aia e . 2 luni a tinut toata povestea....
    3 points
  2. Poti schimba cutia la F cu una SH daca pastrezi calculatorul de cutie (EGS) original de pe masina, VIN-ul din EGS nu se poate sterge si cutia nu va merge niciodata. Poti pune cutie SH si EGS nou.
    3 points
  3. norma aia euro nu e data neaparat de motor ci mai degraba de sistemele auxiliare de recirculare a gazelor, software ecu, catalizator dpf etc. motoarele euro 4 euro 5 in sine ar trebuii sa fie identice daca codu e acelasi .
    2 points
  4. Nu a fost verificata. A trecut-o prin service ca sĂŁ aparĂŁ ĂŽn istoric cu kilometrajul respectiv. Ăn ultimul an jumate a fĂŁcut 4000km iar pana atunci 35000/an
    2 points
  5. Teapa ,o sa vezi ca situl o sa dispara in scurt timp
    2 points
  6. Cum stai in privinta consumului de ulei? Motoarele astea continua traditia glorioasa a N42 in ceea ce privesc simeringurile supape ce se uzeaza prematur/mult ulei ajunge in galeria de evacuare si sfarseste prin a bloca catalizatorul. Un catalizator nu e capat de tara, cred ca vei gasi aftermarket(pilot), oricum nu stiu cum mai citesc sondele lambda valorile dupa catalizator. Florin este ok, poti apela cu incredere.
    2 points
  7. A fost cumparata de noua de tine? Mie mi se pare imposibil sa aiba problemele astea la 72k km... Distributia de ce i.ai schimbat'o? Catalizatorul nu are cum sa se infunde la km astia, indiferent de stilul de mers. Probabil cine a umblat in ea n'a stiut ce face. Cel mai bine il suni pe Florin de la Chitila si mergi la el sa rezolvati problema, o sa ii dea el de cap.
    2 points
  8. Nu am de gand sa o mai caut la niciun "organ". Ii schimb motorina, filtrul, ii bag un aditiv si pe urma merg cu ea pana "crapa". Nu am luat-o sa-mi bat joc de ea dar am constatat ca nici nu are sens sa ma agit la fiecare zgomot...
    2 points
  9. Cand cumparasem masina, avea casetofon original BMW Business RDS, dar calitatea sunetului era relativ proasta. Astfel am inceput a „moderniza” partea audio. De la inceput eram hotarat ca casetofonul trebuie sa fie doar original, solutia - doar Business CD(Blaupunkt CD43) sau Professional RDS(Becker 2450 sau 2455). Pentru inceput gasisem un Blaupunkt CD43, ce sa spun - canta bine, unica problema e ca trebuie sa inscrii Cd-urile la viteza minima, gen 1-4x, altfel da eroare, sau reproduce piesele pe bucati cu insertii de diferite sunete stridente. Dupa un oarecare timp facusem rost si de amplificator(ce-i drept, ar fi mai corect de-l numit crossover) cu toate cablajele si o parte din difuzoare(twittere din colturile geamului din fata si celea din bord). Difurzoarele de 5,25” le-am inlocuit cu un set de Focal Access 130 ca1. Pot sa va spun ca sunetul sa schimbat radical. Prinderea difuzoarelor din fata am modificat-o, am improvizat in CorelDraw un ecran din Pal si am prins toata aceasta constructie rigid de caroserie. Ulterior in fata am montat tot o pereche de difuzoare Focal, dar deja de diametrul 16 cm. Ulterior, intamplator, am gasit un Becker 2450(un adevara fetish pentru cei pasionatii de seriile e31-e36). Fara multe dubii CD43 a fost demontat si vandut. Da, in anul 2017 pare cam anacronic sa asculti muzica de pe casete, dar intr-un oarecare fel pare o experienta deosebita(mai ales daca e vre-o Metallica sau vre-un Ich Will a Rammstein0-ului ) ). Ce-i drept, are careva neajunsuri care se vad pe poza(sper sa le inlatur in timpul apropiat).
    2 points
  10. Ce ai patit tu se cheama teapa clasica de calic. NU iti permiti sub nicio forma un BMW dar ce te-ai gandit: dau 50 mil pe o masina de 20 de ani dar am noroc si cu ea si o prind boboc si apoi rup gura la vecini. Sincer sa fiu ma bucur nespus cand aud cazuri de genul asta pentru doar asa va invatati minte sa cumparati doar masinile pe care vi le permiteti.
    2 points
  11. Frumos configurata. Te-as fi intrebat cum e HK fata de un L7 sau Individual de pe E60, dar vad ca ai trecut direct de pe Audi. Vezi sa nu te saturi de ea si s-o vinzi pe cand o termini de upgradat, ca asa se intampla de obicei. Sa o alergi cu placere!
    2 points
  12. BMW ROAD MAP EUROPE PREMIUM EAST 2018-1 3xUSB/DVD - TORRENT - DOWNLOAD Masinile compatibile sunt cele cu sistemul CIC PREMIUM (ecran mare): E60, E61 ab 11/2008 – 05/2010 E63, E64 ab 11/2008 – 07/2010 E70 ab 10/2009 – 06/2013 E71 ab 05/2008 – 07/2014 E81, E82, E87, E88 ab 09/2008 – 03/2014 E84 ab 10/2009 E89 ab 04/2009 E90, E91, E92, E93 ab 09/2008 – 10/2013 F04 ab 11/2008 – 06/2012 F06 ab 03/2012 – 03/2013 F07 ab 10/2009 – 07/2012 F01, F02, F03 ab 11/2008 – 07/2012 F10, F11 ab 03/2010 – 09/2012 F12, F13 ab 12/2010 – 03/2013 F20, F21 ab 09/2011 – 03/2013 F25 ab 11/2010 – 04/2013 F30 ab 02/2012 – 11/2012 Cine are nevoie de COD FSC, sa urmareasca instructiunile din topicul GENERATOR COD FSC DOAR CU UN STICK USB Linkurile updatate pentru ''Fisier USB'' si ''Generator FSC'' le gasiti pe pagina 12 , postarea #235 ATENTIE !!! Metoda functioneaza doar pentru Sistemul CIC Premium (ecran mare)
    1 point
  13. BMW F11 530D automat 03.2012 (258CP) SS/VIN: WBAXB51060DX75350 * Data de productie - 26.03.2012, prima inmatriculare in Germania - 23.04.2012, un singur proprietar acolo, import personal 12.2016, inmatriculat in 12.01.2017 (impozit achitat pe 2017) * Desi nu mai e relvant in prezent (deocamdata), taxa de mediu achitata / nerecuperata * Istoricul reviziilor se poate vedea in reprezentanta, carte service (+ alte acte doveditoare), KM la achizitie - 170.738, KM actuali - 188.000. Dotari: * Active cruise control (+ franare automata pentru prevenire accident) * Heads-Up display (codat sa afiseze toate informatiile posibile) * Soft close (toate usile, nu numai portbagaj) * Keyless entry (cu functie deschidere portbagaj cu piciorul, daca este amplasat sub bara spate, + keyless go din standard) * Pachet clima (4 zone, clima pentru partea din fata cu senzor de filtrare a aerului, control clima si pentru pasagerii spate, guri de ventilatie in stalpii mediani) * Volan sport (la fel ca cel de M, dar fara sigla) * Navigatie cu ecran mare (Professional, update harti 2017-2, bluetooth si comenzi vocale disponibile) * Tapiterie piele Dakota, scaune electrice (multiple reglaje), incalzite * Pachet lumini ambientale * Faruri xenon adaptive * Senzori lumini / ploaie / parcare fata/spate * Ceasuri bord optiune 6WA si camera care citeste viteza de pe indicatoarele stradale si o afiseaza in bord sau pe heads-up * Mod de condus selectabil dintre: Sport / Comfort / Eco Pro (cel din urma configurabil) * Folia de pe geamuri (autorizata RAR si montata in service autorizat RAR) e din categoria premium si o recomand oricand; am ales LLumar ceramic (garantie 12 ani) pentru geamurile din fata / LLumar metallic (garantie 10 ani) pentru cele din spate si chiar daca ambele game au costuri mai ridicate, confortul e de nedescris pe timpul verii; folia de pe geamurile din fata cu transparenta ridicata opreste caldura similar cu o folie de opacitate maxima din gama basic LLumar; daca viitorul cumparator considera ca nu e necesara / optima / da un aspect urat masinii, ma pot ocupa de eliminarea acesteia (de avut in vedere insa faptul ca folia e foarte utila si pentru bebelusi, dar nu numai) * Masina e intretinuta asa cum trebuie, am schimbat tot ce era necesar si nu e necosmetizata * Ma deplasez pentru test la orice reprezentanta BMW Bucuresti, iar daca un posibil client doreste sa fie vazuta masina de un mecanic din afara retelei BMW, as prefera sa se deplaseze personal sau sa programam o intrevedere in weekend. * Nu ma intereseaza niciun fel de schimb Pret: 17.800 euro Contact: 0730.203.372 Lista completa de dotari: Standard Equipment 1CC Automatic Start/stop Function Auto Start Stop Funktion 1CD Brake Energy Regeneration Brake Energy Regeneration 4AT Int.tr.fini. Black High-gloss Int.leist. Schwarz Hochglaenzend 4U2 Driving Experience Control Incl. Ec Fahrerlebnisschalter Inkl. Eco Pro 548 Speedometer With Kilometer Reading Kilometertacho 851 Language Version German Sprachversion Deutsch Options 1CA Selection Cop Relevant Vehicles Selektion Cop Relevanter Fahrzeuge 1CB Co2 Content Co2 Umfang 2K2 Alloy Wheels Star Spoke 328 Lm Raeder V-speiche 328 205 Automatic Transmission Automatic Getriebe 230 Eu Specific Additional Equipment Eu Spezifische Zusatzumfaenge 255 Sports Leather Steering Wheel Sport-lederlenkrad 258 Runflat Tyres Bereifung Mit Notlaufeigenschaften 316 Automatic Tailgate Operation Automatische Heckklappenbetaetigung 320 Model Designation, Deletion Modellschriftzug Entfall 322 Comfort Access System Komfortzugang 323 Soft Close Automatic System For Doors Soft-close-automatik Fuer Tueren 358 Climate Comfort Windscreen Klimakomfort-frontscheibe 386 Roof Rail Dachreling 4NB Aut.air Conditioning 4-zone Control Klimaautomatik Mit 4-zonenregelung 4UR Ambient Light Ambientes Licht 418 Luggage Compartment Package Gepaeckraumpaket 423 Floor Mats, Velour Fussmatten In Velours 428 Warning Triangle Warndreieck 488 Lumbar Support Driver/front Passenger Lordosenstuetze Fahrer/beifahrer 494 Seat Heating F Driver/front Passenger Sitzheizung Fuer Fahrer/beifahrer 5DF Active Cruise Ctrl+stop&go Funct. Aktive.geschw.reg.+stop&go Funkt. 502 Headlight Washer System Scheinwerfer-waschanlage 508 Park Distance Control (pdc) Park Distance Control (pdc) 522 Xenon Light Xenon-licht 524 Adaptive Headlights Adaptives Kurvenlicht 575 Additional 12v Power Socket Zusaetzliche 12-v-steckdose 6AA Bmw Teleservices Bmw Teleservices 6AB Control Teleservices Steuerung Teleservices 6VA Cic Control Cic Zusteuerung 6VC Control Combox Steuerung Combox 6WA Instrument Cluster W. Extended Cont Instrumentenkombi. M. Erw. Umf. 609 Navigation System Professional Navigationssystem Professional 610 Head Up Display Head-up Display 612 Bmw Assist Bmw Assist 614 Internet Preparation Internet Vorbereitung 615 Extended Bmw Online Information Erweiterte Bmw Online Information 616 Bmw Online Bmw Online 620 Voice Input System Spracheingabesystem 633 Prep.mob. Ph. Business Bluet.interf. Handy Vorb. Business/bluetooth-sch. 698 Area-code 2 Area-code 2 7SP Navi Professinal W.handyprep.bluetooth Navi Professinal M.handyvorb.bluetooth 735 Basicpackage Basicpackage 8KA Oelservice Int. 30.000 Km/24 Months Oelwartungsint. 30.000km/24monate 8SC Country Spec. Release Of Teleservice Laenderspez. Teleservicefreisch. 8TF Active Protection For Pedestrians Aktiver Fussgaengerschutz. 8TH Speed Limit Info Speed Limit Info 8TN Daytime Driving Lights Selectable B Tagfahrlicht Ueber Lichtmenue Einst 8V1 Ncap Label Hinweisschild Ncap 801 Germany Version Deutschland-ausfuehrung 879 German / On-board Documentation Deutsch / Bordliteratur 9BD Businesspackage Businesspackage
    1 point
  14. Salutari de peste Prut! Ma numesc Andrei, sunt din or. Soroca R. Moldova. Am hotarat sa ma alatur comunitatii BMW Romania. Va prezint masina mea - un e34 525i din 1995. Pe parcurs mai adaug poze. Succes!
    1 point
  15. Eu cred ca daca nu esti dispus sa accepti ca o masina la mana a doua are si ceva imperfectiuni ai sa te tot declari deceptionat de fiecare masina vizionata. Eu am cumparat doua masini sh pana acum: un autoturism si o autoutilitara. Ambele au avut defecte mai mari sau mai mici, dar mi le-am asumat pt ca imi doream masinile respective. Am schimbat baterie, anvelope, placute, filtre, la autoutilitara chitul de ambreiaj, distributia, pompa de apa... Masina nu-i casa sau bibelou... o poti repara, imbunatati...aduce in parametrii care sa te satisfaca. Legat d revizia unde cei de la Bavaria recomandau cate in luna si-n stele... pai crezi tu ca exista service unde sa nu ti se recomande sa mai schimbi cate una alta, chiar dc nici macar nu ti s-a aprins vreun martor in bord (de ex pt placute)? Cel putin mie mi-au recomandat sa le schimb, iar martorul s-a aprins peste cam un an sau un an jumatate!
    1 point
  16. Interiorul se prezenta bine, ĂŽnsĂŁ se vedea diferența ĂŽn minus fațĂŁ de alba (care avea volan ĂŽncĂŁlzit, bord din piele, tapițerie individual) și parcĂŁ nici sonorizarea nu suna la fel de bine), adicĂŁ aceasta: https://www.olx.ro/oferta/bmw-x5-m50d-ID8Oscd.html#517f312791 Neagra mai avea ceva foarte neplĂŁcut, bĂŁrile acelea de pe plafon foarte și urât decolorate. Mai o zgârieturĂŁ, mai o loviturĂŁ la plasticul de la oglinda dreaptĂŁ, chiar și crĂŁpat pe partea dinspre interior, spre geam. Am plecat la un test cu Vlad la volan, a fĂŁcut niște reprize de accelerare de mi-a venit rĂŁu bine de tot, niște viraje ca sĂŁ-mi dovedeascĂŁ cĂŁ mașina stĂŁ bine pe șosea, la solicitarea mea. Ăntorși la vila proprietarului, am solicitat și am primit ce acte avea, inclusiv factura de 37.000 euro, cartea de identitate, unde chiar am observat o curiozitate, avea cartea fĂŁcutĂŁ ĂŽn Mureș, cicĂŁ pentru cĂŁ se scotea mai repede acolo. Atât proprietarul, cât Vlad, au zis cĂŁ mașina a fost luatĂŁ din DE de acesta din urmĂŁ. Deși M. și V. repetaserĂŁ de multe ori cĂŁ auto mai mult a stat ĂŽn 2 ani și cĂŁ a rulat 10-11.000 km ĂŽn țarĂŁ, examinând actele puse la dispoziție am observat cĂŁ pe facturĂŁ era ĂŽnscriși 106.000 km, ĂŽn prezent pe bord afișeazĂŁ 125.000. Deci bĂŁiatul a fĂŁcut niște mii de km cu ea cu numere roșii și asta pânĂŁ s-o ducĂŁ la service ĂŽn Ro, cĂŁci km apĂŁreau ĂŽnainte de data primei intrĂŁri ĂŽn service ĂŽn Ro, deci te gândeai cĂŁ sunt fĂŁcuți ĂŽn Germania, dacĂŁ nu aveai factura de achiziție ĂŽn fațĂŁ. Și, uite așa, din 10-11000 km ĂŽn țarĂŁ, ĂŽn realitate sunt 19.000 km. O diferențĂŁ mĂŁricicĂŁ! Ce mĂŁ interesa pe mine: caii! La telefon, V zisese cĂŁ a fost resoftatĂŁ la ... (nu rețin) ĂŽn Germania, mi-a arĂŁtat niște acte ĂŽn germanĂŁ și mai mult pe logicĂŁ i-am spus cĂŁ mașina n-a fost resoftatĂŁ, cĂŁ primul proprietar chiar a suferit din lipsa cĂŁluților, dacĂŁ doar la câteva luni dupĂŁ achiziție a fost la resoftare. O hĂŁrtie era cu seria se șasiu a mașinii, dar bĂŁnuiesc doar cĂŁ s-a prezentat și a examinat-o, cumva preliminar, cĂŁci era cu o valoarea micĂŁ, ceva sub 50 euro. Alte hârtii prezentate ca fiind dovezi ale resoftĂŁrii erau fĂŁrĂŁ seria de șasiu a negresei și enumerau la mai multe mașini, 740, X6, caii inițiali și cei la care se putea ajunge. O ultimĂŁ hârtie, bomboana de pe colivĂŁ, era cu douĂŁ poze cu un display, pe prima era o vitezĂŁ, iar pe cealaltĂŁ o altĂŁ vitezĂŁ și scris de mânĂŁ sub prima pozĂŁ și sub a doua. Când i-am spus cĂŁ o astfel de hârtie, care zicea el cĂŁ aratĂŁ ĂŽmbunĂŁtĂŁțirea dupĂŁ resoftare, pe reprize de vitezĂŁ de la 80 km la 200 km, scrisĂŁ cu pixul și fĂŁrĂŁ seria se șasiu a mașinii e egalĂŁ cu zero, a rĂŁspuns cĂŁ ”nici nemții nu mai sunt cum erau”.
    1 point
  17. Gândești simplist! Voi și demonstra aceastĂŁ afirmație! Nu aveam de gând sĂŁ o vĂŁd pe neagra, adicĂŁ aceasta: https://www.olx.ro/oferta/bmw-x5-4-0d-individual-ID999O5.html#e8c3b838c0 Aveam un sentiment cĂŁ nu ĂŽmi va plĂŁcea, ĂŽn ciuda pĂŁlĂŁvrĂŁgelii multe și (aparent) sincere a nepotului și a faptului cĂŁ unchiul Mihai, cu care am dialogat și pe Whatsapp, nu a vrut sĂŁ o lase sub 28500, cĂŁ sĂŁ vin s-o vĂŁd, verific și ne ĂŽnțelegem și a scĂŁpat o aroganțĂŁ ”Nu fac afacerea vieții!”. Bun, deci era o banalitate vânzarea acesteia. PĂŁi da, cĂŁ de simplu ce e a și vândut-o și au venit doar o datĂŁ niște bĂŁieți, care erau cam nemulțumiți de una de alta. Revenind la lucrurile elementare: - i-am scris lui Vlad, dupĂŁ ce mĂŁ ĂŽntrebase sâmbĂŁtĂŁ dacĂŁ mai vine s-o vĂŁd, c nu, deoarece nu m-am ĂŽnțeles la preț cu Mihai și cĂŁ 28500 e mult, mai pun 2000 și ĂŽmi cumpĂŁr F 15 cu 2 ani mai tânĂŁr, chiar dacĂŁ mai puțin dotat. - peste o orĂŁ, douĂŁ ĂŽmi scrie cĂŁ Mihai acceptĂŁ prețul; - (derulând un pic mai repede) a doua zi dimineața sunt ĂŽn Buc. Seara i-am scris lui Vlad s-o spele (are poze proaste pe Olx, iar de pe tel lui mi-a expediat unele cu ea murdarĂŁ). DuminicĂŁ trebuia sĂŁ vinĂŁ cu X5-ul la Unirii la 10,30, dar am lungit ochii dupĂŁ X5-urile care tot zumzĂŁiau prin intersecții, pânĂŁ la 11,20, când a sosit cu coaja lui de E90. A motivat cĂŁ a avut treabĂŁ, cĂŁ a alergat bla bla și cĂŁ mĂŁ duce ĂŽn Bragadiru, la casa unchiului. Ajunși acolo, bineĂŽnțeles cĂŁ neagra era murdarĂŁ!!! MĂŁ uit pe ceva acte: Cartea service care avea intrĂŁri ĂŽn DE nu avea scris VIN-ul ei, deci putea fi a oricĂŁreia. Bun, trecem peste! Jențile erau (ce sinonim este pentru: sub orice criticĂŁ?) jalnice!!! Zgâriate bine pe margini, doar una era mai puțin, dar ĂŽn centru, unde este cĂŁpĂŁcelul acela cu frumoasa siglĂŁ BMW, la toate 4 era foarte zgâriat, profund. Ca sĂŁ vĂŁ realizați cum erau, ĂŽnchipuiți-vi-l pe Dorel cu un dorn și un ciocan ĂŽncercând sĂŁ scoatĂŁ acele cĂŁpĂŁcele prin bĂŁtaie.
    1 point
  18. in fine.Este opinia ta.Opinia mea e ca nu mergi la vizionari de masini de 40 de mii de euro daca nu ai habar de lucruri elementare
    1 point
  19. pai si ce bmw-ist esti tu daca nu sti ce e "piesa aia mica ca un electromotor" ??
    1 point
  20. Mai multe poze aici: https://s1.postimg.org/9j461fkeen/image.jpg https://s1.postimg.org/1y68x8e0pb/image.jpg https://s1.postimg.org/8918v444tr/image.jpg https://s1.postimg.org/4b8vefswgv/image.jpg https://s1.postimg.org/8xuif4rvjz/image.jpg https://s1.postimg.org/445nj06jbj/image.jpg https://s1.postimg.org/575ctw3frz/image.jpg https://s1.postimg.org/8g4gqjpn3z/image.jpg https://s1.postimg.org/19czd7s7f3/image.jpg https://s1.postimg.org/4pfb5b29wv/image.jpg
    1 point
  21. salut jantele negre sunt ca ale mele de pe e34, Styling 21 M System II, dar fara capace. frumos ca mai apare cate un e34 pe forum, una pentru care se depune destula munca, atentie si grija. te felicit pentru alegere si ti doresc bafta pe mai departe cu intretinerea si ingrijirea ei! stima
    1 point
  22. Da , se testeaza debitul pe retur sa vada daca este egal ... se scoate returul si se baga in niste eprubete gradate, dupa se porneste motorul sa vada daca sunt diferente mari intre injectoare. In cazul de mai jos , se vede clar diferente la injectoarele 3 si 4:D
    1 point
  23. Bmw europa nu are nicio treaba cu Bmw america. Asa cum se intampla, acoplo isi iau toate masurile de precautie ca stiu ca americanul daca apeleaza la judecata se imbogateste si el si urmasii lui pentru multe vieti de acum inainte. In europa nu se agita nimeni cu recall-uri sau rezolvat astfel de probleme. Mi se pare jignitor cum la aceste masini trebuie sa ai grija ca zboara lantul, ti se rupe cardanul, ramai fara alimentare electrica (e90/e92)...
    1 point
  24. Woow , ai avut noroc ... AM vazut ca si in America este o problema la unele masini , au cardanul din aluminiu (nu stiu cum s-au gandit aia sa bage cardan de aluminiu pe un motor de 5000cm3 ) Daca masina nu este in garantie nu prea poti sa ceri nici o despagubire (o sa iti zica ca de ce nu ai mers sa il schimbe ca doar e recall)...In cel mai bun caz , pe langa ca o sa iti schimbe cardanul , o sa iti repare/schimbe ce s-a mai stricat din cauza cardanului.
    1 point
  25. Prețul de dumping este un pret f mic, mult sub prețul pieței. Cei din Sibiu poate infoliaza cu foițĂŁ de aur. Parerea mea e ca nici cu vospitul nu e o solutie...nu iese intotdeauna la culoare, calitate mai slabĂŁ fațĂŁ de vopseaua de fabrica, la revanzare se trezesc suspiciuni etc.
    1 point
  26. Nu daca o faci personal,o duci la cei care infoliaza....baietii la care ai fost au preturi de dumping.
    1 point
  27. Iti dai seama ce ''inginer/mecanic'' bun e ala de la service daca a zis o asemenea prostie. Vezi ca sunt mai multe cutii 8hp , in functie de cati NM scoate motorulu: 8HP30, 8HP45, 8HP55, 8HP70, 8HP90, etc ... vezi ce cod ai pe cutie si acelasi cod sa aiba si cutia care o cumperi. PS: merge o cutie 8hp si de pe alta marca de masina, atata timp cat au acelasi cod ...
    1 point
  28. De ce unele X5 sunt asamblate ĂŽn Germania (alba), iar altele (neagra și o alta neagrĂŁ, tot 4d cu elemente de individual) ĂŽn SUA?
    1 point
  29. Am vrut sa imi fac de lucru Am M54B30. Incearca sa schimbi pe la 6500 rpm si vezi daca iti consuma atunci Eu am si limita de turatii scoasa si schimb si la 7000 rpm.
    1 point
  30. Multumesc pentru raspuns! Pana la urma cred ca am sa o vand si o sa-mi iau un 330i.
    1 point
  31. Vorba din ardeal ''Eu t am zâs'' ... :hyper: PS: La seria E dupa 2011 sau 2012 si seria F merge formatul NTFS
    1 point
  32. Referitor la cele 2 mașini dotate de pe piațĂŁ, la care am fĂŁcut referire anterior: -alba, 381 Cp, are o dotare, respectiv capacitate crescutĂŁ de tractare, probabil neamțul a folosit-o sĂŁ tragĂŁ rulotĂŁ, barcĂŁ etc., poate i-a dĂŁunat utilizarea ĂŽn acest scop. Ăn 2016-2017 are 7 citiri de cheie, dintre care doar 3 sunt intervenții, probabil celelalte au fost verificĂŁri ale unor clienți, care, ĂŽntr-un final, n-au cumpĂŁrat-o; - neagra de 363 Cp, n-am vĂŁzut-o și nici verificat-o și parcĂŁ nu prea ĂŽmi place interiorul. Prin DE sunt multicele sub 80.000 de km, ceva dotate. ParcĂŁ ar fi mulți și 100.000 km la un autovehicul de 30.000 euro. RĂŁsfoiesc mobile.de, autoscout, dar niciuna nu mĂŁ ĂŽmpinge sĂŁ fac drumul pânĂŁ acolo.
    1 point
  33. Mie mi se pare ca deja ai pierdut prea mult timp ... de ce nu te impui odata? Tot astepti sa rezolve ei de buna voie dar esti tratat ca la piata ... fugi frumos la bmw romania si discuta sau direct la protectia consumatorului. Nu mai pierde timpu! Faptul ca nu ai avut masina pentru cateva zile/saptamani, cine plateste?
    1 point
  34. Frumos proiect, multe modificari de bun gust, am citit tot topicul... Si eu tot intr o situatie de genul sunt dupa un audi.
    1 point
  35. Au fost niste colegi aici care au spus bine ce au spus! Nu semnezi niciun act, ei pot sa primeasca inclusiv si acceptul de plata fara semnaturile tale, insa nu o sa poata sa trimita actele pentru plata dosarului (accept de reparatie au deja, altfel nu ti-ar fi bagat-o in reparatie). Nu trebuie sa faci circ, presa, reclamatii etc, le spui frumos ca te-ai interesat de niste treburi, in cel mai rau caz trebuiau sa te cheme cand au avut dificultati la scoaterea planetarei sa-ti prezinte riscurile (a zis un coleg mai sus) deoarece este o masina veche si este posibil sa nu se desfaca planetara,etc...ca sa se scoata. Ei au ales sa distruga filetul ca sa scoata planetara si acuma te pun pe tine sa platesti. Le spui ca si ei foarte bine pot sa plateasca o planetara SH , din salariu, din propriul buzunar, nu te intereseaza. Le spui ca i lasi 2-3 zile sa-ti rezolve masina cu alta planetara inlocuita. Daca nu e gata masina sau ti-au pus tot planetara ta atunci poti face o reclamatie la protectia consumatorului, nu semnezi nimic pana nu e totul cum trebuie.
    1 point
  36. Cum naiba sa treci itp pe bune fara dpf? Astea sunt povesti
    1 point
  37. Eu am dat filtrul de particule jos (scos tot ce e ceramic pe acolo), plus soft de dpf off plus chip. Cred ca au dat jos si un catalizator (mi se pare ca are 2 masina) Bmw x5 e70 sd. De la 276 a urcat la 330 de cai, masurati pe dyno inainte si dupa. Nu miroase, nu scoate fum si am trecut si itp-ul pe bune. La absolut toate masinile mele o sa dau filtrul jos si o sa ii fac chip. La tine probabil aia au facut ceva gresit.
    1 point
  38. Mai baieti, Hai sa clarificam treburile. Eu am trimis mailul catre entitatea din Germania a ZF care a oferit un raspuns si care mai departe a oferit sansa operatorului local sa ofere si el un raspuns. Eu nu cred ca daca ZF Faur ar oferi un raspuns neagreat ZF ar mai putea colabora cu ei. BTW o pompa de flush este aproximativ 400 de euro, asa ca din punctul meu de vedere nu de bani ar fi problema. Mi se pare ca raspunsurile oferite de colegi au legatura mai mult cu orgoliul de a avea dreptate decat pentru a ne ajuta reciproc. Cred ca despre asta este vorba intr-un final. Va doresc numai bine, Dragos A.
    1 point
  39. Salut, Vazand ca sunt tot felul de pareri legate de modalitatea optima de intretinere a cutiei automate am zis sa fac un pas pentru a ne usura munca in luarea unei decizii despre ce procedura de schimb a uleiului sa folosim. Cea gravitationala sau cea cu pompa flush. In sensul asta am sunat la serviciul de suport tehnic al celor de la ZF si am comunicat cu ei prin mail. Raspunsul este mai jos Pentru a nu lasa loc de interpretari, o sa ofer traducerea textului din germana "RecomandĂŁm schimbarea uleiului dupĂŁ 8 ani sau un kilometraj de 100.000 km. Practic aceasta operatiune nu este obligatorie, intrucat transmisia este umpluta cu ulei longlife/longterm insa calitatea schimbarii treptelor si confortul la rulare vor fi imbunatatite semnificativ dupa schimbarea uleiului." Cu speranta ca mailul de mai jos va oferi un plus de claritate va doresc o saptamana usoara. "Dear Dragos Andreca,  the following solution has been found for your request: Wir empfehlen einen Ălwechsel nach 8 Jahren oder nach einer Fahrleistung von 100.000 Km. Grundsätzlich benĂśtigt das Getriebe diesen Ălwechsel nicht, da es mit Langzeit-Ăl befĂźllt ist, aber die Schaltqualität und der Fahrkomfort verbessern sich nach dem Ălwechsel merklich. Buna ziua, dle Andreca, In ceea ce priveste schimbul de ulei, metoda recomandatata de producatorul ZF Getriebe Saarbruecken este cea gravitationala, aplicata conform procedurii speciale pentru reglarea finala a nivelului. Metoda de schimbare prin flush prezinta unele riscuri de producere a unor dereglari interne in blocul de valve ce conduce la o functionare ulterioara defectuasa a transmisiei. Cu stima, Razvan Stoica, SERVICE FAUR Bucuresti - ZF Services Partner www.serviefaur.ro  This ticket will be closed within 30 days – please contact us if the solution provided does not work for you. Please reply to this mail using the “Reply” button of you mail client – DO NOT CHANGE THE E-MAIL SUBJECT  For further questions or updates please contact Service Faur s.r.l., telephone: +40(21256)4646.  Always provide your request ID when contacting us regarding this request, please.  Disclaimer: THE INFORMATION CONTAINED HEREIN IS PROVIDED TO THE REQUESTOR ON AN "AS IS, WHERE IS" BASIS, WITHOUT WARRANTY OF ANY KIND (EITHER EXPRESS OR IMPLIED), INCLUDING BUT NOT LIMITED TO ANY IMPLIED WARRANTIES OF MERCHANTABILITY AND FITNESS FOR A SPECIFIC OR GENERAL PURPOSE AND THOSE ARISING BY STATUTE OR BY LAW, OR FROM A CAUSE OF DEALING OR USAGE OF TRADE. ZF DOES NOT ACCEPT ANY RESPONSIBILITIES FOR ANY LOSS OR DAMAGE WHATSOEVER ARISING FROM ANY CAUSE WHATSOEVER IN CONNECTION WITH THE INFORMATION PROVIDED HEREIN, INCLUDING WITHOUT LIMITATION, ANY DIRECT, INDIRECT, SPECIAL, INCIDENTAL, PUNITIVE OR CONSEQUENTIAL DAMAGES OF ANY KIND, WHETHER ARISING UNDER BREACH OF CONTRACT, TORT (INCLUDING NEGLIGENCE), STRICT LIABILITY OR OTHERWISE, AND WHETHER BASED ON THE INFORMATION PROVIDED HEREIN OR OTHERWISE, EVEN IF ADVISED OF THE POSSIBILITY OF SUCH DAMAGES.  Kind regards Your ZF Service Desk  ZF Friedrichshafen AG 88038 Friedrichshafen, Germany  http://www.zf.com/technicalsupport  Vorsitzender des Aufsichtsrats/Chairman of the Supervisory Board: Prof. Dr. Giorgio Behr Vorstand/Board of Management: Dr. Stefan Sommer (Vorsitzender/CEO), Dr. Konstantin Sauer, JĂźrgen Holeksa, Michael Hankel, Wilhelm Rehm, Dr. Franz Kleiner, Peter Lake Sitz/Headquarters: Friedrichshafen Handelsregistereintrag Amtsgericht Ulm HRB 630206/Trade register of the municipal court of Ulm HRB 630206"
    1 point
  40. E frumosa tare masina, felicitari. Am o intrebare : concavitatea jantelor de pe spate e mai mare decat a celor de pe fata? Din poze si in special din cele facute din lateralul masinii, cele de pe fata par "mai plate" de cele de spate. Trimis de pe al meu SM-N920C folosind Tapatalk
    1 point
  41. Foarte frumoase grilele, imi plac mai mult acestea.
    1 point
  42. Cum sa nu observam dacĂŁ ne place mașinĂŁ? )).. Chiar dacĂŁ unii ,,ca aia nu știu ce..ca aia pare nu știu Cum, ,,masina e un pic diferita și poate ca reflecta puțin și din personalitatea proprietarului..Oricum bafta ĂŽn continuare!!!
    1 point
  43. Eu am schimbat uleiul la Bm Garage, 750 ulei zf cu baie zf si 250 manopera, resetat adaptari si verificare erori cutie. Foarte multumit, cateva zile parca a schimbat diferit, dar acum schimba la fel. Deci 1000 de ron toata afacerea. http://www.autokarma.ro/set-piese-schimb-ulei-transmisie-automata-8700-250-zf-parts?search=8700 250&grupa_produse=Produse cautate dupa cod producator&grupa_order=8 Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  44. e vrajeala, cand se apuca sa demonteze, ca sa nu faca munca aiurea spune ca este curata. cand te duci la el iti spune ca e jale, ca dupa atatia km necesita spalare, ca e plina de pilitura. cand ai ajuns acolo ca sa iti ia aceasi bani si munca mai putina zice ca arata mult mai bine ca altele. si asa munca putina, manopera mare pana la urma varianta ce mai buna este sa schimbi prin metoda clasica.....daca pilitura multa exista sau deja are uzura mare, o curatare nu face minuni
    1 point
  45. Ulei cutie viteze automate ZF, 6 trepte (6HP19/21 - Bmw) Cod: S671 090 255 - 6 litri x 95,81 RON - 574,86 RON Filtru cutie viteze 6HP19/21, ZF OEM (6HP19/21 - Bmw) Cod: 0501 216 244 01- 1buc - 474,19 RON plus manopera 150 lei.de unde veniti cu preturile de 1800 lei nu stiu. ori furati banii, ori nu va pasa cum ii dati
    1 point
  46. 10 seturi (vara/iarna) la BMWuri si un set de vara la Opel Manta A.
    1 point
  47. Angel-urile ĂŽntradevar nu sunt de acolo dar seara imi place cum arata. Schimbul de ulei la cutie facut de mine la 275k km acum am 285k,am resetat adaptarile cutiei si aia a fost. Credeam ca voi scapa de schimbarea de la a2a la a3a la 2700-3000 turatii atunci dupa ce cobor o rampa(doar uneori face,nu permanent) si cred ca e vorba de uzura dar sunt f multumit pentru ca nu am alte probleme la km si varsta ei.Schimba bine si manual si SD: http://i.imgur.com/LbBWy6s.jpg http://i.imgur.com/xED3TaR.jpg http://i.imgur.com/LSl1RrB.jpg http://i.imgur.com/tI0SD8t.jpg http://i.imgur.com/VsvWcTg.jpg http://i.imgur.com/agOQYkd.jpg http://i.imgur.com/d6nZuQd.jpg http://i.imgur.com/MZaZzZz.jpg
    1 point
  48. Cel de mai sus care isi da cu parerea ca un benzinar de 6 cilindrii pe care il alergi mananca mult 2-3l de ulei intre schimburi nu stie ce vorbeste.....probabil fost si actual posesor de diesel <_<
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.