Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/09/17 in all areas

  1. Cele mai scumpe anvelope sau produse nu sunt neaparat si cele mai performate sau de calitate ...
    3 points
  2. Asta inseamna sa conduci masini pe care nu ti le permiti. Cum dracu sa cumperi astfel de pocnitori de anvelope? Cum dracu sa faci economie tocmai la componentele care mentin contactul cu solul?
    3 points
  3. F10 N57 178k km deocamdata nicio problema, fara sunete suspecte, oricum, nu-i schimb distributia, daca e sa pice, schimb motorul si imi asum tot ce tine de asta. Pur si simplu n-are rost sa fiu paranoia si sa ma apuc de "deschis" motoare si schimbat distributii, pica, asta e, alt motor daca e compromis. F07 N57 al unui amic, 450k km, distributia originala, fara sunete.
    3 points
  4. Touareg 3.0 tdi 262 de cai, eu zic sa mergi cu unul si o sa iti placa. Masina e mult subevaluata, este foarte ok. Cutia de viteze este fix ZF cu 8 rapoarte, adica ce are si Bmw-ul, ca tot veni vorba ca schimba prost. ) Touaregul eu zic ca este best buy, practic il iei la pret de x3 f25, cu care nu sufera nicio comparatie. Materiale mult mai bune, impresie de soliditate si totusi alta clasa. Iar motorul de 3.0 litri in varianta de 260 de cai este foarte ok pt masina asta. Eu am condus si varianta detunata de 204 cai, se cheama Touareg Mountain, era ceva oferta anul trecut si voiam sa ii iau maica-mii asa ceva. Chiar si ala mi s-a parut suficient pentru viteze pana in 130, tragea absolut decent. La prima vedere te induc in eroare caii putere, insa cuplul este acolo si face diferenta fata de motorul de 2 litri biturbo pus pe x5, care mi s-a parut mai slab. Altfel, daca il iei optionat este o masina excelenta, desi suntem pe forum Bmw, eu zic ca face banii avand in vedere ca la suma comparabila abia iei un x3 f25 fata de care e mult mai calitativ.
    3 points
  5. Salut Nu am mai dat demult pe forumul asta...asa ca am stat azi si am citit o gramada de postari Si...ca si omul ala care te cauta doar cand are un interes, vin si eu cu speta mea: Anul asta am de cumparat o masina: o folosesc cam 15.000 km/an in total, din care 80% in oras, plus 1-2 iesiri/an la schi in tara sau afara (bagaje lungi, sacose, echipament), 3-4 iesiri/an la pescuit (bagaje multe, lungi, late, etc.) si inca vreo 2.000 km/an de drumuri prin tara. 33 de ani, fara copii momentan , cu nevasta care insista ca vrea SUV (ca e mai sigura, ca e mai confrtabila, ca imediat copii, ca etc. - simplu, ca doar nu ea conduce si parcheaza tancul zilnic prin oras...) Am pornit de la seria 4 GranCoupe 2015+, 428i, benzina. Dimensiuni decente, motor frumos, portbagaj mai mult decat decent la GranCoupe - potrivit nevoilor. Dar nuuuuuu...nu e ok. Ca nu e "SUV". Bun. Am inceput sa ma uit la X5 3.0d si Touareg 3.0d. 2014+ ambele - ultimele modele. Diferente mari de pret intre ele...diferente nu asa mari ca si motorizari si ca si confort interior. Ba chiar gasisem la un dealer de auto rulate un Touareg Supreme, extrem de bine dotat, la 30k si ceva eur + TVA. Am vazut si vreo doua X5-uri. Frumoase, dar la dotarile echivalente cu cele din Touareg mai pui vreo 15k eur. Minim. Problema mea cu ele? Sunt mari. Maaari. MAAAARI. Pentru 80% oras cel putin, mi se par enorme, mie cel putin. Nevasta? "SUV". Descurajat, m-am interesat de X3. Ca si preturi, le diger mai usor. Portbagajul mi-ar ajunge pentru pescuit...si pt schi. Si parca in oras e mai usor de manevrat. Si de parcat. In schimb la interior...ma cam dezamageste. Poate si din cauza ca m-am dat jos din X5 sa ma urc in X3...nu stiu ) Dar spatiul interior e asemanator cu un seria 3...mai putin inaltimea si portbagajul. De motoare iar nu stiu ce sa zic...daca la seria 4 stiam clar ca vreau benzina, si la X5 stiam clar ca nu e fezabil decat un diesel...la X3 deja nu mai stiu la ce sa ma uit. Voi ce ati face in locul meu? Ce ati alege...X3 sau X5 daca ati fi in situatia mea? Sau ati prefera Touareg-ul mai ieftin cu 30% in detrimentul unui X5? (inainte sa ma puneti la zid, da, sunt constient ca pun intrebarea asta intr-un forum BMW ) De seia 4 am si uitat deja...din pacate...schimbarea nevestei nu intra in discutie )
    2 points
  6. A venit vremea sa o vand: BMW X5 E70 | Individual | intretinuta exemplar | motor 3.0 Diesel, 245 CP Prima inmatriculare 27.02.2009 Km: 175888 Pret de vanzare 17999 Euro Puterea motorului: 235 Cai putere Capacitate cilindricĂŁ: 2997 ccm Masina in care nu se fumeaza. Rog cititi cu atentie urmatoarele informatii. Sunt proprietarul acestei masini, nu comparati aceasta masina cu altele similare aflate la vanzare. Aceasta masina a fost si este intretinuta exemplar din toate punctele de vedere: Uleiul si filtrele motorului au fost inlocuite la maximum 10.000Km. Uleiul cutiei de viteze schimbat de doua ori. Filtru particule schimbat impreuna cu toti senzorii aferenti - maxim 1000 km. Egr, regulator egr, galerie admisie, furtune vacuum noi - foarte multe din ofertele de pe piata nu mai au aceste piese. Tot sistemul de culisare al trapei schimbat, trapa functioneaza perfect. Toata caroseria tratata periodic cu solutii de intretinere profesionale, niciodata spalata la spalatorii normale care au spuma de proasta calitate. Alte piese cosiderate consumabile: discuri si placute frana, bujii si releu bujii, etc - exista evidenta pentru toate piesele inlocuite. Masina este tinuta in garaj, folosita din 4 in 4 link OPTIUNI: Culoare Individual: Black azuritschwarz metalic - negru cu tenta albastra Directie adaptiva Pachet sport cu Jante din aliaj usor M cu anvelope mixte 20” Tapiterie piele BMW Individual cu continut extins Ornamente BMW Individual lemn Capitonaj plafon alcantara BMW Individual Praguri portiere inscriptionate BMW iluminate - retrofit original BMW Sistem de acces Confort Faruri Adaptive xenon BMW ConnectedDrive in urma retrofitului navigatiei la NBT Asistent faza lunga Head-Up Display Sistem de navigatie Professional - NBT retrofit Camera de luat vederi pt mersul inapoi Sistem de asistenta la coborare Bare longitudinale aluminiu satinat Praguri din aluminiu Pachet exterior cromat Anvelope mixte + roata rezerva dimensiuni reduse - retrofit original bmw Prezoane antifurt Certificat garantie baterie - schimbata in decembrie 2016 Pachet Confort Monitorizare presiune anvelope + monitorizare presiune anvelope pe smartphone - sistem Fobo Tyres Tringhi reflectorizant si trusa de prim ajutor Sistem de spalare faruri Senzori de parcare (PDC fata/spate) Sistem de alarma Fara inscriptionare model Camera de luat vederi pentru mersul cu spatele Trapa panoramica din sticla - recent reconditionata complet Scaune fata reglabile electric cu suport Lombar si memorii - nu exista scaune mai bune ca acestea Scaune incalzite fata Bancheta spate incalzita Aer conditionat automat Bmw Apps - in urma retrofitului la NBT Oglinzi retrovizoare antiorbire, heliomate, incalzite si rabatabile electric Oglinda interioara antiorbire Info limita de viteza Lampi spate LED -retrofit original BMW Tipsuri evacuare 5.0i - retrofit original BMW Pachet aero - retrofit original BMW Ce optiuni nu are masina: Soft close portiere - are doar soft close portbagaj Sistem multimedia pasageri Scaune ventilate Accept test la orice reprezentanta BMW. Accept schimb cu x5 2017 plus diferenta din partea mea. Fara accident. 0723696274
    2 points
  7. si uite cum s-a asternut ceata ))
    2 points
  8. Pai tocmai ca anvelopele aveau vreo 7 luni dar dupa ce le-am montat si am vazut ca sunt ok am aruncat factura... dovada o am de la politie dar omu nu e samsar de masini a luato pt el si nu are rost sa imi pierd timpul, care o sa o cumpere daca e destept sa se uite sub ea ca e stramba.
    2 points
  9. BMW ROADMAP EUROPE NBT/NEXT 2018-1 BMW ROAD MAP EUROPE NBT-NEXT 2018-1.rar
    1 point
  10. Masini Compatibile: E60, E61 ab 11/2008 – 05/2010 E63, E64 ab 11/2008 – 07/2010 E70 ab 10/2009 – 06/2013 E71 ab 05/2008 – 07/2014 E81, E82, E87, E88 ab 09/2008 – 03/2014 E84 ab 10/2009 E89 ab 04/2009 E90, E91, E92, E93 ab 09/2008 – 10/2013 F04 ab 11/2008 – 06/2012 F06 ab 03/2012 – 03/2013 F07 ab 10/2009 – 07/2012 F01, F02, F03 ab 11/2008 – 07/2012 F10, F11 ab 03/2010 – 09/2012 F12, F13 ab 12/2010 – 03/2013 F20, F21 ab 09/2011 – 03/2013 F25 ab 11/2010 – 04/2013 F30 ab 02/2012 – 11/2012 BMW ROAD MAP EUROPE PREMIUM EAST 2018-1 1USB.rar
    1 point
  11. Masini compatibile: F07 ab 03/2013 - 07/2014 F10, F11 ab 09/2010 - 04/2011 ab 12/2011 - 07/2014 F20, F21 ab 09/2011 - 07/2014 F22 ab 11/2013 - 07/2014 F25 ab 11/2010 - 04/2014 F30, F31 ab 02/2012 - 03/2014 F32 ab 11/2013 - 03/2014 F34 ab 03/2013 - 03/2014 Road Map Europe MOVE 2018-1.rar
    1 point
  12. Poze nu reusesc sa pun aici. https://www.autovit.ro/anunt/bmw-x-x5-ID7GoVmK.html?action=show&id=7039480170&utm_source=serviceletterManageAd&utm_medium=email&utm_campaign=diplayLink#xtor=EREC-55-%5Bid1%5D-20171103-%5BdiplayLink%5D-1751766@1-20171103113814
    1 point
  13. 5%+1k euro e oferta "standard" pentru masina adusa din .de prin premium selection. eu am negociat si am redus pretul cu 1k euro la un seria 3 care era deja adus.
    1 point
  14. Eu zic sa schimbi uleiul la fiecare suta de km...sa fii sigur ca nu patesti nimic
    1 point
  15. Nu va obositi cu parerile, vrea si anvelope tot ca si masina cu Bixenon-LED-Laser.
    1 point
  16. Daca se comporta la fel si la tine nu ai schimbat-o degeaba, la mine a fost de vina clar intinzatorul lanutului de la jumatate care nu mai facea toata cursa si de aici sunetul de lant (lantul nefiind intins suficient batea pe patine).
    1 point
  17. M-am lovit si eu de chestia asta la masina mea (F10 NFL) si mi-a zis cineva ca trebuie sa am oglinzile pliabile electric, ori ale mele nu sunt.
    1 point
  18. Am un prieten care lucreaza la Bavaria si se ocupa se siteul used si din ce stiu ofera la toate masinile 2 ani garantie (ca la o masina noua sa ii spunem motor, cutie, electronica etc) + service inclusive la unele masini. Ei in general pun undeva intre 3-5k la pretul masinilor din DE care oricum sunt foarte bune ca si ei la randul lor cumpara doar de la reprezentante.
    1 point
  19. tocmai de aceea am initiat acest topic ... de 1 saptamana citesc commenturi, pareri, opinii si in loc sa ma lamuresc mai rau m am bagat in ceata ... toti se lauda ca s cei mai buni si se bat cu pumnii in piept de la baietasi de cartier pana la service uri mari ... dar toti clientii sunt nemultumiti de la cum s a comportat doamna de la telefon pana la intarzierea cu 10 minute a programarii sau picat piese din motor dupa reparatii si incapacitatea unora de a reseta o eroare in bord etc am intalnit inclusiv situatii in care mi s-a spus : dar de ce ti ai luat automata ? de ce motorina nu benzina ? dar de ce ti ai luat 4x4, dar de ce nu ai schimbat uleiul la cutie ? dar de ce ti-ai luat n47 ? de ce am run flat uri ca distrug articulatiile ? da de ce am roti pe 16 ca e de cacat , etc ... cand mi s a aprins martorul de motor in bord am dat peste 1500 de lei pe teste, diagnoza, pareri, cercetari, schimbat fel de feluri la ea etc ... toti si au dat cu parerea de mai aveam putin si schimbam si motorul pana cand mi a zis un baiat la tigara : bah vezi ca i turbina, uite aici un numar de telefon suna si rezolva ! si s a rezolvat ! voiam sa stiu destul de concret o parere de service unde nu se fura piese, unde nu se spune sa schimbi nu stiu ce doar de dragul de a schimba, etc ... de unde lumea pleaca dupa chestii complicate ( nu un schimb de ulei ) si se reintorc cu drag atunci cand au si alte probleme sau recomanda mai departe nu pe pile si prietenii ... din toate commenturile am inteles aproape ca BMW este o masina de kkt, ca toti din reprezentante sunt niste "criminali jepcari", ca la bimmer iti pun piese de dacie sau ca la team service bmw ciupanezu nu e bun ca e altul mai tare sau invers ... sincer sa fiu ma doare n cot daca da service ul x factura sau nu, sau ca si pun adaos 11,5 % fata de 9,8 % sau ca nu te lasa cu piesele de acasa ... imi pare rau ca nu sunt un maniac care sa le stie pe toate de aia si intreb concret nu am posibilitatea sa dau 8000 de lei pe o distributie. imi pare rau ca s sarac de aceea caut alternative mai decente, cu garantie si unde sa am cumva, macar doar impresia, ca oamenii stiu ce fac si nu o ard la norma doar de dragul de a face ! texte de genul : bah daca au 3 distributii pe zi la facut ti se pare ca nu se pricep ? ma lasa rece ... pai faptul ca automobile bavaria NU a reusit sau NU a vrut sa mi spuna ca turbina e busita cred ca spune multe despre lucruri facute de mantuiala scuze ca am raspuns cumva tuturor in reply ul asta ... ideea era simpla : un service decent cu pareri pro si contra din care sa mi fac o parere si sa pot alege ... thx again
    1 point
  20. Nu cont inregistrarea atata timp cat nu asculti live. Asa nu am schimbat nici eu distributia ca au fost unii care ziceau (undeva la 90%) "asa se aud ele, mai las-o ca mai merge", la tine a mers....daca se rupea, nu mai postai aici, sau scriai exact invers:)), poate intr-o luna i se rupe aluia de i-ai vandut masina si te suna omul gen asa ca idee sa-ti spuna, el o sa zica ca N47 si Bmw sunt cele mai proaste masini si motoare si tu o sa zici ca nu are problema distributia ca pe tine te-a tinut 2 ani de cand se auzea...
    1 point
  21. Nu e un motor de evitat. Doar sa-i dai ce trebuie. Incepand cu distributia dupa 150.000.
    1 point
  22. Asta nu inseamna ca nu avea probleme. E doar o bomba cu ceas iar cei ce se joaca, uneori se prajesc bine.
    1 point
  23. De-ar fi doar ochii. Dar ne ustura mintea cand vedem asa specimen.
    1 point
  24. Trebuie sa fii naiv sa crezi ca o masina de 11 ani are doar 220 mii km. Deasta nu iti da seria VIN
    1 point
  25. Cum dracu vine aia bixenon full led laser? :hyper:
    1 point
  26. #stelutelovebmw Dupa primele randuri ma dor ochii!
    1 point
  27. Soare sfant...de la X5/Touareg s-a ajuns la X1...
    1 point
  28. Iti recomand sa iei in calcul noul X1, are proportii f apropiate de X3, chiar arata ok fata de modelul anterior. Iti recomand sa stai departe de Ford Edge, intradevar are multe dotari disponibile, dar la pretul lui ... tot Ford este. Avem unul 2017 si realistic vorbind, anul asta a stat 10 saptamani in service (recall airbag-uri, probleme pompa de motorina, probleme turbina etc)
    1 point
  29. Linistit. Dar nu complecta. Completeaza.
    1 point
  30. Buna,sunt nou logat pe forum...caut un anume bmw e38 de culoare rosie..care era la un moment dat oferit spre vanzare pe site-urile de profil din romania! La acel moment masina avea numere de PH Cine ma poate ajuta chiar si cu o infirnatie astept raspunsuri! Va multumesc Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk
    1 point
  31. 1 point
  32. Asta daca nu iti pica nimic pe el ) Eu as zice 10k+ RON ca sa dormi linistit.
    1 point
  33. de ce ar avea cineva probleme daca se procedeaza corect si cutia merge la schimb de buna nu de defecta... Eu nu am avut nicio problema.
    1 point
  34. Eu unul nu mi as vinde masina la pretul celor de pe autovit doar ca sa o vand mai ales stiind ca masina este intretinuta ok si este in mintiile ei acum fiecare face ce vrea cu masinile lor fiecare incearca sa scoata un pret cat mai mic asa am x3 la vanzare de 2 luni si imi spun domne in targ este 7000 mai gandeste te si le zic du te si iao din targ ca domne dc vb asa??pai cum imi fac pretul dupa cele din targ aduse cu xxx km la bord,scuze ca,am scris aici dar unii vor masini cu 2 lei daca se poate.seara buna si bafta nu te grabi
    1 point
  35. Acum maximum o lună am vândut un E90 184 Cp, din 2010, manual, 200.000 km, navigație profesională, xenon adaptativ, volan M, schimbător M, frână de serviciu M, scaune electrice, piele crem, cauciucuri Michelin pilot Sport 4 rulate 4-5000 km, cu un preț sub 9000 euro. Asta așa, ca să-ți faci idee de prețurile de cumpărare. Că așa și eu am visat prețuri... Și cumpărătorul a plecat cu un braț de facturi. Baftă!
    1 point
  36. Nu atat in cutie, cat in grup se uzeaza tare uleiul. Iar in grup cred ca-i acelasi ulei la ambele tipuri de transmisie. La servodirectie am pus ATF rosu, am renuntat la pentosin. Uleiul de cutie e MTF-LT-3, iar cel de grup 75W90. Ambele OE. http://b9.icdn.ru/c/cosmin34/7/56772857JjP.jpg Dar cel mai incantat sunt de izolarea locului de Webasto. M-am uitat acum si totul e ca acum 2 ani cand l-am pus nou. Vad ca am si panze de paianjen. Daca lasam totul ca de fabrica, deja tot corpul era oxidat si furtunele/plasticele albe de atata apa cu praf. http://b9.icdn.ru/c/cosmin34/3/56772773fSe.jpg http://b9.icdn.ru/c/cosmin34/4/56772774CzX.jpg
    1 point
  37. Te pot ajuta in rm.valcea in weekend daca ajungi Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  38. De evitat fosta masina. https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-535-ID7GnEzw.html#contact_form#xtor=SEC-81
    1 point
  39. am avut m4, si-a indeplinit sarcina de daily driver ft bine. cu aglomeratia din bucuresti iti va consuma cat un tanc masina o sa mearga ca o caruta pe drumurile pline de denivelari si gropi , chiar si cu suspensia pe modul comfort. suspensia nu se uzeaza asa repede , doar e construita pentru un stress mult mai puternic de atat , dar ia-ti 2-4 rinichi de rezerva .
    1 point
  40. scuze , nu prea urmaresc notificarile din email. probabil dupa atatea luni ai deja un m3/m4 daca te-ai tinut de plan. nu am utilizat masina in RO. in schimb am fost intr-o vacanta in cu ea in RO si nu mi-a placut deloc cum s-a comportat suspensia ( pe modul comfort ). pot sa-ti zic chestii plusuri si minusuri pentru mine pe timpul utilizarii masinii. am luat-o la 0 km si am dat-o la 14.000 km . evident nici o problema pana atunci , deci nu pot sa-ti zic cat de fiabil este un m4 in conditii de utlizare indelungata. pro: cutia DKT , geniala luminile adaptive led , extraordinare . poate unele dintre cele mai bune din industrie. pe modul comfort este un daily car ft bun. 431 HP / 550 nm , o bestie . sunetul evacuarii din fabrica mi-a placut. sunt multe pareri contra aici. turbo-lag insesizabil pe modul sport+ arata genial de bine exterior. cabriolet . auzi exacuarea la adevarata valoarea , in tunele este fantastic , si faptul ca esti in aer liber. pe circuit , nu e cea mai rapida masina , dar te vei bucura de ea in totalitate. cu atata cuplu , este incredibil de usor sa faci power-slide'uri controlate. contra: cabriolet : +200 kg ( aprox. ) afecteaza performantele ( insesizabil pentru cineva care nu o arde constant pe circuit ) puterea/cuplul vine prea brusc in ture mici si te loveste in spate violent . trebuie driving skill serios fara sistemele de ajutor. turning radius sucks, incredibil de mare... te cam chinui prin parcari si spatii inguste. iti trebuie spatiu de manevra mare daca vrei sa intorci. nu poti face manevre cu ea pe spatii mici.. launch control sucks si nu il poti utiliza in mod repetat fara sa risti sa bubui cutia sau ambreiajele. o masina fantastica in orice caz.
    1 point
  41. https://www.olx.ro/oferta/vand-bmw-520d-ID84WGR.html#8c2418cee7 Serie masina: WBA5C31040D048166 Nr: MS-01-LMB Masina respectiva desi pare "ca noua" si km par fiind reali dupa istoricul bmw, aceasta se vinde la un pret destul de bun desi nespecificand faptul ca pretul este 26500+tva. fiind pe firma Dupa multe discuti telefonice avute cu un batranel "ungur" care o tinea in sus si in jos ca masina este ca noua si se vinde din cauza ca este prea injoasa pentru el si ca sotia lui este bonlava (blaa bla) am decis sa merg sa o vad, ajuns la el dupa aproape 300km constat ca masina avea holograme de polish pe toata masina, apropianduma mai mult de ea si inspectand-o realizez ca bara fata cu farurile nu erau asezate bine. Intreband de ce este asa, raspunde ca a fost schimbat radiatorul ac... desi la telefon nu a specificat asta, ma tot uit si vad ca masina a fost vopsita si integral avand scame in lac peste tot, vopsea pe taisurile barilor fata spate (din cauza vopsiri cu ele pe masina) vopsea pe cauciucul de la capacul rezervor, lac gazat pe spatele portbagajului, Ii arat toate aceste lucruri iar el o ia in brate doar pe "masina e noua nevopsita" zic bun (in gandul meu eram rosu de nervi ca am batut atata drum sa dau de un batran cretin si mincinos) Ii propun sa mergem la un service de vopsitorie sa auzim parerea unui vopsitor profesionist. Zis si facut mergem la reprezentanta skoda fiind la 50m de el unde tipul respectiv vopsitor profesionist find zice acelasi lucru ca masina a fost vopsita integral probabil din cauza unui accident frontal. In acest moment mosul a ramas fara cuvinte si imi spune ca daca nu o vreau pot pleca de unde am venit. Asa ca i-am spus ceva de dulce si am plecat injurandul de toti mmmm lui ca am pierdut o zi aiurea :argue:
    1 point
  42. Daca suntem obtuzi in gandire sau avem ochelari de cal nu ne ajuta in viata, zic eu. Acum ca tie sau mie ne place ceva diferit asta e alta treaba. Am pus linkul respectiv deoarece este o masina de luat in calcul, in orice comparativ cu m3/m4 a iesit peste all-round, are si parti mai putin bune, la fel cum are si parti mult mai bune. La final, fiecare alege ce vrea sa faca cu banii sai, e simplu.
    1 point
  43. Tot respectul pentru ca a incercat sa scrie in limba romana; se intelege usor ceea ce spune, si sunt info relevante pentru cel care a lansat acest topic; sunt o gramada de conationali ai nostri care scriu asemanator in acest forum. Eu nu am auzit vreodata un englez care sa comenteze ca scriu prost in engleza, si sunt sigur ca fac o gramada de greseli.
    1 point
  44. mi cer scuze pentru limba romana puteam sa scriu in engleza dar eh asta e cred ca cine vrea ma intelege cine nu nu e problema mea:) NU ating nimic in parcari nic la promenada nic la baneasa nic la afi. eu sunt fara familie prefeream m4. o ziua placuta
    1 point
  45. Midas ar invata chineza in 3 zile.
    1 point
  46. Multumesc tuturor de pareri, doomsnoopy, m-a ajutat enorm ce ai spus legat de cat de ok e masina ca daily driver. Mai ramane sa aleg doar M3 sau M4. Ai probleme sa intri cu ea in parcari subterane? De ex, cu GTI-ul, ating in parcarea subterana de la Mall Vitan, in cea de la Universitate, la AFI in anumite situatii, Baneasa etc. PS: Nu cred ca e fair sa ne luam de el ca nu scrie bine in romana, gramatica lb romane e destul de complicat de invatat. Si Midas, vezi ca "..." nu se folosesc chiar oricum, asta ca sa iti arat ca nimeni nu e fara greseala
    1 point
  47. O alta masina, un 520d vanduta de AutoGlobus Rulate din Tm, ei fiind de altfel si reprezentanta Opel de aici. Sambata am vazut-o in showroom, nu avea inca panou de prezentare cu pret, era proaspat adusa. M-am uitat atent pe la ea, atragandu-mi atentia de felul in care arata, plus dotarile destul de multe, m-am uitat si in cartea de service din torpedou, avand acolo, la fel ca si in bord, undeva la 164000Km. Ulterior am vb cu o tanti la telefon care se ocupa cu masinile rulate si mi-a zis ca va costa undeva la 21000Euro ca de-abia au adus-o. Sapt aceasta m-am uitat pe site-ul lor si de data asta aparea si masina asta listata, doar ca stupoare, in anuntul lor arata un nr de doar 148000Km. Mi-am verificat poza cu seria de sasiu care o facusem la stalpul masinii si coincidea cu seria pe care ei o pusesera in anunt. Ulterior am scos si istoricul de pe bmwdecoder si desi are doar 4 intrari(cred), spune sec la inceput ca nr total este tot cat declarasera ei in anunt. Asta-i masina si tot in atasament si istoricul de pe bmwdecoder. Link masina dy51902-report.pdf
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.