Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/16/17 in all areas

  1. fara 5 butoane viata e pustiu
    7 points
  2. A dracu natie de oameni suntem!!! Tipul asta poate a gresit, poate a fost pacalit... cauta si el aici un sprijin... in schimb gaseste numai flegmatici si tupeisti care jignesc o persoana pe care nu o cunosc... cat mi-ar placea sa se intalneasca ââŹĹDorelââŹÂ cu cativa dintre voi iar ââŹĹDorelââŹÂ sa fie si rugbist... Sent from my iPhone using Tapatalk
    5 points
  3. Baietii de la Carsx (Luci si Laur) lucreaza tot cu Completechip. Ii cunosc personal, stiu ce fac. Probabil nici n-o sa auzi lucruri rele despre softurile facute la ei. In rest... ale tineretii valuri te imping sa schimbi multe la masina. Sa speram ca totusi n-o s-o cocalaresti de tot. E o limuzina frumoasa si rafinata din care tu vrei sa faci o troaca galagioasa, cum le place pustanilor, sa sune cat mai tare si mai agresiv. Puteai sa-ti iei direct un muscle car. Oi fi imbatranit, dar eu antifonez totul cat mai bine, sa nu aud nimic. Sper sa apara cat mai multe controale pe strazi si sa fie tot mai stricte cu modificarile mai ales pe partea de evacuare. Si nu o spun cu rautate, pur si simplu vad prea multe trambite si fumigene pe sosele. La intrari pe autostrada aproape de fiecare data vad RAR-ul la control complet, inclusiv fum. Si au clienti. Mai departe tu stii... Legat de Completechip, ce auzi e una, ce vezi e alta. Nu mai crede tot ce ti se spune. Testeaza. Ca atitudine nu exceleaza, dar e serios si profesional jos palaria. Stiu ca a mai avut probleme cu unii care au dus masini cu probleme la remap, din aceasta cauza nici nu mai accepta decat masini fara probleme. Si sunt perfect in asentimentul lui. Orice Gigel vrea sa-si duca martzoaga obosita si sa iasa mustang. Nu se poate. Ca si client al lui in repetate randuri cu mai multe masini, pot spune ca niciodata n-au fost probleme. Dar si masinile supuse interventiei au fost ok.
    4 points
  4. 4 points
  5. Se stie doar ca la 150 de mii de km orice Bmw abia are rodajul facut, ca nou e putin spus. Si se mai stie ca odata adus din Jermania de samsar, piesele se dau de trei ori peste cap si devin ca noi. Colegul ne zice ca masina lui are 300 k km si cand o pune la vanzare o sa aiba vreo 180 k km cum ii sade bine oricarui Bmw intretinut si de pasionat. Si chiar asa nene, ce mare lucru sa mergi in toata tara timp de 2 saptamani si vezi si sa verifici masini in reprezentanta ca apoi sa te intorci acasa tot pe jos?
    4 points
  6. Un update la istoric. Saptamana trecuta la 51400km i-am schimbat ulei-ul(oe),filtre (mann), furtun gaze carter(oe), curatat galeria de admisie si inlocuit toate garniturile(oe). Dupa mine masina trage mai bine de la 1000 rpm. Galeria nu era tare murdara ,dar conductele de la EGR erau foarte imbacsite. Daca mai tin masina o data la doi ani o sa ii curat galeria pentru ca nu am nimic de pierdut. Pana la urma am riscat si am vopsit capota. Azi am luat masina si sunt foarte incantat de cum arata. Nu este nici o diferenta de culoare :hyper: http://thumbs2.imagebam.com/39/bf/93/0afdf3658708063.jpg http://thumbs2.imagebam.com/3d/7e/bb/dc7e4b658705413.jpg http://thumbs2.imagebam.com/c6/08/91/960416658705473.jpg http://thumbs2.imagebam.com/c5/8e/1d/6cfeb7658705573.jpg
    3 points
  7. Motorul....da, e ceva deosebit. Dupa 4 ani si 40.000km nu simt nevoia de altceva, ma bucur de masina si de motor ca in prima zi. Apropo...ma batea gandul acum vreo cateva luni sa schimb masina. Am 3 copii acum (aveam doar unul cand am luat masina) si se simte nevoia de ceva mai mare in special pentru locurile din spate. Ma gandeam la un F10, dar pana la urma am zis sa iau o masina noua. M-am oprit la Mazda 6 2.5 192 cp, Opel Insignia GS 2.0 260cp si Skoda Superb 2.0 280 cp, toate pe benzina. Am facut testdrive cu fiecare (numai diesel aveau la td). Ce vreau sa subliniez e ca dupa fiecare testdrive, cand ma urcam in E60, aveam impresia ca E60 e din 2017 si masina de testdrive din 2008. N-au nicio legatura. Sa dai 35-40.000 pe niste rasnite..si nu e vorba de motor, ci de pozitia la volan, materiale, stabilitate, suspensie, felul in care simti masina.......asa ca m-am decis sa pastrez E60 macar inca vreo 2 ani, mai ales ca drumuri lungi cu toti copiii in spate nu prea fac, poate doar de 2-3 ori pe an.
    3 points
  8. II dau dreptate lui doru in ultimul lui post! Inainte acest forum era foarte misto, era si caterinca multa (din partea unor useri care au plecat) dar gaseai si raspunsuri pertinente la diferite intrebari. Acum forumul s-a umplut de semidocti de nihilisti, de pseudo priceputi in ale mecanicii, care posteaza numai de dragul de a face "rating" dand aproape in toatalitate raspunsuri pe langa subiect. De cei care critica si arunca cu jeg nu mai zic nimic. Spre exemplu, pe topicul de prezentare al masinilor mele, de multe ori n-am primit nici un raspuns la ce am intrebat. De ce? Ca nu e un topic unde e can can etc Acest forum se stinge usor...
    3 points
  9. Buna ziua, sunt mare pasionat al marcii, nu sunt la primul BMW, dar sunt nou in lumea lui e39. Am sansa de a achizitiona un e39 din 2003, 530d, automat, sub 100.000 km din Germania. Masina arata foarte bine, as putea spune intr o conditie perfecta pentru varsta pe care o are, rare modele mai se pot gasi in asa stare. Este pastrata numai in garaj, fara urme de rugina sau alte defecte. Fiind familiar cu preturile pieselor BMW sau cu intretinerea lor, acum, intrebarea mea este, fiind o masina nu la prima tinerete, la ce ma pot astepta din partea ei, ce surprize imi poate produce, ce sume de bani trebuiesc investite pentru a folosi masina regulat, se merita efortul sa achizitionez asa model, cu asa vechime si asa motor? Va cer parerea si ajutorul, chiar daca sunt mare iubitor al acestui model, unul dintre cele mai frumoase modele BMW desenate vreodata dupa parerea mea si a multora, nu as vrea sa fac greseala si sa ma arunc cu inima inainte si sa nu mi permit sa o intretin cum se cuvine pentru ca pica ceva in continuu de pe ea si sa fiu fortat sa o vand. Tine sa mentionez ca si pretul ei de achizitie nu este unul deloc de neglijat, consider chiar foarte mare pentru o masina de varsta asta, deci undeva la peste 10.000 euro, dar stiu pasiunea necesita sacrificii. Va multumesc pentru pareri si ajutor !
    2 points
  10. fix asa se obtine si la BMW norma euro 6. tot ca la camioane. si la seria 5 G30 de zeci de mii de euro si la seria 7 de 150.000 euro
    2 points
  11. Si-a dat seama ca e singur impotriva tuturor, mai bine mai tarziu decat niciodata Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
    2 points
  12. Nu e cu suparare, Andrei. Inainte sa iti raspund la intrebari, vreau sa iti spun ca felul in care pui tu problema e perfect valabil, daca asta e intelegerea intre soti in ceea ce priveste banii si administrarea lor. Eu nu am adoptat directia asta, si vreau ca nevasta-mea sa fie cel putin la fel de incantata de masina ca si mine, chiar daca ea poate nu o va conduce niciodata...dar va sta in dreapta cel putin 50% din km parcursi. Si asta conteaza...sau ma rog...pt mine conteaza Din cauza asta am sarit de la Seria4 la X5 sau Touareg...pt ca am tinut cont si de parerea ei. Daca era exclusiv dupa mine, si nu conta nimic din viata mea sau ce planuri de viitor am, mai asteptam un an si imi schimbam E85-ul cu modelul nou...arata bestial concept-car-ul ) Dar...cum am ales sa nu trec prin viata singur...asta e...parerea ei conteaza ...la fel cum ea s-a procopsit cu Mini Cooper S, galben, cu dungi negre pe capota, cu scaune sport, si padele - de dragul meu...eu o sa ma descurc cumva cu tancul prin oras - de dragul ei Cam asa Sent from my SM-G950F using Tapatalk
    2 points
  13. Severine, ai aruncat bomba cu masina noua, si, prin urmare, samsarii si-au trimis naframa-n varf de bat, sa te ispiteasca spre ofertele lor de nerefuzat... Sigur nu te mai gandesti?
    2 points
  14. Nu toti care au BMW intra pe forumurile dedicate , majoritatea isi fac cont cand incep sa apara problemele, au impresia ca aici se practica ceva ''voodoo magic'' si se repara singure.
    2 points
  15. Nu stiu de ce toata lumea recomanda schimbul de ulei la cutie. Cand cutia incepe sa dea socuri cum sunt cele descrie in topic, nici mama uleiului nu o mai repara pentru ca e deja stricata. Nu e uleiul cu proprietati magice care reface uzura unei cutii, sau cel putin eu nu stiu sa se fi inventat inca. Plus de asta, se observa din primele randuri profilul utilizatorului. Cinsute treijcinci dizĂŁl biturbo, luat pĂŁ combinaĂžie pĂŁ bani putini, la care ii dai gonetĂŁ niĂžel ca doar e Bemveu si se stie ca dĂŁ bordul peste cap, apoi constatat absolut fantastic si cu stupefactie ca merge in suturi. Masina e proasta, ca cinsute treijcinci n'are voie sa se strice, evident, mai ales una batjocoritĂŁ si cu kilometrii minim dublu. Doamne ajutĂŁ, face-s-ar bine cu un schimb de ulei, not.
    2 points
  16. Ce treaba are masina mea de veche de 15 ani , cu M-urile? Cu tunning-urile si cu liniutele mele?Macar ai inteles ce am spus, sau doar te-ai simtit exact in ce am spus eu acolo, prea bine?) Atat frustrat poti sa fi??Sa inteleg ca esti unul din cei 97% si te-ai simtit atacat ? Spun realitatea si pe cine deranjeaza spune aici sau da minus, tu fiind unul dintre ei, nu vreau sa te simti prost, dar din pacate asta este realitatea. Era vorba de simplul pachet M care este o optiune pentru oricine vrea si nu un cacat doar pentru un motor anume. Cosmin: Inca o analogie foarte proasta ca si ideea ta de pachet M. Nu ai spus ca nu se merita, ai spus ca este un cacat pe o masina Non-M. Nu conteaza unde il pui, pachetul M este o optiune si atat. Pentru 97% din oameni e pretul un capat de tara, totusi este un pret mare, dar pacat ca oamenii se dau mai mult "interesanti", decat sa accepte o anume realitate care nu e umilitoare sau ceva.
    2 points
  17. 2 points
  18. Pe Mobile, o masina similara(525 xdrive, automat, 2012-2013, aprox 75.000-100.000, pachet M int/ext, keyless, xenon, plasma, piele) costa in jur de 30.000ââÂŹ+adus in tara, inmatriculat... Pe el l-a costat in 2015, 30.500ââÂŹ. Problema nu este reprezentata de preturile de pe Mobile ci de preturile din Romania, pentru ca la noi ori sunt masini cu TVA furat ori sunt masini masluite(lovite si refacute, kilometraj modificat..) Sent from my iPhone using Tapatalk
    2 points
  19. Touareg 3.0 tdi 262 de cai, eu zic sa mergi cu unul si o sa iti placa. Masina e mult subevaluata, este foarte ok. Cutia de viteze este fix ZF cu 8 rapoarte, adica ce are si Bmw-ul, ca tot veni vorba ca schimba prost. ) Touaregul eu zic ca este best buy, practic il iei la pret de x3 f25, cu care nu sufera nicio comparatie. Materiale mult mai bune, impresie de soliditate si totusi alta clasa. Iar motorul de 3.0 litri in varianta de 260 de cai este foarte ok pt masina asta. Eu am condus si varianta detunata de 204 cai, se cheama Touareg Mountain, era ceva oferta anul trecut si voiam sa ii iau maica-mii asa ceva. Chiar si ala mi s-a parut suficient pentru viteze pana in 130, tragea absolut decent. La prima vedere te induc in eroare caii putere, insa cuplul este acolo si face diferenta fata de motorul de 2 litri biturbo pus pe x5, care mi s-a parut mai slab. Altfel, daca il iei optionat este o masina excelenta, desi suntem pe forum Bmw, eu zic ca face banii avand in vedere ca la suma comparabila abia iei un x3 f25 fata de care e mult mai calitativ.
    2 points
  20. Salut! Este masina unui amic si este ââŹĹdreaptaââŹÂ fara vicii ascunse.. BMW Seria 5 BMW525, Xdrive, 2012, 1900 cm, 218 cp , pachet M int./ ext, keyless https://www.olx.ro/oferta/bmw-seria-5-bmw525-xdrive-2012-1900-cm-218-cp-pachet-m-int-ext-keyless-ID9HyFf.htmlhttps://www.olx.ro/oferta/bmw-seria-5-bmw525-xdrive-2012-1900-cm-218-cp-pachet-m-int-ext-keyless-ID9HyFf.html Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  21. Nu exista optiunea "2-3 butoane". Romanii vor 5 butoane si habar nu au ce functie are fiecare.
    1 point
  22. Dar eu din 5-6-7 sau cate masini ti-am dat mai sus in linkuri sa le vezi cred ca doar una e in galati. chiar asa te credeam om serios dar vad ca incepi si tu sa bagi in ele. esti in trend ce sa zic ! :goodjob: . daca nu ma insel erau si la brasov si constanta pentru niste aer curat.. am evitat doar bucuresti eu nici nu ma uit la anunt daca e din bucuresti ca acolo sunt carpite si asta e cel mai dureros. mergi juma' de drum spre casa si te lasa... Am decis ca nu mai am ce cauta pe acest forum si am trimis mesaj lui romulus sa imi stearga contul si tot continutul . nu vreau sa mai deranjez toti "cunoscatorii" si "frustratii" . ma consum prea mult cu niste oameni care......care . Va salut si va doresc la toti cati mai multi km fara niciun fel de incident ! La toti cei cu bmw doar...ca pe forumul asta sunt multi comentatori non bmw care cauta doar atentie . :console:
    1 point
  23. Au facut si o super oferta: cu 200e vizitezi targul de flori din Tiglina 1 si tragul de masini din Tiglina 2.
    1 point
  24. Am uitat ca tu faci 10 km pe zi si apoi va odihniti si tu si masina aia a ta....dar la ce hotel te cazezi cu 200e ca in 10 km nu cred ca ai sa consumi mai mult de 5 lei motorina...hai ma frate opreste-te te rog eu . Deci nu pot sa spun nimic fara sa dai o duma dinasta?Am zis sa mearga sa vada masini nu sa mearga in concediu ok? eu am vazut 3 locatii intr-o zi cu un prieten si l-a costat tot in jur de 500 lei ...
    1 point
  25. De ce v-as spune voua de unde ? Crezi ca sunt sute de motoare? Sunt cand si cand si ponturile nu se dau asa ... ca te cheama pe tine musclemike . Deodata ce spun eu este util si vrei sa stii si tu de unde? Hai lasa.... vezi de comentat pe forum in continuare si lasa-ma pe mine in pace. Severin te-au stricat astia la mate . Topicul asta ti-a facut doar rau si iti spun sincer ai pierdut la pariu peste 5 masini ff bune de cand ai deschis topicul si pana acum . Masini vandute in romania pe care nu ai fost sa le vezi ca au comentat x si y despre ele da ei is vai de capu' lor. Nu inteleg deloc de ce ai facut topicul asta ca nu faci nimic in sensul asta. Tu vrei masina da nu mergi prin tara sa vezi masini . Ce-s 200e sa faci un tur al tarii gen unde ai masini bune de vazut?
    1 point
  26. Deci tu faci km cati faceam eu la 16 ani cu motocicleta intr-un an dar mai vrei si garantie . Mergi pe premiza ca masina care sta se strica ? Buna premiza ! :goodjob: Eu deja merg spre al 4-lea schimb de ulei anul asta la masina mea 0 fara garantie si am avut doar racitorul de gaze spart ca si problema nimic altceva. (mentionez ca este problema comuna mai devreme sau mai tarziu la orice n47 si n57) dar 2800 lei cat costa nu m-au deranjat. Aaa si masina mea are aproape 300 k si cand o duc la cate un service si o ridica pe elevator sau se uita la ea spune ca este ca noua toata lumea nush dc...ca dupa logica ta e o masina de dat la gunoi . Aaa si majoritatea consumabilelor importante pe care le-am schimbat in intervalul 250-290k le-am schimbat preventiv ca nu aveau inca urme mari de uzura erau originale !!!!! Deci la 150 000 km este ca noua orice masina . Bai si cum se face ca masina mea are si bateria originala dupa 5-6 ani ca si 300 000 km . :console:
    1 point
  27. Deja mirosi si a mincinos . Deci tu iti schimbi uleiul acasa in garaj si iti pastrezi si garantia totodata? Esti unic !
    1 point
  28. Da ma bine . Tu vrei sa nu platesti bani pe piese dar platesti mult mai mult pe masini supraevaluate sau pe garantii suplimentare si platesti triplu la orice revizie sau orice schimbi la masina. Nu esti cu nimic mai inteligent sau mai tare decat altii fara garantie intelege. Praf in ochi
    1 point
  29. Fara carpeli jur ! hai ca ma retrag m-am lamurit si cu tine . abia de stii cum te cheama dar iti dai cu parerea pe aici. Ma duc sa dau drumu la masina intr-o vale ca nu are garantie
    1 point
  30. Numai minciuni in anuntul samsarului de la care zici ca ai lua-o... Are faruri xenon, nici macar led, desi el zice laser, nu are asistent faza lunga, zice ca are masaj lombar care nu exista...
    1 point
  31. Intre 1450-1700 ron depinde de cat ulei iti iese si intra totodata. Vei fi taxat exact pe cat ulei iti baga nou nu ca la alte service unde te taxeaza standard pe vreo 10 l ulei desi nu este cazul...
    1 point
  32. Scuza-ma, esti atat de neimportant incat ti-am gresit si numele fiind aflat cu 7 posturi mai sus )))))). Asa..deci "Cosmine". De vorbit mult si prost, tu mai intreci,mai ales ca dai raspunsuri de nimic, fara cap, fara explicatie, fara logica. Imi cer scuze de off-topic severin. Ma revansez, cand iti iei tu masina, dau eu berea:)).
    1 point
  33. severin31 - Da Doamne sa-ti iei masina cat mai repede ca din 25 pagini 20 pagini sunt off-topic. Apoi va veni off-topicul cu discutiile despre consum 13% in oras vs 20% in oras. Spor la gasit masina potrivita.
    1 point
  34. Dar ce cari cu ea ? Lemne ?
    1 point
  35. Orice ulei cu specificatia BMW LL-04, sau macar ACEA C3. Ei spun ca densitatea nu conteaza, eu zic ca la km tai inca poti pune 5w30. Eu iti recomand BMW original, e chiar bun din ce am vazut teste pe youtube cu el. Daca il mai prinzi si la oferta cu 30 lei litrul, te-ai scos!
    1 point
  36. Mircea, am X3 in familie, am si X5 E70, am avut si X6 e71, am condus si F15 (si cu edc si fara). Din punctul meu de vedere X3 nu se conduce mai bine decat X5 si nici nu mi-a lasat impresia ca poate intra in viraje mai tare decat X5 (nu are adapt. drive). Cand vine vorba de calitate, confort scaune, felul cum se aud zgomotele, antifonare, spatiu aboslut totul este inferior atat lui E70 si mai ales lui F15. Intr-adevar suspensia lui F25 este mai confortabila decat a lui e70 clasica dar sub F15 cu edc. Gandeste-te ca masina inseamna un ansamblu, nu totul se rezuma la acceleratie si 1-2-3km/h in plus intr-un viraj. Daca totul se rezuma la performante recomand Macan, este o masina care imi spulbera seria 6-le pe viraje. Nu ma intelege gresit, X3-ul este o masina foarte ok, dar sh, nu merita atatia bani, initiatorul are ceva buget. Azi, daca ar fi sa aleg intre GLC si X3 as alege cu ochii inchisi GLC-ul, probabil si Evoque-ul dar aici este discutabil. Nu am mers inca cu new XC60 si new Q5.
    1 point
  37. @Alinule, tu arunci cu vorbele mai ceva decat samsarii prin targuri, fara suparare. @initiator, X3 este o gluma proasta pe langa X5 F15, chiar si pe langa E70. Dcaa vrei sa cobori clasa vezi GLC sau new Q5. Intr-adevar, decat un X5 cu 200k km si dotat mediocru prefer oricand un Touareg dotat si mai putin rulat.
    1 point
  38. 1 point
  39. Am prieteni care aveau aceasi dilema ca tine .Rezolvarea a fost X3.Este mult mai manevrabila ca si X5 ,se comporta bine la drum intins mergi lejer cu 160-180 km/H.Cauta unul frumos X line face lift si rezolvi problema.Anul trecut am fost cu unul din prieteni in DE ,masina cu 15.000 km 2015/ dotata bine 35.000 euro fara TVA.TVA afara nu se plateste daca este luata pe firma. Recomand sa faci la fel.
    1 point
  40. nu zice nimeni ca nu merg daca au 300k km, dar vor cere bani daca vrei sa mearga ca si atunci cand era noua. Fiecare face ce vrea cu banii sai, personal as lua un Touareg oricand cu 20k km cu 1 an vechime si garantie decat un X5 cu 150k km si 2-3 ani vechime. X5-ul ala daca mai pui 100k km pe el va costa si in piese si in devalorizare plus timpul pierdut, pe cand la Touareg te vei bucura de liniste cel putin vreo 2 ani cu costuri minimale de exploatare si o devalorizare mai mica. Totusi vorbim de Touareg, nu e ca si cand ai compara X5 cu SantaFe, ai ML, Q7, X5, Touareg, XC90 care toate sunt cam pe acolo si apoi vin alea cu pretentii de super-premium, Cayenne, Levante, RR samd... Dar cum ziceam, fiecare face cum vrea, si eu tot asa faceam odinioara dar probabil cu cat capeti ceva mai multa experienta apreciezi alte lucruri, iar la un buget de 35-40k Eur ai totusi o larghete in paleta de alegere, la 10-12k Eur nu ai oricum astfel de posibilitati, fie iti iei una premium mai veche si cu km fie una noua dar dintr-o cu totul alta clasa, asta e ideea la un asa buget.
    1 point
  41. se cheama cumva chestia asta...imi scapa acum...aa, da, snobism parca Mai bine X5 cu 200k km decat Touareg in garantie la aceeasi bani, dar e mai cool sigla de BMW...oricum am mai vazut una misto, Touareg 2008 = Ford C-max :twitch: cica
    1 point
  42. Dar nu inteleg de ce toata lumea recomanda x5 3.0 d in cazul in care "o calci pe coada" in detrimentul unui Touareg 3.0 in conditiile in care ambele au aceeasi putere? Cu ce anume e mai fortos x5-ul si mai sportiv? )) Doar pt ca poarta sigla Bmw pe capota sau cum?
    1 point
  43. Pentru cei care vorbesc aiurea, sustinand ca pinionul a fost montat invers, fara suparare, n-ati vazut in viata voastra un motor de N47 desfacut. In prima poza se vede foarte clar ca pinionul este montat corect (se vede acea adancitura circulara din jurul surubului care este prezenta doar pe partea frontala a pinionului pompei de ulei+cateva litere din cuvantul vORNE). Incercati sa va abtineti sa emiteti pareri (gresite) daca nu stiti despre ce vorbiti. L.E. Iar explicatia oferita, cu surubul care se desface apoi se strange la loc singur, este de domeniul SF-ului.
    1 point
  44. Mersi de sfatul cu joja. O sa urmaresc nivelul. Observatia ta legata de pinion si lant e interesanta. Chiar o sa studiez putin ce poze mai am. Cat despre service, masina am dus-o in acelasi service in care am schimbat si distributia.
    1 point
  45. Frumoasa masina. Sa o stapanesti sanatos. Si eu am una la fel. Doar ca am piele dakota oyster in rest cam la fel. Motor 3 L, N57. La mine in loc de cutiuta a fost facuta din soft si are 318 CP dupa grafic. A fost facuta in Belgia. Sent from my iPhone using Tapatalk
    1 point
  46. Foarte fain dotata masina, s-o stapanesti sanatos! Am si eu un 530 cu EDC + Adaptive Drive + Dynamic Drive si cred ca sunt cele mai misto optiuni care le poti pune pe un F10. Tu ai pe langa asta si IAS ( Integral Active Steering ) si cred ca are o dinamica impecabila masina. Ar fi interesant sa faci un mic review despre asta.
    1 point
  47. 335i manuala e senzatie Logic 7 face toata treaba! Da-i blana in curbe in 2 si 3 sa simti ca traiesti....De-as mai fii tanar mi-as lua si eu S-o stapanesti sanatos si fara incidente
    1 point
  48. eram prin germania, pe niste coclauri, nu pe autostrada, ceva gen defileu/padure.. drum cu multe curbe. Am oprit sa fumez o tigare, sa trag si niste aer curat in piept, sa admir pesajul.. (valea Mosel-ei, undeva intre Cochem si Trier... drum pe care il recomand cu caldura, valea loirei e un kkt pe langa asta, e chiar neasteptat de nasoala..) si vine un cl63amg dinasta, o parlea omul ca era pustiu, si rezona si bine tare de la defileu. Cand zic ca se ridica parul pe mana, e ca se auzea misto, nu neaparat de volum, desi se auzea destul de tare, poate si ca era liniste/pustiu... cel mai misto sunet auzit de mine live la o masina .. Nu stiu daca avea tobele stock de la amg sau altceva aftermarket.. Oricum sa te bucuri de ea si la mai mare..
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.