Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/09/18 in all areas

  1. Nu sunt capabil sau ca sa te fac sa te simti tu mai bine,habar nu am daca am senzori de presiune sau nu Daca ma pricepeam nu cred ca mai intrebam pe forum. Nu stiam ca e interzis sa nu stii anumite lucruri.
    3 points
  2. C a posesor de N43 ,care recent dupa multe alte probleme a fost diagnosticat cu span metralic in ulei si probabil si in motor(costa prea mult aici in Germania sa m-apuc sa desfac motorul sa fiu sigur),si dupa ce am citit kilometrii de topicuri germane despre acest nou esec al asa-zisei industrii auto nemtesti,te sfatuiesc sa cauti altceva,mai ales ca motorul asta cam dupa 150tk o da in cele mai grave boli.sa stii ca nu intamplator vanzarile bmw au intrat in declin,au starnit multa furie si printre nemti pt. bataia de joc de la motoarele N47 si N43,si nu e vorba cum zic fanii hardcore de fake news,crapa rebuturile astea pe rupte in real life
    2 points
  3. Daca e ok, as vrea sa fac un thread cu tot ce e nevoie pentru un astfel de upgrade, ca sa fie toate informatiile in acelasi loc. In primul rand, sistemele de sunet disponibile pe E90 sunt: - Standard are 4 canale, 6 difuzoare: 4 difuzoare medii 100mm, 2 subwoofere 160mm, fara amplificator. (poate fi identificat usor, este prezent cand masina nu are tweetere). Puterea variaza in functie de HU. Poate fi 4x15 (radio), 4x25 (M-ASK), 4x40 (CCC). - Hi-Fi are 4 canale, 10 difuzoare: 4 difuzoare medii 100mm, 4/2 tweetere 25mm, 2 subwoofere 217mm, cu amplificator. Puterea este de 2x 40W (subwoofere) + 4x 25W. (2 ohmi toate) - Harman Kardon Logic 7 are 9 canale, 13 difuzoare: 7 difuzoare medii 100mm, 4 tweetere 25mm, 2 subwoofere 217mm, cu amplificator cu DSP - Logic7. Puterea este de 2x 70W (subwoofere) + 7x 40W. (4 ohmi subwoofere, 2 ohmi restul) - Individual are 9 canale, 13 difuzoare: 7 difuzoare medii 100mm, 4 tweetere 25mm, 2 subwoofere 217mm, cu amplificator cu DSP - Dirac. Puterea este de 825 watti. - Standard foloseste HU pentru amplificare. Din cauza asta, este un compromis mare, mai ales in lipsa tweeterelor. - Hi-Fi trimite semnal analog balansat catre amplificator. Este cel mai usor de upgradat, toate firele sunt trase. Amplificatorul se poate inlocui direct cu unul care suporta intrare analog balansata. - Logic 7 si Individual folosesc semnal digital din HU. Sunt mai greu de upgradat, trebuie facuta codarea la Hi-Fi pentru a inlocui amplificatorul. In postul urmator o sa detaliez cu codurile de piese necesare upgradeul de la Standard la Hi-Fi/Logic7/Individual, pentru ca trebuie schimbate mai multe.
    1 point
  4. Daca zici ca e pretu bun de ce nu scrie exact km pe care ii are? Ori cum nimeni nu da 29k euro pt o masina cu 300k km
    1 point
  5. in primul rand si cea mai periculoasa e problema cu largirea lantului de distributie,apoi vine un amalgam de alte probleme:injectoarele,termostatele,senzorul de presiune ulei-chiar acum e in derulare o actiune de rechemare NEOFICIALA ,unde se incearca reactualizarea softului care e plin de bube,la multe nu s-a reusit actualizarea si s-a recomandat schimbarea calculatorului la motor,dar desi e vina 100% a BMW (cand motorul este foarte cald,si circuli pe distante lungi la turatii ridicate,cand reduci viteza,ca sa parchezi de exemplu,softul nu mai comanda suficienta presiune la pompa de ulei si risti sa distrugi motorul)ei nu preiau costurile.de asemeni la cele cu cutie manuala,in cazul unui stil de condus mai sportiv se pare ca exista un lagar coaxial,asa il traduc eu aproximativ,care din cauza frecarii se rascheteaza si da dauna la motor.Nu s-a rezolvat absolut nici o problema,cam la 80-90 tkm cad ca mustele aceste rebuturi de motoare,cu mare noroc apuci 150 tk.sincer,daca vrei BMW toti nemtii recomanda seria M si toti fug de motoarele cu 4 cilindrii .scuze daca din pct. de vedere tehnic exprimarea mea e lacunara,cam asta am inteles eu din forumurile germane din care recomand Motor-tallk si bmw-syndicat
    1 point
  6. Eu am comandat de pe site-ul respectiv. In câteva ore ai FSC-ul pe email.
    1 point
  7. Recomand si eu Kata Tehnik (nu doar pentru schimb ulei), mie mi-au reparat un Audi Q5 cutie tiptronic 7 trepte la perfectie, era asa de rau inainte incat cand retrograda aproape ca ma dadea cu capul de volan smucitura cutiei...
    1 point
  8. https://bmw-navi-maps.co.uk/10-bmw-fsc-codes atuncea cumpara direct de aici !
    1 point
  9. Mai bine mai tarziu decat niciodata ... Masina e la mine de aproape 2 ani. Am inceput oarecum cu stangu' , dupa putin timp de la achizitie a ramas blocata o clapeta din admisie si a plecat o bucatica , mica mica Nu a facut ravagii mari , doar o supapa indoita , dar daca tot am desfacut am schimbat supapele , toate garniturile , saibe foc , furtune vacuum , role-fulie-curea transimise , volanta+ambreaj , evident galerie admisie fara clapete si altele. De atunci nu am mai avut probleme si m-am putut bucura de masina , schimband la ea doar consumabile (lichid frane , placute, suporti motor, amortizoare, bujii) Am avut 2 ani pentru iarna style 285 , doar ca parca sub 18" nu e ce trebuie pentru ea ..asa ca am luat niste Dotz'uri iarna asta. Pe vara am vechile jante style 95 , aici sunt in dilema , sa le reconditionez sau sa le schimb cu style 128. Am in plan sa schimb interiorul cu unul sport, pilot automat, bluetooth poate.In primavara voi vopsi cateva elemente : spoiler fata , aripa dreapta. Masina de cand am luat-o e tinuta in garaj , vreau si un polish prin toamna. Am mai comandat niste leduri fata , semnalizari , pedale M , grile duble , nuca M , camera video bord e montata de ceva timp. Sper sa nu fie cu suparare ca am postat aici , dar masina e aceeasi , nu vad rostul altui topic. Las si niste poze :
    1 point
  10. Si mie a ta Va dura ceva pana primesc tipsurile, sper sa le am pana la sfarsitul lunii. Intr-adevar 76 era solutia, 89 sunt de neam prost, probabil ca ar merge cu un bodykit, ceva. Azi am descoperit ceva ce m-a facut fericit: un self-wash la 5 minute de casa, pe o straduta pe care nu am trecut niciodata in 4 ani Am spalat masina acolo, foarte misto. 2.5 ron jetonul pentru 2 minute. Nu m-am descurcat cu 4 jetoane pentru ca aveam foarte mult noroi sub aripi, mi-au mai trebui 2. Am alergie la spalatorii, nu suport sa stau sa caut una mai libera sau sa astept o ora si nici nu-mi place atitudinea a 80% din "baieti". De azi inainte imi voi spala singur masinile, merge si mai repede (spalatoria are 3 rampe, nu una singura ca la benzinarii) si e si mai sanatos pentru vopsea.
    1 point
  11. "modelul nou" e iDrive 6.0, iar tu ai 4.0, deci da, foarte nou, cel mai nou!
    1 point
  12. Povestile nemuritoare sunt ADEVARATE! Pentru RO, se livreaza masini de o calitate inferioara celor ptr Occident. Pot confirma mai multe cazuri, din pacate
    1 point
  13. primul clip cu masina. sper sa pot curand si cu un gopro instalat in afara . pe 9 martie am un track day ca parte a packetului m drivers package. ceva chestii teoretice si practice plus cateva ture in spatele instructorului. o sa incerc o filmare cu un gopro pe bara din fata , un gopro la evacuare si un gopro in cabina.... dar de editat si montat video nu prea ma pricep.
    1 point
  14. Pacat ca exista inca oameni care schimba filtrul de motorina la 2 ani...
    1 point
  15. Eu de obicei schimb filtru de motorina o data la 2 ani ,ieri m-am plictisit si am zis sa il schimb cu toate ca inca nu a trecut 2 ani de la ultimul schimb (cam 1.5 ani), singur l-am schimbat ca nu e mare chestie. Filtrul de pe masina a fost MANN si l-am schimbat cu unul BOSCH , dupa schimb am zis sa tai din el si sa il deschid sa vad ce este inauntru, pe langa ca materialul filtrant era foarte inegrit (doar pe partea unde intra motorina in el , pe cealalta parte era mult mai deschis) am mai gasit niste depuneri in carcasa care cred ca erau prea grele sa le traga in materialul filtrant. M-am gandi sa ii fac poza doar dupa ce am aruncat materialul din filtru .Mentionez ca am alimentat doar de la pompa si de la benzinariile mari Petrom si OMV iar in strainatate OMV si Shell. Avand in vedere cat de negru era pe acolo, o sa incer sa il schimb o data pe an de fiecare data cand fac si schimbul de ulei ca in Romania nu poti sa fii prea sigur. http://i63.tinypic.com/es40n6.jpg http://i65.tinypic.com/wjw17o.jpg Filtrul care este acuma pe masina: http://i64.tinypic.com/2qd0svm.jpg
    1 point
  16. Cred ca voi confundati convertizorul cu fulia de la motor.Spor la treaba.
    1 point
  17. Te-au mintit.Nu contine convertizor.Incearca sa dai comanda iar dupa ce introduc in sistem comanda o sa apara kitt-ul fara convertizor.
    1 point
  18. mai sus ai spus ca te costa putin peste 1000 , oricum depaseste cu mult 1000si putin de care ai zis, pt Exx costa 1300€ fara convertizor ( calculator,intercooler)
    1 point
  19. Nu continea convertizorul! Asta am scris si mai sus si asta repet. Convertizorul e 9000 de lei singur...
    1 point
  20. Salut, eu am pus kit M-performance pe BMW F30 330xd. Mi-a adus puterea de la 258 de cai la 286 + usoara marire de cuplu. Mi-au schimbat ECU, discuri + placute frana si ceva codari in sistem si rescriere de nu stiu ce soft. Cost total 8200 de ron la BMW BANAT CAR TImisoara cu garantie si factura evident. Diferenta intre 258 si 286 de cai este considerabila in sport. Cand o calc la depasiri, fuge de rupe si trage frumos, liniar. Daca as avea ocazia sa o modific iar, nu as mai face-o pentru ca puterea aia o folosesc in 2% din timp, parca nu merita investitia. In primele 3 saptamani am fost super incantat, dupa aceea mi-a trecut.
    1 point
  21. Merge linkul foarte bine. Linkul era doar pentru a exemplifica ce contine un kit de 1000 de euro....nu poate contine o piesa de 2000 euro plus altele. A explicat si colegul mai sus.
    1 point
  22. Selena, eu am luat de bun graficul de putere si datele oficiale puse la dispozitie de BMW, chiar nu am urcat-o pe vreun stand sa o testez. Pot spune ca motorul livreaza mai multa putere dupa 80km\h, e mai sprinten. Iti sugerez sa faci o comparatie intre ce platesti pe kit-ul asta (si ce primesti - ti-am spus ca am dubii ca se livreaza toate componentele respective) si cat ar costa un tuning mai special (intercooler mult mai mare, turbina modificata si rescriere personalizata a computerului motorului - remapare). Eu sunt la stadiul in care ma gandesc din ce in ce mai mult la un nou upgrade pt motor, iar din ce calcule mi-am facut, nu ar trebui sa sar de ~2000eur pt 240-250cai (care sa nu-mi dea batai de cap pe termen lung - tine cont ca bat la poarta celor 250k km).
    1 point
  23. salut ,cred ca nu iti schimba convertizorul sau cel putin nu e la pachet cu kit-ul performance.. din ce stiam eu doar intercooler-ul si calculatorul apoi se mai umbla la franele pe fata daca este nevoie dar poate ma insel , acelasi upgrade vreau si eu sa fac in urmatoarea luna cand ajung in tara . O sa ma mai interesez in privinta convertizorului insa cum am spus mai sus nu face parte din kit si spor la ce ti-ai propus
    1 point
  24. Suport de usa pentru tweetere - fara panza in spatele grilei metalice - 51 33 7258575 - usa stanga - 107 lei - 51 33 7258576 - usa dreapta - 107 lei - cu panza in spatele grilei metalice - 51 33 7171201 - usa stanga - 126 lei - 51 33 7171202 - usa dreapta - 126 lei - cu logo harman kardon - 51 33 7270891 - usa stanga - 175 lei - 51 33 7270892 - usa dreapta - 175 lei Conector baterie - pentru cei care vor sa se lege cu amplificatorul la blocul de sigurante de pe baterie. Trebuie verificat daca exista pinii fizic in suport inaintea cumpararii conectorilor. - 61 13 6920092 - conector 2,5-4MM² - 7.2 lei - 61 13 6920094 - conector 6-10MM² - 8.5 lei - 61 13 6925166 - mufa 2 pini - 4.6 lei - 61 13 6925176 - mufa 1 pin - 6.3 lei Suport amplificator - in stanga portbagajului, sub capitonaj, pt Hi-Fi, Logic 7 si Individual - 65 15 6945072 - suport amplificator - 93 lei Tava de depozitare portbagaj - cea adanca nu se mai potriveste deasupra, daca se monteaza amplificatorul - 51 47 7139049 - tava depozitare stanga - 48 lei Suport difuzor central - pentru Logic 7/Individual - 51 45 7123750 - suport difuzor - 230 lei Clips de plastic - pentru inlocuirea celor care se rup, cand se demonteaza fata de usa - 51 41 8224781 - clips cu garnitura - 3 lei Cele de sus ar fi necesare pentru un montaj cat mai original. Pentru cine nu vrea sa taie cablurile originale ale masinii: Conector mama pentru conectorul pt subwoofer - 61 13 6901731 - conector - 61 13 8364835 - 4 x pini Conector subwoofer - 61 13 6984750 - conector - 61 13 8364836 - 4 x pini 0,5- 1,0 MM² sau - 61 13 8364838 - 4 x pini 1,0- 2,5 MM² Conector mama pentru conectorul de la difuzoare - 61 13 8373583 - conector - 61 13 1393723 - 2 x pini Conectorul de la difuzoare - 61 13 6925634 - conector - 61 13 1383776 - 2 x pini
    1 point
  25. Poti sa iei la bani astia una mai putin dotata din Germania.Eu cred ca este Ok pretul la ce dotari are.Chiar daca are in jur de 300.000 km.
    0 points
  26. Nu te baza pe asta. Du-te si schimb-o daca ai suspiciuni de zornait de lant. Pentru siguranta ta si a masinii stai linistit. Ce sunt 3200-3400 ron pentru inca 150k-200k ? Eu am schimbat fix acum o luna la Autobavaria Service in 2 ore si ceva la Lucian Pop. A meritat tot drumul de peste 400k dus...
    0 points
  27. Eh nu toti gandesc la fel. Eu nu zic ca da mai bine, din contra. Parca isi pierde din farmecul din fata aparand negreala aia acolo unde ar trebui sa fie crom si toata lumea stie asta la un BMW ,cel putin e60. Ceva mai ingenios daca e. Deja e fumata de mult asta cu grila neagra...
    -1 points
  28. Acum stii ce e la moda in Buc? Exact furatul eleronului. Le dai motive si in plus mai provoaca si daune masinii. Claudiu a patit-o
    -1 points
  29. La motorul asta daca vrei o crestere simtitoare de putere atunci ai nevoie de investitii serioase. Doar cu un soft nu vei face mare branza. Iar Paul are mare dreptate.
    -1 points
  30. Insemna vreo 1480 e acum 2 saptamani. Toate rprezentantele la care am sunat(proleasing, bavaria, filaret, mhs) mi.au spus clar" contine alt convertizor" vel de la proleasing de la piese si accesorii la cat de priceput era mi.a spus ca contine ai alta volanta(asa a vazut el convertizorul. Pretul de vanzare la ei era de 8200 lei.
    -1 points
  31. Buna asta cu mintitul Adica sun la 4 reprezentante si toate mint De conandat am incercat sa il comand prin magazinul unui prieten, dupa comanda a primit mail ca nu se mai poate livra sub aceasta forma. Ini dadea ca metoda de comanda sa comand fiecare piesa in parte. Dar maine o sa.l comand la bavaria sa vad ce raspuns o sa primesc dupa ce dau comanda.
    -1 points
  32. Volanul e pe stanga dar chiar de ar fi pe dreapta nu inteleg ce relevanta are? Face vreo diferenta partea pe care se afla volanul? un f10 nu este f10 daca nu are motor de 3.0 insotit de dynamic drive si adaptive drive cu edc (pe 2.0 nu exista aceste dotari) , un f10 nu este f10 daca nu are un keylessentry , un sistem audio hifi si altele dar cam astea sunt baza sa poti spune ca este o masina premium dupa 2010 nu? In Romania sunt f10 mai chele decat e39 asa cum este cel din link-ul de mai sus o caruta cu infatisare noua la exterior doar . Daca vorbim de interior la ce scaune are simti asa ca intri intr-un autobuz ceva...
    -1 points
  33. Nu e vorba ca e interzis, e vorba ca ai putea face un minim efort in sensul de a afla. Fie sa cauți pe google o poza cu senzorii, fie sa dai o anvelopa jos de pe janta, fie sa pui niște poze cu valvele. Din primul mesaj pe care l-ai postat, e imposibil sa te ajute cineva.
    -1 points
  34. 10 euro nu ii avere ! Atat sa piarda fiecare in viata !
    -1 points
  35. Putin peste 1000 Sunt convins ca nu o sa primesc multa putere incat sa ma dea pe spate, ideea este ca masina are decat 50000 km si nj vreau sa imi bat joc de ea cu tot felul de improvizatii. O sa caut un tuner sa vad ce variante imi poate oferii
    -2 points
  36. Adica nu esti capabil sa verifici daca ai sau nu senzrori, si vrei sa iti ghiceasca cineva de pe forum?
    -5 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.