Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/12/18 in all areas

  1. Normal ca e legat de gust, dar cu stickerele alea si pe bara fata, pe praguri si pe bara spate nu faci decat sa o batjocoresti. Si ce e cu cuiul ala de tractare in bara fata? ) Eleronul ala e inutil si foarte urat, nu trebuie sa te superi. Decat daca nu esti inscris in DTM, eu nu inteleg de ce ai pune uratenia aia. Eu as vopsi capota, as da jos toate stickerele alea din anii 90 (ALpine, freak ,, wtf?), as cauta clar niste jante cu multe spite. Alea negre din poze sunt jante de e90 nfl ca nuca in perete pe e36 le tau.
    4 points
  2. Tu nu intelegi diferenta dintre a fi prost si ati permite un lucru. Indiferent ce masina voi avea mereu voi face mentenanta singur pentru ca sunt pasionat. La motor imi trebuie cineva sa ma ajute asta e tot. La M5-ul meu cu volan pe dreapta mi-a picat throttle actuator. La reprezentanta cereau 1800 de lire pe bucata. Eu mi-am cumparat pinioanele cu 70 lire si l-am schimbat eu. Ar fi trebuit sa epatez romaneste si sa ma duc la reprezentanta sau dau 1800 de lire, dar pt. ca n-am facut-o nu-mi permit masina, asa e. Mi-e scarba de romanismele de rahat care inca mai bantuie societatea romaneasca! D-asta ai motor ba de 2l diesel pentru ca in loc sa-ti vezi de treaba ta mori de grija altora! Vik, eu nu-l caut pe Einstein sa-mi schimbe un motor:) Imi este foarte clar, este o greseala sa incerci sa initiezi orice legatura cu Romania. Noi suntem atat de idioti incat ne plasam unul impotriva celuilalt. In loc sa ne ajutam facem contabilitatea altora, stabilim ce-si permit altii si suntem lipsiti de orice spirit constructiv. Va mai mirati de ce va rupeti masinile in gropi, de ce va dau oamenii chei pe masini si de ce traiti prost, d-asta ma, din cauza propriei atitudini de rahat! Ne mai miram de ce am ajuns sa fim vazuti pe afara pe aceiasi pozitie cu albanezii si mai rau ca bulgarii. Imi cer scuze putinlor forumisti care au o alta atitudine decat cea descrisa mai sus!! I'm off:)
    3 points
  3. daca eram mai tanar si fara obligatii, veneam imediat !!! daca era aceasta propunere acum vreo' 20 de ani ??? :) daca, daca, daca... succes, in gasirea unui tanar doritor de munca platita bine !!! nu vreau sa jignesc pe nimeni dar, e cam greu cu noua generatie... si munca si seriozitate. bafta !
    3 points
  4. Romania....tara de bogatani. As vrea sa ii vad si eu pe mecanicii aia romani care castiga zilnic 250 lire, banul lor...probabil sunt cativa, care au un anumit renume, care sunt intr-o anumita nisa....dar nu cred ca sunt atat de multi sa castige acei bani.De fapt, acum lasand la o parte impozite, etc, care aici nu au relevanta, as vrea sa nu spuna colegii de forum din uk cati castiga suma aceea in uk, in conditiile in care nu trebuie sa plateasca cazare si masa. Avand in vedere ca la acest job se ofera cazare,transport, si banii nu sunt impozitati, cred ca este o afacere corecta. Si dpdv personal, cred ca pentru un mecanic este o experienta interesanta dpdv profesional sa schimbe un motor de M5, ar mai iesi din universul schimbarii distributiilor n47, sudat racoarde flexibile, curatat egr si anulat dpf.
    3 points
  5. Salut, se pare ca nu prea sti sa citesti. Mai cisteste odata anuntul si si daca vei mai avea nelamuriri iti desenez. Salut, sunt de acord cu tine, sunt convins ca exista mecanici care fac si mai mult. In acelasi timp un mecanic nu prea poate muncii singur la majoritatea joburilor si mai imparte banii pe ici pe colo. In fine, sincer eu m-am lepadat de romanisme si nu stau sa fac contabilitatea mecanicilor. Sunt convins ca pentru multi mecanici buni £250 lire (1250 RON) e un vis / zi. Azi se duce un prieten la filaret sa agaet mecanici(la filaret un mecanic bun face £800 pe luna). Apropo, ce inseamna "fully bucd"? eu sunt roman si nu inteleg.. Poate ca ai dreptate, dar e pe langa subiect, eu nu caut pe nimeni sa-mi fac retrofituri sau resoftari:)
    3 points
  6. in afara de eleronul ala de Cielo, jantele nepotrivite, stickerele de pe bara si usa.. linia pisicii e frumoasa si astazi.
    3 points
  7. - galerie admisie M50 - kit stroker ca s-o duci de la 2.5 la 3L: arbore cotit, biele, pistoane, M54b30 - axe cu came de S50: ai zis ca vrei putere, astea iti ofera, dar sus in turatii, pierzi din cuplul de jos - filtru nerestrictiv de aer + serpi + evacuare goala (doar cu finala) - soft, ideal megasquirt care e complet modificabil, ca sa incepi de la amestec bogat sa ajustezi pana la valorile ideale probabil ajungi pe la 240-250 de cai, de la 170...
    2 points
  8. nu inteleg care e problema cu a-ti repara un M5 E60 singur (daca stii) sau cu ajutor intr-un garaj cu elevator inchiriat. modelu' in cauza a atins deprecierea maxima si e un autoturism extraordinar, una din cele mai emblematice modele M fabricate vreodata. de ce sa nu se poata cineva bucura de curba deprecierii, sa-l cumpere, si sa-l intretina bine dar mai putin costitistor decat in reprezentanta? nu de asta ne cumparam masini SH? da, e recomandat sa-ti permiti intretinerea unei masini SH ca si cum ar fi noua, da' asta e doar un sfat, nu vad de ce trebuie sa ajungem sa-i jignim pe cei care au posibilitatea sa il ignore? (chit ca vorbim de know how sau de relatii) masinile de lux care acum costa de 10 ori mai putin sunt recomandate celor cu rabdare, know-how si scule. si celor care nu cauta in ele un daily driver. ce e cu adevarat condamnabil e sa nu-si poata permita intretinerea si asta sa o transforme intr-un pericol pe strada atat pt sine cat si pt ceilalti: anvelope chele, sisteme antipoluante "anulate" sau manarite, placute/discuri inlocuite tarziu, etc. in tarile civilizate nu-ti da nimeni ITP-ul (echivalent) in situatiile astea.
    2 points
  9. Salut, momentan ma uit sa iau un 530D F10 din Germania, iar acum am ajuns la 2 masini care imi starnesc atentia, insa nu pot sa ma hotarasc pe care sa o iau, poate parerile voastre ma vor ajuta. O sa listez la fiecare masina optiunea/plusul pe care il are fata de cealalta. Masina 1: - are cu 18,000km mai putin (55,000 fata de 73,000) - are PDC, front & rear (cealalta nu are PDC deloc) - are Head-up Display (cealalta nu are) Masina 2: - este cu 1 an mai noua (2013 fata de 2012) - are Adaptive Drive - este Premium Selection (pentru cei care nu stiu ce este Premium Selection, copy/paste de pe site-ul BMW: "Un automobil rulat BMW Premium Selection nu este mai vechi de 5 ani şi nu a parcurs mai mult de 120.000 km. De asemenea, automobilele rulate sunt supuse verificărilor riguroase complete, la 360°. Doar acele automobile care respectă standarde predefinite primesc certificarea BMW. Automobilele Premium Selection sunt disponibile exclusiv la partenerii BMW Premium Selection, astfel încât calitatea este o garanţie fermă.") - are garantie 2 ani, oficiala de la BMW (nu EuroPlus), valabila oriunde in lume - are Soft Close Doors (cealalta nu are) - are Active Cruise Control with Stop&Go (si cealalta are Cruise Control, dar cel de baza, simplu) In rest, au cam aceleasi optiuni amandoua si acelasi pret. Personal, ma inclin spre Masina 2. La partea cu km mai multi as putea sa trec cu vederea, pentru ca e cu 1 an mai noua si este Premium Selection, ceea ce din punctul meu de vedere, compenseaza lejer cei 18,000km pe care ii are in plus. Mai raman optiunile: voi personal ati renunta la PDC si Head-up, pentru a avea Soft Close si Adaptive Drive? Eu pentru Adaptive Drive sincer as renunta, voi ce credeti? Apreciez parerea voastra, mersi frumos!
    1 point
  10. il gasiti pe aliexpress, acelasi produs. 2-3$ si freeshipping. Efectul tine 2-3 saptamani, dupa care plasticul se matuieste si mai rau.
    1 point
  11. batranul meu e36 318i ,1997. Pe langa amprenta lasata de timp si neingrijire ,i-am pus un motor M54 care o mentine tinerica. Ce mai,..ne suportam unul pe altul!
    1 point
  12. Nu am avut pe a mea pus 2.93 , dar m-am dat cu alt e36 cu 2.93. De pe loc si reprizele pe oricare din trepte e mult mai avantajos,in sensul ca ,de pe loc ,cu 3.38 ajungi mai repede de la 0 la orice viteza,iar reprizele pe trepte au sesizabil mai mult cuplu,cum e si normal. Insa,nu stiu din ce cauzĂŁ,treapta 3 se simte ciudat,prea scurtĂŁ,prea fĂŁrĂŁ cuplu...zici cĂŁ inaintezi pe turatia motorului,e o treapta moartĂŁ. Pe a 4-a zici ca trage mai bine ca pe a 3-a. Din mers,de la ~100km in sus, masina cu diferentialul 2.93 se duce mai bine. Pentru drum intins si pentru a sta mai mult timp pe putere,2.93 e mai bun,la fel pt oras. La consum,surprinzator,ies mai bine cu 3.38, cu toate ca la 100km/h am aproape 3k rpm. 3.45 eu zic ca e prea scurt pentru o masina folosita zilnic,sau pe drum intins. Plus ca o sa stai pe banda de putere maxim o secundĂŁ,lucru care afecteaza puterea si caii,chiar daca amplificĂŁ cuplul. Grupul ideal,dupa parerea mea, e 3.15
    1 point
  13. MĂŁ supĂŁr pt cĂŁ ĂŽncerci sĂŁ provoci,ori sĂŁ faci bĂŁșcĂŁlie. Stiu de glumĂŁ,ai vazut ca am glumit selectiv. Nu-mi place cĂŁ incerci sĂŁ pari superior. Totul e ok,am dat-o eu in diverse. Suntem ok ? Sincer,nu l-am mĂŁsurat,dar piedea tare la plecari. E scos tot din el si patineazĂŁ mult pe 1-a,oricum l-ai lua. D-asta am probat si din mers.
    1 point
  14. Nup! ie dric de dus mortu' ! N-are col beibi, de la e60 in sus. Nu te supara p mine,dar de câti invidiosi/dusmani/gicã-contra ai avut parte atunci cand ti-ai aratat masina pe acest forum ? Cred ca nimeni nu ti-a aruncat mistouri sau atat de mult interes negativ cum,se pare,arunci tu. Daca inca nu ti-ai dat seama de ce,nu vreau s-o spun eu si sa mi-o iei in nume de rau. Iesitul din peisaj face bine la cardio.
    1 point
  15. sa-ti faci o parere . Masina in cauza arata deplorabil,o caroserie uitata de soarta pe care s-a pus un m52tub28. motorul e impecabil,trage bine,ms42.face A4 3.0tdi de 245cp. Se intentioneaza a se folosi la drift. ulterior s-au facut modificari pe aprindere si injectie,in clip,era stock.,diferential 3.38
    1 point
  16. Sa si filmezi cand rulezi pe role cu 60-100 Km/h.
    1 point
  17. Are cineva o parere legata de intrebarea initiala ? :-)
    1 point
  18. scaunele sunt fk ,mai usoare si lipsa evacuarii finale. sunt singurele modificari pe partea de greutate. Minusul de pe evacuare se echilibreaza cu subwoofer-ul din portbagaj @25-30kg. Cutia este a motorului de 3.0 , aceeasi ca pe M3.Dincate stiu,nu se potrivesc cutiile de pe motorizari diferite. Cauciucurile,la momentul respectiv,cred ca erau Toyo Proxes T1R pe jante de 17" .
    1 point
  19. Nici cu una,nici cu alta, ci cu bandĂŁ de casetĂŁ vsh. O lipesti frumos si bine de lunetĂŁ cu bandĂŁ adeziva in multiple locuri la o lungime care sa depaseasca eleronul cu aprox 1metru. Ăi dai bice si te asiguri ca turbulentele sunt eliminate in momentul in care banda vsh....iți dai tu seama cum tre sa se comporte . PS: eleronul are 2 functii pe care poate fi setat (cel cu adevarat functional,nu alea de Cielo ). 1. Apasare pe spate la vitezĂŁ pt limitarea slide-ului pe curbe, iar pe linie dreapta diminueaza scaparile cauzate de valuri in asfalt . 2. Pentru eliminarea turbulentelor care de la o anumita viteza creaza un fel de parasutĂŁ in spatele masinii,care,pt a o invinge si inainta ,necesita ceva mai multi cĂŁluti. Nu zic cĂŁ nu stii treaba asta, zic pt a explica de ce sta acolo,si e asa urât . Nu ies cu masina la evenimente oficiale,insa imi place sĂŁ mĂŁ joc pe drumurile usor circulate de la țarĂŁ,iubesc drag-ul Cand am postat masina,in sectiunea asta,m-am gandit cĂŁ e un fel de prezentare, nu mĂŁ gandeam si nici nu tin minte sĂŁ fi cerut ajutor in customizare o antena de 2 metri daca o are cineva pe plafon,o are pt ca asa vrea,nu pt ca a iesit singura acolo,ca o ciuperca,iar noi avem datoria morala de a ajuta posesorul sa scape de ea. Tine de gust,repet...,dar de gustul fiecaruia. Nu intentionez sa fac ceva pt a place altuia,daca o sa am de gand,sigur am sa mentionez! Ps: capota e deja vopsita,colantul nu e pt a acoperi,ci pt ca asa vreau sa fie. "Freak"-ul a disparut la 2 minute dupa ce am facut poza ) arata ca dracu! Jantele,la fel,urâte rĂŁu!! Ma ajuta ca masĂŁ rotativĂŁ,d-asta le tin. Restul briz briz-urilor inca nu mĂŁ deranjeazĂŁ vizual Poate,daca nu am ce face cu banii vara asta,voi mai schimba cate ceva,inclusiv vopseaua si stickerele apreciez pĂŁrerea ta. Crede-mĂŁ ca niciodata nu voi ramane cu o modificare ce imi afecteazĂŁ performantele. Eleronul e ramas.
    1 point
  20. Vezi ca din neamul romanesc faci si tu parte...
    1 point
  21. nu gasesti mecanic de nota 10+ in bmw sa vina la tine in UK !! regret sa iti spun asta . cine e profesor aicea face bani frumosi ! dau pe afara de clienti si stau si la coada cu saptamanile stiu ce vorbesc ! ma refer la cei de nota 10+ exemplu : mecanic/sef cu service propiu cu 2-3 angajati exclusiv pe marca iti face programari peste 8-10 zile !! vorbesc de oameni seriosi care fac treaba ,nu de hahalere e plina Romania de bmw-uri ultimele modele si de disperati care dau oricat numai sa si rezolve problemele . succes
    1 point
  22. Pai in conditiile in care platesti 150 de lei pentru ulei si filtre, care nu dureaza o ora... Si am fost la mai multi mecanici, dar toti ceilalti mi-au lasat un gust amar. Unul a incercat sa ma convinga de cand am luat masina sa imi schimb galeria de admisie ca e infundata (eroarea de swirl flaps), ca nu se curata ca astea se schimba cu totul. 3 ani mai tarziu, galeria e tot aia, doar ca am reusit sa o curat. Asa ca prefer sa platesc mai mult celui care imi face o constatare justa si reparatiile care chiar sunt necesare, decat sa schimb la piese degeaba. Ca sa nu mai zic cati bani am dat la reprezentanta si sa plec cu problemele nerezolvate (Banat Car).
    1 point
  23. care sunt ma nene mecanicii aia independenti care iau 150 de lei pe ora, si care sunt clientii aia (care ar trebui sa aibe cel putin de la x5 x6 seria 7 in sus ca sa isi permita asa ceva) care sa dea unuia independent si fara nici un fel de garantie, 150 de lei pe ora, cand se poate duce la reprezentanta de banii astia, cu factura, garantie si altele...
    1 point
  24. Daca sunt 10.000 o cumperi sigur,daca sunt 20.000 ,n-o mai cumperi
    1 point
  25. Nu ai acest DREPT(la pĂŁrere) dacĂŁ nu ți-ai dat seama ĂŽncĂŁ,pentru cĂŁ,conduci un CAZAN!! CĂŁ sĂŁ ai dreptul la o pĂŁrere ,trebuie sĂŁ ai un beiamveu cu maxim 40.000 km la bord și maxim 2 ani vechime.
    1 point
  26. Cu banii pe care i-ai dat pe stickere si colat capota mai bine vopseai capota.
    1 point
  27. 1.corect, insa nu e cazul la ajutor la pornire (aici e un boost de putere si atat) 2. Fenomenul apare doar cand propietatile bateriilor difera 3. ... 4. Se intercaleaza diode de mare putere intre baterii pt a evita descarcarea accidentala atunci cand o baterie isi pierde propietatile. In general se foloseau pe grupuri de voltaj ridicat (60-80V) unde pierderea de tensiune nu deranjeaza. Se monteaza 2 baterii din lipsa spatiului pt una mare, echilibrare greutate, etc; legatura directa in paralel 5. Solicitarea apare pe o perioada mare de timp. In 10-15 sec cat dureaza pornirea nu e nici o problema Sper sa nu supere micile corectii, intentia e sa oferim informatii cat mai corecte Bateria e 650-700 ron + codare max 100. Mergi la un centru de baterii. Tot acolo poti testa gratis bateria ta. In situatia de fata risti sa strici unele module
    1 point
  28. Iti spun asa, decent, ce-mi trebuie mie stiu eu, nu te mai obosi sa-mi spui tu! Salut, Andrei, daca pateam asa la M5-ul cu volan pe dreapa fii sigur ca asa faceam. Mi-am cumparat din state si un M5 cu volan pe stanga care are motorul stricat. L-am cumparat in ideea in care dupa ce-mi iau cetatenia aici(cateva luni) ma mut in Spania. Masina are 50k mile si ma duce cu tot cu TVA(nu se platesc taxe vamale la masini fabricate in EU) si transport 12.000 euro. Ma mai costa schimbarea motorului vreo 4000 euro. Total 16.000 Euro cu volan pe stanga si doar 50.000 mile.(si in mod logic mai fac daca am noroc cate mii vanzand piesele motorului care e pe ea). Daca te uiti pe mobile.de cat costa un M5 din 2008 cam la 100.000 km o sa-ti dai seama ca e mult mai ieftin sa importi din state:) Masina e pe mare acum dar am sa fac un post cu toata peripetia mea poate inspira pe cineva...
    1 point
  29. Salut si felicitari! Sa te bucuri de ea. Cred totusi ca ai gresit forumul, ar fi trebuit sa publici evenimente de genul asta pe forumuri prin germania pentru ca la noi in RO nu vei auzi de pe la alti membri decat cat te costa sa schimbi cutia, throttle actuatorul sau pompa pentru vanos:) Pe mine cel mai mult ma enerveaza intrebarea romaneasca "cat consuma")) Pentru mine consuma mai putin decat o masina care consuma 5 la suta pentru ca satisfactia de a conduce un M5 este incredibila. Este o masina care ma face sa zambesc, este absolut magnifica!!! Pleci suparat de la service ca ai dat bani multi la reparatii(ceea ce e relativ) si pana acasa uiti de tot.... de griji.. de tot... vrei doar mai mult..si mai mult din M5
    1 point
  30. Am facut cu masina in total 20.000 km din iulie 2015 pana acuma, deci in 2 ani si jumatate. In 2016 am plecat un an in strainatate si masina a stat pe dreapta.
    1 point
  31. Poate e o problema cu serveru, poate reprezentanta s-a desfiintat si nu mai poate fi accesat serveru.
    1 point
  32. Uita=te cu 2-3 pagini inapoi la masina asta https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-535-ID7GqFRV.html#0186d62325 vanzatorul zice : Km 199 995 km(a fost acum o luna) VIN WBA5D71000D780119 raportul zice altceva : 2017-11-23 Olpe 252,000 km Inspection pana la urma a scris 250 km. Nu te lua dupa cartile alea service ca se fac cu 20-30 de euro cu completare + stampile
    1 point
  33. Daca zici ca e pretu bun de ce nu scrie exact km pe care ii are? Ori cum nimeni nu da 29k euro pt o masina cu 300k km
    1 point
  34. 10 euro nu ii avere ! Atat sa piarda fiecare in viata !
    1 point
  35. Asta imi aduce aminte cand in 2012 imi cautam masina de firma avand un buget in care sa ma incadrez. Am avut de ales intre Bmw 116d chel, Audi A3 aproape chel, Golf, Laguna 3 facelift dotare de mijloc, Citroen C5, Peugeot 3008... 116d nu m-a dat cu nimic pe spate . Am ales Laguna pentru spatiu, dotari, comfort, fiabilitate, calitate interior la nivel VW. Fiecare are criteriile lui.
    1 point
  36. Deja au trecut 2 zile decand se da de ceasul mortii pe aici...
    1 point
  37. +++ E greu sa mai fii loial unui brand atata timp cat masinile devin din ce in ce mai proaste pe zi ce trece. Exista o groaza de exemple de marci cunoscute care au dezamagit complet cu diverse modele/motorizari. Problemele la F30 328i (nu stiu codul motor), problemele cu N47, probleme cu TSI-urile de la grupul vag (care au crapat intre 20k si 100k km in primii ani de fabricatie) etc. Iar situatia asta mi se pare mult mai pronuntata la marcile premium. Asta pentru ca marcile premium au si incercat multe tehnologii noi si au facut masini foarte avansate, dar cu siguranta este si o dorinta de a nu le face fiabile. P.S: Sa fie cu iertare ca dau quote la ultimul post.
    1 point
  38. Fiecare face ce vrea cu banii lui. Banuiesc ca majoritatea de aici nu sunt multi milionari. Atitudinea asta "lasa ca stiu eu" e paguboasa. Cel mai bine e sa fii deschis sa consideri diverse alternative. Asta inseamna macar un drive test poate chiar gasesti ceva sa-ti placa. Eu personal am zero loialitate pt branduri(nu doar de masini). Cum ele jupoaie clientul fara scrupule asa si eu profit de cine are oferta mai buna. N-am sentimente cand e vb de cheltuit bani castigati greu. Ca tot vorbim am testat de curand un M2 LCI. Neimpresionant desi folclorul spunea ca e nemaivazut. M-a salvat de frustrari si bani dati de pomana.
    1 point
  39. Asta o zici asa ca asa crezi tu ca ar trebui sa fie sau stii tu sigur? Am dat 46300euro fara TVA pe VW-ul asta second hand si nu as da banii astia pe un Kia Stinger nou si sa imi facã discount de 10k euro...am avut un pocinog prea mare cu masinã premium sa-mi permit luxu' sa dau acceasi bani pe o masina "low cost" fie ea noua sau nu.
    1 point
  40. Cine crezi ca are bani de masini corecte?...
    1 point
  41. Ce pareri mai vrei cand vezi ca are peste 100.000 km dati inapoi (300k total)? Edit: din cauza asta si volanul reconditionat.
    1 point
  42. 2.0 este acelasi motor doar ca are 2 pistoane in minus fata de 3.0 ... Problema distributiei mai bantuie din cand in cand si motoarele de 3.0 doar ca nu asa des. Am vazut astazi la Lucian Pop cand a schimbat distributia la un 3.0 , lantul era slabit sa zici , dar cand motorul merge si intinzatorul hydraulic apasa patina nu mai are jocul ala asa mare. https://streamable.com/7sths
    1 point
  43. 1 point
  44. Foloseste ulei BMW si nu ai stres. Va faceti prea multe probleme, ideea e S fie schimbat la 15K. in rest nimic special.
    1 point
  45. Cum poti sa spui ca Shell este o firma indoielnica?Te descalifici rau daca spui asta .Pai de ce dracu au ales BMW sa fie furnizor de ulei si au schimbat Castrol?Sunt indoielnici si ei sau prosti si nu stiu ce fac? Sunt oare de la PSD? Pune frate original si daca ala este prea scump pune Shell sau Castrol sau LM sau si Ravenol sau Divinol ca nici alea nu sunt rele.
    1 point
  46. Nu spune nimeni ca nu te descurci . Intamplator am avut si masina aia . E vorba ca F10 520D "se simte" foarte lenesa . Am F10 525D si tot e lenesa comparativ cu fostul E60 525D resoftat la cam aceeasi putere 215 CP. Nici macar in modul sport nu se simte ca fostul 525D. Iar un Xdrive 520D e si mai lenes. Iar un F10 520D e asa de lenes incat iti da emotii la depasiri.
    1 point
  47. comparatia facuta de tine nu are legatura cu problema reala...si volanul e full de microbi, il dezinfectezi minim 1 data pe zi? ca nu se vede murdaria... vorbim de transfer de culoare, rezistenta in timp a culorii si texturii, fond ideal pentru punerea in evidenta a prafului zilnic...daca tu prin asta intelegi extremele, atunci e treaba ta... daca tu crezi ca sunt 2 tipuri: a) tratament si intretinere zilnica si cocina pe roti, din nou parerea ta... ca sa intelegi de ce zice lumea ca "se vede mizeria", pui parchet negru in toata casa si dupa ce il stergi, in 3-4 ore si 2-3 ture prin casa, e aproape respingator din nou. ce faci? stergi de 4 ori de pe zi sau nu alegi parchet negru?
    1 point
  48. Eu am o mare problema cu dpf off , poate sa isi faca cate modificari vrea el atata timp cat lasa dpf. Se urmareste ca in 10 ani 90% din masinile din europa sa aibe dpf si deci riscul de a face cancer din cauza masinilor sa fie redus si nu numai. Deci sunt foarte inversunat pe cei ce se opun acestor schimbari esentiale pentru noi. Asta eu as considera-o o mare infractiune. DPF off infractiune atat pentru cei ce fac operatiunea ca mecanici cat si pe cei ce duc masinile la acei mecanici sa faca operatiunea. Puscarie daca se poate !
    1 point
  49. De ce nu iti iei o masina ca oamenii cu caii pe care ii urmaresti? Un 3.0 cu dpf on sa nu ma poluezi pe mine si pe semenii mei? De ce scoateti dpf? Nu va intereseaza deloc de mediul inconjurator sau de cei din jur nu? Bine ca ai caii tai lesinati. Sper ca stii ca deja rarul a inceput sa verifice masinile mai noi pe care le presupun ei dpf off , cel putin la mine in oras. Abia astept sa va rupa cururile la toti astia cu dpf off si sa vad cum mai deveniti voi dpf on.
    1 point
  50. Mie asta mi se pare cel mai tare M. Cu motorul de pe monopostul de F1 e maxim ce poti spera de la o masina de strada. Sunetul motorului in turatii inalte e ceva demential.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.