Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/21/18 in all areas

  1. Thank a lot for all! We find at farcebook the page of owners of bmw 1200gs, and there we can find John and his friend. They men can find alternator, delivery it to Brasov, take my bike in they garage and repair it. Thanks very very very match for the help to all here!!
    6 points
  2. Da puterea a evoluat exponential in ultimii 20 de ani dar aptitudinile soferilor de a conduce sunt cam aceleasi. Ma apuca rasul vazand majoritatea entuziastilor cum se vaita pe forumuri de masini cu doar 300cp si accelereaza in doar 5-6 secunde pana la 100km/h. Acum 20-30 de ani doar masinile de competitie conduse de profesionisti aveau asemenea performante. Toti viseaza acum la cel putin 4-500 cp. Cati stiu sa redreseze macar o masina de 300 cp in situatii limita? Extrem de putini. Atunci la ce bun daca n-o poti stapani. Ca sa nu mai vorbim ca nici un vest n-ai unde sa folosesti asemenea puteri. Eu sunt realist si 300 cp e cam limita la care m-as baga. As conduce asa ceva cu respectul cuvenit stiind unde se poate ajunge.
    3 points
  3. Eu zic sa nu te panichezi si sa incepi sa desfaci cutia aiurea. S-a tot discutat si aici pe forum despre acel mic "soc" la schimbarea treptelor, mai ales din 2 in 3, dar si 3 in 4. Masina cu cutie automata nu pleaca de pe loc cu viteza intai, ci cu a doua. Se simte indeosebi iarna sau cand este mai rece afara cand uleiul in cutie este inca rece. Si la mine tot asa se comporta in mare. Cel putin de cand a venit caldura nu se mai simte nici la prima plecare. O alta chestie e ca in modul Sport cu cutia, aceasta va schimba mai brutal si vei primi inevitabil anumite socuri. Ca sa te ingrijorezi, eu zic a acele socuri trebuie sa fie destul de serioase si sa se manifeste in toate treptele. Un alt aspect ce tine de aceste "socuri" este si modul cum actionezi pedala de acceleratie, in sensul ca daca accelerezi si la un moment dat cand ea ar vrea sa schimbe in sus, dar tu eziti sa apesi si mai mult ori trebui sa reduci viteza, sa iei piciorul de pe acceleratie, vei resmti la fel niste "socuri". Eu le vad normale, pana la urma cutia nu poate emula perfect dorintelor soferului, desi anticipeaza totusi destul de bine.
    3 points
  4. hoho. ce patanii au eu cu MHS. o tetiera trebuia schimbata in garantie. se comanda la un reprezentant mhs la inceput de decembrie. il sun dupa doua sapt, nu raspunde. il sun la inceput de ianuarie, nu raspunde. ii scriu mesaj. nimic. mai las cateva zile, sun si trimit mesaj. nimic. sun pe fix. ii expun problema mea, tipa imi ia datele si ramane sa ma sune cineva, dupa ce in prealabil imo spune ca acel.coleg al ei este in concediu pt ca i-a nascut sotia. pot pricepe doar partial asta, mai ales ca eu des in concediu imi iau si laptopul chiar daca ies din tara si raspund la absolit fiecare apel telefonic nu ma suna nimeni si dupa cateva zile revin din nou pe fix. imi cere din nou datele si spune ca ma va suna cineva. ii spun ca nu accept asta si ca aceasta alternativa deja am mi-a prezentat-o si ca nu m-a subat nimeni anterior si ca vreau sa vorbesc fix in momentul ala cu cineva. ii expun ca masina e noua si la care tipa de la receptie ma intreaba ca o dobitoaca ce e: "dvs ce vreti, sa comandati o tetiera pe banii dvs sau sa fie schimbata in garantie?" la o asa intrebare, raspund iritat insa politicos: "dvs ce credeti?" rezultatul a fost ca imi inchide telefonul in nas. trimit un mail la directorul de service si la directorul general pt a expune patania mea generala cu ei. nu primesc niciun raspuns. asta in conditiile in care 4 bmw-uri noi noute isi fac service-ul la ei.
    3 points
  5. Tot respectul pentru incercarea ta, dar sa iti dau un exemplu concret de saptamana trecuta: La masina personala, s-a rupt un furtun de la instalatia de racire, mi-a curs tot antigelul si am ajuns la firma pe platforma, furtunul respectiv are 25 de cm si costa la BMW RO 64 RON. Primul telefon la AB Baneasa, pe cele 2 numere de la piese nu raspunde nimeni timp de 30 minute si 10-15 apeluri. Al doilea telefon tot la AB Baneasa dar la programari service, ma transfera la piese de 3-4 ori, nu raspunde nimeni. Al treilea telefon la 0800800269, banuiesc ca stii unde suna, le-am spus ca am nevoie urgent sa comand o piesa sau sa verific daca e pe stoc undeva sau sa aduc masina la ei in service pentru reparatie. Tipul de la telefon si-a notat toate datele mele pe care de altfel le avea in sistem si mi-a spus ca in 10 minute ma contacteaza cineva de la AB Baneasa pentru solutionare. A trecut o saptamana, nu a sunat NIMENI. Al patrulea telefon la Auto Cobalcescu, au raspuns imediat cei de la piese, furtunul nu este pe stoc se aduce in 7(sapte) zile lucratoare. WTF. In final am gasit piesa pe stoc la Augsburg, pe cod original, a fost livrata in 4 ore si a costat 64 RON. PS: De o luna astept o oferta de i3 de la MHS, vreau sa iau unul la firma cu ecotichet, am avut de la ei in test drive un i3 si un i3s, le-am dat o configuratie pe care o doresc si astept o oferta de o luna, nimic, mi-au trimis ceva ce aveau pe stoc si m-au intrebat daca nu vreau ceva de acolo, am spus nu si am solicitat pret pentru o masina configurata de mine, dupa acest schimb de mailuri nu am mai primit NIMIC.
    3 points
  6. BMW Business 2018 Compatible for BMW: BMW 1-series E81, E82, E87 and E88 BMW 3-series E90, E91, E92 and E93 BMW 5-series E60, E61, BMW 6-series E63, E64 BMW X5 E70 BMW X6 E71 DVD1 Western Europe: Andorra, Belgium, Denmark, Germany, Finland, France, Gibraltar, Greece, Great Britain, Ireland, Italy, Liechtenstein, Luxembourg, Monaco, the Netherlands, Norway, Austria, Portugal (including Madeira), S an Marino, Sweden, Switzerland, Slovakia, Spain (including Canary Islands), Vatican City. DVD2 Eastern Europe: Denmark, Finland, Germany, Greece, Italy, Croatia, Liechtenstein, Norway, Austria, Poland, San Marino, Sweden, Switzerland, Slovakia, Slovenia, Czech Republic, Hungary, Vatican City. dvd1 dvd2
    2 points
  7. a apĂŁrut și primul configurator pt seria 8 https://www.bmw.be/fr/ssl/configurator.html#/BC21//G15/esl/new/
    2 points
  8. Solutia tractiune fata, sau mai corect tractiune (propulsia este "tractiunea spate) este mult mai ieftina si aduce mai multe beneficii financiare companiilor; va ramane o solutie tehnica de nisa, si destinata unor masini de serie mica; super-sportivele oricum au inceput sa cocheteze cu 4x4, deci usor, usor vor disparea. Trebuie sa nu uitam ca din spate vin generatii noi de cumparatori, eu ma uit la colegii mei de munca, cei in jurul varstei de 24-25 ani, care dupa ce gasesc un job stabil, incep sa se uite dupa o masina (evident, nu bmw, audi, etc), ci marci de volum, si care sunt destul de incantati de gadget-urile electronice de la bord, culoare, etc, si se uita la mine cu destula indiferenta cand le povestesc despre suspensie independenta, lungime sezut scaun, etc, ca sa nu mai zic ca daca incerc sa le povestesc despre servodirectia clasica hidraulica vs cea electrica actuala, raportul maselor , etc, deja o dau in glume ca sunt retrograd. Asa se va intampla si la marcile gen bmw, mercedes, etc.....vin alte generatii din spate, care au alte criterii de a aprecia o masina, si care vor conduce cu placere, cand isi vor permite, sportive cu tractiune, motoare in 3 cilindri, sunet de v8 in boxe...populatia globului creste, automobilul se va transforma.
    2 points
  9. A venit timpul sa renunt la MYX 5 , o masina la care am tinut in mod deosebit BMW 520 diesel 163 hp --- masina personala de 4 ani----proprietar--- 260 000 km ***M packet ***Faruri BiXenon ***Scaune sport semi-piele incalzite , electrice ***Webasto cu telecomanda , programabil ***Navigatie profesionala CIC , ultimul update harti 3D ***Climatronic 2 zone ***Servotronic ***Sistem sunet LOGIC 7 ***Padele volan ***Schimbator viteza SMG perfect functional -cutia e normala 6hp19 ***Senzori ploaie ***Senzori luminI ***Intrare AUX ***Oglinzi electrocrom *** Cotiera centrala fata culisanta, reglabila si refrigerata ***Senzori parcare fata -spate ***Airbag-uri fata (sofer + pasager), laterale fata si cortina fata /spate ***Jante R 18 vara ***Jante R 17 echipate iarna ***Service la zi ***Motorizare M47 singura fara probleme la distributie Stare ireprosabila estetica si functionala schimburi , doar cu F10 525 , 530 , 535 masini cu Mpack si ceva optiuni -oferte in pvt pret 10 900 E negociabil Pt cei care nu stiu , masina are resoft la 203 cai si eliminare DPF , operatiune facuta in urma cu 2 ani , nu am avut nici cea mai mica problema , comportament ireprosabil motor si cutie si suficienti cai pt un BMW .Topicul masinii se afla pe forum , unde a avut o evolutie frumoasa de-a lungul timpului, istoric disponibil pt cine are timp sa citeasca 76 pagini . http://www.bmwclub.ro/forums/topic/136845-myx-5-bmw-520-da/page__p__2020294__fromsearch__1#entry2020294 http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/3_zpszwaicbph.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_8217_zps4fhsl7dc.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/IMG_4217_zpsnqkkhj6t.jpg http://i936.photobucket.com/albums/ad206/tnt221/4_zpsdu1w9idr.jpg
    1 point
  10. f10 535xi LCI consuma intre 18 si 22 in bucuresti cu cutie automata si jante pe 19 in doua marimi
    1 point
  11. F11, 535D XDrive (eu fac cam 35.000-40.000 km / an). - Drum lung: 9-14L - Oras: 11-14L - dacĂŁ merg cu prietenii la un drum lung (asa mai molcom) si stau ultimul, cĂŁ de nu ĂŽi las hĂŁt departe ĂŽn urmĂŁ: 7-10L Depinde cum o calc )) La maxim 20.000km / an, meritĂŁ 535I XDrive. BMW F11, 535D XDrive
    1 point
  12. A fost modulul FRM. A trebuit schimbat.
    1 point
  13. Mi se pare cea mai buna afirmatie ! Totul este pur comercial d.p.d.v. al producatorului. Care cauta sa-si vand marfa in functie de cererile pietei. Tot timpul voi fi si oameni nemultumiti de "ceva" si este si normala reactia. Probabil daca privim in urma: - la aparitia airbag-ului au fost multi sceptici - cutia de viteze automate - pai unde mai este feeling-ul de control, nu sunt macho daca nu schimb EU cand vreau - sumedenia de sisteme - ABS, DSC, DTC, ESC, ESP, ASR etc - gandite pentru un condus in siguranta si nu ca sa omoare placerea condusului - diesel / benzina - eterna discutie contradictorie Automobilele au fost si sunt intr-o continua dezvoltare , si un sofer tanar , va avea tot timpul opinii diferite fata de un sofer din generatia trecuta.
    1 point
  14. nu m-ar deranja un agregat cum e pe I8 (1.5i+ electric =+ 350cp) + 4 roti directoare cum deja exista pe unele modele ...si o caroserie usoara (carbon core) <div><br></div><div>da, am si eu o problema cu I8....mi se pare geniala "masinuta"</div>
    1 point
  15. @edit si mie imi place, m-ai inteles gresit, este dezamagitor deoarece ma asteptam sa fie scos pe platforma de seria 7 si sa scoata seria 6 pe platforma de seria 5...trebuie sa ne raportam totusi la ce resurse au...
    1 point
  16. eu inteleg ca suntem pe un forum de BMW dar sa ne calmam...nu tot ce scoate BMW e cel mai ok mai ales ca la resurse din ce tin eu minte sunt cam pe locul 1...nu poti sa compari interiorul de la S Coupe cu nimic de la BMW si cum a spus cineva mai sus nu ai cum sa compari Seria 8 cu S coupe atata timp cat la dimensiuni si caracteristici Seria 8 se compara cu E Coupe. nu ma intelegeti gresit, imi place mult masina, dar pentru cat s-au agitat si a durat...este dezamagitor.
    1 point
  17. salut , imi cer scuze daca nu postez unde trebuie , acum cateva zile am vrut sa fac schimb cu un f10 din 2015 eu avand tot un f10 din 2011 plus diferenta de la mine. Dupa ce am ajuns la masina , omul mi a dat sa fac o tura cu ea cu toate ca eu nu vroiam , insistam sa mergem la Apan braila sa verific km . pana la urma am ajuns la apan si acolo supriza , masina avea 250 mii km in 2017 si el avea in bord 165 mii km , am zis pass plus mi a dat banii de motorina https://www.olx.ro/oferta/bmw-seria-5-IDb4VaJ.html
    1 point
  18. Mai este cineva aici ca a folosit acest serviciu de la Bavaria. Daca nu - putem presupune ca este corect ce v-am povestit. In cazul meu delerul a lasa 1% la masina. Probabil mai lasa dar nu am insistat. Masina avea pret bun. Din start cand suni din Romania erau destul de reticenti. In alta ordine de idei - am apelat la Bavaria pentru ca am luat masina in Leasing. Altfel nu se putea. Per total la o masina de 37.000 cu transport + comisionul Bavaria am plati cam 2500 Euro + TVA DAR - nu m-am carat 3 zile in Germania - Nu ma stat sa-s scot numere - nimic. Si revin la faptul ca masina devine raspunderea celor de la Bavaria sa fie perfecta. Daca are orice fel de viciu nedeclarat - Bavaria raspune si repara. Nu mi-as bate capul niciodata sa plec 3-4 zile dupa o masina. Am x lucruri mai importante de facut decat sa ma duc de nubun pe drumuri sa fac economie 1000 de euro la o masina de 40.000. Este stupid si absurd.
    1 point
  19. Am folosit eu serviciul Bavaria Used Cars pentru ultima masina. Este foarte simplu si corect din punctul meu de vedere. Am gasit masina pe site-ul din Germania - am luat legatura cu dealerul si am negociat pretul. Apoi am luat legatura cu Bavaria carora le-am aratat masina si pretul negociat. Sunt sigur ca cei de la Bavaria au si ei la randul lor un discount dar nu m-a interesat. Bavaria adauga 5% la valoarea masinii + transport 1000 Euro - totul + TVA desigur. Pentru cei 5% si 1000 de euro primesti mai multe servicii: 1. Verifica ei masina foarte detaliat. Am primit o lista cu toate intrarile in service - gen costuri reparatii etc. Istoric foarte clar al masinii. 2. Garantie 100.000 de km sau 2 ani (garantia are o franciza de 600 Ron si acopera doar motorul si transmisia). 3. Detailing complet cand ajunge masina. Am primit masina impecabila. 4. Numere rosii 5. Se poate lua in Leasing prin orice firma de leasing 6. Cel mai important - raspund pentru masina pe care o aduc. Adica la momentul ridicarii trebuie sa fie perfecta si orice avarie/ stricaciune se repara de ei inainte sa o preia clientul. De exemplu la mine nu mergea clima - care s-a reparat de ei inainte sa imi livreze masina. Pe scurt foarte simplu - am ales masina si intr-o saptamana era la Bavaria in curte. Fara sa umblu pe drumuri etc. Recomand.
    1 point
  20. Sunt pe olx. Difera totusi de model si motorizare, asa ca aveti grija. Cel mai bine este sa se ia cu proba:).
    1 point
  21. am avut aceeasi problema. S-a facut revizia si s-a reconditionat blocul de valve. Cost 6500 de lei. Reparatia in principiu buna. Tot se mai simte asa o mica sicana din cand in cand (dar e aproape insesizabila, si masina merge perfect) eu zic sa o rezolvi cat mai repede, cu cat o lasi mai mult cu atat o sa inceapa sa iti dea erori cutia...si daca iti intra in modul de avarie, o mai misti doar cu resetare din tester sau cu platforma ps: am aceeasi masina ca si tine ps2: cutia ta nu e pe duca, nu asculta, pana nu vezi la service exact. Nu te panica. Daca vrei sa risti un pic, faci o revizie la ulei si filtru (aprox 1500-2000 de lei) si daca e doar span, scapi ieftin. Daca insa e blocul de valve, faci reconditionarea, aprox 4500 de lei (sau inlocuirea blocului de valve care costa de vreo 3 ori mai mult) plus inca o revizie 2000 de lei...
    1 point
  22. Blocul de valve, cel mai probabil. Cutia e pe duca, mergi la un service pana nu se strica mai multe la ea.. Sau poti scapa cu un schimb de ulei
    1 point
  23. Da se greșește. Ce e interesant e ca nimeni nu greșește invers.Sa ĂŽmbĂŁtrĂŽneascĂŁ mașinile. Toata lumea greșește un an doi ĂŽn sus )
    1 point
  24. Ce rost are sa ne contrazicem daca iti spun ca la 230 km/h are 3000rpm in treapta 8, doar am testat pe masina proprie, chiar n-am de ce sa mint. La 190 are 2500 rpm si la 200 are 2600 rpm. http://i63.tinypic.com/t5oabk.jpg Aici, e cu pedala la podea, bineinteles ca nu schimba in ultima treapta atata timp cat accelereaza puternic, asa o sa mearga pana la limitare 256 km/h pe bord cu treapta 7 daca ti pedala jos. edit: scuze de offtopic, masina ta nu are absolut nimic in neregula, pur si simplu asa sta mai turata 2.0, poti sa te uiti pe youtube, masina identica cu a ta, la fel va merge.
    1 point
  25. Uita-te la video-ul si vei vedea .In video-ul postat de mine se vede mai bine ce turatie este la 230km/h ( in jur de 3000 rpm )
    1 point
  26. 29 de ani E91 318D. Prima data pe un BMW si RWD. Nu as mai renunta nicioadata!
    1 point
  27. Pai atunci scrie corect, de aceea am scris, te-ai prins acum, nu? Iar daca tu crezi ca 535i va consuma 12-14 in Bucuresti , da-mi voie sa-ti urez: vise placute. :shifty:
    1 point
  28. Ca sa fac parte din categoria celor care prezinta si rezolvarea pentru problema adusa in discutie pe forum, va comunic ca rezolvarea pentru deficienta legata de scuturarea motorului diesel la oprire, consta in schimbarea piesei cu codul 11717804384 (Throttle - pentru masini cu filtru de particule DPF) sau clapeta de acceleratie, daca e corect spus asa. Este piesa atasata in partea din fata la EGR. Masina este bmw e90 diesel 320d 163CP, cu filtru de particule. Dupa ce am inlocuit aceasta piesa oprirea motorului se face lin, asta in cazul in care volanta,tampoane motor, fulie, etc sunt ok. Problema era ca partea mecanica, adica acele rotite dintate din plastic, din interiorul clapetei erau tocite si nu mai functionau, partea electronica nefiind afectata. Totodata, vreau sa-i multumesc, in special, lui Alex Nastase pentru suport tehnic si indrumare, dau o bere.
    1 point
  29. Nu cred sa fie in regula masina din constanta , uitete si tu pe mobile.de si vezi cat este o masina din 2015 cu dotarile alea.... acolo este ceva corupt ori este anul 2014 sau imi este greu sa cred sa fie in regula masina . eu sunt din constanta si sunt satul de ce vad in orasul asta cu bmw urile din parcuri zicea cineva mai sus de politie , km ...... am vb cu un avocat si mi a zis ca este bine sa pui propietarul sa scrie pe spate ca raspunde pentru km care ii are in bord plus poza la km si buletin . Astea se numesc vicii ascunse si dureaza un an sau doi prin tribunale si primesti diferenta din bani (( adica vine un evaluator si face el pretul real la km care sunt descoperitii ..... si nu mai stiu cum a zis.....bla bla ) Eu zic sa te duci sa verifici masina la reprezentanta , macar cel putin pentru km dupaia cu 100 euro poti sa faci test de vopsea si altele ! Eu am renuntat sa schimb masina m am saturat sa tot verific masinisi , timp pierdut alergatura , o sa bag banii intr o garsoniera , plus ca imi aduce si profit ( chirie ) o sa mai trag pe a mea cu toate ca este din 2011 si cu 250 mii km la bord .am schimbat distributia , injectoare ...
    0 points
  30. muscle sau cum vrei sa o numesti o masina cu asemenea cifre la 100/h e o sportiva in opinia mea si nu numai cred Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
    -1 points
  31. Multumesc, dar nu e cazul de pareri de rau. Nu traiesc din asta, este o masina luata, ca toate celelalte foste ale mele, de mine pentru mine dar pusa si la vanare din nebunia mea de a schimba incontinuu, dar daca nu se vinde sa-mi ramana o masina "dreapta" si fara nicio problema sau dubiu. Este o masina intretinuta exemplar, numai cu produse si consumabile de calitate, care locuieste in curte, in garaj, cu toata atentia de rigoare. Este pusa la vanzare numai din "nebunia" mea mentionata mai sus....nici nu stiu ce urmeaza daca s-ar vinde . Multumesc! Stima
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.