Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 07/28/18 in all areas

  1. Am facut si eu un traseu pana in Danemarca. Am mers din oras in oras. Fara planuri, doar sa vedem Europa. Intradevar cu masina este total diferita experienta. Stateam pe la un lant de hoteluri care se cheama acum Ibis Economy. Ne spalam rufele pe unde vedeam spalatorii mai ok sau pe la prieteni plecati si stabiliti prin diverse orase. Este o experienta foarte faina. La mine a durat 2 luni si cateva mii de eur. Locurile vazute, experientele si povestile merita efortul si cheltuiala. Nu este asa obositor pentru ca ai mereu ceva de facut. Ceva de vazut. Trece timpul cum nu iti imaginezi
    2 points
  2. Update: nu am mai vazut banii. Le mai dau o sansa, altfel deja e caz de inselaciune
    1 point
  3. Eu cred ca va place sa visati. Toate masinile aduse din germania diesel la preturi rezonabile au toate minim 400 mii de km, altele chiar 600 de mii. Cand apar in Romania au toate 200 de mii... CHiar dac arata ele tipla, impecibile, vin cu carte de service, nu exista asa ceva, daca avea 200 de mii de km, neamtul no vindea cu 5000 nici mort, ca dupa aia samsarul sa o vanda mai departe cu 6000 de euro. Deci nu va mai lasati amagiti de km putini, au juma de milion mai toate.
    1 point
  4. Redeschid acest topic cu experienta mea, ce cred ca poate fi de folos si altora. Subiectul BMW F31 2014 cu variable sport steering - VSS. De multa vreme se auzea un zgomot clunk-clunk https://youtu.be/aIQdGu9vj9Y de undeva din zona casetei de directie atunci cand miscam volanul pe loc sau la viteze relativ mici 5-10 km/h. Am reclamat acest "defect" inca de la prima revizie si consecutiv la urmatoarele insa de fiecare data mi se zicea ca e un zgomot normal tehnologic. Chiar am ajuns sa mi se prezinte si un filmulet intern de service BMW unde se recomanda sa se explice clientilor ca nu e nimic defect si nu exista nici un pericol. La un moment ma consolasem si imi ziceam ca de fapt e un feature nu un bug :console: Am facut un research pe aceasta problema forumurile din US si am descoperit ca si pe la ei multe F30 sufera de aceeasi problema, solutia de a schimba caseta de directie fiind una temporara deoarece zgomotul reaparea dupa cateva mii de km. Alte solutii pe unele forumuri din UK erau sa se stranga un "surub" in partea inferioara a casetei ce se pare ca producea rezultate bune (s-a discuta si pe forum la un mement dat pt un X3 F25) Si au trecut 3 ani intre timp, suficient as zice ca BMW, sa gaseasca solutia si sa vina cu un replacement al piesei ce produce. E vorba de un tachet al casetei de directie ce comprima ansamblul rack & pinion si care din cauza uzurii permite sa se auda acele zgomote suspecte. https://www.realoem.com/bmw/enUS/part?id=WY11-EUR---F25-BMW-X3+18d&mg=32&sg=12&diagId=32_1992&q=32106891974 Codul piesei este 32106891974 si pretul unul pe masura de ridiculous ... 100 lei de m-a lasat fara cuvinte.
    1 point
  5. Verifica tampoanele de la motor, cutie.
    1 point
  6. e aberant pana la Lisabona cu masina. ar insemna ca intreg concediul sa se stea amortit in masina. plus desfa bagajele si strange bagajele zilnic eu mi-am facut niste reguli: nu merg nicaieri cu masina daca am pana acolo zbor direct, fara escala. ce sens are sa merg pana la praga cu masina cand pot lua bilet din timp cu 100 de euro la tarom si sa ajung in doua ore?! sunt niste exceptii, de genul budapesta sau viena, pt ca toate drumurile cu masina spre europa, trec pe acolo. pt sudul bavariei cu masina, evident ca nu iau in calcul munchen ci zonele montane de la granita cu austria. pt ca oricand pt munchen pot pleca cu avionul vineri dimineata si ma pot intoarce duminica seara. masina o iau doar in locurile in care efectiv nu am cum sa merg decat astfel. @ wolf. e prea mare traseul de care spui. ajungi acasa zombie. m-am intors acum 2 zile din portugalia, am stat 8 zile timp in care am mers 1000km cu mijloacele lor de transport in comun, 130km pe jos(contorozati de samsung health), am vazut lisabona, porto, sintra, cascais si am facut ceva plaja, iar cand am ajuns acasa eram ca de pe urma razboiului. e o cantitate prea mare de drum, localitati, obiective turistice cu cozile aferente, conexiuni de transport incat chiar nu se merita felul asta de a calatori, daramite sa mai stai si la volan. se duce dracului topicul!
    1 point
  7. http://vinbmwdecoder.com/ Durează puțin, dar vine de obicei foarte detaliat. Eu unul nu cred că o mașină "recent adusă" din Germania, care are aproape 10 ani, mai are cum să aibă în jur de 200000km...
    1 point
  8. NU exista masini bune la bani putini la samsari.
    1 point
  9. ??? Cred ca voiai sa spui ca nu e niciuna fiabila, iar Bmw-ul e putin mai rau decat Passat-ul. Bmw si grupul VAG nu mai fac masini fiabile de peste 10 ani. Nu putem sa comparam masini din doua clase diferite. La fel cum E90-ul are o dinamica mai buna decat un Passat din acelasi an, pierde la costurile de intretinere. Daca la Passat pica un pivot, te costa 80 lei. La Bmw trebuie sa schimbi tot bratul si costa 400 lei. Asta este doar un exemplu. Iar legat de "rapid"...e90 vine cu o groaza de motorizari iar Passat-ul la fel. Dintre 318d si Passat 2.0 tfsi care crezi ca e mai rapida?
    1 point
  10. O poveste cum te duci cu o usa stricata, si te intorci cu toate 4 stricate, iar dupa ei stateai asa 2 saptamani si cu un deviz de >4500 lei (desi s-a rezolvat cu o siguranta schimbata). O sa prezint 100% netru, doar fapte, niciun comentariu personal. Le las pe seama voastra. Caz: E90 cu macara geam rupta la usa si f rar nu declansa pe acea usa inchiderea centralizata. Sun si mi se spune sa comande macara si sa ma programez la 5 zile lucratoare dupa. Solicit in schimb intai o constatare, sa vedem exact ce piese avem nevoie. Vin la constatare - "Eu v-am zis ca puteam comanda si macaraua direct". Mi se dicteaza sa scriu pe hartia pentru mecanic "Constatare geam usa stanga spate" (Nota - voi primi deviz si pe componente motor). Se umbla circa 20' la usa si se deschide si capota motor 2 minute si se uita cu o lanterna timp de 10 secunde. Vine verdictul "Ne trebuie macara geam, cleme prindere (vi le-au rupt cine v-a desfacut sa va blocheze geamul), si kitul de accesorii". Zic: "Kitul de accesorii l-am schimbat acum 17k km la alt service. Chiar as fi ales sa am istoric complet cu dvs. dar imi sunteti peste mana localizati in Bucuresti." El (consilier bimmer 1): "V-a folosit piese originale?" Eu: "Consider ca da, asa cred." El: "Ati schimbat si fulia?" Eu: "Da, chiar mi-a zis ca tipic se schimba si fulia. O sa reparam doar usa, kit accesorii nu il facem, doar imi dati un deviz separat". El, cu chip ingrijorat: "Da, dar stiti ca acum avem una pe rampa venita. Trebuie sa vedem ce i-a mai afectat .." (Nota: mai tarziu mi se va spune ca nu s-a scris de mecanic "URGENT", caz in care chiar trebuia schimbat) Primesc doua devize - pentru geam de 1000 de lei, pentru kit accesorii de 3500 de lei. Spune domnisoarei de la plata "Domnul va plati avans 300 lei doar pe cel de 1000 de lei". Platesc si iau proforma plus bon sa observ ca de fapt platisem pe proforma de 3500 de lei". El: "ti-am zis pe ala de 1000 de lei." Ea: "da, dar mi-ai dat proforma de 3500 in mana" Ajung la masina - stupoare - era deschisa, mai putin usa sofer. Declansarea nu mai functiona pentru niciuna din cele 4 usi, iar pentru sofer doar sa inchid. Ma duc, cer ajutor, si vine cu mine consilier bimmer 1. Cheama apoi pe consilier bimmer 2 ca sa vada ce s-a intamplat. Se inchide pe dinauntru, il ajut cu cheia data pe geam sa il scot cu descuietoarea mecanica. (Nota - mai tarziu mai descopar: clima resetata la 23.5 de grade, semnalizarea scurta nefunctionala, buton blocare nefunctional) El (Consilier bimmer 2): Ah, sa va zic ce s-a intamplat. Cine v-a blocat geamul cu lemn, nu trebuia sa scoata macaraua. De ce a scos-o din usa? Trebuia sa v-o dea dvs. macar. S-a facut un scurt. Stiti cum facem? Ma sunati, nu saptamana asta, ci saptamana viitoare, ca e electricianul in concediu, si are si un X5 ars.. e ocupat. Sau poate va gasiti dvs un electrician. Eu: Stati putin, vin cu un geam stricat si plec cu toate 4 usile stricate pt 2 saptamani? Bimmer2: Doar nu ziceti ca este vina noastra? Eu: Pai vin la o constatare, nu reparatie, si plec mai rau decat cand am venit. Bimmer2: Inchiderea era defecta, ne-ati si zis ca nu prea declansa. Eu: Da, pe o usa, nu pe toate 4 )) Merg asa de o luna de zile cu geamul blocat si acum la dvs. se intampla asta. Si electricianul eu il platesc? Bimmer2: Da. Eu: Pai si mai vine eu vreodata la dvs.? Va mai recomandat cunostintelor? (nota - Chiar aveam de gand sa upgradez la F30 si sa am istoric complet cu ei. Dupa experienta aproape ca am scarba pe brand). Bimmer2: Sanatate! (Da mana cu mine, raspund asemenea - nu voiam sa ii mai vad niciodata). Eu: Si avansul meu, de 300? Bimmer2: Haideti sa vi-l dau inapoi. Ati platit cash? Eu: Nu, card. Bimmer2: O sa vi-l returnam saptamana viitoare. (Nota - voi fi sunat ulterior sa imi retina 150lei constatare). Plec, caut pe google - aflu ca e vorba de o siguranta arsa. O schimb singur, masina e din nou fix ca inainte sa ajunga la ei. Intre timp sunt sunat inapoi sa primesc explicatii. Bimmer2: Stiti, masina era oricum defecta si are uzura, acum ca a aparut ceva este riscul dvs., nu al nostru, iar clientii nostri fideli cunosc si inteleg acest aspect. Eu: Cum se poate sa am un deviz cand ies din birou, si cand ajung la masina sa apara lucruri noi? Bimmer2: Nu putem verifica masina la infinit pana plecati dvs. Mecanicul a inchis si a plecat.. Bun, daca nu mai continuati cu noi, o sa va retinem 150 de lei pret constatare. Eu: A, de-asta m-ati sunat de fapt, opriti-i pe toti din partea mea Bimmer2: Nu ne fac pe noi 150 de lei, eram amandoi nervosi si interesul meu este sa va explic ca dvs considerati gresit ca noi v-am stricat masina. Eu: Bun, si cu kitul de accesorii ce ati avut? Eu am venit pentru geam, kitul accesorii e schimbat de 17k km (Am verificat ulterior la alt service. Explicatia: se mai depune praf pe curea si e normal sa mai scartaie la oprire. Nu avea nicio uzura). El: Probabil mecanicul a observat o piesa mai uzata, poate o uzura la curea, si stiti ca acest angrenaj functioneaza ca un tot, si daca una nu e ok si transmite vibratii, se strica toate. Oricum, nu a scris "Urgent" pe deviz, ceea ce inseamna ca nu este o uzura sa va puna in pericol. In foto participantii. Regret ca nu dau enable la Reviews pe farcebook. Oare de ce? Consilier bimmer 2 seamana f mult cu c.b.1, doar mai blond (probabil sunt frati). Inaintea comunicam cu Marian Jimblea, mi se parea mult mai OK. [deleted foto]
    1 point
  11. G20 cu o motorizare superioara din cate se pare. Totusi vazand cum sta pe viraje, se misca cu gratia unui elefant. Asta e cand faci masini sufragerie si musti din cascaval adaugand cativa cm pe furis cu fiecare generatie sperand sa pacalesti fizica. Masini pline ochi de nspe ornamente, sisteme multimedia, ecrane, leduri, feisbuc, tot felul de chestii, socoteli...
    1 point
  12. Ieri in Friedrickshafen la un semfor m-am pomenit in paralel cu un Bmw camuflat(cum vedem in pozele obisnuite). In interior bordul era acoperit la fel. Soferul mi-a confirmat ca era G20. De la exterior masina pare clar mai masiva/mare in dimensiuni decat F30. Cei care asteapta o intoarcere la origini a seriei 3 vor fi dezamagiti.
    1 point
  13. Calitate slaba, nu doar la BMW, si nu doar la faruri. Poti sa le mai duci o data la polisat, apoi sa pui folie transparenta. Sticla farurilor de la e46 se schima foarte usor, la e90 se schimba foarte greu. La f30, f31 nu stiu, dar nu cred sa revina la tipul de asamblare a farurilor de e46. Poti sa te uiti si tu sa vezi daca sunt lipite sau prinse cu cleme
    1 point
  14. Am stat langa masina cand au verificat. Au tras de toate si singurul joc este in caseta. Prima reprezentanta a stabilit ca este un joc normal, cu toate ca am stat in dreapta cand au facut test drive la ei in curte , au trecut peste popici daia de se mai pun ca si limitatoare de viteza iar pe partea stanga s-a auzit un zgomot suspect fata de partea dreapta si m-am uitat la cel de la volan sa ii vad reactia si mi-am dat seama dupa fata lui ca nu este in regula. Apoi a stat o juma de ora cu directorul care da avizul pentru piese , m-am uitat la ei si o cam coteau baietii. Pana la urma a spus ca sa facem alta programare si sa vina un reprez de la BMW Romania sa vada si el. Ideea este ca nu am mai avut timp de asa ceva si astazi am fost la cel de-al doilea service sa vad parerea si trebuie sa astept sa se duca zapada sa facem test drive. Eu imi mentin parerea ca este defect de caseta . Inainte de asta am avut X6 si la fel am simtit pe la 100.000 km un joc in volan si s a dovedit a fi suport de planetara si tampoane motor. Le-au schimbat si a disparut. Niciodata nu m am inselat . Simt imediat masina cand are o problema .
    1 point
  15. Loganul din model 2006 nu are filtru de benzina.
    -1 points
  16. M550'ul este iar la vanzare de azi https://www.autovit.ro/anunt/bmw-seria-5-550-ID7GiSej.html A mai facut 7000km ( Romania - Austria / Romania - Ungaria / Romania - Grecia ) , a circulat foarte rar in oras ( cumnatul are un Golf de la servici cu care merge zilnic ) , a stat doar in parcare subterana , a fost spalata si intretinuta estetic la mine in garaj. Istoricul meu de service ( feb 2016 - aug 2017 ) : - 2 anvelope noi 245/35/20 Michelin Pilot Super Sport DOT 4415 - placute de frana fata / spate - ATE - senzor de parcare - OE - set stergatoare - Bosch - cruce cardanica inferioara ( swivel joint - 32306859833 ) - OE - 3L ulei pentru diferentiale ( 1.5L in fiecare - Hypoid Axle Oil G1 ) - OE - bucsi bara stabilizatoare Dynamic Drive - OE - 2 kituri simeringuri diferential spate - OE - rola fixa - OE - garnitura termoflot - OE - lichid de servo CHF11S - FEBI - antigel - OE - geometrie punte spate Istoric service ( aug 2017 - iulie 2018 ) : - 2 anvelope noi 275/30/20 Michelin Pilot Super Sport - turbina mica OE cu piesa veche retur ( oct 2017 - a cedat controlul electronic , turbina dpdv mecanic fiind perfecta ) - curatare EGR si admisie Masina a avut parte de 3 revizii complete ( ulei OE BMW , filtru ulei , filtru motorina , filtre polen , filtru aer ) in februarie 2016 - februarie 2017 - octombrie 2017.
    -1 points
  17. Update pret: 20400 euro + revizie efectuata astazi (factura doveditoare)
    -1 points
  18. Este posibil sa se fii infundat sau sa fie obosit selonoidul ce cupleaza cutia in D ...
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.