Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/22/18 in all areas

  1. Salutare, ofer spre vanzare un exemplar intretinut, curat, ingrijit etc E60 535d Facelift Data primei inmatriculari in tara de origine 02.2008 Data inmatricularii in Romania 03.2018 Istoric real , curat si verificabil Km real 194.000 Locatie Bucuresti, sector 1 Pret: 8500 euro - Negociabil ( in alta parte, pretul pleaca de la 8600 in jos) Seria VIN: WBANX91070CU46369 Fara defecte, fara erori, fara probleme. Nr de contact: 0742 457890 Fotografii: https://postimg.cc/gallery/2rwq0uf32/ Alte detalii, ofer telefonic sau aici pe forum, raspund relativ repede. Multumesc
    2 points
  2. Depinde de masina si de vesiunea actuala de iLevel. Daca e soft vechi, sunt diferente clare, mai ales la cutie. Alt lucru notabil dupa update se mai vede si la suspensie (daca e ceva controlat electronic). Poate si la navigatie. Cert este ca update-ul de iLevel este un lucru bun de facut pentru masina. Din cate stiu eu, la orice reprezentanta o faci pe propria raspundere.
    1 point
  3. Daca nu esti multumit de PIRELLI P7 Cinturato de ce iti mai iei din nou? Si eu ma uitam pe RF de vara, am vazut ca sunt laudate Good Year EAGLE F1 ASYMMETRIC 3, ar avea cel mai mic nivel de zgomot, 68 de decibeli. Eu am pe masina acum un RF de la Nokian, all season, si sunt foarte multumit, nu vad o diferenta fata de masina anterioara la care am avut cauciucuri normale PIRELLI P7 BLUE. Nu simt nevoia sa renunt la RF, desi am citit tot felul de pareri inainte legat de confortul la condus.
    1 point
  4. Ii multumesc colegului matose pentru ajutor, chiar nu mai ma asteptam sa aduc masina pe linia de plutire. A avut foarte multa rabdare, iar ceea ce el face, nu vad niciun service sa isi dea atata interes. Pe unde am fost la service ei stiu doar sa puna testerul, vad eroare, o sterg o data si aia e, atat. Pe cand colegul a mers cu mine in masina, cred ca vreo 100 km pe autostrada si a dat regenerari, sters erori si tot ce mai era nevoie pana cand regenerarea a pornit. Dupa cum i-am spus si lui eu deja ma gandeam la un filtru de particule nou, nici decum ca il mai resuscitam pe asta de pe masina. Ultima regenerare a avuto acum 8000 de km, deci va dati seama cat de colmatat era. Acum masina a prins viata, pot in sfarsit sa zic ca trage, ca e masina cu 163 de cai putere. Deci inca o data multumesc colegului Matei si recomand, toate cele bune.
    1 point
  5. poti cauta si pe olx, sunt vreo cativa si pe acolo
    1 point
  6. Canta la alta masa! @calinus68 - aveam eroare pe bujia 4. Am inlocuit bujiile + releul care sunt "consumabile" la n47 si a disparut. DPF-ul isi face regenerare si cu bujii defecte, sunt n cazuri pe aici cu problema asta care s-a tot discutat.
    1 point
  7. FALS! Masina mea a mers 20000km inainte s-o cumpar eu, cu eroare pe bujii, iar regenerarile s-au facut fara probleme. Mituri.
    1 point
  8. Am rezolvat problema: schimbat clapeta acceleratie si regenerare fortata in mers. Presiunea diferentiala la relanti a scazut de la 90-95 mbar la 9-10 mbar, nu a fost simplu dar am reusit...
    1 point
  9. Stai linistit ca in Germania e prevazuta inchisoare de vreo 15 ani daca dai km inapoi si totusi arabii, turcii, cehii nu par sa fie deranjati de legea respectiva.
    1 point
  10. Am luat descrierea de cand am pus-o la vanzare prima oara pe unul din site-uri. Voi modifica anuntul. P.S Nu pot modifica anuntul asa ca pretul este de 4100.
    1 point
  11. 172552 la momentul fotografierii
    1 point
  12. De ce atunci cand iti este arsa o bujie sau doua este recomandat sa schimbi toate bujiile si releul. De ce este recomandat ca atunci cand schimbi volantul sa schimbi tot kitul. Daca faci tu manopera atunci fa 1 piesa, apoi cealalta, apoi cealalta pana la n. Daca nu.... recomandat si cel mai bine este sa schimbi cat mai multe piese odata cu manopera aferenta lucrarii.
    1 point
  13. Nu imi plac deloc runflat, galagioase si rigide. Cum am trecut inapoi la normale parca a devenit alta masina, never again RFT
    0 points
  14. Salut, eu am avut probleme cu diferentialul fata....dupa 100 de mecanici si 100 de pareri diferite...am gasit pe unii la ARAD. RECOMAND CU INCREDERE. Mergi cu masina pana acolo(mai intai, suni pentru programare), ei verifica daca este cutia de transfer sau diferentialul. In cazul meu a fost diferentialul fata si au schimbat tot kitul din interior, tot (un an de zile de garantie). Dupa schimbat, nu se mai auzea nimic. Drum lung, dar s-a meritat. Ei repara doar diferentiale si doar cutie de transfer. Daca mergi cu alte probleme, ei nu repara, dar pot sa verifice daca este cardanul sau rulmentii dintre cardan. Date de contact: 0742140476 Succes.
    0 points
  15. cred ca daca te chinuiai, dadeai bordul peste cap....
    -1 points
  16. ce mai conteaza......ai bmw si prinde tot bordul....daca te chinuiai putin luai 357.55 km/h la vale ) si waze-ul asta...minte de rupe...e mana in mana cu GPS-ul
    -1 points
  17. Din proprie experienta spun. Am avut 525 pe benzina si diesel. Benzina la drum lung e cosmar ca trebuie sa opresti mereu sa alimentezi si trebuie sa o ti mereu turata. Plus ca sunt multi bani in plus la combustibil. Diesel este ff placut si ca tinuta de drum si decent la consum si la sunetul motorului. La mentenanta cam la fel amandoua. Eu cred ca iesi mai ieftin la km per total la diesel.
    -1 points
  18. stiu ca ii greu de urmarit diferentialul 1 reconditionat a tinut 5k km azi, al 2lea proaspat reconditionat, nu a mai eliminat huruitul ceva streseaza diferentialul, de avea ulei negru si pilitura asa de repede, si acel ceva a inceput el sa faca un zgomot sau sa afecteze componenete adiacente
    -1 points
  19. Salutare tuturor. As dori ca în următoarea perioada sa îmi achiziționez un F10. Problema este ca nu cunosc foarte multe detalii despre ea. Este fiabila sau nu?Dacă nu este la ce probleme ar trebui sa ma aștept sau sa am grija? Ce îmi recomandați manuala sau automata? De ce tip de motor ar trebui sa ma feresc? Care ar fi cel mai bun? Sunt și indecis la ce motorizare sa ma arunc. Doresc sa aleg între 520d sau 530d. Care ar fi mai bun și de ce. Ce probleme întâmpină fiecare. Eu sunt în Austria am găsit cateva modele dar na problema e ca nu prea cunosc nimic despre ele doar îmi plac la nebunie și atât. As avea un buget de 17.000 euro și as dori de preferință ceva pana în 150.000 km as dori mai încolo deja riscurile sunt mult mai mari sa te lase ceva. Cu cât mai putini km cu atât mașina nu a fost "rupta în gura". Unii spun ca 520 ar fi mai puturos dar uitându-mă și pe YouTube și pe forum nu ar părea chiar atât de puturos. Va rog ajutați-mă cu un sfat. Mulțumesc!
    -1 points
  20. Pai, la UbyDeal in Arad am fost, ei mi-au reconditionat diferentialul Si pentru ca la a doua reconditionare, cand au scos-o in teste, problema ramane nerezolvata, si nu isi dau seama ce ar putea fi, am intrebat aici pentru idei S-au oferit sa imi monteze de test o cutie de transfer, sa vedem daca o alta, reconditionata, face la fel, sa o putem exclude. Va scriu versuri Ca imi e ca nu e cutia de transfer, nu smuceste deloc si in versuri cred ca sunt mai usor de urmarit )
    -1 points
  21. Salutare, Sa incep cu inceputul. Am reconditionat diferentialul la 525d xDrive fin 2013, 170k km, ca avea pilitura. Huruia pe decelerare. Dupa 5k km facea mai rau ca al meu original. L-am dat jos, avea pilitura in el si uleiul era negru. Il pun pe al meu inapoi, sa pot folosii masina, dupa cateva mii, si asta, tot mai tare. Uleiul iarasi negru. Am apucat sa ma intorc in garantie, il reconditioneaza din nou, azi huruie!!!! Nu stim nici service -ul nici eu ce poate fi, ma scoate din draci. O sa punem o alta cutie de transfer, sa vedem, daca ii din cutie. Ce mai poate fi? Planetarele? Nu sunt batai, nici drept, nici in viraje. Cardanul? Cum aflam? A mai avut cineva minuni din astea? Am gasit ceva pe forum, dar nu destul. Merci.
    -1 points
  22. Salutare. Vand dupa cum spune titlul setul complet de trimuri interior din fibra de carbon pentru Bmw F10. Pretul este de 500 de euro valabil cu setul vechi la schimb. Trimit de asemeni prin curier la cerere, cu deschidere colet la livrare. Locatie: Buzau Telefon: 0760 788 613
    -1 points
  23. Deci m5 f10 este o masina buna . Nu mai e gunoi ca m5 e60..
    -2 points
  24. Felicitari penru erori bujii! Macar juma de an are vechime?
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.