Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/17/19 in all areas

  1. Multumesc! Si eu am fost uimit, acum incerc sa rezolv problema. Oricum nu cedez, voi face toate demersurile necesare. Acesti indivizi trebuie sa inteleaga ca sunt si oameni care nu accepta tepe de genul asta. Sunt reprezentanta BMW din 2013 si culmea, isi lipesc pe masini reclame ca ar fi cei mai buni pe customer-care. Cum sa primesti ma asemenea titlu cand tu dai tepe si nu esti in stare sa repari o masina? Vai viata noastra ! 1. corect 2. corect 3. CORECT Niciodata nu castiga clientul? Ha ha ha ! O clipa am crezut ca esti angajat Proleasing. Nu ma bag in nimic urat, trebuie sa intelegi ca lumea trebuie sa faca si ce trebuie nu numai ce ii convine. Cine a gresit trebuie sa plateasca, asumarea raspunderii lipseste cu desavarsire in Romania. Esti sigur ca ma incadrez la acel articol? Pe ce iti bazezi teoria? Se face apel foarte mult la emotionalul colectiv in sens negativ: nu vei reusi, e prea greu, te vor invinge, cheltui bani de pomana, etc. Lucrurile nu sunt atat de grele precum le expun unii, orice lucru bun se obtine prin efort sustinut, s-a ajuns sa se faca abuzuri tocmai datorita acestei atitudini total gresite. Sunt si oameni care isi permit, sunt oameni care vor dreptate cu orice pret indiferent de greutati, nervi, stres, cheltuieli. Ar fi de bun augur un topic in care sa ajungem sa explicam care ar fi pasii de urmat in astfel de cazuri, poate unii vor face mai multe demersuri pentru a-si rezolva problemele existente. Ma gandeam sa se regaseasca o lista si cu documente draft pentru notificari, reclamatii etc. Ce spuneti?
    9 points
  2. Facut ambitie... rezolvat problema... Adevarul este ca din octombrie de cand sunt in posesia ei, am tot cautat solutii sa remediez aceasta problema cunoscuta de mine, dar fara succes. Nici nu mi-a stat gandul ca as avea probleme la eventuala revanzare a masinii. Norocul foarte mare a fost ca masina a avut montata o "maimuta" doar in ceasuri, un filtru CAN ce taia comunicarea kilometrajului intre CAS si ceasuri. CAS si celelalte module nu au fost manipulate si au continuat sa inregistere kilometrajul real. Dupa eliminarea "maimutei", montarea componentei electronice "anulate" din ceasuri si montarea acestora la loc, ceasurile au preluat automat kilometrajul stocat corect in modulul CAS. Voilla.
    3 points
  3. daca bonurile de benzina si km parcursi sunt inregistrate corect si scrise zilnic in foile de parcurs totul e ok, nu conteaza unde si cat umbli
    2 points
  4. tocmai pt ca nu le-a dat nimeni peste bot isi permit atitudini de gen , ei sunt mare reprezentanta si au in spate ..haosul romanesc , tu doar un client care a varsat 100k la ei si cam atat . Aceleasi cazuri si in alte reprezentante si tot la masini de top . E un fel de care pe care :pirate: Mult succes !
    2 points
  5. Ar fi extrem de util un astfel de topic. Astept cu nerabdare sa ii scuturi cum trebuie pe nesimtitii de la proleasing.
    2 points
  6. Bravo, respectul meu pentru ce ai facut! acum o sa primesti mesaje in privat sa-ti cumpere "maimuta" :O:O )))), toata lumea o sa caute "maimute" acum )))
    2 points
  7. Salut, Masina - F10 LCI - 530XD (09/2013) Tinand cont ca nu ma pricep, am nevoie de un sfat din partea voastra. BMW a lasat o campanie tehnica ce presupune reparatia unor probleme la modulul EGR - se pare cĂŁ la rĂŁcitorul gazelor de evacuare recirculate (rĂŁcitor EGR) pot sĂŁ aparĂŁ scurgeri de-a lungul duratei de viațĂŁ a acestuia.Acestea pot cauza focare locale ĂŽn rĂŁcitorul gazelor de evacuare(rĂŁcitor EGR) sau chiar incendierea autoturismului. In urma verificarilor s-a ajuns la concluzia ca masina are nevoie de: -Inlocuire EGR - gratis -Curatare galerie admisie - gratis -inlocuire garnituri galerie admisie - contra cost -Update software - gratis -sablare _chiulasa_ - contra cost Am cautat pe diferite magazine de piese si am vazut ca EGR`ul contine mai multe subcomponente: Racitor EGR, Valva EGR. In afara de acestea 2 mai exista si altceva ce ar trebui inlocuit cand cineva spune ca o sa se inlocuiasca EGR`ul sau in speta in cauza? In acelasi timp s-a descoperit o eroare pe senzorii de NOX. Exista posibilitatea ca datorita faptului ca EGR`ul nu functioneaza corespunzator sa fi fost afectati? Multumesc
    1 point
  8. masina e in stare foarte buna, dar nu de expozitie. mai jos voi expune atat ce i-am facut eu cat si ce probleme mai are si ce consider ca ar mai fi necesar de inlocuit/reparat, chiar daca nu e neaparat necesar pentru o buna functionare. tin foarte mult la ea si mereu i-am inlocuit ce-am considerat necesar ca sa fie in stare cat mai buna. motivul vanzarii: mi s-a pus pata ca vreau E61 530d. aici topicul masinii de pe forumul acesta: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/169573-1993-bmw-520i/ eu am cumparat masina in octombrie 2015 si de atunci am facut cam 10.000 km cu ea. PRET: 3800 de euro. nu ma deranjeaza discutiile pe baza pretului, dar as aprecia mesajele constructive. nu ma grabesc in niciun fel s-o dau, nu "plec din tara", si nu negociez foarte mult. in masina s-au bagat extrem de multi bani, dupa cum va fi clar dupa parcugerea listei de mai jos; de asemenea beneficiaza de multe echipamente optionale dezirabile. de interes: - masina se vinde doar cu certificat fiscal - in cartea masinii este trecut "motor fara serie"; se ia ITP fara probleme si fara "atentii" - vine cu un set de anvelope de iarna aproape noi, pe 15 inch, folosite maxim 1000km, nici atat. sunt cumparate in iarna 2016/2017. optiuni interesante: - motor stock 2.0 inlocuit cu 2.5 vanos, luat de pe o masina donatoare automata din UK. motorul e in stare excelenta. - facelift (nari + capota) - bara fata AC Schnitzer - praguri si bara spate M - interior recaro din piele neagra, cu scanune electrice cu memorie incalzite, fara rupturi, in stare foarte buna. - roti de vara cu jante style 37 "M Parallel" cu anvelope in stare foarte buna, >70-80%, cea mai veche fiind din 2014. alte optiuni: - AC functional - geamuri electrice fata/spate - trapa electrica functionala fara pic de rugina ce i-am inlocuit (cum ziceam mai sus, am masina de 2 ani si cateva luni si sub 10.000 km, deci piesele de mai jos au uzura minima, pot fi considerate "ca noi". nota: din cauza ca n-am documentat cum trebuie toate operatiunile, nu mai stiu exact producatorii tuturor reperelor. ce stiu insa e ca intotdeauna am incercat sa cumpar numai ce e mai bun, nefiind deloc adeptul executarii unei lucrari de doua ori din cauza pieselor proaste. in general tot ce tine de suspensie e lemforder sau TRW. mai am cutiile si piesele vechi de la multe repere, daca sunt intrebari pot cauta si veni cu un raspuns exact. RACIRE - vascocuplaj - termostat - corp termostat - pompa de apa (pale metalice) - schimbat + facut flush antigel SUSPENSIE FATA - flanse amortizoare OEM (au fost 550 de lei) - amortizoare OE SACHS 312 352 - brate superioare/inferioare + bucsi, OE, nu mai stiu ce erau exact. - bucsi brat superior+inferior fata - bielete antiruliu OE (sunt de fapt TRW) fata SUSPENSIE/PUNTE SPATE - bucsi mari punte LEMFORDER - pitman arms - bucsi bara stabilizatoare - bielete antiruliu AMBREIAJ / CUTIE DE VITEZE / TREN RULARE - kit ambreiaj LUK - simering cautator cutie Elring - simering vilbrochen Elring MOTOR / ACCESORII - garnitura capac tacheti - curea A/C - rola ghidaj - curea accesorii - intinzator ce urmeaza sa-i inlocuiesc pana la vanzare: - bara de directie (TIE ROD) - pitman arms (leviere) fata ce ar mai necesita atentie: - flanse + amortizoare spate - electrovalve calorifer + pompa auxiliara - are foarte putina rugina la aripa spate, o sa postez foarte curand o poza edificatoare, in rest caroseria NU ARE rugina nicaieri. - niste rugina in partea de jos a usilor - diverse zgarieturi / niste zone cu lac sarit; masina arata ca in pozele atasate, insa la o observare atenta, de aproape, imperfectiunile sunt observabile. - nu functioneaza incalzirea in scaune - nu functioneaza claxonul masina se poate vedea in sectorul 3 (zona dristor) sau in zona de nord (pipera, aurel vlaicu). contact: private message / anghel.andrei@yahoo.com
    1 point
  9. Buna Seara! Sunt nou pe forum, de aceea imi cer de la inceput scuze moderatorilor daca gresesc cu ceva! Imi doresc sa aflu un mecanic priceput in bmw benzinar, valvetronic, 2002, un mecanic care sa nu fie nervos si increzut si cat de cat serios, in tg mures sau imprejurimi! Care sa aiba un tester de bmw si sa stie sa interpreteze ceea ce citeste, va spun asta poate o sa radeti dar am vorbit cu un mecanic, cica specialist in bmw, care a lucrat in strainatate si care la prima discutie mi-a spus ca el nu se ocupa de benzinare ca sunt pacatoase! Va spun sincer am ramas interzis! Adica eu prefer benzinarele si ma lovesc de o casta de asa zisi mecanici care repara doar diesel sau altii care repara doar grupul VAG?!? O idee, un nr de telefon, un nume, nu vreau sa ma duc sincer pana la cluj. Bucuresti sau Brasov!
    1 point
  10. tu la fiecare postare intrebi cepoate fi, ce poate fi...si nu dai detalii exacte. pe forum nimeni nu poate sa ghiceasca. cateva idei pertinente ti-au fost aduse. presiune in rampa, span la pompa de inalte si injectoare duse. tu vrei sa vezi si sa simti spanul la mana? mecanic bun si ii da de cap.
    1 point
  11. Cat conteaza cateva cuvinte in plus in urma observatiilor celui care merge cu masina, te scapa de multe ori de ceva timp si gasit solutie mai repede.
    1 point
  12. Nu cred ca functioneaza asa. Intreaba contabilul, sa vezi in ce conditii se poate deduce tot. Nu cred ca faptul ca ai doi clienti in alt oras se califica..
    1 point
  13. Insist pe ideea cĂŁ foile de parcurs trebuie sĂŁ dovedeascĂŁ faptul ca autoturismul respectiv este utilizat, exclusiv, in scopul activitatii economice de cĂŁtre cumparatorul din Romania, pentru a putea deduce integral TVA-ul. In cazul in care mașina se folosește și ĂŽn scop personal, ai dreptul sĂŁ deduci doar 50% din TVA. Asta cĂŁ sĂŁ nu ai probleme ulterior, la un eventual control.
    1 point
  14. Ultima postare pe acest subiect, ca devine penibil. 1. Experientele tale de zi cu zi nu prea au relevanta in cazul asta. 2. Daca citesti cu atentie, omul nu a cerut sfaturi sau pareri. Doar a prezentat un caz care i s-a intamplat. Parerea ta ca nu isi mai poate recupera banii sau schimba masina a venit nesolicitata, la fel cum ar veni si in cazul in care s-ar mai crea topicuri de genul si ai intra tu sa ne spui ca asta e tara. 3. Cu mentalitate de genul "asta e Romania, ce sa-i faci" o sa ramanem intr-o mocirla. Din pacate, pe multi nu pare sa ii deranjeze chestia asta.
    1 point
  15. Fapta DPF off nu poate fi eliminata pana RAR-ului nu i se da puterea de a-ti lua certificatul de inmatriculare si eventual amenda serioasa. Si sa primesti certificatul doar cand pui DPF-ul inapoi cu testul facut de poluare conform normei fabricantului! Sa vezi dupa aceea cum se linistesc toti. (de ce sa iti iei diesel, daca nu stii cand sa il folosesti? :frantics: ..sau nu stii cum Sa Ai Grija De Un Lucru In Plus - DPF!?) (pentru "incurajare", sa mai zic ca BMW diesel NU prea e BMW?)
    1 point
  16. O sa te rog sa ma acuzi pe mine de aberatii cand o sa inveti sa vorbesti/ scrii corect gramatical. Aici, ca in multe alte locuri de pe acest forum, scrii numai aberatii. Limiteaza-te, te rog, la ceea ce cunosti si nu imi pune la indoiala cunostintele juridice.
    1 point
  17. Parerea mea este sa evitati acest dealer cu orice pret ! de ce? Am achizitionat in iunie 2018 un BMW X6 nou de pe stoc de la Proleasing Motors (pret de lista 100.000 euro). La scurt timp mi-am dat seama ca masina are probleme serioase: 1. climatizarea defectuoasa - introducea caldura in loc de aer conditionat, fluxul de aer era foarte redus, temperaturile setate nu corespundeau cu temperatura din masina - in Grecia la 40 de grade masina introducea caldura la partea de jos si pe la parbriz, lesne de inteles in ce conditii inumane a trebuit sa mergem 4 persoane, concediul a fost un cosmar. 2. masina nu accelera cum trebuie, la kickdown nu schimba treptele si cel mai rau lucru, nu facea viteza - am fost surprins in depasiri ca masina nu mai accelera, am trecut prin niste situatii la limita in care se puteau produce accidente groaznice 3. exista un zgomot metalic la start/stop, zgomotul venea din partea stanga fata 4. senzorii se activau in mers degeaba 5. functia de deschis cu piciorul a portbagajului nu mergea...si cate si mai cate Am venit cu masina in service la Proleasing pentru prima oara, masina a fost resoftata si la cateva zile am preluat-o. S-a rezolvat doar problema portbagajului, restul problemelor erau inca prezente. Ca o paranteza, mi-a fost schimbat suportul stanga de la motor cu toate ca nu avea nicio treaba cu zgomotul metalic existent... Am avut inca 3 intrari in service la ei, mereu acelasi raspuns, testerul nu arata nimic (mai nou in Romania daca testerul nu arata vreo problema inseamna ca masina este ok, va dati seama cata tehnologie au astia domne'). In timpul unei comparatii a climatizarii intre masina mea si una din stocul lor am avut "placerea" de a-l cunoaste si pe distinsul alexe care cu un limbaj limitat incerca mistouri ieftine (probabil se credea inca la rachete sau la adunarile nationale ale tovarasului). Am incercat sa atrag atentia asupra problemelor printr-un colant pe masina (poza atasata) si se pare ca cei de la BMW au receptionat mesajul din plin, dar in loc sa ia atitudine, fac ambitii si refuza solicitari ale unor oameni bine intentionati. Concluzie dupa 4 intrari in service la Proleasing Motors: masina este in perfecta stare de functionare! A urmat o intrare in service de 3 saptamani la Bavaria Otopeni: raspuns, masina este in perfecta stare de functionare! Ghiciti ce s-a efecuat in tot acest timp: doar o diagnoza, in rest masina a.........stat. In final am ajuns la Bavaria Baneasa care a deschis caz PUMA(sper sa fi scris bine) si au identificat anumite probleme destul de serioase: 1. zgomotul metalic venea de la cardanul fata 2. aveam o gramada de erori la transmisie/cutia de transfer - cauza problemelor la acceleratie au spus ei - s-a schimbat cutia de transfer 3. exista o actiune BMW cu privire la un senzor pe care se depune gheata si transmite valori eronate - acest lucru banuiau ei ca produce probleme la climatizare, a fost schimbat si odata cu acesta a fost schimbata si o valva din circuitul de climatizare 4. masina a primit ultimul update (din spusele lor) Am fost bucuros crezand ca s-au terminat problemele si in sfarsit ma pot bucura de masina, chiar mi-am luat si roti de iarna, dar...TEAPA, masina are in continuare aceleasi probleme. Sa va faceti o idee, 0-100 km/h scrie pe site ca se atinge in 6.7s, in realitate eu nu pot cobori sub 8.0s + consum aproape dublu de combustibil, se pare ca ultimul update este "ce trebuie" Din cele 7 luni de cand am cumparat masina, 3 luni a stat prin service, iar in restul lunilor masina a mers groaznic, de aceea are foarte putini km. I-am notificat prin intermediul unui avocat si pe Proleasing si pe BMW Romania si am cerut inlocuirea bunului sau restituirea banilor (nu am primit raspuns, clasic). Am fost chemat la Ploiesti in data de 14.01.2019 pentru a se incerca rezolvarea situatiei si am avut parte de o intalnire penibila in care auzeam tot felul de aberatii, lamentari, minciunele si inventii, pur si simplu imi era scarba. Am o gramada de reclamatii la BMW Romania si 4 raspunsuri din partea lor citez: masina este ok ca asa zice dealerul; dupa ce s-au schimbat piese i-am intrebat daca isi mentin raspunsul ca masina nu are nimic, dar nu au mai raspuns...niste penibili care, in momentul in care sunt pusi in fata faptului dau bir cu fugitii, din pacate fuga de responsabilitate este sport national in Romania. Am facut reclamatii la sediul central al BMW, astept raspuns, am incercat sa contactez cat mai multe persoane din conducerea BMW Germania pentru a le atrage atentia asupra abuzurilor ce se comit in Romania. Inca astept raspunsuri. Urmeaza plangeri la toate institutiile statului. Chemarea in judecata este ceva normal spun eu, am incercat toate metodele posibile sa rezolv problema, dar nu am reusit. Sa stiti ca atitudinea aceasta nu este intamplatoare, se mizeaza mult pe faptul ca te saturi si renunti odata cu trecerea timpului. Ca un mic rezumat in urma achizitei unei masini NOI de la Proleasing Motors: 1. 4 intrari in service la Proleasing Motors 2. 1 intrare in service la Bavaria Otopeni 3. 2 intrari in service la Bavaria Baneasa 4. Reclamatii la importator, in speta BMW Romania 5. Reclamatii la institutiile statului 6. Reclamatii la BMW Group Germania 7. Mail-uri in care cer ajutor din partea oamenilor din conducerea BMW Group Germania 8. Adrese catre mass-media cu privire la acest caz, atat in tara cat si in Germania 9. Notificare prin avocat 10. Intalnire la sediul lor pentru gasirea unei solutii Urmeaza chemarea in judecata. Eu sper si am convingerea ca la sfarsitul procesului voi primi o masina noua sau banii inapoi, iar aceasta masina va fi radiata si poate chiar casata datorita problemelor grave pe care le are.
    1 point
  18. Eu am fost la verificare cu un 530xd din 11/2013 in decembrie la recall. A rezultat ca trebuie sa schimbe tot ansamblul egr plus curatare galerie de admisie. Momentan astept piesele , deoarece nu sunt pe stoc in Germania. Termenul de livrare nu se stie. Te sfatuiesc sa vb si sa verifici si _chiulasa_ , pentru ca sigur necesita curatare.
    1 point
  19. Dreptate are toata lumea partial. Totusi masina nu are 30 de mii de km. Eu mi-am luat acum 2 ani un Daihatsu 4x4 cu 160 de mii de km din 1990, iar toate bucsele si furtuinele arata foarte bine si nu a crapat nimic. Conteaza si unde si cum a fost pastrata. Mi-am mai luat de curand un Mercedes din 1991, 170 de mii reali, arata motorul ca nou, fara exagerare. http://i63.tinypic.com/34e3tbd.jpg http://i65.tinypic.com/153qnh1.jpg
    1 point
  20. Si eu sunt happy cu GT-ul meu,are putin din toate ...desii la inceput nu am fost mare fan f07 cu timpul m-am obisnuit.
    1 point
  21. Eu cred ca fiecare trebuie sa faca cum crede cu masina lui ma gandeam ca aici e un forum unde oamenii discuta probleme si rezolvarea lor nu unul de spirituali si de moralisti.Multumesc colegu Bala.
    1 point
  22. Arata ca un seria 3 tiganit. Nu mai e sobru, nu mai e elegant. Poate live arata altfel
    -1 points
  23. deci nu prea vrei sĂŁ o vinzi, ai pus-o la vânzare doar ca sĂŁ fie pusĂŁ ĂŽn caz cĂŁ se gĂŁsește vreun prost sĂŁ dea cât ceri tu...
    -1 points
  24. Proleasing nu e reprezentanta bmw,probabil mai gĂŁsește si el câte o inundata la preț bun,si aia e...
    -1 points
  25. poti cauta pe net navigatie cu android pentru masina ta... ma refer la anvigatia ce se baga in locul casetofonului etc.!
    -1 points
  26. "Esti sigur ca ma incadrez la acel articol? Pe ce iti bazezi teoria? " Daca cei de la Proleasing sau orice alta reprezentanta te-au servit intial de fiecare data cand ai reclamat problemele si au facut diagnoza si niste teste si lor ca si oameni specializati nu li s-a parut nimic si nu au gasit nimic conform unor aparate speciale si programe, nu au cu ce sa te ajute, nu se mai repara masinile pe " parca nu trage cum trebuie", "cateodata imi apare ceva", ok te credem ca nu trage cum trebuie, te credem ca are probleme, insa lasa-ne sa verificam sa gasim exact ce probleme sunt. Nu sunt angajat ProLeasing, doar ca lucrez intr-o reprezentanta si crede-ma ca vin foarte multi clienti, cu masini pe care au dat 7000-25.000 maxim de obicei si reclama tot felul de lucruri, niste lucruri care pur si simplu nu-si fac aparitia in unitatea service atunci cand clientul vine la programare, il crezi pe om, te gandesti ca nu e nebun sau ceva, insa pentru a face raport in garantie si orice aprobari de genul trebuie o dovada...cat de mica, ma pun si in locul tau pentru ca am fost acolo si ma pun si in locul angajatului pentru ca am fost si sunt si acolo..nu te supara pe mine, doar am incercat sa te ajut Articolul l-am extras tocmai de colegul mishwall, erau mai multe puncte, parerea mea este ca tu te incadrezi acolo , nu pentru ca asa vreau eu sau asa spun eu, asa cred din cele relatate de tine sau cel putin asa te trateaza ei "iara vine nebunul ala cu X6 de se vaita ca nu merge masina cum trebuie si vrea banii inapoi", eu te cred si iti dau dreptate, daca ai puterea financiara si timpul necesar ma bucur si te sustin in ce ai spus, sa ne spui si noua ce ai reusit pe parcurs! M-am exprimat gresit, exact in situatia ta nu prea castiga clientul. Cand am spus ca te bagi in ceva urat, m-am referit strict ca este o treaba imputita...sa te apuci sa te judeci in Romania sau sa te apuci sa faci dreptate cand nimeni nu spune ca tine, este o treaba corecta, necesara din orice punct de vedere, teoretic, insa prea multa nesimtire si scarba cand vrei sa te apuci sa-ti faci dreptate. bafta! P.S ar trebuie sa se ocupe cineva care cunoaste legile foarte bine si sa ne si ajute, daca doreste, cand alegem acest drum, al dreptatii! Oare cine sa fie?
    -3 points
  27. Daca vrei motor de 2l. te sfatuiesc sa uiti de BMW, probleme cat casa, motor, cutie transfer,Land Rover e departe de BMW.
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.