Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/20/19 in all areas

  1. BunĂŁ seara! Mulțumesc admin. pentru acceptul pe bmwclub. Așa cum am scris ĂŽn titlu, sunt total necunoscĂŁtor ĂŽntr-ale bmw, dar...mi l-am cumpĂŁrat...așa cĂŁ acum trebuie sĂŁ ĂŽncep sĂŁ ĂŽnvĂŁț despre mașina mea; BMW 320d, xDrive, (Facelift), 130Kw, an fabr. 2009, 158.000Km, cumpĂŁratĂŁ acum 17 zile. La service mi s-au indicat urmĂŁtorele schimburi: 1.PlĂŁcuțe frânĂŁ fațĂŁ 2.Senzor plĂŁcuțe frânĂŁ...aici nu știu...mașina asta are și senzori ABS și senzori de uzurĂŁ a plĂŁcuțelor de frânĂŁ?,... câte unul pentru fiecare roatĂŁ? (nu râdeți!!, chiar nu știu!) 3.Schimb ulei motor. Ăntrebare; știu din ce am mai citit, cĂŁ la bmw se folosește Castrol. DacĂŁ aș folosi altĂŁ marcĂŁ, de ex. Motul, (vezi imaginea),ar fi vreo problemĂŁ? De asemenea, aș vrea sĂŁ știu dacĂŁ folosirea unui aditiv pentru ĂŽntreținerea motorului, (vezi imaginea), ar fi indicatĂŁ sau nu. 4.Schimbare filtrelor de polen, combustibil, aer.Ce filtre sunt indicate? Schimbarea acestora este dificilĂŁ? Este necesar elevator? Pun aceste ĂŽntrebĂŁri deoarece am un prieten, mecanic auto, dar care nu are elevator, ci un canal pe care se poate bĂŁga mașina.Deci se pot face aseste schimburi, (ulei+toate filtrele), utilizând acest canal? 5.La tripla/stop semnalizatoare stânga spate. trei leduri nu funcționazĂŁ.Se pot schimba? DacĂŁ da, ce tip de leduri sunt și ce soclu au? ExistĂŁ cineva pe acest forum care ar putea sĂŁ mĂŁ ajute sĂŁ le repar/schimb? 6.ExistĂŁ un manual de utilizare și/sau un manual service dedicat pentru acest model, sau asemĂŁnĂŁtor modelului meu? Cer scuze pentru lungimea topicului, dar eu, când nu știu, ĂŽntreb, și cred cĂŁ rostul acestui forum este de a-i ajuta și pe cei ca mine. Mulțumesc pentru ĂŽnțelegere !
    2 points
  2. Caut o masina pentru fratele meu si cum am vazut cateva masini si detin un F10 asemanator am si eu cateva intrebari sper pertinente. Cum a ajuns o masina la aproape 300 mii km sa fie impecabila fara vre-un detailing sau un mic polish? Adica in Romania si mai ales la Constanta unde este jale pe drum iarna din experienta pot spune ca ma cam indoiesc. Adica nu a sarit nici o pietricia de pe autostrada pe capota sau faruri? Nu are nici o urma pe parbriz cat de mica? Nu are nici o zgarietura de la vre-un mecanic sau vre-un grabit prin parcare la mall cu plasele nevestei ? Ce istoric are pe partea de mentenanta? Ce s-a schimbat pana acum? Distributie? Furtune vacuum? Ceva pe la turbine? Detii facturi? Sper sa nu te superi dar sa platesc suma ceruta am intrebari pe masura.
    2 points
  3. Masini compatibile: F07 ab 07/2014 F10, F11 ab 07/2014 F18 ab 09/2014 F20, F21, F22, F23 ab 07/2014 F25, F26 ab 04/2014 F30, F31 ab 03/2014 F32, F33 ab 03/2014 F34 ab 03/2014 F36 ab 03/2014 F45 ab 07/2014 F46 ab 03/2015 F48 ab 07/2015 BMW Road Map Europe Route 2018-1.zip
    1 point
  4. nu mai speriati omul cu texte "pune doar filtre marca X si ulei marca Y" !!! pentru motorul tau fabricantul specifica clar ca trebuie ulei 5w30 cu specificatia LL-O4 preferabil sintetic si filtre dupa cum ai bugetul (sunt o gramada de firme aftermarket care sunt foarte bune) binenteles daca le schimbi la un interval de 10000 - 15000 km. in ceeace priveste senzorii de placute... la fel, sunt zeci de firme aftermarket care fac absolut acelasi lucru. exemple ulei: https://www.liqui-moly.com/en/service/oil-guide.html#oww:/api/v1/oww/101/ROU/ENG/1/1357ff763462e849/1c250735bc1bf521/be1c8277f99371d697961fa5eca110cd/ https://ro.oelberater.de/masina https://applications.castrol.com/oilselector/ro_ro/c/recommendation?vehicleType=autovehicule&manufacturer=bmw-(eu)&model=seria-3-e90-e91-e92-(2004-2013)&modelType=320d-xdrive-dpf-(2008-2010) exemple filtre: https://www.autokarma.ro/piese-auto-bmw-3-berlina-e90-2005-2011-320-d-xdrive-120-kw/filtrare-auto-filtru-ulei?name_filter=Filtru%20ulei https://www.autokarma.ro/piese-auto-bmw-3-berlina-e90-2005-2011-320-d-xdrive-120-kw/filtrare-auto-filtru-aer?name_filter=Filtru%20aer https://www.autokarma.ro/piese-auto-bmw-3-berlina-e90-2005-2011-320-d-xdrive-120-kw/filtrare-auto-filtru-combustibil?name_filter=Filtru%20combustibil https://www.autokarma.ro/piese-auto-bmw-3-berlina-e90-2005-2011-320-d-xdrive-120-kw/filtrare-auto-filtru-polen?name_filter=Filtru%20polen exemple frana: https://www.autokarma.ro/piese-auto-bmw-3-berlina-e90-2005-2011-320-d-xdrive-120-kw/franare-auto-set-placute-frana?name_filter=Set%20placute%20frana https://www.autokarma.ro/piese-auto-bmw-3-berlina-e90-2005-2011-320-d-xdrive-120-kw/franare-auto-senzor-uzura-placute-frana?name_filter=Senzor%20uzura%20placute%20frana succes !!!
    1 point
  5. eu nu vad nimic rau in a intretine masina cu detailing , rulajul e mare si tot aduna km la fel si a mea are 225 k nu e chiar tinerica si era in stare f buna fara vreun detailing exagerat inainte , mai mult eu ma ocup de partea asta . E greu sa faci un raport calitate optiuni , stare tehnica , pret , km pt ca nimeni nu va plati pretul real si piata e dictata de samsari si de clienti cu pretentii . Eu nu vad o probema in a vinde masina asta din cauza km .
    1 point
  6. Eh, m-am gandit si la asta, pentru ca multi aplica filtre si efectueaza cautari cu rulaj pana la 200.000km, am lasat-o asa o perioada, dar parca nu ma simt bine... Mai scria un coleg pe aici ca-l mustra constiinta. Am mai enumerat parca motivele pentru care am cumparat-o... dar mai scriu o data: dotari (toate!), stare (perfecta), istoric mentenanta (iesit din comun, 40 de pagini), motorizare etc. etc. etc. Pur si simplu imi doream asa ceva, si de fiecare data: ba nu avea geamuri fumurii; ba nu avea perdelute; ba nu avea trapa; ba nu avea linie audio Hi-Fi... etc. Cum sa o duc inapoi, daca nu stiam cum sa o iau mai repede? Iar treaba cu km mi-am propus sa o rezolv la un moment dat, chiar daca dupa vorbe, toti ma intrebau catre Bucuresti. Fix asta ziceam si eu mai sus... cum mama ma-sii pe Mobile de exemplu, daca efectuez o cautare si imi setez eu toate dotarile pe care mi le-as dori, gasesc masini MULT mai scumpe? Iar ca si rulaj, tot pe acolo, ba unele le-am vazut sarite de mult de 300.000km... Dap, am zis ca "repar" matraseala in timp, deoarece lucrez in service. Mi-a luat ceva, tocmai din lipsa de timp, dar m-am ambitionat pentru ca la o astfel de masina si la astfel de valoare, toti verifica istoricul. Incerc sa iti raspund punctual: - am mai vazut masini cu rulaj mare si stare excelenta, aduse din strainatate; aparent pe acolo rulajul nu "lucreaza" ca la noi asupra caroseriei... poate este aerul mai curat, drumurile mai bune, mentenanta mai stricta - detailing nu are; ba din contra, cand am luat-o, era super jegoasa... de curatat am curatat-o eu la mine la service, cu multa multa rabdare (adicatelea un pic mai atent ca la o spalatorie normala); nu am folosit nici un fel de produs cu schepsis, pentru ca nu a fost nevoie; aparent primul si unicul proprietar neamt a avut foarte mare grija de masina sa - volanul nu este uzat; tapiterie + maner usa sofer nu sunt uzate; scaun sofer nu este uzat; pedalele nu sunt tocite; nici un buton din toate cele existente nu este uzat, sters, sau macar lucios - ca sa fiu sincer la capitolul "zgarieturi" caroserie, am gasit ceva superficial, fix dupa un film vazut la mall saptamana trecuta... este o julitura fina, de suprafata, dar nu o polishez pentru ca masina este neagra si orice produse as folosi apar "holograme"; prefer ca potentialul cumparator sa o vada asa cum este; "din avion" nici nu se vede, dar eu sunt genul care se uita si cu lupa... - mentenanta a fost realizata in intregime in reteaua BMW pana in 2018, iar daca te invarti nitel pe la un subsidiar din orasul tau, il faci un pic "atent", iti poate prezenta istoricul; sunt cam 40 de pagini de mentenanta, de la consumabile, pana la (ce mi-a sarit mie in ochi mai "scump": 2 camere, cutia de transfer, un far etc.) - dupa cum spuneam, masina a avut un singur proprietar german de noua pana in iulie 2018, cand a fost adusa in tara; respectivul a achizitionat din reteaua BMW inclusiv lichidul de parbriz si anvelopele (apar in istoric - mai rar asa ceva) - ian. 2018 citire cheie 260.000 km Germania - iulie 2018 adusa in tara - din iulie pana in octombrie 2018 a avut un proprietar roman, o doamna/domnisoara (nu cunosc detalii); apoi a fost lasata la un parc auto ca schimb + diferenta pentru un Mercedes mai nou, din ce am inteles - cand am achizitionat-o de la parc am verificat km si istoric dupa VIN, urmand ca la un moment dat sa rectific manipularea acestora - in dec. 2018 am fost cu ea in service Bavaria Constanta pt. campanie gratuita inlocuire galerie admisie; din pacate s-au citit km din cheie 187.000 km (real 287.000) - dupa mult frecus si scarpinari intense la bec, abia saptamana trecuta am reusit sa identific modul in care au fost manipulati km, precizand in pagina anterioara cum am rezolvat problema; eliminarea dispozitivului de filtrare CAN a facut ceasurile sa afiseze rulajul real, care in prezent este de 297.000 km; as lua in calcul o vizita pe la Bavaria pentru citirea cheii, astfel incat sa apara in istoric Si nu in ultimul rand - daca esti interesat de masina, acceseaza link-ul din prima pagina; este acolo nr. meu de tel. si este muuult mai simplu sa povestim la tefelon decat in scris
    1 point
  7. Salut. Daca raman erori dupa o codare nereusita cum se poate readuce modulul respectiv la "default"? Nu pot folosi optiunea de "restore" pentru ca intre timp am schimbat telefonul si nu mai am cum.
    1 point
  8. Salut, Este primul meu topic de genul In decembrie mi-am luat un F31 pt ca vroiam break... si tractiune spate... Singura chestie care m-a deranjat la masina a fost ca nu aveam suport lombar(desii o tampenie la o marca premium) am zis ca trec peste dar dupa drumuri lungi ma omora. Tin sa mentionez ca am scaune simple, manuale cu incalzire. Dupa a urmat un intreg proces de cautare de piese pentru retrofit dar nu gaseam decat pentru scaune sport. Printr-un noroc chior am zis sa contactez in privat un vanzator de pe ebay DE care avea suport lombar pt scaune sport de f30 sa-l intreb daca nu cumva are si pt scaune simple doar pentru sofer si surpriza, avea! Am platit omului 110 eur cu tot cu transport si au ajuns aici dupa o saptamana: Perna, valva, compresor, buton si cablaj complet. Astazi am facut marea operatiune dar din pacate singurele poze pe care le am sunt de la urechea de plastic de la manete si trim ul lateral dupa gaurire cu butonul montat. Operatiunea s-a desfasurat asa - Eu am desfacut prima data panoul lateral unde sunt comenzile scaunului si cred ca asta a fost cel mai greu lucru pentru ca manetele de plastic au un clips care le blocheaza pe tija de metal si ca sa poti elibera clipsul de pe tija trebuie bagata o surubelnita mica si ridicat clips ul-> tras maneta in afara. Probabil ca mergea mai usor daca eliberam scaunul de podea prima data ca sa am loc destul de manevra cu surubelnita. - Panourile laterale au forma si locul unde ar fi trebuit sa fie butoanele pentru controlul lombar dar nu exista gaurile. Cu ajutorul unul cutter am taiat gaura pentru buton. Plasticul este destul de moale si exista un canal care delimiteaza forma rotunda a butonului pentru ca operatiunea asta sa decurga simplu. La final am bagat butonul care pe spate are urechi de metal pentru blocare. - Am desfacut cele 4 suruburi Torx50 cu care este prins scaunul de podea si l-am lasat pe spate ca sa pot sa inspectez actualul sistem electric. Si am realizat ca singura alimentare este pentru modulul de incalzire, noul cablaj avand in plus 2 pini masa si + de la o siguranta separata pentru sistemul lombar. Ca sa nu complic instalarea mai mult decat era necesar am modificat noul cablaj in mufa galbena de pe scaun in felul urmator: Am scos pinii din mufa care erau pentru sistemul lombar si masa am lipit-o de pinul de masa de la calculatorul de incalzire si + ul la fel de + de la incalzire doar ca am adaugat o siguranta de 5A. Sistemul lombar consuma maxim 400mA (testat de mine) iar siguranta pentru incalzire este de 30A deci nici o problema ca m-am legat de el. - Desfacut panoul de pe spatele scaunului care se desface foarte usor dupa ce se scot cele doua nituri de plastic si se aluneca intreg panoul catre podea. - Pe spatele scaunului am avut acces la arcul spatarului. Pe net sunt cateva posturi unde toti recomanda sa bagi perna lombara dinspre podea in sus intre arc si perna scaunului. Doar ca pentru mine a fost mult mai logic sa scos cele doua arcuri laterale intre frame ul scaunului si arcul scaunului, in felul asta am putut sa introduc perna fara prea mari probleme din stanga spre dreapta. Dupa cu ajutorul unul patent am montat arcurile la loc(cel de jos este mai dur si are nevoie de forta mai mare). - Am montat pe plasa arc din mijloc valva (valva are 3 urechi de prindere pe arc) - Montat compresorul pe partea stanga in jos langa frame ul de metal si prins cu doi soricei. - Descoperit traseul celorlalte fire(Airbag si Incalzire) prin care puteam sa duc elegant firele de la valva si motor pe partea de sub scaun. Cel mai simplu si cred ca si metoda originala a fost prin partea din stanga jos in colt. - Deconectat bateria(o intreaga nebunie sa ajungi la baterie la f31 nu stiu cum e la f30) - Deconectat mufa intre masina si scaun, am scos mufa galbena care era initial pe scaun si am scos mufele mai mici din ea pentru airbag/pretensionare si le-am mutat pe mufa noua care avea si cablajul modificat pentru sistemul lombar. - Am trecut mufa pentru butonul de control si cablul printr-o gaura in frame ul metalic de pe lateral, am bagat mufa in buton, care era acum pe trim ul de plastic si am montat trim ul la loc. - Am montat mufa Galbena la locul ei (are un piaptan metalic pe care se clipseaza sub scaun) am facut un pic de cable management sa fie totul ok cu loc de joc(spatarul se misca) - Am reconectat cu ceva emotii bateria la loc si surpriza totul mergea perfect! - Am prins scaunul de podea, pus panoul de pe spate la loc si job done! Concluzii... super fericit! mai ales spatele meu PS: cand am dat scaunul pe spate am gasit o nuca fix la gura de ventilatie de sub scaun si cand am dat sa pun mana pe ea sa o arunc a intrat in gaura si trebuie sa gasesc o varianta sa o pescuiesc de acolo ca se aude cum se plimba fata spate. Vreo idee? Sper ca ajuta cumva... daca ma ducea capul inainte faceam si eu poze pe parcurs dar erau 3 grade afara si m-am miscat repede ca inghetam Spor!
    1 point
  9. Omul a spus ca si-a asumat nr de km , nu ca stia de maimuta.
    1 point
  10. Omul te-a intrebat daca merge carly cu cablu ! Nu merge carly decat cu adaptor ! Inainte mergea ! Numai bine
    1 point
  11. ai avut mecanic prost din pacate ,daca n a schimbat si ,,lanticuri,,
    1 point
  12. Pai ce, este vreo reprezentanta bmw care stie sa faca mai mult de atat ? Daca vorbim de o distributie se incurca in lanturi.
    1 point
  13. Notificarea a fost tradusa si trimisa ieri la BMW GROUP AG/MINI din Munchen si la BMW VERTRIEBS GMBH Salzburg. Am pregatita si actiunea de asigurare de dovezi, pe care o mai slefuiesc putin si in maxim 2 saptamani o depun la instanta.
    1 point
  14. Asta este ca sa nu zica nimeni ca nu am incercat amiabil. Ma intereseaza deloc spre putin din moment ce le-am trimis notificarile in scris dupa ce inainte le trimisesem sesizarile pe e-mail, e-mail la care a raspuns ce-i drept doar Contempo Brasov. Dar ma lasa rece, ne vedem in instanta. Nu-mi place sa fiu luat de prost si ca ditamai firma sa aiba o astfel de atitudine fata de orice client. Bataia de joc se sanctioneaza intr-o tara normala.
    1 point
  15. Da , noutati. Nu au vrut sa primeasca notificarea prin executor, martea aia la ora 14 ( AB) Nici la BMW Group Romania nu era nimeni. Joi nu a primit nici Contempo. Procedura s-a indeplinit prin introducere la cutia postala. Interesant este ca marti la ora 14, nu era nimeni acolo. Ca sa vedeti cat sunt de nesimtiti. Am verificat si adresele lor, totul e ok. Revin si va pun dovezile de comunicare, procedura fiind indeplinita cf C.Pr.Civ. Urmeaza in 2 saptamani -> instanta, asigurare de dovezi cu expertiza tehnica judiciara in domeniul auto. Revin cu Update. Traducerea inca nu e gata sa o trimit si in Germania si Austria. Dar va fi gata saptamana viitoare.
    1 point
  16. Pai aici vb de 1 an si 2 luni de cand am luat masina. La expertiza iti spune si de cand e vopseaua. Aproximativ... Asta ca hint. Sa vedem daca minte vreunul si la parchet... Nu vorbesc de nervozitate aici! Daca nu le punem capac acestor hoti, ei vor continua sa insele. Azi, maine, poimaine vor insela alti oameni. Poate si pe voi intr-o zi.
    1 point
  17. Lucruri atât de ușoare poți face oriunde. Inclusiv tu poți singur face dacĂŁ ĂŽți iei un adaptor WiFi Vgate și Bimmercode.
    0 points
  18. Daca este la fel de fiabil ca n53 nu poti sa il folosesti zilnic.....
    -1 points
  19. Eh, uite cĂŁ eu sunt ĂŽn tagetul tĂŁu, chiar caut seria 1. Dar n-aș cumpĂŁra ĂŽn veci de la un vânzĂŁtor ca tine. Și nu e vorba de preț, am buget mai mare pentru mașinĂŁ decât ceri tu, dar pur și simplu mașina pe care o ai la vânzare nu meritĂŁ acel preț (e doar pĂŁrerea mea, așa am analizat eu piața - exact cum tu consideri cĂŁ meritĂŁ - așa consider și eu cĂŁ nu meritĂŁ - probabil motivele sunt diferite). Și da, ne pricepem și la taxe/impozite și business development, chiar conduc câteva business-uri proprii și sunt mulți pe aici care sunt la fel ca mine. PS: poți sĂŁ ceri cât vrei tu, ĂŽnsĂŁ oamenii aceia pe care ĂŽi aștepți sĂŁ cumpere, acei pasionați/pretențiosi, nu or sĂŁ cumpere la acel preț. CĂŁ ai pus anunțul la plesnealĂŁ, dacĂŁ se vinde bine, dacĂŁ nu, nu, e altĂŁ treabĂŁ. PPS: au mai fost ca tine pe forum, care au stat cu ele la vânzare 2-3 ani, deci vorbim din experiențĂŁ, nu din copaci. PânĂŁ și tu mai ai puțin și faci un an, iar de când ai pus-o la vânzare, ai scĂŁzut deja 2000€. Și o sĂŁ mai scazi, și tot așa. Nu ți-a impus nimeni un preț de vânzare, toți suntem de acord cĂŁ ceri cât vrei, dar ia ĂŽn calcul și piața, pentru cĂŁ, cum spuneau și colegii mai sus, nu e vreo raritate sau vreun M. IarĂŁși, suntem conștienți de faptul cĂŁ devine frustrant sĂŁ dai pe o mașinĂŁ acum 3-4 ani €15-17k, ca acum sĂŁ te chinui sĂŁ o vinzi cu un preț mai ridicat, dar trebuie sĂŁ conștientizezi ca realitatea este alta, suntem ĂŽntr-o tarĂŁ cu o piațĂŁ auto defectĂŁ, ĂŽn care majoritatea vânzĂŁtorilor dau km ĂŽnapoi și toți cumpĂŁrĂŁtorii vor mașini ieftine și bune cu km puțini. E un paradox cu care trebuie sĂŁ te lupți. Good luck with that!
    -1 points
  20. Ms mult de pont (masina pusa de tine de pe olx), maine ma duc s o vad )) tu tine de pret in continuare...
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.