Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 02/23/19 in all areas

  1. Salut La fostul meu F11, am schimbat pernele personal, fara interfata de diagnoza: Ridici masina pe 2 cric-uri sau elevator, scoti cele 2 mufe din compresor, desfaci conductele de aer din compresor si pernele se desumfla. Inlocuiesti pernele (ai nevoie doar de o cheie de 8 sau 10..nu mai retin, pt desfacerea cuplelor de aer, atat din compresor cat si perna). Dupa ce ai montat pernele noi, fara sa pui contact, cu cheia departe de masina, o lasi incet jos, pana ating rotile podeaua-fara sa lase greutate pe perne. Pui contact si masina se ridica. Lasi masina jos complet si asta este tot..ea va regla automat inaltimea presetata. Cat despre compresor, cel mai frecvent oxideaza mufele si de acolo vine lipsa de comunicare cu calculatorul. Oricum, exista kit de reparatie pt valvele din el, pe aftermarket, dar nu ti pot spune daca sunt bune sau nu, pt ca nu am avut nevoie. Dar, avand in vedere calitatea f buna a pernelor(in cazul meu, Arnott), cred ca si kitul de reparatie compresor e ok.
    2 points
  2. Mai este cineva pe forum sau ĂŽn țarĂŁ care nu știe cu cât a vândut @Atomic mașina?! Nu am nimic ĂŽmpotriva ta, dar deja rupi p..... cu cât ai luat și ce ai fĂŁcut. Fiecare e liber sĂŁ cearĂŁ cât vrea.
    2 points
  3. Salutare ! Vreau sa va impartasesc si eu experienta mea cu achizitia unui BMW 525XD LCI 2013 achizitionat in 2018. Aveam un BMW e39 525DA din 2001 si m-am gandit sa trec si eu la noua generatie F10. Am gasit un BMW F10 525XD LCI din 2013 recent adus din Germania cu 180.000 km la bord. Am verificat istoricul de service, totul normal intervale regulate de servisare, masina arata bine, mergea bine si m am decis sa o iau dar nu inainte de a face si o verificare specifica pt cumparare la reprezentanta BMW. Zis si facut, m-am dus la reprezentanta Auto Cobalcescu din Bucuresti, am platit 350 lei si mi-au spus fara sa imi dea nici o hartie ca masina nu are probleme, a avut doar o eroare la 160.000 km si de atunci nimic, dar trebuie sa ii fac schimbul la uleiul de la cutie, diferentiale, etc ca la km care ii are asta se recomanda. I-am pus sa-mi faca o oferta care m -a naucit bineinteles si am plecat linistit. Am cumparat masina si am facut o programre sa ii schimb uleiul, filtrele la Bimmer Service. Am mai mers cateva sute de km cu masina si au inceput problemele: - eroare AD BLUE FAULT, care disparea dupa ce opream masina si o porneam a doua zi; - miros ulei ars in habitaclu; - zgomote ciudate in zona rotilor fata cand se virau rotile pe loc; La service cand m-am dus sa schimb uleiul am prezentat problemele, iar mecanicii au constatat urmatoarele: -scurgeri de ulei de la garnitura capacului culbutorilor; - racitor EGR fisurat, pe unde se pierdeau gaze; - eroarea de la AD BLUE nu au putut sa o diagnosticheze ca nu au electrician; - zgomotele de la roti proveneau de la caseta de directie, dar nu se puteau rezolva decat cu inlocuirea casetei (7.500 ron); - joc la roata din dreapta din cauza uzurii bratului superior; Am hotarat sa schimb uleiul la motor, filtrele, sa verific galeria de admisie avand in vedere ca eroarea de la 160.000 km era de la o clapeta de admisie si in final a dus la curaterea galeriei de admisie care era plina de depuneri si schimbarea clapetelor constatand ca o clapeta de admisie era rupta si aproape sa fie trasa in blocul motor, sa inlocuiesc Egr -ul si sa schimb garnitura la capacul culbutorilor. Dupa ce am efectuat aceste operatii tot nu s -a rezolvat cu scurgerea de ulei de la capacul culbutorilor, eroarea de la AD BLUE aparea din cand in cand si bineinteles zgomotele de la rotile din fata au ramas. M-am dus inapoi la service si mi-au spus ca scurgerile sunt din cauza faptului ca s-a ovalizat capacul de la culbutori ( platic fiind) si trebuie inlocuit, ba mai mult mi s-a recomandat si schimbarea in intregime a galeriei de admisie, cu eroarea ad blue au dat din umeri, desi in istoricul de service din Germania la 160.000 km era inregistrat faptul ca a fost inlocuit tot sistemul de AD BLUE. Daca mai luam in considerare ca masina nu avea distributia schimbata va dati seama la ce costuri se ajungea in final. Dupa toate cele intamplate am regretat vanzarea BMW E39 care functiona perfect la 250.000 km, am vandut bineinteles masina in pierdere cu vreo 3000 eur, desi investisem vreo 1500 eur, mergand cu ea doar 2000 km. In concluzie vreau sa spun doar atat: -service -ul de la reprezentanta m-a dezamagit total, ba chiar am vrut sa ii actionez in instanta pentru superficialitatea constatarilor; - noile modele BMW sunt pline de plastice si piese de proasta calitate care trebuiesc inlocuite dupa nu prea multi km rulati si care implica costuri mari, iar electronica da erori greu de diagnosticat, dar cu consecinte grave(in cazul erorii de ad blue acesta ducand la infundarea prematura a filtrului de particule). Desi eram un fan declarat BMW nu voi mai cumpara niciodata aceasta marca si la fel ii voi sfatui pe toti cunoscutii !
    1 point
  4. BMW E36 Cabrio încă este un model destul de popular la noi în țară, cine nu și-ar dori un E36 M3 de 321 de cai putere. Din nefericirea noastră majoritatea au ajuns pe mâna unor persoane ce nu au vrut să le ofere puțină dragoste pentru a se afla într-o stare decentă. Totuși azi nu vom vorbi de un M3, ci vom prezenta un E36 Cabrio din anul 1997, mai exact un 320i manual de doar 150 de cai. Dar nu mereu puterea contează ci și aspectul, cine nu își întoarce capul după o mașină frumoasă? Articol complet pe https://www.auto-stiri.ro/e-timpul-pentru-un-bmw-e36-cabrio/
    1 point
  5. Daca se da geamul jos cred ca este mai bine si sunt profestionisti. Rau era sa iti dea jos fetele de usa, cum procedeaza majoritatea.
    1 point
  6. Cand vad scaunele alea rabatate la 180 de grade, facute pat si pielea aia zici ca e musama ma ia durerea de cap. Oare cum sa te comporti cu masina sa faci pielea asa? Plus deasta a avut grija sa isi puna numarul cu M-Paket ca sa stim cu cine stam de vorba Eu unul nu mi-as face sperante cu masina aia
    1 point
  7. la 28.000 km? Deja furtunase scoapte? Bujii defecte si turbina cu joc? Ce dracu masini fac astia, s-au prostit atat de tare?
    1 point
  8. Salut..am fost ocupat in ultimul timp . Atat a fost masina , am extrasele cu factura . Ca idee , cu f10 in acelasi regim de condus urban/autobahn cu un plin faceam 750 de km , cu asta fac 650 . Acum am si impinso la maxim , sa vad ce poate . In orice caz , sunt tare incantat de masina .
    1 point
  9. Nu e ceva general, insa mi se pare romanesc sa te apuci sa schimbi distributia, dar sa nu schimbi al 3-lea lant "ca nu pica"...
    1 point
  10. Au ajuns sa se creada mari experti aici pe forum toti pustanii de 27 de ani si sa dea ei lectii de viata tuturor dupa ce conduc cate un cazan de golf 5 si dupa isi iau si ei un bmw si se cred mari experti in bmw si dau ei lectii tuturor Si dupa ce ca habar nu are de nimic, mai e si arogant pe deasupra
    1 point
  11. Probabil ai incercat cu vopsea 2k (cel mai sigur daca vorbesti de 668). E cea mai de c***t. Se usuca greu, iar vara cand e soarele ala puternic se inmoaie de iti lasi amprentele in ea. Dupa wet sanding daca o lasi in soarele ala puternic devine lucioasa, pentru ca se inmoaie.
    1 point
  12. Atata timp cat poti lua acea masina direct de la dealer BMW din DE, nu vad de ce as apela la BavariaUsed - adauga timp si bani in plus, fara vreun beneficiu vizibil. Cum se poate cumpara direct de la dealer BMW DE: - cauti pe site-ul de masini rulate dealeri BMW http://gebrauchtwagen.bmw.de/#/b/?culture=en-US - alegi masina potrivita - iei legatura cu dealerul si negociezi pretul si stabilesti detaliile - achiti masina (se poate plati direct din Romania, prin banca) - cauti transport serios (pe mine m-a ajutat cineva, dar am inteles ca exista un site unde poti cauta transportatori) - agreezi detaliile cu transportatorul (pret, data livrarii) - astepti masina - mie mi-a fost livrata in 5 zile de cand am confirmat cu transportatorul in total a durat 2 saptamani de cand am gasit masina pana cand am intrat in posesia ei, fara sa parasesc localitatea, si m-a costat cam 600 euro + pretul agreat pt masina. Ce aduce BavariaUsedCars in plus? in aparenta te scapa de 4-5 telefoane si cateva mailuri - dar e foarte posibil sa ajungi sa dai catre ei aceste telefoane si mailuri, si platesti si cateva sute/mii de euro in plus. Si eu am incercat sa cumpar prin ei - i-am rugat sa ma anunte cand apare la vanzare o masina cu anumite caracteristici - si raspunsul lor m-a motivat sa imi caut singur - "va rugam sa cautati dumneavoastra pe site si daca e ceva care va place sa ne sunati" - cu alte cuvinte, nu au timp sa vanda masini; in plus, atunci cand chiar a aparut ceva care ma interesa, desi am sunat in ziua in care aparuse (maxim 1h de cand aparuse), deja era rezervata - probabil masinile interesante se rezerva de la inceput pt anumiti revanzatori. Nu considerati asta ca o generalizare - este doar experienta mea, poate alti cumparatori au avut experiente placute.
    1 point
  13. SPERMA PURA! Sa o invarti cu placere!!!
    0 points
  14. Nu stiu pe ce baza ai facut tu afirmatia asta dar eu am un F10 cu nappa si ventilatie, masina de 9 ani cu ~200k km si pielea se prezinta foarte bine, cu tratament profi o data sau de 2 ori pe an. Parca m-am mai contrazis cu cineva pe aici, acum un an si am pus ceva poze. O sa caut postul.
    -1 points
  15. Tie la recall iti vinde codul nu piesa. Piesa exista si are doua coduri. Unu cu bani si unu fara. Normal ca ala fara bani nu prea se gaseste. Marketing evreiesc. Am citit de nebunia care a fost acum cateva luni cu masinile care iau foc din senin. Ma intreb cum se va scuza BMW daca( doamne fereste ! ) un client are probleme cu masina putin arsa. Sa pui afacerea si castigurile inaintea sigurantei oamenilor este un minus pentru imaginea BMW
    -1 points
  16. O sa incerc cu 0w30 in prima faza si daca nu trebuie sa completez mai mult de un litru in 10000 o sa raman la el, dupa parerea mea uleiul mai subtire ajuta mai mult motorul cand are cel mai mult nevoie de asta adica la pornire...
    -2 points
  17. Bujie incandescenta BMW N47 4 Gran Coupe (F36) 4 Cabriolet (F33, F83) 3 Cupe (E92) 4 Cupe (F32, F82) 3 Touring (E91) 3 Gran Turismo (F34) 3 Cabriolet (E93) 3 (F30, F35, F80) 3 Touring (F31) 5 (F10, F18) X1 (E84) 7 (G11, G12) X3 (F25) X3 (E83) X1 (F48) X5 (F15, F85) Mini (F56) Mini (F55) X6 (F16, F86) X6 (E71, E72) 7 (F01, F02, F03, F04) X5 (E70) X4 (F26) 5 Gran Turismo (F07) 5 (E60) 5 Touring (F11) 5 Touring (E61) 1 (F21) 1 Cabriolet (E88) 1 (F20) 1 (E81) 1 (E87) 3 (E90) 2 Active Tourer (F45) 1 Cupe (E82) 2 Cabriolet (F23) 2 Cupe (F22) 2 Gran Tourer (F46) Varianta bujii incandescente : bujie incandescenta tip-creion Voltaj [V] : 7 Lungime [mm] : 134 Dimensiune filet : M 10 x 1 Spirala conica : 63 Deschidere cheie : 10 Moment strangere de [Nm] : 10 pana la moment strangere [Nm] : 15 Tipuri conectoare : PIN Adancime montaj [mm] : 28 Cod OE BMW: 12230035934 Cod BOSCH: 0250603006 Produsul este folosit, dar in stare buna de functionare. Am doar 3 bucati. Pretul este de 50 de lei pe bucata. Tel: 0745.703.559
    -2 points
  18. Mihailascu, am intels ca am gresit (din graba) recomandand ulei din clasa diferita. Poate linkul asta e mai precis. https://m.emag.ro/ulei-motor-shell-helix-ultra-ect-c3-5w30-4l-5011987005730/pd/DRDX17BBM/?ref=related_items_ml_1_1&provider=google&recid=rec_golang_42_c1440efa692820515b9f496df714ae38_1550785805 Dar poate explici de unde pana unde locul unde conduci (oras vs. autostrazi) masina/motorul conteaza, sau afecteaza motorul..? E o afirmatie nestiuta. Eu stiu ca uleiurile si folosinta lor se clasifica altfel, nicidecum dupa autostrazi sau orase. :frantics: Deci motorul masinii tale are cam 20k km; cred ca mai bine ai incredere ce iti spune dealerul, chiar si in privinta uleiului. Banuiesc ca te-au informat ca ai ulei de rodaj daca ai motor nou... Probabil nu e cazul sa iti bati capul ca ai o garantie la motor, iar dealerul ar trebui sa iti spuna ce tip de ulei vor pune, trebuie sa iti spuna ei. In alta ordine de idei, aproape singura metoda de a depista la timp (timp util) un lant uzat, diatributie uzata e acustic, de tine (daca te pricepi) sau de un bun mecanic..
    -3 points
  19. Nu am avut motorul pana acum, informatiile pe care le am, le am doar de la cunoscuti si de pe net, cu siguranta ma voi obisnuii cu el si voi stii cu exactitate daca se va auzi ceva suspect sau vre-un zornait nou, pe site-ul de unde am luat masina scria fara carte service, treaba cu schimbatul motorului o am dupa seria de sasiu de la bmw, am zis ca daca tot am prieten acolo sa incerc sa vad daca a avut kilometrii dati inapoi, surpriza a fost sa vad ca de cand e masina a fost servisata doar la bmw...firma de la care am cumparat masina este o firma foarte mare de leasing auto Arval nu stiu cum, probabil vechiul proprietar a facut buyback si firma a scos masina la licitatie, prietenul care ma ajutat cu achizitionarea ei mi-a spus ca la bmw-uri nu mai sunt carti service din cate stie el din nu stiu ce an si ca toate operatiile le stocheaza reprezentanta....de informatia asta cu cartea service nu e nici el sigur...ma mira faptul de ce nu a trecut vanzatorul ca masina are carte service atata timp cat dupa seria de sasiu apar tot istoricul in reteaua bmw..... probabil ca nu o are fizic sau ma rog.... Oricum daca e sa ne ghidam dupa pret nu stiu cata incredere poti avea in uleiul oe bmw twin power turbo...eu il cumpar cu 29 lei litru de la furnizori....cand a aparut era isterie mare cu el costa in jur de 55 lei litru pretu meu de achizitie
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.