Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/26/19 in all areas

  1. Buna seara in primul rând! Pt cei ce citiți pe aici, RĂŁzvan pare un magician care reda o frumusețe de mult timp apusa. Chiar asa și e in mare parte.. dar pĂŁcat ca timpul nu poate reda tinerețea unei masini!!! Eu sunt unul dintre cei care am avut parte de mult prealaudata B68 KOW. Nu sunt samsar , am cumpĂŁrat masina pt mine cu gândul ca e o masina cinstita , mai ales citind topicul și ĂŽnflĂŁcĂŁrarea inițiatorului .. Dar cum orice poveste frumoasa are și poze superbe, e de ajuns sa nu ți mai pui intrebari de ce nu are barem proprietar masina.. In fine , masina avea o groaza de probleme chiar și când a plecat de la RĂŁzvan, și aici vorbim de probleme de genul rezolvate cu câteva mii de euro.. Inclusiv SKW ( stiti cine e) ĂŽși punea mâinile in cap când auzea de masina... va spun sincer ca mi a mancat zilele și nopțile masina asta , nu mai spun de câte ori m a lĂŁsat in drum masina, trebuind adusĂŁ cu platforma.. Și acum nu alea câteva mii erau problema, dar permanent apĂŁreau erori de la modificĂŁrile fĂŁcute , modificĂŁri care nu au fost duse pana la capat cu codarile aferente.. Ca o concluzie, de masina aia au fost numai pozele și o poveste bine spusa, ca in rest o sa ajungĂŁ și asta de acum tot un cadavru pe mâna altor fraieri..
    3 points
  2. Si pe mana mea a incaput Razvan fosta ta masina B 68 KOW si mi-a scos cateva fire de par alb si am avut cateva nopti nedormite din cauza ei pentru ca ai vandut-o cu o mare problema-descarca bateria in cateva ore. Nu stiu pe la cine ai facut retrofiturile, dar ti-au facut bataie de joc. Pana la urma proprietarul i-a dat de cap, de vina a fost HUD-ul, care nu era alimentat de unde trebuie. Ai grija unde faci electrica si la asta.
    2 points
  3. Salut colegii Va prezint ursarul meu proiectul Motor 2.0 24 v ( urmeaza 2.8 sau 3.0 I ) Rollcage are Frana mana hidraulica cu repartitor Suspensie sport Grup mare blocabil discuri spate an 1990 Mai am mult de lucru la el dar usor usor scoatem un Ursar sanatos Astept pareri si sfaturi pentru motor interior jante etc …….
    1 point
  4. Cred cĂŁ ți se pare frânarea mai ok ca originale pentru cĂŁ pe cele originale le aveai deja uzate Sunt 0 șanse ca produsele aftermarket sĂŁ fie mai bune ca OE sau chiar și OEM. Egale ca performanțe, poate, dar nu mereu.
    1 point
  5. Astea-s prostii! Daca nu are nimic schimbat, toata lumea spune ca nu e intretinuta, daca are schimbate mai multe, nu e buna ca a fost "alergata,liniute etc".. Nu e asa, am avut e60 cumparat de nou si la 140.000 am schimbat amortizoarele, si nu "mergeam tare pe drumuri proaste".. Da, mai mergeau, dar am preferat sa le schimb. Asta e un avantaj pentru cumparator, daca sunt schimbate.
    1 point
  6. Incearca asta.ROAD_MAP_NORTH_AMERICA_NEXT_2019-2.rar
    1 point
  7. Evident tot motorul si anexele au fost curatate cu spray de frana, ca sa pot vedea clar daca mai curge ulei pe undeva. Am schimbat urmatoarele: Ulei motor Motul 5w30 Filtru ulei Mann Filtru aer Mann Filtru carbon Mann Filtru combustibil Mann Placute frana spate Ate Senzor placute ATE Garnitura baie ulei Elring Surub+garnitura ulei OE Capac cutie filtru ulei OE Bielete directie Lemforder Termostat 1 OE Termostat 2 OE Pompa apa Hepu Bujie Beru Releu bujii Beru Curea mare Contitech Curea mica Contitech Intinzator Ina Rola ghidaj Ina Rola intinzatoare Ina Rola alternator Ina Antigel Hepu Lichid Frana ATE Lichid servo Garnitura capac tacheti ElRing Stergatoare fata Bosch Stergator spate Bosch Filtru epurator Vaico Garnitura turbo OE Garnitura evacuare OE
    1 point
  8. E cu diploma pentru ca e negru si arata ca un dric . Am fĂŁcut deja ceva modificĂŁri. O sa revin cu detalii si poze. Sent from my SM-G975F using Tapatalk
    1 point
  9. Pai daca are politia pune-ti si tu. Ia si pulan, pistol, vesta reflectorizanta.
    1 point
  10. Spor la citit !http://cloud.tapatalk.com/s/5cb20fb1b141c/BMW%20S.5_F10_072015.pdf Trimis de pe al meu SM-G955F folosind Tapatalk
    1 point
  11. Sorry, dar observatia ta e falsa. Si in clipurile tale uneori si audi-urile si mercedesurile raman intepenite. Nu stim ce cauciucuri aveau bmw-urile, conteaza enorm si cauciucul si soferul dupa cum a remarcat si alex230ro. Si daca nu as fi facut anul asta niste tripuri in niste conditii groaznice as fi tacut din gura. Dar am facut, am urcat la Muntele Mic cand absolut toate masinile care urcau aveau lanturi cu exceptia unor 4x4-uri, unele care insa derapau groaznic (un q5 si un duster mi-au ramas in minte). La fel in Serbia, prins zapada, gheata si ce vrei tu. Nu am avut nici cea mai mica problema si m-am bagat peste tot. Deci nici pe departe "uzul de zi cu zi", pot garanta ca cu un G30 xdrive te poti urca in varf de munte unde e drum cat de cat, fie si iarna oricat de groaznic ar fi drumul daca ai cauciucuri bune. Da, pe drum forestier sau offroad nu recomand, nu are garda mare la sol si e si foarte lunga masina, plus ca nu-i vad rostul.
    -1 points
  12. @edit, eu bat la pariu ca audi-ul ala nu e mai bun decat g30-ul, pe oricare dintre pante intr-un test obiectiv, cu acelasi sofer, aceleasi cauciucuri, si aceasi presiune in pneuri. Ce au rusii acolo e absolut subiectiv, conteaza enorm de mult tipul cauciucului, cat de umflat e, cat de uzat si care e marimea lui. Mai conteaza si unde s-a oprit audi si unde s-a oprit bmw-ul. Juma de metru, de fapt cativa cm inseamna ca pleci sau nu pleci. Conteaza si ce s-a format initial sub cauciucul bmw-ului de nu a pornit. Conteaza si gradul de incarcare a anvelopei lui cu zapada/gheata. E totul foarte foarte subiectiv cand e vorba de gheata si zapada. Daca te-ai uitat la ultimul youtube pus de mine, raman intepenite pe loc masini serioase cu 4x4. Si cu cauciucuri imense, de zapada, cu ditamai profilul. Si bmw-ul nu ramane, niciodata. Pai daca ne luam dupa filme din astea tragem concluzia ca bmw e mai tare decat land rover fara sa stim alte detalii. @mik15 o fi si asta, dar e si din cauza faptului ca quattro a pierdut teren serios in fata lui xdrive. Acum 10-15 ani quattro era regele vanzarilor in categoria sedan 4x4, cel putin dintre masinile germane. Acuma Bmw le-au luat fata la vanzari si performante(nu ma refer la offroad neaparat) lui Audi exact pe segmentul unde Audi era destul de linistita. Ca o idee, ca o mica observatia personala, si in Austria la schi de exemplu, plin de reclame cu xdrive in varf de munte si masini cu xdrive de test.
    -1 points
  13. Mergi la un mecanic de pe Theodor Palady,spre iesire la Autostrada A2, uite nr lui de tel 0765427120 Ionut
    -1 points
  14. are tester, sunt 2 meseriasi la acel garaj. Fac BMW-uri zilnic
    -1 points
  15. Nu trebuie sa fiu taximetrist ca sa inteleg ce li se intampla anumitor profesii, nu? Azi li se intampla taximetristilor, maine camionagiilor, poimaine electricienilor, birocratilor... Sa vezi atunci cand cu adevarat lumea e condusa doar de bani.
    -1 points
  16. Ambreiaj și articulații și suspensii ... pare sĂŁ fie semn de mașinĂŁ alergata un pic. Liniute, mers tare pe drumuri proaste...
    -1 points
  17. Stai linistit, ca asa sunt toate la care se fac retrofituri. Degeaba se caca pe ei unii pe aici ca iese la fel ca din fabrica. O masina la care adaugi tu tot felul de "optiuni" e doar o carpeala, NICIODATA nu va fi masina aia ca una care ar fi avut acele "feature" din fabrica. Cate masini am vazut de exemplu cu volan cu padele, insa cand am incercat sa le folosesc... "dadeam in gol" ), bineinteles ca in poze e "CUL". Spor la carpeala.
    -3 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.