Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 06/25/19 in all areas

  1. Nu acuz ca ai pus pile! Dar sunt sigur ca tu nu ai fost si ai vorbit cu Dorel de la biroul de informatii ... tu ai vorbit mai sus si persoana respectiva a vorbit cu Dorel! Si aici e diferenta ... respectivu cand a vazut ca l-a contactat sefu se agita si reuseste sa rezolve problema. Fata de noi cand vorbim cu Dorel si pe el nu il intereseaza ... Sper sa se schimbe lucru asta pe viitor! Dar mi s-a intamplat si mie de nenumarate ori sa fiu tratat ca si cand am venit sa beau apa pe gratis la ei in reprezentanta ... Vedeam cum veneau clienti si se duceau direct la seful de reprezentanta si erau tratati altfel! Si consilierul isi schimba vocea si vorbea mai frumos cu clientul respectiv fata cum vorbea cu mine.
    4 points
  2. Apreciez ca incerci sa ajuti colegii! Dar intr-o tara civilizata nu ar trebui sa apelezi la nimeni pentru a rezolva o problema din cauza careia iti poate lua foc masina ... Asta arata cat de mult le pasa celor din reprezentante de clienti din momentul in care ai achizitionat masina! Pana sa o iei, te "pupa" peste tot! Dupa ... te "scuipa" unde au pupat ...
    4 points
  3. Am scos masina din service, intr-un final, pe langa revizie, bujii si problema cu AC-ul, mecanicul mi-a recomandat mai multe chestii pe care a trebuit sa le fac si anume: *curatare clapeta acceleratie (era foarte murdara, masina trage mult mai liniar acum, relanti stabil, initial am crezut ca era senzorul NOX de care se plange toata lumea, dar diagnoza nu a indicat nici o eroare) *curatare canale drenare apa atat cele din fata de sub filtrele de polen cat si cele din spate din zona de pliere ale soft-topului *problema cu AC-ul ----> pierdea freon, am depistat ca radiatorul era spart in zona de jos, asa ca am inlocuit radiatorul AC, inlocuit ceva inele de etansare din cauciuc, incarcat freon, facut test de vacuum, AC-ul functioneaza din nou in parametri normali. *inlocuit role si curea accesorii *verificata pe elevator, toate lichidele, articulatiile, bucse, directie, suspensie, frane (le-am schimbat de curand discuri+placute OEM) Acum e din nou
    3 points
  4. De curiozitate ce ti s-a parut ca nu este ok? ) Inafara de factura si garantie verbala eu nu am vazut nici un minus in povestea colegului. E funny ca lumea inca merge pe principiul bun si ieftin! La 700 cu diagnoze, demontat, curatat, montat, resetare, verificare peste x km si cine stie ce o mai face eu zic ca este un pret decent. Probabil daca ai vrea factura pretul ar creste considerabil si iarasi s-ar plange lumea ca nu merita si mai bine face dpf off (tot fara factura si garantie verbala). Vrei sa dormi linistit, e 2000Euro la reprezentanta filtru nou cu factura si garantie Eu de ex am fost de la el chitit sa curat filtrul dar el s-a uitat si a spus ca nu este nevoie momentan! Deci daca vroia sa ma arda ... putea sa faca curatarea si aia era.
    3 points
  5. Revin cu feedback dupa ceva vreme, aprent problema provenea de la bara de directie care era uzata sau ceva de gen, oricum clar nu era caseta de directie asa cum spuneau “priceputii” de la Bacaria Baneasa... Constatarea a fost facuta la Tureal, sper ca nu se considera reclama dar baietii au fost chiar ok, chiar si-au dat interesul. Cat despre Bavaria Baneasa, sa nu mai aud de ei, au avut un comportament de parca m-as fi dus sa fac lucrarile pe gratis, ba mai mult eram dispus sa dau si 2000€ pe o caseta de directie noua, oare ce se intampla daca o schimbam si problema bineinteles persista... Niste nesimtiti, chiar am crezut ca cei care povestesc despre ei poate exagereaza, aparent nu este asa... Probabil sunt ok doar daca mergi pt. revizii...
    2 points
  6. bavaria baneasa=0, nici acum nu am fost contactat de [...] alea care mi-au promis ca ma suna...din februarie....atunci am avut programare ptr verificat racitor+egr, cand am ajuns dimineata la prima ora mi-au spus ca au camera de luat vederi stricata...si ca voi fi contactat ptr reprogramare.....dar de atunci..nimic nu s-a intamplat...asa ca e greu de crezut ca vor face ceva..se comporta cu noi, parca au face reparatiile sau shimburile de ulei+ filtre, pe banii lor.....urat, fff urat din partea lor.....
    2 points
  7. Eu am un F30 LCI (facelift) 320D, 190cp, an 2016, cutie automata ZF8, xDrive, 186000 km. In afara de consumabile (care costa ceva daca le schimbi ca la carte, in special schimbul de ulei la cutia de viteze) nu am investit nici macar 1 leu in reparatii. Cutia schimba fara socuri, chiar as putea spune ca masina merge ca noua din toate punctele de vedere. Singurul aspect care ma "nelinisteste' cumva, ar fi faptul ca motorul este mai galagios decat la modelul non facelift (nu are zgomote ciudate). Desi eu nu am nici o problema, sigur sunt masini cu probleme, conteaza foarte mult cum a fost condusa si daca s-au facut schimburile la timp. Consumul in afara este in jur de 6%. Am scos si 4.9 pe o scurta distanta, mergand fara nici o frana, in eco mode la aprox 80 km/h dar doar pe la 70 de ani cred ca as putea conduce asa. Iti recomand diesel daca faci drumuri lungi, si circuli mult in afara orasului. Daca stai cu ea in oras toata ziua, mai bine benzina.
    2 points
  8. La orice eroare cu rosu, mai ales de ulei, masina se ia pe platforma. Vezi ca eu asa mi'am crapat motorul. Am mers 30 de secunde cu eroare de ulei pe rosu
    2 points
  9. Am zis să revin și aici cu detalii, deși am mai tot scris...că sunt mai multe topicuri pe subiect. La începutul anului, mai exact pe 15 ianuarie 2019 am fost la Automobile Bavaria Baneasa pentru rechemearea în service. Conform discuțiilor avute cu consilierul de service de la Bavaria Băneasa de atunci, autoturismul necesita înlocuirea răcitorului EGR. După lungi așteptări, pe 25 Martie 2019 am revenit la service pentru a face o nouă constatare, re-chemat de către service. Practic am așteptat 2 luni degeaba, luni în care am fost nevoit să sun săptămânal să aflu dacă s-a mai schimbat situația și dacă piesele au ajuns în service. A fost constatat din nou, după a doua verificare, deși și prima dată s-a constatat același lucru, că mașina are nevoie de înlocuirea răcitorului de gaze. De la acea dată am continuat să aștept. Am tot sunat către dealer și răspunsul primit, mereu același: "n-a sosit piesa". Au trecut aproape 6 luni de la constatarea inițială și continuam să aștept, în timp ce văd că multe alte persoane rezolvă în maxim 2 luni situația. Continuam să sun săptămânal, degeaba. Răspunsurile primite din partea Automobile Bavaria nu-mi ofereau siguranța că sunt în continuare pe lista de așeptare și că sosește în cele din urmă piesa respectivă, deși părea că am comandă deschisă. Tot pe 25 Martie mi-a fost transmis că a fost trimis "mail de urgentare" către BMW având în vedere dubla constatare și timp pierdut pe partea mea. Am descris situația și la BMW România. Liniște și acolo. Sunt client Bavaria Băneasa, fac lucrări acolo, nu e ca și când sunt străin total de reprezentanță. Acum 2 săptămâni, a apărut un topic aici pe forum cu un Seria 3 GT ars. Din comentarii în comentarii, Romulus a cerut să îi furnizăm detalii cu problemele noastre legate de campania Recall, pentru că urma să aibă discuții cu cei de la Bavaria. I-am trimis detaliile și ce să vezi, surpriză: A doua zi, la prima oră sunt sunat de consilierul de service, să vin să schimbăm piesa. Nu mi-a venit să cred inițial, am crezut că e o coincidență. Am luat legătura cu Romulus, care mi-a confirmat că într-adevăr cazul meu a fost discutat cu cei de la BMW. M-a prins pe picior greșit, că eram în concediu, dar ieri am revenit și am fost direct la Bavaria Băneasa. În cam 6 ore am fost sunat să ridic mașina, răcitorul schimbat, foaie de garanție primită. Am scăpat de grijă, începusem să mă stresez destul de tare de idee. Mă bucur că timpul petrecut pe forum s-a dovedit a fi util :goodjob:
    2 points
  10. Ce golaneala ) Normal ca atunci cand iei o masina sa fie in stare buna. Indiferent de an, oglinda trebuie sa mearga si de batut vre-o bucsa nici nu incape vorba. Asta cu banii cash este de samsar de doi lei. Eu nu as da atatia bani cash pentru ca in caz de vre-o teapa tranferul bancar este sfant. Poti demonstra ca tranzactia a avut loc pentru suma aia. Si aia sa incaseze altul banii pentru tine este deja tiganie. Pe romaneste .. cam tot ce nu este ok si normal se considera teapa. Cam tot ce spui tu aici si atitudinea ta de samsar revoltat, ca un om a fost cu capul pe umeri si s-a prins de teapa denota ca vi s-a stricat businesul si sincer ma bucura. Una peste alta Argesul este de evitat cand vine vb de masini orice marca.
    1 point
  11. Am uitat, in toata "nebunia" de la fata locului, am reusit sa pozez seria VIN pentru verificare online. Initial solicitasem seria la telefon dar vanzatorul nu avea actele la el. Pentru curiozitatea noastra, daca este cineva de la BMW pe aici si ne poate ajuta cu o verificare, seria este: WBA3D310X0FT34631
    1 point
  12. Logica ta bate logica mea si a inginerilor BMW. Si daca stau bine sa ma gandesc si fizica, desi am fost la uman, nu real. Uite un exemplu: 1. Lua foc masina. tu: Baaaa ce masini de rahat. Ce mecanici de rahat. Ce vina am eu? tot tu inainte, la service: Nu schimbam filtrul, sunteti nebuni? Fa ieftin din laptop. 2. Nu a luat foc masina. tu: Nu ai dreptate. Nu vezi ca nu s-a intamplat nimic? Bine...masina tot nu trage... inginerii BMW: Hai ba sa trecem peste limita punctului de topire cu carcasa la DPF, ca nu stim niciodata....
    1 point
  13. Nu mai dezinforma daca habar n-ai. La f30 ca si la alte modele Bmw headup-displayul se activeaza/dezactiveaza/seteaza din meniul idrive.
    1 point
  14. "Masina este extra full tot ce se poate pune pe un seria 3!!!" Practic da pe afara de full ce e... :frantics: Iti dai seama inca din anunt cu ce fel de om ai de a face.
    1 point
  15. Daca iti pui problema cat costa un schimb de placute , amortizoarele atunci masina nu e pt tine . Pt franele M nu exista inca producator aftermarket ,doar originale , 1300 ron cele pe fata , pe spate tot pe acolo.Nuu-mi pare chiar jale dar ok de 3 ori mai scumpe fata de un set normal original. Discurile din ce stiu sunt la fel cu cele normale . Confirm ca amortizoarele edc tin f mult . Clar in timp nu mai sunt ca si noi dar isi fac treaba . Cu jantte 19 am si eu echipata masina si vara si iarna , nu am galme nu am spart jante , nu as.monta 18 ever . 17 jenant ... Ideea asta de a pune raul inainte e din start o idee gresita . Masina merita si arata f bine , destul de rare cu frane M , cand a devenit asta o problema ? Eu caut frane M de cand am luat masina si nu gasesc ...Succes orice decizi si dpmdv tre sa te focalizezi pe inspectarea masinii f bine nu pe eventualele probleme ale unor optiuni in viitor , sa stii ca becurile xenon se mai ard ... Mai stiu unii care ziceau ca acc e o problema daca lovesti masina frontal ,la fel si farurile led . Hal de conceptii ma mir ca pleaca de acasa fara umbrela
    1 point
  16. Imi place ca in multe medii online cauza principala pentru clasarea Romaniei in fruntea clasamentului in ceea ce priveste mortalitatea/victime cauzate de accidente rutiere, se invoca mult lipsa autostrazilor, avem dovada ca de fapt cauzele sunt mult mai profunde , si tin seama de educatie, responsabilitate si respect pentru lege. Doua tamponari, una pe autostrada, alta pe un drum cu separator de beton pe sens (ghimbav) , ce nu pot fi explicate prin lipsa/starea infrastructurii.
    1 point
  17. Ok ms de sfaturi. O sa merg asa weekendu asta. Si dupa o sa il schimb.
    1 point
  18. Nu e deloc o idee buna sa mergi asa! Un rulment, un brat de suspensie mai treaca-mearga, un timp, dar arc schimbat doar pe o parte?!? ... Nu se lasa decat dupa cateva mii de km cand deja masina va suferi incepand cu bratele si directia si terminand (...) multe cauciucuri mult inainte de vreme.
    1 point
  19. nu cred ca e o idee buna sa mergi asa - practic masina e dezechilibrata, si s-ar putea sa nu fie la fel de stabila pe drum; si pt ca nu e asa scump un arc, cred ca ar fi de preferat sa il schimbi si pe celalalt.
    1 point
  20. Bineinteles ca sunt probleme. Schimba'l si pe celalalt
    1 point
  21. Ca fapt divers am gasit niste imagini de referinta cu ce se intampla acolo, cum este ok si cum arata cand incepe sa curga antigel si se infunda , provocind incingerea galeriei si incendiu . Nu stiu daca au mai fost postate
    1 point
  22. te cred ca puteai lua si un 540i, fiecare cu alegerile lui, dar sa stii ca un motor mare nu are treaba doar cu viteza, cu 200kmh pe autobahn merge si un 1.6i sau 2.0d, doar cine nu intelege asta cred ca nu intelege nici care e treaba cu un motor mai mare si tocmai de asta nici nu isi ia, deci ti-ai luat motorul potrivit tie as zice . Bafta cu vanzarea ei, cu siguranta se va gasi cineva sa aprecieze optiunile masinii mai mult decat motorul .
    1 point
  23. Sa nu exageram, 1 la 60-120 mii km sa schimbi un ulei la cutie nu e o avere, si daca ai o cutie automata intretinuta asa cum trebuie, te duce mult mai mult decat una manuala, la care schimbi volanta etc.. Eu am avut x5 e70 cu 550.000 km , cumparat de nou de mine si cutia schimba perfect,schimbat ulei si filtru la ea, atata.. nimic mai mult..e60 cu 300.000 km tot cumparat de nou, schimbat ulei + filtru, cutia mergea ca scris.. Da, daca iei o masina la care nu s-a facut intretinerea cum treubie la cutia automata, atunci poti avea "gaura mare in buget". Dar daca e intretinuta corespunzator, nu e "dracul asa negru" pe cum se aude.
    1 point
  24. Asta cu spanul la pompa de inalta e frecvent intalnita la motoarele CR si la alte marci.Motorina slaba la noi, biodiesel 10% pentru ungere, in rest nimic.
    1 point
  25. Ai uitat sa mentionezi si problema cu spanul/pilitura din instalatia de alimentare combustibil.In momentul de fata in atelierul unde lucrez sunt 2 masini in lucru cu aceasta problema si in ultimul an am avut mai mult de 10 cazuri.
    1 point
  26. La atatea probleme iti cam pierzi pofta de BMW cu motor de 2l. Stai cu frica in cur la orice drum mai lung, asta nu e de neglijat.
    1 point
  27. Ămi pare foarte rĂŁu pt problema ta,și din pĂŁcate cred cĂŁ șansele de a gĂŁsi ĂŽnțelegere la BMW sunt destul de mici, deși ar fi de bun simț/normal sĂŁ te ajute având ĂŽn vedere recall ul existent pentru problema ta. Stau și mĂŁ gândesc cĂŁ la achiziția unui N47, din start trebuie sĂŁ ĂŽți asumi niște cheltuieli consistente,generate doar de categoria "preventive", ĂŽn condițiile ĂŽn care e o mașinĂŁ bunĂŁ/sĂŁnĂŁtoasĂŁ: - distribuție 3500 lei ( "sĂŁ stai liniștit" ) - egr+rĂŁcitor 3000-4000 lei ( "sĂŁ nu iei foc" ) - schimb ulei cutie automatĂŁ 2000 lei - dacĂŁ mai e și biturbo e "normal" sĂŁ știi cĂŁ turbina micĂŁ obișnuiește sĂŁ pice,alți 4000 lei. - un amic a avut ghinionul sĂŁ ĂŽi pice subit caseta de direcție la f10 ( electricĂŁ ),9000 lei OE.
    1 point
  28. Da ... ca incendiul la motor e ca revizia, in fiecare an! Sunt sigur ca atunci cand iti ia masina foc mai intai pui timpul pe pauza si te gandesti cateva minute daca e ok sa afectezi componente electronice sau daca e mai bine sa o lasi sa arda toata ... El probabil se referea daca are vre-o cale juridica de a isi recupera prjudiciul creeat in urma unei defectiuni ce si producatorul a recunoscut ca exista!
    1 point
  29. decat sa mai merg la Bavaria Baneasa.............mai bine ma abtin......oricum nu sunt profesionisti asa cum se asteapta lumea cand merge la o reprezentanta...eu dupa drumul la ei facut in februarie....a ramas ca ma vor suna...dar nici pana azi nu s-a intamplat acest lucru..RUSINE ptr cei de la bavaria baneasa.....prefer sa fac o programare in Viena la reprezentanta, am mai mers acolo cu 2 masini, (mai fac si o plimbare) am fost socat de profesionalismul lor, seriozitate si extrem de bine la costuri.....la noi, mecanicii sunt platiti prost, iar dupa ce invata meserie..vor pleca la service-uri particulare..
    1 point
  30. seria 3 nu are nimic deosebit , in scurt timp va fi megadepasit de G20 care tocmai s-a lansat ,la seria 4 macar ai o caroserie diferita , are alt stil masina .
    1 point
  31. Am citit acum câteva zile pe net despre expansiunea BMW care a ajuns in primele 15 marci mondiale de prin 2008-2009.Coincidenta sau nu chiar decand a facut masinile mai slabe calitativ si face profit urias din piese/servisare nu din masini. O alta informatie care m-a dus cu gandul la recall de EGR si admisie care merge ff greu este, concesiunea BMW conditioneaza reprezetantele sa execute lucrari ca aceasta la preturi ff mici. Si recall-urile sunt taraganate pentru ca nu sunt bani din asta. Daca vrei sa plĂŁtești piesa si lucrarea ai sa vezi ca este gata a doua zi. Aia cu "vine piesa intr-o luna" este un fel de politica de descurajare sa nu o faci pe banii lor. Sa ti se ia si sa o faci pe banii tai.
    1 point
  32. Si ce te face sa crezi ca Textar nu e bun?E peste multe alte firme cu renume.
    1 point
  33. Practic trebuie sa refaci etanseitatea membranei care se poate observa in ultima figura din pdf-ul atasat. O sa vezi dupa ce demontezi fata usii ca acea membrana este dezlipita in partea de jos. panou_usa_spate.pdf
    1 point
  34. Nu cred ca este vorba despre scurgeri infundate. Apa care se scurge cand deschizi usile, se scurge de fapt din chedere. Probabil ai o problema cu bariera de vapori de la usi. Trebuie demontate fetele usilor. Dedesubt vei gasi un fel de izolatie care se intinde pe toata suprafata usii, si care in partea de jos este dezlipita. Remediezi problema cu silicon si nu mai ai treaba.
    1 point
  35. aici gresesti grav. eu m-am convins singur. te invit sa citesti ce am patit cu Jurid. Ulterior am pus OE (tot jurid erau) inca 2 schimburi, fara probleme. http://www.bmwclub.ro/forums/topic/181302-f10-530d/page__view__findpost__p__2415724 Producatorii au calitati diferite pentru OE fata de alte linii de asamblare componente. Cine are tangenta cu oameni din fabricile de componente, stie asta.
    0 points
  36. Nu asa se mĂŁsoarĂŁ, și se numește ralanti.
    -1 points
  37. Vrei un sfat? Alta data nu mai folosi apa când e vorba de incendiu În compartimentul motor.
    -1 points
  38. Vad ca multa lume schimba racitorul dar doar tu ai precizat de testul la admisie.La mine lucrurile au stat cam asa: 1.schimbat vara trecuta distributia si constatat racitor blocat probabil pe intredeschis ...nu am avut eroare in bord.Schimbat racitor. 2 am constatat mai recent ca la prima pornire pana se incalzeste merge putin tremurat...am dat vina pe motorina ,revizie ulei ,bujii ,PSD,bla,bla. 3 Desfacuta admisia si constatat depunere serioasa de jeg....curatare admisie,sablare gauri admisie chiulasa,reinitializare injectoare,stergere erori. La cum trage si se aude acum motorul pot sa spun :N47 THE BEST.
    -1 points
  39. Si daca o iei noua si ai garantie 2 ani si apoi se duce motorul?
    -1 points
  40. Am vazut ca sunt multe probleme cu F30 urile... si daca ai iesit din garantie.. plangi pe langa ea pentru ca inca nu ai terminal leasingul si tu deja bagi bani in ea..
    -1 points
  41. -1 points
  42. Normal. Folii pe parbriz si pe geamurile fata. RAR-ul e pentru prosti.
    -1 points
  43. Nu exista folii omologate pentru parbriz si geamuri fata pentru simplu fapt ca astea au deja o opacitate si mai mult este interzis. Dar, nah, mai dai o spaga la ITP, mai suni un prieten spagar cand te opreste Politia, mai dai de vreun descult de stie doar Radar si aia e. Apoi te intrebi ce are lumea cu bemveistii.
    -1 points
  44. Si eu gasisem acum 2-3 ani un seria 1 din 2013 parca care era impecabil la prima vedere , in bord avea 180 mii / am verificat seria de sasiu in AB si avea din calcule garantat peste 260 mii ! si tot din PITESTI era samsarul/masina ! , l-am sunat dupa si a zis ca el asa a luat-o ... ca e om serios in cadrul armatei ... etc .. povesti NU trebuie cuparata nici o masina din zona aia si punct , sunt foarte multe masini acolo rupte/inundate/merse pe capota ... etc
    -1 points
  45. Salut baieti. Voiam sa verific si eu ce durata mai au placutele de frana. Si cand sa apas pe BC sa dau pe service info,nu mi mai apare. Apare decat (check schimbat ora data) . Am lasat masina la service acum 2 zile ,e posibil sa fii apasat pe vreun buton ceva? Ca,chiar mi a zis ca tre sa schimb placutele mecanicu.
    -1 points
  46. Întreb pentru un prieten... De ce vă luați mașini din Romania? Ce motiv ai avea? Eu as vrea sa dispară complet samsarii din Romania, sa dea faliment sau sa se schimbe complet. (ceea ce e putin probabil) E simplu, nu te pricepi, te duci pe: https://gebrauchtwagen.bmw.de/#/b/?culture=en-US și îți iei mașină din reprezentanta. Da, plătești cu 1000-1500E mai mult, dar stai liniștit. Te pricepi la mașini, cauți pe ebay.de, mobile, autoscout24 și te duci, negociezi și o iei, ca si ordine: unic proprietar direct, dealer neamt, dealer arab, dealer turc. E important sa te uiti la review-uri pe Google, farcebook, mobile. In plus, de ce ți-ai lua o mașină cu 200 000+ km, in care cu siguranță urmează să bagi vreo 2000 de euro, distribuție, filtre, ulei cutia de viteze, plus e euro 5, deci se va devaloriza repede. Cand poți să îți iei F30 facelift, fara problema cu distribuția, mai rafinat, euro 6, și probabil cu km mai puțin. Da, e clar că are dotări mai slabe, dar prea puține sunt cu adevărat importante. Mi se pare că degeaba ai HUD, daca tu ai motoru copt și mașină făcută din bucati. Undeva tre sa faci un compromis. Numa' bine, rau la nimeni!
    -1 points
  47. A gasit cineva rezolvare la problema asta? Sau macar cauza?
    -1 points
  48. Ce e de neĂŽnțeles ? Anumiți dealeri din ger le vând și cu Cash fĂŁrĂŁ TVA , unii accepta doar banca pt fĂŁrĂŁ TVA
    -1 points
  49. Salut colegi, are cineva link catre un torrent cu ultima versiune de harti Next?
    -1 points
  50. BunĂŁ ziua, am cumparat luna trecuta un model 318i si mi s a spus de vanzator ca trebuie schimbate semeringurile la supape, am schimbat o data cu ele si uleiul, am trecut pe Ravenol(5w40) de pe Castrol. Problema mea este, cand pornesc masina primesc eroarea cu check oil de culoare rosie, se intampla doar o data, nu o primesc in mers si doar cand fac opriri cu masina, deci ma gandesc ca legat de presiune ceva, niste sfaturi, pot merge cu ea asa pana la service?
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.