Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 01/01/20 in all areas

  1. eu cred ca pt 2 ani poti lua in considerare schimbul de ulei , daca imparti costurile la 2 ani , va reiesi o suma modica , daca o vindeai in 3-4 luni merita sa mai astepti desi eu mereu am considerat ca e in grija posesorului sa redea masinii cat mai multi ani de viata posibil prin intretinerea oferita , mereu m-am gandit ca mai merge si altul dupa mine si s-ar bucura sa ia o masina cu service la zi .
    2 points
  2. Sunt mecanic, de vapor - strang si destrang suruburi de vreo 35 de ani ca parte a muncii mele . Nu am spus sa nu folosesti manualul sau o cheie dinamometrica . Am sups ca cineva cu ceva experienta si simt poate strange diverse repere la mana fara sa mai aiba nevoie de dinamometrica . Cineva cu experienta , stie deja "din ochi" si "din mana" cat sa stranga , si bineinteles ca a citit si manualul . Acel cineva cu experienta , a acumulat experienta strangand cu dinamometrica si apoi la mana . Sunt destule repere la care se poate strange linistit la mana . Pot sa strang fara emotii o chiulasa la mana , dar as evita sa o fac la cuzineti . In 35 de ani , nu am dat gres cand am strans la mana , nu am alungit/rupt suruburi,nu am stricat filete, nu am strans prea slab . Si valoarea aia a cuplului de strangere data de manual e tocmai pt a evita asta - si are toleranta.
    2 points
  3. 2 points
  4. cred ca reclamatatia ar trebui facuta pentru neconformitatea anvelopelor - ar trebui masurate exact dimensiunile cu un subler, pt 255/40/R18 ar trebui sa fie 255 mm latime, 102 mm latime, 457.2 mm diametru interior, 661.2 mm inaltime totala; pt 225/45/R18 ar trebui sa fie 225mm, latime, 101.25 mm, 457.2mm diametru interior, 659.7 mm inaltime total (diferenta de 1.5mm vs cele de 255) cu masuratorile exacte, scris la michelin si la ANPC.
    2 points
  5. Salut, A sosit momentul sa-mi vand masina personala. Detalii: -VIN: WBANA51050B042843 -Poze: Link (mentionez ca sunt facute in momentul achizitiei. Masina arata in proportie de 98% la fel. Diferenta de 2% revine din micile retusuri facute de mine, de exemplu suportul oglinzii pe partea soferului) -An: 2004 -KM actuali: ~211.XXX -Pret: 5500 Euro Dotari extra/Upgrade-uri: Upgrade faruri/stopuri LCI Interior "Seria 7" Trapa Trimuri schimbate(piano black) Volan sport Navigatie CCC + AUX In Upgrade sistem audio(aftermarket) Istorie: Masina a fost cumparata in 2016 fara vreo problema notabila in momentul achizitie. Pe parcursul a celor 3 ani lipsa problemelor s-a confirmat iar cu exceptia reviziilor au fost facute urmatoarele: vasul de expansiune a cedat(la aprox 1km de cel mai apropiat service) inlocuire discuri + placute frana (recomandarea service-ului) tinichigerie urme de utilizare(zgarieturi minore, "stearsa" in parcare) RAROM: 209248 20.04.2019 204651 28.04.2018 180000 03.05.2016 150153 14.08.2015 140847 05.05.2014 128000 16.05.2013 126937 04.02.2013 111300 04.05.2012 99650 04.05.2010 Mentiuni: -se vinde cu cauciucuri de vara + iarna(Michelin Alpin 5 achizitionate in 2017) -costul asigurarii + impozit: 847 RON (+decontare directa..B7), impozit ~ 840 RON Consum: in functie de dispozitia soferului. Bucuresti-Alba mers lejer dus-intors = un plin(aprox. 750 km). In traficul din Bucuresti ajunge la aprox 14% Motivul vanzarii: Upgrade "Alta intrebare!" : "De ce as da peste 5000 euro pe un E60 NFL?!?!?!" - Starea masinii si dotari extra. "Frateh, asta e EURO 4 FIRE-Ar dracului?!?" - Da, este EURO 4. "Moooaa-ma, 2.5 motor sport...cat are suta?!" - Nu..si nu. "Ultimu' pretz?!?" - 5500 Euro. "Alte poze mai ai?" - La cerere. "Probleme ascunse?!?" - Da, la ultima verificare ITP, frana de mana a iesit la limita. Constatare dealtfel infirmata de 2 service-uri. Numar telefon: 0799524546
    1 point
  6. La consun iti este gandul cand te gandesti prima data la un g11/g12? Am vazut G12 740d 3k biturbo 320cp stoc si 7.7 consum mixt... Feritiva de hibride de la BMW, deocamdata. Asteptati cativa ani pana la full electrice mari daca gandurile sunt fixe pentru electrice.
    1 point
  7. Cred ca, colegii nu au inteles despre ce model e vorba, deoarece ai specificat 745Le vorbim de G11/G12, singurul disponibil in toate variantele de motorizare mentionate de tine. Fiind vorba de o masina noua sau aproape noua(automat, in garantie), nu cred ca vei avea probleme de fiabilitate si daca ai, ce? de asta exista garantie si din ce am vazut, cumparatorii de 7 sunt tratati de reprezentante(cel putin de cea din Cluj), ca niste mini regi(lucru normal pana la urma, le lasi peste 100k euro in conturi). Personal as alege versiunea , v-a scoate un consum super bun in oras, folosind preponderent motorul electric(in special la porniri) , ai un motor de 3L in 6 cilindri, pe benzina, care sa fim seriosi, nu submotorizeaza caroseria respectiva nici singur, cu atat mai putin insotit de motorul electric si vei avea si sunet de benzinar. Intradevar nu va fi sunetul si feelingul V8-ului dar nu prea le poti avea pe toate. Sau? + e varianta long si daca vei avea pasageri in spate, iti vor multumi. + daca nu s-a schimbat legislatia, vei plati un impozit infim. Ca si costuri de intretinere(anvelope, revizie etc), asteapta-te la costuri mai mari fata de E, e totusi o alta clasa.
    1 point
  8. Pai daca esti sifonar, normal ca ai sa reclami, ce altceva poti sa faci? Minte de copil. Nu ma intereseaza reclamatiile sau alte prostii de-ale tale, sa fii sigur de asta. Nu m-am luat de nicio persoana in mod persoanl, am vazut doar ca sunt luat in ras la o intrebare pe care am pus-o. Daca ar fi avut cei 7 ani de acasa, putea sa taca sau sa dea un raspuns pe masura. Poate multi in necunostinta de cauza ati intrebat pentru ca nu erati sigur de o anumita problema. Nu sunt mecanic ca sa stiu toate chestiile astea, asa ca am intrebat. In fine. Si mai intrebi cu ce am contribuit? Dude, esti batut in cap? Pai cu ce sa contribui daca eu am pus intrebarea? Ma faci sa rad! ) Pai contribui cand stiu raspunsul, nu cand nu-l stiu, cand nu stiu, stau in banca mea si las pe altii care stiu sa raspunda, contribuie etc. Las-o naibii de treaba, ca unii aveti o gandire...de te ia cu ameteli.
    1 point
  9. Ce fel de intrebare e asta? Ca n-are nicio legatura cu topicul. Vezi-ti de treburile tale si nu mai sari aiurea in sus. Nu ma intereseaza sub nicio forma astfel de polemici si mistocarii. Daca ai ceva de spus in legatura cu ceea ce am intrebat, atunci spune-o, daca nu, abtine-te.
    1 point
  10. Mai sa fie - doar un mecanic cu multa experienta in BMW poate strange la mana ? Mai ales piulita de la culbutor ? Da ce, e ceva naveta spatiala ? Crezi ca un mecanic experimentat nu stie/simte ce e aia 10 Nm ? Si trebuie sa fie "mecanic de BMW" ? Cred ca unii nu prea ati strans/destrans suruburi la viata voastra si vi se pare ceva nemaipomenit de complex.
    1 point
  11. motorul pe benzina mai putin fiabil?! pai boss, tu te orientezi spre o masina care a costat noua intre 120k si 150k. tinand cont cat e tehnologizata, te poti astepta la cheltuieli medii de rulare a msinii de 1000 euro lunar exceptand casco si eventualele rate.
    1 point
  12. Am pĂŁțit aceeași chestie cand am luat F01... știam de la e60 ca trebuie sa aibĂŁ aceeasi uzura ca si ala e xdrive dar nu m-am mai gandit ca trebuie sa fie același producĂŁtor ... am luat ĂŽntâi pt iarna pe fata Hankook , pe spate Goodyear ... având dimensiuni 275 pe spate si 245 pe fata am luat repede ce am gasit pe stock ... le-am tinut foarte putin mai erau doar vreo 3 sapt din iarna ... apoi a venit primĂŁvara sunam vrut sa renunț la cele de vara pe care le aveam pt ca erau runflat . Doar ca am luat la fel 2 cu 2 ... ce era pe stock ... Dunlop si Continental parca ... dupa vreo 2000 km am ĂŽnceput sa simt mici șocuri care in timp au devenit mai agresive . Nu m-am gândit deloc la cauciucuri , am schimbat uleiul in cutia de transfer + adaptĂŁri , pĂŁrea ca ĂŽși revenise dar a fost pt scurt timp . Iar a ĂŽnceput apoi . Am zis ca e incredibil sa pice cutia de transfer la 70.000 km la seria 7 ... nu mai știu cum mi am dat seama am fost pe la MHS pt revizie si am vazut ca au scris la observații - anvelope mĂŁrci diferite - ... si am ĂŽnceput sa ma interesez ... in final am luat altele si de vara si de iarna si instant cum le-am pus pe masina si-a revenit . Deci trebuie sa fie si aceeași marca la xdrive altfel Riști sa Strici cutia de transfer
    1 point
  13. Trebuia sĂŁ o spui mai digerabil. Cum te-ai exprimat tu, pare cĂŁ ai spus-o cu rĂŁutate. Eu apreciez ca e foarte activ Daniel, fiecare retrofit este urcat pe pagina. Nu cred cĂŁ are timp mereu sĂŁ "lustruiascĂŁ" mașina. Uneori mĂŁ ĂŽntreb:"ce mai poate fi modificat la ea?". Bafta in continuare!
    1 point
  14. Asa, de sfârșit de an am hotarat sa-i aduc un plus de putere si am achiziționat un set de turbine MMP 1K.Montajul il voi face personal, doar dupĂŁ ce voi avea in stock injectoare noi (index 12) un intercooler mai mare, bobine upgradate, un kit de ambreiaj care sa faca fata celor 600cp, acesta fiind target-ul ptr ĂŽnceput. Momentan , am mai achiziționat o nouĂŁ pompa de inalte(HPFP), outlet-uri, filtre aer MMP, kit nou de instalare a turbinelor(garnituri,O-rings, bolturi, piulite). Au trecut aproape 3 saptamani de cand am montat etrierii de M4( revopsiti electrostatic) cu discuri M-performance de 370mm+ plĂŁcute noi. Nu am facut vreun test comparativ cu cele stock, dar per total se simte o ĂŽmbunĂŁtĂŁțire, adica frâna "mușcĂŁ " mult mai bine...Urmeaza sa upgradez si spatele, iar atunci diferenta va fi mult mai evidentĂŁ.
    1 point
  15. Vreau sa o fac sa nu consume nici mĂŁcar 1 ml de ulei... :console:
    1 point
  16. Cred ca au avut un lot cu probleme și l-au vândut la noi sau la bulgari ca sa scape de el. In vest și-o luau rĂŁu pe coaja cu așa rebuturi. Dupa ce am reclamat la ei vĂŁd ca au scos de pe site michelin Alpin 4 pe 255 dar nu și pe cele de 225 care apar in continuare disponibile pentru fata. Acum ca e o coincidenta sau nu, nu-mi bat capul. Sper sa rĂŁmânĂŁ acest topic, poate le va fi altora de ajutor in viitor. Cat m-am lovit de problema asta am vĂŁzut ca mai toate firmele vor doar sa vândĂŁ, conteazĂŁ doar profitul și comisionul in rest.. dacĂŁ ai o problema rar vei gĂŁsi omeni amabili sa te ajute sau sa ĂŽți explice in mod profesional ce anume nu e in regula, doar cârpeli și teorii penibile, de fapt ca sa scurtez ĂŽntotdeauna e vina clientului, așa e politica la noi!
    1 point
  17. In sfarsit unu' care intelege farmecul bmw, dincolo de cilindree si cai putere.
    1 point
  18. mie nu mi-a fost clar daca vrei masina noua ori nu, cati km faci pe an etc. trag concluzia acum ca masina o vrei noua. daca la 5 ani ai schimbat placutele de frana la E, inseamna ca faci pe la maxim 10.000km pe an. daca masina e noua, ia-o cu garantie extinsa la 5 ani, costa vreo 4000 euro parca si nu vei avea nicio cheltuiala. la sh-uri e complicat. daca masina are deja 70-80k km, costurile incep sa curga garla pt ca incep sa apara consumabilele. la seria 5, discuri si placute fata/spate, senzori, manopera, tva, materiale mici, costa 1500 euro si asta cu 10% discount inclus. la seria 7, probabil 2000 euro. mai apar un brat si ceva bucse, poate rulmenti, mai un egr si te poate arde de peste 5000 euro anual. motorina, RCA, impozit. un set de anvelope se apropie de 1000 euro(evident nu le schimbi anual). si uite asa pt a merge cu seria 7 scoti peste 10.000 euro pe an. casco obligatoriu dpmdv...3000 euro anual(astia suplimentar celor 10.000 anterior mentionati). daca mai ai si rate la ea, probabil esti primar de oras.
    0 points
  19. Dar ce la nava spatiala se umbla cu cheia dinamometrica? Bine inteles ca nu, ca doar noi romanii stim mai bine decat toti ce si cum.. Unde naiba ajungem cu afirmatii de genul asta? Sau altfel, care afirmatie ti se pare VALABILA si SIGURA? Sa respecti ce spune manualul sau sa crezi ca NU e nava spatiala?? (Apropo de nava spatiala, cand am pus mana prima oara sa desfac lucruri la BMW, la fel am zis si eu, apoi am remarcat tolerantele mai mici per ansambul, lucrurile mai ingramadite si mai bine gandite! De aici respectul meu pentru manual.) Tu si restul puteti merge la orice mecanic gasiti; traim intr-o societate libera.
    0 points
  20. Salut Mikken, Pe comfort mode 120/h ...4,5??? Cam mare sincer sa fiu....la ce tehnologie e in prezent sa nu mai vorbesc de 8 trepte....ar fi trebuit un maxim 3 - 3,5%. Stiu, e o caroserie grea, dar si la e60 si la e39 acelasi motor scoteam sub 5% , aici ma refer in conditii de autostrada. In alta ordine de ideii, masina este superba, sa te bucuri de ea!
    -1 points
  21. ȚeapĂŁ . Am pĂŁțit-o acum 3-4 luni. Aveam la vânzare un Opel Gtc,o tipĂŁ din Austria care momentan ar fi plecatĂŁ ĂŽn Canada mĂŁ contacteazĂŁ cĂŁ vrea mașina. Am zis ok,vii dupĂŁ ea? A zis cĂŁ trimite o firmĂŁ de transport din Germania sĂŁ ridice mașina. Am zis ok,ĂŽmi poate da banii dupĂŁ ce o vede/probeazĂŁ cel ce vine dupĂŁ ea.A Zis cĂŁ nu,cĂŁ nu se complicĂŁ cu ei,cĂŁ ĂŽmi trimite banii in cont. Am zis ok, i-am dat contul,a doua zi primesc un mail de la royalbank of Canada cĂŁ mi s-au virat banii. Erau mai multi cu 900 . DupĂŁ o zi mĂŁ contacteazĂŁ clienta,mĂŁ ĂŽntreabĂŁ dacĂŁ am primit banii,zic da,doar cĂŁ sunt mai mulți cu 900. Zice da, ți-am trimis ție și banii pentru transport,și eu sĂŁ ĂŽi trimit banii cei 900 companiei de transport (mi-a dat datele)Prin western union ca dupĂŁ ce primește banii vine și ridica mașina . Mi-a spus cĂŁ banii sunt in contul meu dar sunt securizați și nu ii pot accesa pânĂŁ ce nu trimit cei 900 companiei de transport.Mi-am dat imediat seama cĂŁ e țeapĂŁ. Am mai comunicat cu ea așa de amuzament 3,4 zile. Ăi tot spuneam cĂŁ merg mâine sĂŁ pun banii,cĂŁ merg poimâine,pânĂŁ la urmĂŁ s-a enervat și m-a ĂŽnjurat ĂŽn românĂŁ!
    -1 points
  22. MĂŁ ĂŽntreb de ce ai schimba stofĂŁ ĂŽn piele. Pielea pentru mine are doar dezavantaje
    -1 points
  23. DAR TU CE UTILITATE AI ADUS TOPICULUI? Da, suruburile de pe motor se strang la cuplu din manualul tehnic. Doar un mecanic cu MULTA experienta in BMW poate SA ISI PERMITA sa stranga si sa isi ASUME CE A STRANS fara manual sub nas. Restul e palavra fara rost.
    -1 points
  24. Scuze, eu doar am citit intrebarea din topic; persoanele NU ma intereseaza pe forum si raspund la alte intrebari si situatii, daca e cred sau nu ca trebuie; suntem ok acum? Deci ai aflat ce nu stiai? Se poate inchide? Noi sa fim sanatosi; si la minte.
    -1 points
  25. Salut. Stiu ca ai scris de pret, dar incerc si eu sa iti propun 4500 euro. Ma gandesc la vechimea masinii. Multumesc!
    -1 points
  26. Va salut Sunt nou pe acest site. Detin un E270cdi si vreau sa trec la BMW. M-am orientat spre seria 7. Sunt in dilema intre diesel, benzina sau hybrid. Diesel parca nu e de viitor datorita restrictiilor ce planeaza in viitor , benzina vine cu un consum mai mare si o fiabiltate mai mica a motorului datorita turatiilor mult mai mari decat cele pe motorina. Despre modelul hybrid nu prea stiu multe. Ce fiabilitate are un hybrid? ( ma gandesc la baterii) Poate puteti sa-mi dati vreun sfat. Multumesc.
    -1 points
  27. (Desigur asta putea-i sa o spui in privat..) Nu ai spus NIMIC mai sus, in afara de a te lua de o persoana, nu de subiect! Ce utilitate ai adus, inseamna: cu, ce idee te-ai facut folositor TOPICULUI, ce contributie (in afara de a te referi la persoana) ai adus intrebarii din topic? La inceput de an nu pot decat sa iti doresc posturi pe topic. Esti reclamat ca deja esti la al doilea atac personal. Seaman, multumesc de raspuns; nu am vrut decat sa accepti ca si mine ca MAI BINE vezi pe cineva cu experienta vorbind de CUM E BINE si cum nu e prea bine. Adica sa vedem o buna practica. La Multi Ani 2020!
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.