Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/27/20 in all areas

  1. Like the subject said... BMW Navigation DVD Road Map Europe PROFESSIONAL 2019 DVD1 Full coverage: Andorra, Belgium, France, Gibraltar, United Kingdom, Ireland, Luxembourg, Monaco, Netherlands, Portugal and Spain. Partial coverage: Croatia, Slovenia and the Czech Republic. Main road network only: Macedonia. DVD2 Full coverage: Belgium, Denmark, Germany, Italy, Lichtenstein, Luxembourg, Netherlands, Austria, San Marino, Switzerland and Vatican City. Partial coverage: Croatia, Slovenia and the Czech Republic. Main road network only: Macedonia. DVD3 Full coverage: Finland, Norway and Switzerland. Partial coverage: Bulgaria, Estonia, Greece, Croatia, Latvia, Lithuania, Poland, Romania, Russia, Slovakia, Hungary and Belarus. Main road network only: Macedonia. No speedcams, just the original! Thanks to meister95 @ GPSUnderground, but I can't reply and thank him there. Still awaiting activation. Torrent (magnet) magnet:?xt=urn:btih:C9BBF4C4E25D6394DDC49915D641F507F4F615FB&dn=BMW%20Road%20Map%20Europe%20Professional%20CCC%202019&tr=udp%3a%2f%2ftracker.openbittorrent.com%3a80%2fannounce&tr=udp%3a%2f%2ftracker.opentrackr.org%3a1337%2fannounce
    1 point
  2. Pentru cei ce doresc sa isi achizioneze servicii prin platforma Connected Drive, va anunt ca sunt reduceri de 30% pentru absolut toate serviciile.
    1 point
  3. O presupui. Adevarul este ca intrebarea din poll e pusa unei majoritati habarniste, de aici si frica, de aici si refuzul utilizarii unui flush. Cati dintre noi au un dram de experienta relevanta cu asa ceva ? Putini. A venit cineva cu dovezi de motoare distruse de flush engine si nu din alte cauze ? Eu am folosit solutii flush pe 3 masini si nu am avut probleme cu ele. Argumentul cu infundatul nu stiu carui canal finut... Bre, la motoarele vechi, alea oricum sint deja infundate sau pe aproape. Practic, flushul ala mai da o sansa la desfundare. Apoi, multi isi imagineaza ca aceste solutii fac sa zboare depunerile ca niste bucati imense de tencuiala, gata sa infunde tot pe acolo. Aiurea. Depunerile se solubilizeaza subtiidu-se usor. Incetati cu divagatia "schimbi uleiul la timp si gata", pt ca nu banalitatea asta se discuta. Ci, situatia in care iei o masina veche, cu cel putin 250000 km, poate 500000 km, si nu stii mai nimic despre ce este in motor. Poa' sa fie sclipici, poa' sa fie smoala. E relativ usor de observat dupa cat de repede ti se inegreste noul ulei. Verifica si filtrul dupa 1000 km si afli cam cum sta treaba. Daca e nasoala, baga un flush si gata. Esti mai tipicar, baga dupa flush un plin de ulei ieftin, dar de tipul recomandat, ralanteaza-l si pe ala 5-10 minute, da-i drumul, apoi baga uleiul final. De remarcat ca nu exista vreo contraindicatie a producatorilor de motoare privind solutiile flush. Deci ? Daca era un bau-bau, gaseai peste tot interdictia de a folosi asa ceva. E ridicol sa te opui practic unei igiene interne a motorului vechi. Cei care sinteti impotriva, ati luat in calcul contaminarea uleiului nou, respectiv degradarea rapida a calitatilor acestuia, gratie mizeriei din motor atat de dragi voua ? Detergentii din uleiul nou, dilueaza si ei o parte din depuneri, dar le plimba in motor inca 10000 de km. E mai bine asa ?
    1 point
  4. Nu cred ca l-a avut ruloul, mai ales daca ii e prieten. Eu cand am adus touring-ul din germania, mi-au incaput 4 roti in portbagaj cu ruloul retras. Cred ca la masina asta era dat jos demult.
    1 point
  5. Tot farurile astea le am si eu, dar nu vad sensul ca acele compartimente din mijloc si a caror functie este de cornering(colturi) sa se aprinda la faza lunga... Ma gandesc ca vrei sa ai o iluminare si mai buna atunci cand activezi faza lunga. Daca da, te anunt ca nu vei avea o bataie mai mare a highbeamului, ci doar in lateral, in colturi vei avea mai multa lumina. Aceasta lumina din laterale oricum nu te va ajuta atunci cand mergi in extra-urban cu faza lunga pornita si asta pt ca pe tine te intereseaza in principal sa ai o bataie cat mai mare, lunga. La viteze mari, privirea se ingusteaza f mult, asta e motivul pentru care n-o sa prea bagi in seama ce se intampla in stanga si-n dreapta ta. La viteze reduse, cand iei un viraj la 90gr, la parcari, aici se schimba situatia, doar ca aici se activeaza automat aceste lampi de cornering. Daca nu aveau acea lentila cu optica, optica care-ti "bend-uie" lumina de la sub-ansamblul bec-reflector catre lateralul masinii, atunci da, avea logica ce vrei, altfel nu. Stiu ca cele care nu au functie de cornering, au doar o lupa acolo, dar fara nici un fel de bec. Este o functie blank. Sper ca am reusit sa-ti raspund la intrebare. Sunt aspecte de legislatie si de siguranta a traficului si da, lampile sunt echipamente de siguranta, contrar parerii multora care nu cunosc acest lucru si prin urmare fac fel si fel de modificari dupa ureche.
    1 point
  6. @wolfenstein99 "Cine cumpara masina cu motor 3 litri benzina, prefera sa o conduca el, nu pilotul adaptiv" Este o regula? Mai degraba cred ca este o parere personala, dar e normal sa avem pareri diferite caci avem nevoi diferite. Ieri am fost la Brasov, se asfalta pe un pod la Sinaia si s-a facut o coloana toata Posada. Am mers doar cu adaptivul toata coloana. De ce sa stau cu piciorul pe frana mereu? (Nu am auto-hold). La fel si cand conduc foarte mult: Fac 40-50k pe an, am toate tarile din Europa de Sud Est. Nu pot traversa Romania, Serbia, Croatia mergand DOAR sportiv. Da, o calc, fac slalom, ma joc, dar nu pot face asta tot drumul. La un moment dat ma simt obosit, activez pilotul, setez distanta si imi mai relaxez piciorul o vreme. Asa cum spuneam, aveam nevoi diferite. Acum nu e un MUST HAVE, daca gasesc ce imi place, motor, dotari etc, nu o voi refuza doar ca nu are adaptiv, insa e una din preferinte.
    1 point
  7. Vezi ca ambele sunt aduse din State. @stoki Nu sunt niste dotari SF ce vrei tu acolo, dar e totusi foarte greu sa gasesti o masina care sa le aiba pe toate. Culoarea si cruise control-ul adaptiv iti limiteaza tare de tot variantele, ca in rest sunt chestii basic... Oricum nu poti sa ai pretentii de la o masina SH sa fie configurata exact cum vrei tu, trebuie sa faci niste compromisuri.
    1 point
  8. Arata-mi un F30 335D cu tractiune spate te rog frumos. https://www.bmwblog.com/2020/10/05/2021-bmw-m340d-test-drive/ - "The diesel engine is equipped with the BMW TwinPower Turbo technology and is capable of reaching a maximum torque of 700 Nm, fully available between 1,750 and 2,250 rpm" https://www.topgear.com/car-reviews/bmw/3-series-touring/m340d-mht-xdrive-5dr-step-auto/first-drive - "And yet, here it is. The M340d. The twin-stage turbocharged engine has been breathed on," https://en.wikipedia.org/wiki/BMW_3_Series_(G20) - M-as gandi putin mai bine inainte sa ii spun cuiva ca e pe langa. In primul rand, F30 340i nu este BIturbo. Are o singura turbina de tip twin-scroll. Spui ca vei avea probleme la service-uri. Ai detinut vreun F3x si ai avut probleme, sau pe ce iti bazezi presupunerea asta? Eu nu am avut nici o problema la service nici cu F30 335xd, nici cu F30 340xi. La G-uri este posibil sa fie mai multe benzinare, dar nu acum. Cate G20-uri 320i/330i/M340i vezi pe strada? Care e diferenta de pret la momentul actual intre G20 si F30? Una e sa dai 30k euro pe o masina, alta e sa dai 55k euro. Mi se pare ciudat ca ai atitudinea asta zeflemista, si imi spui mie ca vorbesc fantezii, cand eu doar mi-am spus parerea din punctul de vedere al unui posesor de F30, pentru a avea o discutie constructiva.
    1 point
  9. Scurt update la aproape 10.000km: - a aparut un zgomot la roata fata stanga, in special cand sunt pe loc cu rotile virate stanga si misc de volan, zici ca se rupe ceva pe acolo. N-am apucat sa merg la service inca sa vad ce e, dar mi se pare muuuult prea devreme pentru probleme tehnice de genul asta - anvelopele de vara Hankook sunt o rusine, patineaza ca toti dracii si pe uscat...iar daca e putin umed pe jos, mazga sau ceva, orice acceleratie se lasa cu intrat ESP - presul de la sofer aproape are gaura in el de la calcai unde tii piciorul drept, nu cred ca apuca 15.000km - sistemul de auto hold e dubios si incomod de folosit...trebuie sa apesi tare frana ca sa se activeze cand esti pe loc. La BMW se bloca automat cand se oprea masina pe loc, mult mai eficient si intuitiv - cutia de viteze nu se ridica nici pe departe la performanta celei de pe G30, da gherle frecvent si se balbaie nestiind ce sa faca, plus uneori ceva socuri dubioase la schimbare, preponderent la mers prin oras - interiorul crem partial de textil a fost o mare greseala, se murdareste si se pateaza extrem de usor. Centura de siguranta de la sofer deja e semi neagra. Probabil full piele era mult mai usor de curatat periodic - consumul este cam cu 2l la suta mai mare decat la G30-520d de 190CP, atat in oras cat si la drumuri lungi pe autostrada Nu are sens sa mentionez partile pozitive, e o masina noua si merge ca atare. Dar orice chestie negativa parca are un impact mult mai mare.
    1 point
  10. Sa mai stergem putin praful pe aici, masina a primit o reinoire a tratamentului ceramic si un shimb de discuri + placute spate oe... km 193600.
    1 point
  11. Intre timp am trecut si la jantele noi de vara :heart:
    1 point
  12. Astazi am montat interiorul M... :frantics: :hyper: :heart: pe langa interior am achizitionat si ornamentele prag M + Footrest M Urmeaza anul urmatorul: bord 6wb, navigatie nbt evo...
    1 point
  13. userul bogdan prezinta niste poze cu niste motoare unse cuniste uleiuri care ar trebui ajutate cu flush uneori.....la schimb http://www.bmwclub.ro/forums/topic/111708-comportament-uleiuri/
    1 point
  14. Firma PROTEC (Germania) are in portofoliu si ENGINE FLUSH. Pe flaconul de 375 ml este imprimata emblema TUV, iar in fisa tehnica este prezentata omologarea din partea acestui organism. Eu nu cred ca utilizarea acestui produs, daca se face conform instructiunilor fabricantului, dauneaza motorului. Eu l-am folosit la 3 masini, inclusiv la motorul N42. Parerile pe forum sunt impartite, noi romanii suntem mai specialisti decat inginerii germani.
    1 point
  15. Pai e absolut inutil la masini noi sa faci flushengine.
    1 point
  16. am citit. Eu cred ca daca nu fac engineflush , mi se va contamina uleiul nou.In plus cred ca va fi mai buna ungerea dupa curatare . Pe Engine fush-ul de la liqui moly spune ca nu afecteaza garniturile si celelalte componente.
    1 point
  17. pai, avand in vedere faptul ca un flush dilueaza uleiul precum si mizeria este inlaturata si totodata amestecata in ulei in timpul procesului de spalare (acele 3-5 minute de functionare cu flush) consider ca prin simpla scurgere a uleiului este suficient :twoup:
    1 point
  18. Am votat da! engine flush este benefic pentru motor dar nu la fiecare schimb din punctul meu de vedere deoarece nu este necesar. frecventa folosirii unui engine flush fiind la la 2-3 schimburi in functie de uzura uleiului. Motivele pentru care este bine sa cureti motorul sunt urmatoarele: - toate impuritatile, sludge-ul raman dupa scurgerea uleiului vechi fara indoiala pe componentele motorului precum si in baie, de unde le plimba noul ulei, ce va deveni in 2 zile negru ca cel vechi. - curatand depunerile, un motor se uzeaza mai greu si merge in parametrii mai buni avand o ungere mai buna (o sa spuneti ca motorul uzat daca bag flush o sa imi consume ulei, total adevarat, dar se stie foarte bine ca odata cu uzura vizibila prin consum se schimba cifra uleiului, adica din 5W facem 10W, ca mai apoi in loc sa facem o segmentare ca tot romanul zgarcit o sa ajungem sa punem 15 si 20 ca mai apoi sa facem set motor direct sau alt motor, dar asta este alta discutie) - toate canalele din motor care sunt inguste, avand depuneri nu mai distribuie cantitatea optima de ulei, astfel uzura aparand clar. - curatand cu motor flush optimizati si mentineti performantele pompei de ulei, care daca este curata se comporta mult mai bine si tot asa. ca sa urmariti cu atentie ce face un motor flush va rog priviti urmatoarele filmulete si apoi dezbateti orice teorie doriti. in final mentionez ca nu sunt comerciant, afiliat sau orice alt tip de interesat in folosirea motor flush-urilor. PRO-TEC Engine Flush - Oil System Cleaning (en) [Y]8xwg5TnMjL8[/Y] Engine flush LIQUI MOLY http://www.youtube.com/watch?v=1m8RiWe8vNU [Y]1m8RiWe8vNU[/Y]
    1 point
  19. poate nu e bine ... in fine ... la e46, faceam asa ... cand aveam timp ... amestecam un flacon d'ala de solutie minune cu uleiul ... lasam 5 minute parca - in prealabil motorul il incalzeam calumea. Lasam sa se scurga tot ceva vreme, timp in care schimbam filtrul de aer, filtrul de clima, etc ... si dupa vroe juma de ora cred, sau mai bine ... puneam uleiul nou si da'i bice ... mi se parea o solutie foarte buna. Motorul era destul de silentios apoi, si parca mai sprinten ... la 260.000km am dat'o - era ok masina ... la astea noi nu pot sa fac ca sunt cu garantia si apoi am service inclus ...
    1 point
  20. total gresit + sunt curios cati stiu ca exista solutie flushing chiar de la bmw
    1 point
  21. da, e o parere personala; daca as configura de nou 340i, probabil nu as adauga pilotul adaptiv; pt ca motorizarea 340i are un pret de start mai mare;cei care le cumpara noi mai taie din colturi - de exemplu masina mea are clima simpla, scaune stofa (sport) - cel care a cumparat-o de noua a mai redus in acest fel costul total; da, nu m-ar fi deranjat sa aiba pilot adaptiv, trapa panoramica, pachet interior individual piele, etc; dar trebuie sa faci niste compromisuri undeva, pt ca altfel platesti cat nu face tot dupa parerea mea, daca petreci atat de mult timp in masina, cred ca o alegere mai potrivita ar fi G30 530d - mai comfortabila, dar fara sa fie lenesa, poti face 1000 km in fiecare zi fara sa obosesti; 340i e o masina suficient de comfortabila, dar nu se compara cu 530d
    0 points
  22. sunt cavitati in unele chiulase unde ramane amestecul de flush+ulei care va contamina ireversibil calitatea noului ulei pus in motor...
    -1 points
  23. Dar insisti nu gluma Fiecare masina are propria biblie scrisa de producator. Daca acolo spune ca nu trebuie sa pui niciun aditiv in ulei sau combustibil si nici sa folosesti engine flush, atunci asa sa faci Engineflush e o reminescenta de pe vremea cand uleiurile minerale lasau depozite de gume si gudroni prin motoare de numa-numa. Eu bagam ulei curat cu un litru de motorina. Deh, metehne comuniste... motor comunist. Nu s-a stricat motorul si chiar curata bine la interior si era nevoie. Acum, in cazul tau, chiar daca ai 200k la bord, nu stiu daca e necesar sa folosesti asa ceva... engineflush asta. Desfa si tu capacul de la motor, pe unde torni ulei, ia o lanterna cu lumina puternica si arunca un ochi inauntru si zi ce vezi. Daca e curat, atunci lasa motorul in pace. Daca totul e negru, atunci risca-te la engine flush asta. Ideal ar fi sa nu-i bagi pentru ca uleiurile moderne au in ele tot ce trebuie, inclusiv detergenti.
    -1 points
  24. baga uleiul asta si schimba-l la 5k si cu asta ai facut si engineflush . Probabil vanzatorul ala de liqui molly ti-a bagat in cap sa cumperi si flushul lor . Se foloseste doar la masini noi , nu motoare de sute mii km la care s-au facut zeci de schimburi ulei .
    -1 points
  25. Eu am facut si am castigat 100cp la fiecare schimb. Te-ai uitat in motor? E curat? Lasa-l in pace... ori esti genul care-l desfaci sa vezi de ce merge bine? :poke:
    -1 points
  26. Daca te tine buzunarul cel mai bine e sa schimbi des uleiul, ulei de calitate si schimbat la interval scurte e Solutia si nu mai trebuie nici o spalare. Am desfacut motoare care au mers cu ulei schimbat la timp si de calitate iar suprafetele interioare "straluceau" sau erau oricum curate doar cu o perlicula foarte fina de negereala in zone unde uleiul nu era antrenat sufficient. Si la o Dacie banala daca schimbi uleiul regulat si cu ceva de calitate nu exista acele "namoluri" pe care le arata unii prin clipuri pe youtube.
    -1 points
  27. Presupuneri si aberatii nefundamentate mai sus.. Dar, hai sa pun o intrebare, doua.. pertinente si de bun simt: Daca esti atat de incantat de flush-ul aplicat motoarelor vechi, poti sa imi/ne spui ce ramane in urma unui flash, sau poate doua (ca-i mai bine..)? Te intreb, asa.., ce crezi ca ramane in urma inlaturarii anumitor depuneri.. adica de acolo din imbinari (din tolerantele anulate (si inlocuite in timp de depuneriile pe care flashul le scoate!) ...in cuzineti.., ..in axe cu came, ..in etansarea segmentilor cu pistonul, scade sau creste ceva?) mecanice? Detergentii din ulei AU O TINTA MULT MAI PUTIN AGRESIVA decat un spalator dedicat! De aceea este foarte, foarte recomandabil sa nu faci experimente cu tot felul de uleiuri! Trebuie sa alegi un ulei din cea mai sigura sursa gasita si sa pui acelasi ulei, cel mai apropiat se cel pus de fabricant! Dar, cine stie mai bine decat noi romanii ce le trebuie motoarelor din dotare!? Ce am subliniat spune tot despre cum intelegi tu ca se intampla in motor toata treaba... Iar daca ai spalat motoare de 3 ori.. ori solutia nu a fost suficient de puternica (cate produse nu sunt pe piata care spun ca fac si nu fac nimic prea mult.. cel putin pe piata romaneasca..) Apoi, te putem si crede ca la urmatorul schimb de ulei, acesta probabil era un pic mai curat dar asta ar putea fi lejer din cauza ca motorul a avut parte doar de o clatire, pentru ca se stie ca nu se poate scoate tot uleiul din motor la un schimb ordinar(!) si ca atare nici inlaturarea a nu stiu ce depuneri.. / asta ca sa o luam si pe partea INEFICIENTII..
    -1 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.