Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/14/21 in all areas

  1. e46 320d 150CP, manualĂŁ scot cam 12 ĂŽn oraș, medie 10. Consumul depinde de talpĂŁ.
    -1 points
  2. Imi placea ca X1 este 4x4, nu este Duster si are garda la sol aproape ok. Ultima masina am facut-o praf la motor cand mergeam la zbor acum 30 zile . Am lovit o pietricica, s-a fisurat baia putin dar s-a aprins martorul in bord doar la repornirea motorului dupa 1 ora. Eram undeva in tiganie si am mers la sacrificiu ca oricum era masina ieftina si nu era potrivita pt mini offroad. Ma gandeam sa cumpar un X1 si sa o inalt putin cu distantiere. Dupa ce am citit ce inseamna N47 mi-a trecut. Urmatoarea masina va fi Tiguan
    -1 points
  3. Este adevarat, dar pentru mine offroad inseamna drumuri forestiere bune pana la cateva sute de metri sau 1Km de locul de decolare cu parapanta. De asemenea masina sa mearga si distante lungi pe asfalt. Deci urmatoarea masina va fi dotata asa: scut metalic, 2 cm inaltatoare arcuri fata sau direct schimbat cu arcuri inaltate pentru masina respectiva, refacuta geometria, 4x4, anvelope cu balon putin mai mare. Asa ceva si-a facut cineva la Tiguan si a crescut garda la sol la peste 24-26cm si acum masina a numit-o "Tiguan Exploratorul", se poate vedea topicul pe net. Masina respectiva merge in continuare f. bine pe asfalt deoarece noile arcuri inaltate sunt mai tari decat arcurile OEM (a facut cateva drumuri de Grecia) si are garda la sol decenta. Eu vroiam X1, dar dupa ce am citit de lanturi de distributie rupte la 25000Km, ce pretentie sa mai am de la o masina SH cu kilometrajul dat peste cap?
    -1 points
  4. Ce vrajeala au in cap aia din detailing.. frate, ce se mai c** unii pe ei.. spuma aia e o apa parfumata cu ph-ul neutru, ca sa nu lase pete. Si cu asta am spus 90% din ce are spuma marilor detail-eri. ..si ce are spuma aia activa in ea, sare prea-fericitul praf in sus prin bulele alea, ca s-a intalnit cu spuma?? Sau ..? Se gasesc produse foarte bune pe piata! Important e sa stii cum sa aplici solutiile si sa ai talent in folosirea sculelor!! Sunt niste materiale, unele unice (ceramica aplicata pe lac..) prin care producatorul nu vinde decat la detailerul autorizat si PREGATIT-shcolit de ei. Dar acolo se da si garantie seriosa, dar si banu' e pe masura serviciului.. in rest.. ) (Il iubesc pe omul asta prin ce sfaturi da, si ce explica despre detailing..: ) In topic, foloseste orice aolutie care dizolva specific cleiul ala de copac mergand pana la a merge la copacul respectiv si luat bucatica din cleiul ala de pe el si incearca a dizolva acel clei. Incepi de la diluant de vopsea pana la lichid de frana si WD40.. gand ai gasit solutia treci la masina, incerci solutia pe vopsea, lac de fapt, intr-un loc unde nu se vede si vezi ce efect are pe lac. Si asa iti dai seama. Ce mare lucru.. Daca nu ma insel cleiul ala, o data imuiat se poate imprastia, adica intinde.. Imi pot imagina ca e ca, cleiul de brad care e pacatos, se stie.. poti, inainte de a te da la pata aia sa inconjori cat poti de bine sa lipesti ceva adeziv, scotch, ceva cat mai subtire ca, cat mai mult din grosimea pete sa se TRANSFERE pe suprafata scotch-ului sa zicem. Sa ne spui cu, ce s-a luat.
    -2 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.