Ce vrajeala au in cap aia din detailing.. frate, ce se mai c** unii pe ei.. spuma aia e o apa parfumata cu ph-ul neutru, ca sa nu lase pete. Si cu asta am spus 90% din ce are spuma marilor detail-eri. ..si ce are spuma aia activa in ea, sare prea-fericitul praf in sus prin bulele alea, ca s-a intalnit cu spuma?? Sau ..? Se gasesc produse foarte bune pe piata! Important e sa stii cum sa aplici solutiile si sa ai talent in folosirea sculelor!! Sunt niste materiale, unele unice (ceramica aplicata pe lac..) prin care producatorul nu vinde decat la detailerul autorizat si PREGATIT-shcolit de ei. Dar acolo se da si garantie seriosa, dar si banu' e pe masura serviciului.. in rest.. ) (Il iubesc pe omul asta prin ce sfaturi da, si ce explica despre detailing..:
) In topic, foloseste orice aolutie care dizolva specific cleiul ala de copac mergand pana la a merge la copacul respectiv si luat bucatica din cleiul ala de pe el si incearca a dizolva acel clei. Incepi de la diluant de vopsea pana la lichid de frana si WD40.. gand ai gasit solutia treci la masina, incerci solutia pe vopsea, lac de fapt, intr-un loc unde nu se vede si vezi ce efect are pe lac. Si asa iti dai seama. Ce mare lucru.. Daca nu ma insel cleiul ala, o data imuiat se poate imprastia, adica intinde.. Imi pot imagina ca e ca, cleiul de brad care e pacatos, se stie.. poti, inainte de a te da la pata aia sa inconjori cat poti de bine sa lipesti ceva adeziv, scotch, ceva cat mai subtire ca, cat mai mult din grosimea pete sa se TRANSFERE pe suprafata scotch-ului sa zicem. Sa ne spui cu, ce s-a luat.