Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 11/11/21 in all areas

  1. Wtf is this? De ce nu vorbiti in numele vostru si ii bagati pe altii in toate cele? Adulation club
    2 points
  2. Sistemele astea ajuta,degeaba ne cacam pe noi...pe mine de ex., faza lunga auto combinata cu adaptive,vezi foarte bine drumul in orice conditii,hud ul e super,pilot activ ,sunt multe care ajuta in fctie de ce are fiecare nevoie... Evident ca daca circuli prin buzau nu ai nevoie de asa ceva...
    1 point
  3. S-a rezolvat treaba la Proleasing. Si bara din fata si cea din spate, ambele revopsite (nu erau crapate). Am pus si jantele de iarna daca tot era masina acolo. S-au miscat binisor, am lasat-o joi dupa amiaza si luni era gata. Sa vedem acum cate saptamani pana o zgarie altul din nou.
    1 point
  4. Acum o luna in urma ( cel putin aici in Franta ) pretul de baza al unui BMW seria 3 G20 a crescut cu fix 1000euro ! Adica, daca modelul cel mai ieftin ( 318d echipare standard fara optiuni ) era 39.000euro, acum este 40.000euro ! A, si sa nu uit nici de optionale, si ele s au scumpit ... daca o trapa inainte era 1350euro, acum este 1550euro ! Stiu preturile la G20 pe piata sh sunt foarte mari ... am cateva luni de cand urmaresc, sunt foarte ridicate si nu scad .... deja pana in 2023 nu poti sa ti comanzi o masina noua cu faruri Laser sau Drive Assist Pro ( din lipsa de piese ) - informatie furnizata de reprezentanta BMW de aici !
    1 point
  5. Zici ca ai condus automata ZF8HP ? ... eu dupa 11 ani de mestecat in mamaliga am trecut la automata pe F30 LCI si nu a trebuit sa mai intreb pe nimeni ce cutie e mai buna ! Diferenta e prea mare sa nu fie Logic raspunsul ! Tot la sfatul colegilor de aici am apelat si eu in 2018 cand mi am luat F30 320d LCI, initial doream modelul 318d deoarece gasisem cu euro6, iar multe modele 320d erau non LCI adica euro5 ... pana la urma am adaugat ceva banuti ( cateva mii bune de euro ) si am luat fara sa regret 320d LCI cu euro6! Deci as propune in continuare sa mergi pe 320 ! Motorul B47 e foarte bun, 0 probleme pt o masina cu 108800km din 08/2015 si pana astazi ! Eu am avut posibilitatea sa intretin masina numai la reprezentanta BMW, drept pentru care acum la vanzare am luat un pret foarte bun, nu spun cu cat am vandut o deaorece multi vor spune ca aberez ! In RO nu cred ca luam mai mult de 12/13mii ! Am avut si eu recall pentru EGR si chiar mi au chemat masina in service de doua ori sa mi schimbe piesele aferente , totul gratuit ! Intretinerea la BMW este foarte scumpa, am schimbat bateria 700euro, un far BMW Adaptive LED 1900euro, o janta 465euro, doua cauciucuri pe fata 225/40/R18 550euro, echilibrare si paraleleism roti 350euro, schimb ulei filtre si lichid de frana 730euro ... am dat aici preturi reprezentanta BMW in Franta ( banuiesc ca sunt apropiate de cele din tara ) ! Trec si eu in urmatoarele zile la G20 330d tractiune doar pe spate ( non xDrive ) modelul M Sport - cu aproape toate dotarile posibile la aceasta ora ! Da, unul din motivele pentru care am vandut F30 este ca nu era dotata corespunzator ... cand vezi un harb de Skoda ca are haion electric sau un amarat de Golf de prin 2004 ca are lumini la oglinzile de deasupra capului ( pasager si sofer ) parca ti da cu virgula, stiind ca ai un BMW care a costat o caruta de bani si are dotari apropae 0 ! Recunosc ca am fost atentionat aici pe forum de colegi sa mi cumpar o masina cu cat mai multe optiuni posibile, abia acum le pot da dreptate 100% ! Am avut si pe F30 ceva dotari ( HUD, Piele integrala, automata, high beam assist, navigatie Pro, camera 360°) .. dar fara : scaune electrice cu memeorii si incalzite, Harman/kordan, haion electric, clima pe 2 zone si multe multe altele ) Daca te intereseaza strict de cum se conduce, cum ruleaza si pozitia ta la volan, mergi fara regret pe G20 - BMW are ceva aparte fata de toate celelalte masini, simti ca ai o masina luxoasa, confortabila dar si agresiva in momentul cand este nevoie ! Pentru mine a fost alegerea perfecta la acea vreme F30 LCI - la drum lung, prima mie de km o faceam doar din placerea de a conduce acea masina ... am mai mers mii de km si cu alte masini, dar dupa cateva sute de km incepi sa ti pierzi rabdarea cu ele, ceea ce in cazul unui BMW nu este cazul ! Sper sa decizi cat mai bine posibil, asa cum mai toata lumea spune, mergi si fa un drive test inainte ... Bafta !
    1 point
  6. Iti pot vinde farurile mele daca te intereseaza, eu vreau sa trec la cele de facelift, scrie-mi pe PM te rog. P.S: Farurile noi vin fara balast sau becuri insa cu toate motorasele
    1 point
  7. 1. Probabil vrei touring-ul deoarece ai nevoie de spatiu; poate si copii. Te poti orienta si catre un X3, unde ai avea avantajul garzii la sol. Seria 3 o sa ti se para joasa. Probabil ar fi putin mai scump insa ti-o poti lua printr-un dealer auto gen plus auto, webcare s.a. care poate oferi si leasing/rate (oricum in general ar fi ok sa ti-o iei pe leasing in loc sa dai toti banii odata; nu faci decat sa ii blochezi aiurea). Ar mai fi seria 3 GT daca vrei mai mult spatiu in portbagaj (comparativ cu sedanul) 3. Presupunand ca masina este ok si nu apar alte probleme majore, nu te astepta la cheltuieli enorme. Eu dau cam 7-900 RON pt revizie (ulei + filtre) la 318D e90 LCI. La F85 am dat 1900 RON pe acelasi tip de revizie. Probabil in cazul unui G20 318d, pretul se va invarti in jurul a 1000 RON. Daca vrei sa le faci la reprezentanta ar trebui sa inmultesti cu 2. Discurile si placutele probabil te vor duce undeva pe la 3000 RON; In ceea ce priveste consumul, 318d consuma putin deci nu mi-as face probleme in privinta asta. la e90 am cam 6 oras+afara; 8.5 in oras (Bucuresti) 4. e90-ul este cam chel si m-am cam plictisit de ea dupa o vreme; fa-ti o lista cu dotarile pe care ai vrea sa le ai si incearca sa iti cauti masina in functie de asta 5. la fel ca pct 4, as zice ca tine de preferintele fiecaruia; eu as alege oricand o automata in loc de cutie manuala 6. Depinde daca vrei sa cheltui bani pe detailing pe viitor si cat de mult ai grija de ea. Este clar mai pretentioasa ca una neagra, insa daca esti genul care isi cumpara produse de intretinere si cureti pielea s.a., ar trebui sa fie ok 7. Am reusit sa trec de portiuni de drum cu tractiune spate acolo unde un mitsubishi 4x4 se blocase de exemplu; bineinteles nu e o regula generala; 4x4 este clar mai bun daca ar fi sa faci o statistica; In orice caz, daca stii ca ai drumuri la munte sau in zone cu zapada, iti poti pune lanturi si rezolvi problema. Va trebui sa mergi mai atent iarna deoarece iti fuge mult mai usor spatele, chiar si cu toate sistemele de siguranta. In legatura cu garantia, am intrebat eu zilele trecute daca am posibilitatea achizitionarii unui pachet de garantie pt o masina cu 37k km din 2018. Raspunsul lor a fost " ... Activarea sau modificarea contractului BMW Repair Inclusive (prin care garantia autoturismului este prelungita aditional primilor doi ani) – sunt posibile doar in momentul configurarii vehiculului sau in momentul livrarii acestuia. Aceasta conditie este in acord si determinata inclusiv de legislatia in vigoare. ... "
    1 point
  8. Pot confirma despre Toyota corolla, chiar cu motorul de 2 litri, si echiparea collection, este moartea pasiunii, am avut-o o zi la drive-test, dupa mine, e masina de firma/pensionari. Camry e din alta liga, confortabila, eleganta, insa acolo trebuie sa ai buget de 44k. Daca mai faci un efort financiar, cred ca poti lua un formentor 2.0 tsi cu ceva dotari, e o masina decenta ca spatiu/portbagaj/dinamica.... Nu stiu care sunt conditiile de achizitie la premium selection in Romania, dar sunt tari unde daca achizitionezi masina printr-un credit intermediat de BMW financial services, cu o dobanda poate cu 0.5% mai mare ca media pietei, sunt frecvent oferte in care garantia este prelungita pe durata creditului, la modele sub 3 ani vechime.
    1 point
  9. Eu ĂŽnțeleg ce spui când te referi la termeni. Desigur, ai vrut sĂŁ spui cĂŁ nu cunosc anumite aspecte tehnice. Așa e, multe lucruri ĂŽmi sunt strĂŁine ĂŽn materie de mașini, mai multe decat cele știute. Dar când spui cuiva cĂŁ nu are termenii la el, ĂŽn exprimarea vorbitĂŁ sau scrisĂŁ, se ĂŽnțelege cumva cĂŁ are un vocabular limitat sau nu știe sĂŁ se exprime. Am vrut sĂŁ clarific acest aspect. Eu chiar sufĂŁr când omit câte o virgulĂŁ. Aici totuși nu e Academia RomânĂŁ. Un user cu multe cunoștințe tehnice dispus sĂŁ le ĂŽmpĂŁrtĂŁșeascĂŁ și celorlalți este mult mai valoros pentru forum ca unul bun la gramatica limbii romane dar total atehnic. MĂŁ bucur cĂŁ exiști @bimmer. Sunt sigur cĂŁ vom mai coresponda cĂŁci am remarcat cĂŁ ești pasionat de BMW, o marcĂŁ pe care o descopĂŁr cu ĂŽncântare.
    1 point
  10. Trebuie sĂŁ aparĂŁ bimĂŁr.. Te rezolvĂŁ ĂŽn 5 secunde...
    1 point
  11. Eu nu o sa spun niciodata ce am citat. Tu uiti un lucru. Esti doar sofer in masin aceea pe care o ai. Toate sunt bune de avut dar nu toate te fac sofer mai bun sau mai atent.. Si nici macar nu vei folosi functii foarte smekere ca franarea automata.. sau senzori de urmarit traficul in oglinzi, sau sa iti tremure volanul ca nu ai semmalizat.. ) ..Hai ca nu vreau sa iti denaturez topicul aiurea.. dar sa stii ca exista si pareri de nestramutat, bazate pe (inspirate din) realitate. ..Eu stiu destul de bine ce vreau sa aiba urmatorul BMW ... care va fi cu siguranta, da, dupa 10 ani de posesie a unuia... si nu cer foarte multe ..ci, cer destul de putine, poate chiar un minim. Dar vreau un motor si o cutie de viteze fiabila! Si fara mari probleme electrice... sau bug-uri de software. Asa ca tot ce am spus mai sus este DOAR pentru a compensa ce probabil ai inteles doar de la altii laudarosi cu bani aruncati pe gadget-uri.. Hai, cu minusurile.
    0 points
  12. Astepti o solutie de la mine NCU!? Nu am solutie de data asta; am o recomandare; schimba masina sau altfel o sa tot bagi bani in ea. Hei, ceilalti, pe loc repaus; asta nu e topic despre mine, sper; e despre problema lui. Spor la presupus; o sa citesc cu incantare raspunsurile.
    -1 points
  13. No, NCU, nu am stiut pana acum ca nu vrei sa primesti mesaje de la mine.. Multumesc, nici o problema.
    -1 points
  14. Pot paria ca e AGM cea veche. Citisem undeva ca toate bateriile bmw negre sunt AGM.
    -1 points
  15. https://www.ultimatebimmerservice.com/bmw-battery-registration-info/
    -1 points
  16. Colegule, eu am pus un link care sa sustina ce am spus mai sus. Topicul acesta nu este numai al tau. Nu doar tu si cu mine citim ce se scrie aici. Si altii trebuie/vor sa inteleaga.
    -1 points
  17. O.T. Intreb si eu asa, ce treaba au amortizoarele cu sughiturile la rece ale unui motor? Adevarul e ca la cat se scrie aici in topicul asta, ce mai conteaza despre ce se scrie? Parca regulile forumului spun sa ramanem in topic.. Daca vrem sa spunem ce am pus pe masina noastra si ce recomandam, putem face un topic pe "masina mea" si acolo putem tine un adevarat jurnal si daca careva are ceva de completat la ce face respectivul masinii sale, adauga.. sfatuieste, bla,bla,bla
    -1 points
  18. https://www.workshopcarmanuals.com/BMW/cat5720334_4280843.aspx Manuale service PDF Email delivered.
    -1 points
  19. Hai sa o lasam asa.. Sa ajute pe cine ajuta.
    -3 points
  20. .. cumva pentru ca NU AI PASTRAT DISTANTA fata de cel din fata? Si acum esti sofer mai bun ca ai functia aia!?
    -4 points
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.