Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 05/22/22 in all areas

  1. Oficial a ieșit din hibernare, anul acesta împlinește 13 ani de când este in posesia mea. https://www.imagebam.com/view/MEAR2Y1
    2 points
  2. Asa cum spuneam cateva posturi mai in urma, toate GoodYear-urile pe care le-am avut de noi, au facut galme. Restul NU! Pe F10 am suspensie adaptiva si cu cele de iarna non rft pe care le-am avut acum 3 ani, era barca. Cu rft de vara si cele ulterior cumparate de iarna rft, nu mai era barca! Eu vb din proprie experienta, nu doar din auzite/citite, testat pe aceeasi masina... se simte mare diferenta intre non rft si rft... e mult mai stabila in curbe, cand efectuezi viraje etc... si cum noi nu avem multe autostrazi ci multe drumuri nationale pline de curbe, consider ca stabilitatea si manevrabilitatea primeaza in fata asa zisului disconfort provocat de rft... pe care sincer, nu l-am simtit deloc, avand suspensie adaptiva.
    1 point
  3. E un lant al slabiciunilor mult mai lung care duce la asemenea dezastre, dati degeaba vina pe softuri... nu ele mananca cuzinetii si distributiile 1) Pompa de ulei are corp de aluminiu care este supus uzurii, intocmai ca pompele de inalte sau blocurile de valve din cutiile automate (M47, M57 aveau pompa de inalte si pompa de ulei din FONTA) 2) Blocul motor din aluminiu este din aluminiu, nu rezista atat de bine la presiuni termice repetate iar cuzinetii se pot invarti... la fonta este imposibil (M47 toate si M57 pana prin 2006 avea bloc de FONTA) 3) Uleiurile low-SAPS 5W30 LL04 pt masini cu DPF tinute 20 - 30.000 km in motor combinat cu mersul in oras si kilometraje de peste 200.000 km cu DPF-ul original creaza presiune in motor prin backpressure-ul marit. Presiune in motor -> uzura in segmenti. 4) Regenerari frecvente -> cilindrii spalati cu motorina -> ulei diluat -> uzura accentuata pe cilindrii -> uzura pe cuzineti. Uzura la cuzineti -> scapari de presiune -> presiune scazuta de ulei la axele cu came -> uzura axe cu came....
    1 point
  4. Alea sunt gaze de Carter , iar "furtunul" se numește "conducta capac tacheți" . In mod normal ,vaporii aia de ulei trebuie să ajungă odată cu aerul tras de turbina in intercooler și să-l infunde , să se depună pe toată instalația de admisie aer (inclusiv în galeria de admisie și să o infunde și pe aceasta ) . Asta e soluția găsită de ingineri pentru a scăpa de vaporii aia de ulei . Daca îți aduci aminte ,la Dacia 1300 , era un furtun care cobora sub mașina ,din capacul culbutorilor . Daca vezi ulei pe lângă el , înseamnă că nu mai etanșează bine și ...nici nu știu ce să te sfătuiesc să faci : să te bucuri că nu mai ajunge tot uleiul in instalația de admisie aer ,sau să îl schimbi . Glumesc ! Schimba-l sau ,și mai bine , inlocuieste-l cu un oil catch tank .
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.