Jump to content

Leaderboard

Popular Content

Showing content with the highest reputation on 08/09/22 in all areas

  1. Trebuie sa recunosc ca am vazut niste N47 super ingrijite dar avand in vedere ca mi s-a intamplat in trecut sa mi se rupa distributia in mers (NU LA BMW) am cautat sa cumpar masini cu distributie pe lant. Nu prea mi se pare normal ca un lant sa tina mai putin decat o curea(.https://blog.ediagnoza.ro/la-cati-kilometri-se-schimba-distributia/) Este treaba fiecaruia ce motor isi ia dar eu nu recomand un N47 chiar daca ar fi nou !
    2 points
  2. tot ce trebuie sa faci este sa tii cont sa iei cu cod motor M47, 163 cp, cel cu distributia in fata. Verica masina pe calculator si eventual fa-i si o directie (in cazul in care a fost afectata structura de rezistenta a masinii nu prea mai iese directia) . Verifica intr-un service autorizat, unde sa o poata ridica pe elevator ca sa verifici si caroseria de rugina,,,Este printre ultimele modele de BMW foarte reusite. EVITA COD MOTOR N47 , chiar daca e mai noua !
    2 points
  3. Corect, pana la urma asta ar fi de punctat, nu ma bucurati ca luati BMW "ieftin" vedeti si cat va fi intretinerea dupa. Sigur posibil sa fie cazuri in care proprietarul anterior sa fi avut grija cum trebuie de masina . Ca si urmare a povestii mele cu cele 2 masini de mai sus: -E46 vandut in 2018 pt fabuloasa suma de 6000 ron - deh 2,5 baietii vroiau gratis daca se putea si fara fiscal, pe nimeni nu a interesat ce cum am schimbat la masina doar" iti dau 4000 lei bo$$" , masina a fost cumparata de patronul serviceului unde faceam reparatiile - macar stiu ca e pe maini bune -E84 lasat in famile - s-a dat o suma simbolica anul trecut, nu am mai avut chef/nervi sa il pun la vanzare. Si cam asta a fost povestea mea cu BMW , am zis si repet nu voi mai lua BMW mai nou , visez la un E24 sau poate sa imi iau inapoi fostul 323, dar nu are sens acum , cel mai probabil voi pune AC pe E30 care a fost si va ramane masina mea "de suflet" De fapt sa iau BMW ar avea sens daca as putea face cum am facut cu moto - garantie 5 ani ceva avans apoi 50% valoare reziduala urmand ca dupa 5 ani sa le las moto - un fel de leasing operational garantie ,nu mai imi bat capul cu revanzare asta e imi asum o " pierdere"
    1 point
  4. Daca nu te "jenezi" (adica te pricepi cat de cat) si ai unde sa mai schimbi una alta la masina (ceva intretinere, schimburi de lichide) poti alege INCA un E90/91. Nu te va lasa in drum.. VERIFICA ARCURILE BINE, SA NU AIBA PETE DE RUGINA, UNDE E VOPSEAUA SARITA, CA ALA E PRIMUL SENS CA SE VOR RUPE ACOLO. MAI ALES PE FATA. Pentru altii, ce credeti ca as prefera sa schimb segmenti de ungere, reconditionat injectoare, turbina (preventiv) sau o distributie la o masina? Distributie care o data schimbata, nu are nici o treaba cu.. turbina, segmenti de ungere si injectoarele, DPFul, bujiile incandescente.. ale masinii. E doar o treaba in plus, asa de intretinere, NU!? Totusi, sfatul vine de la unul care are masina de peste 240k km (12 ani) ulei 5W40, ulei 2T pus cu religiozitate... schimb de viteze pe le 2000rpm si sa mor de a crapat ceva pana acum. Si trage fara jena cand vreau sa o duc in 3000rpm sa ma distrez.. Porneste de fiecare data...
    1 point
  5. Pari destul de resemnat sa mai cheltui cateva mii bune de euro, desi eu cred ca ai avea sanse sa iti recuperezi banii (adica, o consultatie la un avocat costa cateva sute de lei, iar o vizita la o sectie de politie cateva ore, sa intrebi daca nu poate fi vorba de inselaciune)- atata timp cat ti-a vandut o masina reparata "pe genunchi"- are factura de la service-ul unde s-a schimbat vestita distribuite cu acele minunate piese Febi? Eu cred ca vanzatorul ar deveni mai sensibil si in ipoteza unui control Anaf, pe suspiciune de evaziune fiscala, lucru pe care nu as avea nici o jena sa il mentionez daca ar refuza sa imi returneze banii, minus cateva sute de euro acolo, pt deranj, si sa isi recupereze el masina. Nu stiu ce perla rara crezi tu ca ai achizitionat, dar un motor ok+schimb+diverse fluide costa vreo 4000 euro, daca adaugi asta la pretul de achizitie, timp pierdut, ajungi la pretul unui autoturism cumparat de la un dealer, cu ceva garantie, sau macar garantia ca nu a fost reparata cine stie pe unde.
    1 point
This leaderboard is set to Bucharest/GMT+03:00
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.