Jump to content

SBA85

Members
  • Posts

    10
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    https://www.farcebook.com/Seba.Barlutiu

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti
  • Interests
    BMW E92, Bertone, BMW E46 Coupe

Previous Fields

  • Masina
    BMW E92 2.0i

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

SBA85's Achievements

Rookie

Rookie (2/15)

  • Collaborator Rare
  • One Year In Rare
  • One Month Later
  • Week One Done
  • Reacting Well Rare

Recent Badges

0

Reputation

  1. Masina o am de 4 ani, n-am cumparat-o ieri. Distributia i-am facut-o cand am cumparat-o. De verificat axe cu came si ce mai zici tu, n-are cine, 95% dintre mecanici sunt habarnisti pe motorul ăsta, nu stiu nici la ce sa se uite, nici nu-i intereseaza si cum zici si tu si altii ca e plin de habarnisti nici nu as avea incredere in parerea lor! Eu asta caut aici, un mecanic/pasionat ce stie sa o repare, ca de idei si păreri e plin pe grupuri... Desi imi place masina, e E92, culoare dark grey, pachet M, capotaM , masina e nava pe langa altele de anul ei, evacuare dubla Akrapovic cu sunet gros, raw - nu E90-u' ăla clasic de zici că-i logan.... dupa ce o repar o voi vinde! La ce-mi spui tu ca ai bagat in a ta, ce costuri de mentenanță sunt iti luai o cu totul alta masina, tot BMW mult mai noua - deci bad business
  2. Erorile apar asa: 2C31 controlul emisiilor senzorului oxigen 2c2b DME senzor de oxigen inainte de convertorul catalitic, verificare sistem 2C6C DME Controlul amestecului catre convertorulcatalitic, verificarea sistemului 29CF dme "raturi" de arderr, cilindrul 3 29D0 dme aceleasi "raturi" de ardere, cilindrul 4 29CC DME "raturile" de ardere, mai multi cilindrii 30BA DME injectoare 1,4 sau dme, defectiune interna 2af0 dme senzor de oxid de azot, incalzire 2ED2 dme generator, regulator incorect 2F9E dme : nivel ulei. Toate astea inainte sa-mi schimbe injectorul pe cilindrul 3, care conform unui alt tester al mecanicului nu acesta pe l-am trecut eu aici, el precizand ca eroare aparea pe cilindrul 3. Dupa ce a "verificat" injectoarele si l-a schimbat pe numero 3, a zis ca eroarea s-a mutat pe cilindrul 4. Si aici a renuntat, spunand ca a venit si alt prieten d'al lui, tot mecanic, cu tester original BMW si n-au inteles nimic, din punctul lor de vedere masina trebuie sa functioneze, senzorul nox, spunand ei neputand sa deregleze mersul motorului, ar fi posibil sa circul cu eroarea asta de mult timp daca eu n-am avut in trafic consum sub 15 niciodata
  3. 2 la mana da, ai dreptate! Primu' la mână nu, sunt altii ce au avut index 11 cu 7 pe masina si functiona perfect (surse din grupuri), nu cred ca aveau de ce sa minta...
  4. De asta intreb de cineva care stie, tocmai mi-am luat masina de la un handicapat care plin de el mi-a zis sa nu mai citesc pe grupuri, ca e in de habarnisti ce se dau mecanici. Dupa 3km s-a oprit in drum, l-am sunat de 3 ori sa-mi raspunda scarbit ca mda...o sa vina cu un baiat sa vada ce s-a intamplat. Evident ca a 2-a zi n-a raspuns, nici a 3-a...etc. Ce sa-ti mai zic ca mi-am facut un bine si nu m-am dus la acel service sa-l intreb dc imi curgea benzină din masină, nu stransese conductele de benzină si toata plăsticăraia de deasupra ce tine filtrul de particule se tinea in 3 suruburi stranse la mână? Nu m-am mai dus, că facea Craciunu' in spital si eu pe arest. De asta tot scriu pe aici, sa gasesc un om competent ce stie s-o repare. Un " amic de suferinta" cu care m-am imprietenit pe grupuri cu aceeasi problema a bagat peste 8000 lei in piese, toate inj index 11, sxrise in calc masinii si nu-i merge!
  5. Uite inca o informatie pe care nu am stiut-o si nici "mecanicii". Index 11 nu se potriveste cu alte index-uri. Si tester-urile am inteles ca sunt degeaba daca nu este original. Am pus-o pe tester dar nu ma lasa sa le postez aici din cauza dimensiunii fotografiilor. Ai pe cineva din Buc, care stie si imi poate repara masina? Tot pe grupuri m-am imprietenit cu un baiat cu aceeasi problema, el are toate 4 injectoarele cu index 11, le-a si scris, le-a verificat si pe banc, a schimbat si calculatorul masinii si tot nu merge...de asta devin din ce in ce mai sceptic si caut pe cineva care chiar se pricepe si i poate da de cap acestui grozav N43 Am niste foto cu ce a dat un tester, dar nu este profesional, nu pot sa incarc foto aici pt ca sunt peste 150kb. Unul din mecanici a pus si tester original dar nu mi-a trimis foto cu ce apare, comunicarea cu el fiind foarte defectuasa, no comment
  6. Salut, pare sa stii f multe despre motorul asta, mult mai multe decat mecanicii unde am dus-o. Long story short merge in 3, balbaie, moare, da rateuri, consum imens...totul din senin. Ce-i drept nu am mers aproape deloc cu ea anul asta! I-am schimbat bujiile, minune, a mers ca inainte. La o sapt, dupa nici 100km, jale mare, s a intors problema, dar a si ramas. I-am schimbat un injector cu index 11, mi au tinut-o mecanicii o luna in service si s-au dat batuti! Daca te pricepi sau cunosti pe cineva care se pricepe la motorul asta in Bucuresti, da-mi un semn 0721394323
  7. Ms de raspuns, da, mi-a mai aparut eroarea si inainte de schimbarea distributiei, cat despre cale a folosit, chiar a rupt una in procesul schimbarii. Mi-a fost recomandat de cineva de la RAR mecanicul respectiv, cred ca a mai pus distributii de BMW. Intre timp mi-a inlocuit senzorul de presiune si a cumparat un manometru pt a verifica presiunea. Revin cu update daca intereseaza pe cineva, poate sunt info folositoare
  8. Salutare si eu aceeasi problema, din ce am citit pe forumuri sunt diferite cauze, problema este ca trebuie sa o cam iei pe ghicite. La mine se aprinde acest senzor cand merg subturat ( sub 2500 ture am cutie automata), gen trafic bara la bara, cum o accelerez sau o ambalez pe loc pe la semafoare nu mai face figuri. Chiar azi am lasat masina la mecanic sa i masoare cu un manometru presiunea la cald si revin cu update. Daca e presiunea scazuta cel mai probabil ar fi cuzinetii pentru ca pompa sigur lucreaza in ture mai mari, as exclude aceasta posibilitate. Ramane de vazut...
  9. Salutare, am si eu o problema cu acest motor N43b20a, dupa schimbarea distributiei incet, incet, a aparut o bataie in motor, nu imi dau seama de unde se aude, la relanti se observa cel mai accentuat, in mers ori se opreste ori este atenuata de zgomotul rularii si nu se mai aude. Nu stiu daca are legatura cu schimbarea distributiei, am revenit la mecanic, mi-a schimbat si intinzatorul curelei de accesarii si rolele crezand ca poate fi de acolo...nimic. De precizat ar mai fi ca la stat mult in trafic bara la bara o dara cu incalzirea motorului imi apare si eroarea in bord: "Oil pressure too low". Primele 2 -3 dati nu i-am dat mare importanta, am zis ca poate face figuri senzorul. Stie cineva care ar putea fi solutia, precizez ca mecanicul nu stie ce ar putea fi si nici nu vreau sa schimb 20 piese ca la a 21-a sa nimeresc, as aprecia un raspuns pe topi, cineva care a avut aceasta problema. Multumesc!
  10. Salutare, am si eu o problema cu acest motor N43b20a, dupa schimbarea distributiei incet, incet, a aparut o bataie in motor, nu imi dau seama de unde se aude, la relanti se observa cel mai accentuat, in mers ori se opreste ori este atenuata de zgomotul rularii si nu se mai aude. Nu stiu daca are legatura cu schimbarea distributiei, am revenit la mecanic, mi-a schimbat si intinzatorul curelei de accesarii si rolele crezand ca poate fi de acolo...nimic. De precizat ar mai fi ca la stat mult in trafic bara la bara o dara cu incalzirea motorului imi apare si eroarea in bord: "Oil pressure too low". Primele 2 -3 dati nu i-am dat mare importanta, am zis ca poate face figuri senzorul. Stie cineva care ar putea fi solutia, precizez ca mecanicul nu stie ce ar putea fi si nici nu vreau sa schimb 20 piese ca la a 21-a sa nimeresc, as aprecia un raspuns pe topi, cineva care a avut aceasta problema. Multumesc!
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.