Erorile apar asa:
2C31 controlul emisiilor senzorului oxigen
2c2b DME senzor de oxigen inainte de convertorul catalitic, verificare sistem
2C6C DME Controlul amestecului catre convertorulcatalitic, verificarea sistemului
29CF dme "raturi" de arderr, cilindrul 3
29D0 dme aceleasi "raturi" de ardere, cilindrul 4
29CC DME "raturile" de ardere, mai multi cilindrii
30BA DME injectoare 1,4 sau dme, defectiune interna
2af0 dme senzor de oxid de azot, incalzire
2ED2 dme generator, regulator incorect
2F9E dme : nivel ulei.
Toate astea inainte sa-mi schimbe injectorul pe cilindrul 3, care conform unui alt tester al mecanicului nu acesta pe l-am trecut eu aici, el precizand ca eroare aparea pe cilindrul 3. Dupa ce a "verificat" injectoarele si l-a schimbat pe numero 3, a zis ca eroarea s-a mutat pe cilindrul 4. Si aici a renuntat, spunand ca a venit si alt prieten d'al lui, tot mecanic, cu tester original BMW si n-au inteles nimic, din punctul lor de vedere masina trebuie sa functioneze, senzorul nox, spunand ei neputand sa deregleze mersul motorului, ar fi posibil sa circul cu eroarea asta de mult timp daca eu n-am avut in trafic consum sub 15 niciodata