Jump to content

Andrei_O

Members
  • Posts

    12
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Andrei_O last won the day on June 5 2023

Andrei_O had the most liked content!

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

Andrei_O's Achievements

Apprentice

Apprentice (3/15)

  • Collaborator Rare
  • One Month Later
  • Week One Done
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare

Recent Badges

3

Reputation

  1. Salut, ne poti da mai multe detalii? Masina merge, porneste? Sterge te rog erorile si refa testul!
  2. Salut, trebuie pusa pe un ISTA, fara diagnoza e loterie!
  3. Salutari tuturor, scriu aici in speranta ca toti cei care au avut si/sau inca au aceasta problema, vor putea folosi infortmatiile ce urmeaza pentru a rezolva la randul lor această problemă. Initial am crezut ca nu voi putea depista niciodata defectul, ca pur si simplu masina nu va fi reparata niciodata si ca pur și simplu trebuie sa accept ca am pierdut cateva mii de euro. Asta deoarece ma asteptam ca problema in sine sa fie cauzata de o singura piesa defectă. Bun, am schimbat putin strategia si am abordat situația diferit. "Daca sunt mai multe componente ce nu isi fac bine treaba, daca sunt mai multe piese care necesita schimbate?", so, am luat fiecare componenta in parte! 1. Capcul de la tacheti, cel pe care este montata valva pcv. Am dat capacul jos si la o analiza foarte amănunțită am descoperit ca acesta era spart(crăpat), deci masina nu mai avea vacuum, de asta turatia scadea atat de mult. Bun, am comandat capac nou. Dupa schimbarea capacului am observat ca turatia nu mai scade atat de mult dar ca unele probleme persista, cum ar fi mirosul puternic de benzină, lipsa de putere, si socuri puternice in motor ca si cum acesta ar merge in 3 pistoane. 2. Debitmetrul de aer! Desi debitmetrul de aer era nou, acesta fusese comandat gresit de tipul de la magazinul de piese auto, imi comandase debitmetru de aer pentru un seria 1 motor 2000, diesel desi eu vroiam pt 318i. M-am gandit sa verific debitmetrul deoarece tot primeam "mixture control error". Bun, am comandat un alt debitmetru, de data asta m-am asigurat ca este cel potrivit si am zis ca il testez si daca nu e ok il trimit inapoi. Nu a fost nevoie, dupa ce am schimbat debitmetrul cu cel potrivit pentru masina mea, puterea a revenit si nu am mai primit eroare pe mixture. Bun, am ramas doar cu problema finala, mirosul de benzina si socul in motor. 3. Injectoarele! Desi schimbasem un injector asa cum am si relatat initial, auzisem povesti cum ca daca shimbi un injector, e posibil ca un altul sa cedeze imediat dupa asa ca vazand ca mirosul puternic si sicurile descrise persistă, am luat decizia de a da toate injectoarele jos si le-am bagat la ultrasunete pentru curatare ca mai apoi sa le testez pe banc. La testare am luat ca si valori corecte de functionare valorile injectorului nou. Asa mi-am dat seama ca mai mai doua injectoare cu probleme, unul care baga de 4 ori cantitatea de benzina normala si un altul care baga prea putin sau nu baga deloc, se bloca. Dupa curatarea cu ultrasunete, cel care se bloca si-a revenit dar celalalt a trebuit schimbat. Bun, in principiu ar fi trebuit sa le schimb pe amandoua dar mai am putina rabdare sa imi revin cu finantele si il voi schimba si pe cel cu blocajele deoarece am impresia ca nu va mai rezista mult. Am asteptat cca 2 săptămâni pana sa va relatez cele intamplate pentru a vedea daca masina mai face probleme. Niente, nada, problem soved. Am parcurs in ultimile 2 saptamani cca 3k km si totul merge perfect. Sper ca update-ul meu (pe care nu am stiut cum sa il pun in postare), va v-a ajuta si pe voi si ca va veti bucura de masinile voastre asa cum ma bucur eu de a mea. Ps: intre timp am cumparat si softul ISTA original cu toate cablurile aferente Numai bine!
  4. Salut, Nu cred ca are legatura cu pompa de vacuum, la mine merge pompa fara probleme, verificata pe toate tiputrile de tester, nu e problema de vacuum. Ieri am fost si am modificat turatia motorului la relanti, de la 600 la 700, masina amers bine cca 100 km si problema a reaparut. Inca dinainte de a creste turatia din ECU, nu doar ca scadea turatia, acum mi se opreste motorul in mers cand o scot pe liber. O sa incerc sa ii fac si update de soft apoi daca nici asta nu o deranjeaza, o duc la dezmembrări Salut, Presiunea este in parametri perfecti! Salut, Acum face asa si cu aerul cinditionat pornit. Am schimbat si turatia motorului din ECU, de la 600 la 700, aceeași problemă. Ba mai mult, chiar si cu aerul pornit, motorul moare cand o scot pe liber!
  5. Salut omule, In primul rand tin sa iti multumesc pentru reply. Corect, masina nu mai face asa atunci cand pornesc aerul conditionat, dar creste consumul destul de mult si cam scade puterea. In ceea ce priveste activarea AC-ului, ECU nu face altceva decat sa creasca turatia motorului. Acum, eu ma gandesc daca este posibil sa maresc/reglez turatia motorului in asa fel motorul sa nu mai stea la relanti la 600RPM ci la 700(ex).?!!! De asemenea, am observat ca problema asta nu se intampla tot timpul, ba mai mult, câteodată am impresia ca masina nu are putere. Am vazut ca masina este echipata cu valva de vacuum, si as dori sa o schimb pentru a vedea dacă problema ar putea fi cauzata de aceasta. De asemenea, astazi am cumparat termostat nou deoarece temperatura apei la relanti este de aprox 80 grade celsius, ceea ce ma face sa gandesc ca ECU baga mai multa benzina in camera de ardere deoarece considera ca masina ruleaza la rece. Temperatura interna a apei la motoarele cu combustie interna trebuie sa fie pe undeva intre 100 si 120 grade celsius. Zilele urmatoare ma voi ocupa si cu achizitionarea valvei mai sus mentionata, o alta supapa pentru epurator (exista posibilitatea ca aceasta ramana blocata si masina sa pierda compresie) si o supapa de presiune aer(asta se gaseste pe clapeta de accelerație). Sincer, nu cred ca asta este o problema generala ci mai degraba un defect comun care este greu de depistat. Pana la urma s-au vandut sute de mii de astfel de masini si totusi nu exista o rechemare in fabrica(exista dar nu pe problema asta), deci s-ar putea ca problema sa nu fie una de defect general ci mai degraba una mecanica greu de depistat. Va tin la curent, Paște fericit tuturor!
  6. Eu doar am facut un test, folosesc benzina normala de obicei!
  7. Salut, am pus debitmetru Bosch si am incercat ceea ce mi-ai sugerat dar situația nu se schimba! Nu e de la debitmetru... Salut, Tind sa fiu de acord cu tine doar ca am observat ca daca folosesc benzina de 100, masina nu mai scade in turatie asa... Am incercat benzina cu cifra octanica mai mare, masina nu mai face asa!
  8. Salutari tuturor, Scriu aici pentru ca am urmatoarea problema cu masina si nu prea mai inteleg ce sa-i mai fac! De curant am devenit proprietarul unui BMW Seria 318i n43 din 2009. Am cumparat masina deoarece este absolut impecabila, fara zgarieturi, accidente si cu doar 123k km originali, pack M interior exterior. O frumusețe!!! Din pacate, de curand turatia motorului a inceput sa fluctueze, sa piarda din putere, sa "imi dea in nas" si sa se opreasca in mers. Am fost la mecanic si acesta mi-a spus ca injectorul cu nr 4 e pe duca, senzorul nox este complet dus si ca ar trebui schimbate si bobinele si bujiile. Boon, zis si facut, am schimbat toate cele mentionate plus debitmetrul de aer. Masina nu mai prezinta niciun cod de eroare acum, totul este absolut in parametri, fara erori... Cu excepția unui lucru: dupa ce parcurg porțiuni mai lungi de drum(>1km), portiuni in care tin masina in sarcina sau accelerez mai brusc, cand debraiez si scot masina pe liber, turatia motorului scade sub 500rpm ca si cum s-ar ineca sau ca si cum nu ar primi suficient aer. Situatia este una enervanta deoarece pt acea secunda, masina trepideaza ca si cum ar da sa se opreasca. Problema este una serioasa deoarece si sotia mai conduce aceasta masina si in cazul in care aceasta s-ar opri in mers, sotia nu ar sti ce sa faca si asa ar aparea posibilitatea unui incident auto periculos!!! Va mulțumesc anticipat pentru ajutor..... Please help received_614885670137132.mp4
  9. Salut, trebuie sa ii faci o diagnoza ISTA pentru a vedea exact ce anume nu functioneaza! Masina functioneaza bine?
  10. Cand stau pe loc masina se comporta normal. Nu, nu am incercat benzina cu cifra octanica mai mare deoarece nu cred ca ar fi normal ca eu sa fiu singurul care sa aiba nevoie de o benzina cu cifra octanica mai mare! Pare sa fie o problema de vacuum sau chiar lipsa combustibil...
  11. Salut, Diagnoza a fost facuta cu ISTA de mai multe ori, asa am aflat initial ce trebuie schimbat. Acum ISTA imi arata ca totul functioneaza normal si in parametri, fara vre-o urma de eroare sau defect detectat. De la amestecul carburantului cu oxigen, temperatura apei la valorile de lucru ale injectoarelor, totul arata perfect. De asta spun ca nu stiu ce sa ii mai fac. Ma gandesc la Idle control valve dar nu stiu cum sa o verific iar la service e cu programare peste 2 luni... As vrea sa pun ISTA din nou pe ea, poate tu poti gasi ceva ce au nu am gasit... Da, sunt oarecum din București (Fundulea). Cand ai fi disponibil? Mulțumesc Pare sa fie o problema de vacuum sau chiar lipsa combustibil...
  12. Salutari tuturor, Scriu aici pentru ca am urmatoarea problema cu masina si nu prea mai inteleg ce sa-i mai fac! De curant am devenit proprietarul unui BMW Seria 318i n43 din 2009. Am cumparat masina deoarece este absolut impecabila, fara zgarieturi, accidente si cu doar 123k km originali, pack M interior exterior. O frumusețe!!! Din pacate, de curand turatia motorului a inceput sa fluctueze, sa piarda din putere, sa "imi dea in nas" si sa se opreasca in mers. Am fost la mecanic si acesta mi-a spus ca injectorul cu nr 4 e pe duca, senzorul nox este complet dus si ca ar trebui schimbate si bobinele si bujiile. Boon, zis si facut, am schimbat toate cele mentionate plus debitmetrul de aer. Masina nu mai prezinta niciun cod de eroare acum, totul este absolut in parametri, fara erori... Cu excepția unui lucru: dupa ce parcurg porțiuni mai lungi de drum(>1km), portiuni in care tin masina in sarcina sau accelerez mai brusc, cand debraiez si scot masina pe liber, turatia motorului scade sub 500rpm ca si cum s-ar ineca sau ca si cum nu ar primi suficient aer. Situatia este una enervanta deoarece pt acea secunda, masina trepideaza ca si cum ar da sa se opreasca. Problema este una serioasa deoarece si sotia mai conduce aceasta masina si in cazul in care aceasta s-ar opri in mers, sotia nu ar sti ce sa faca si asa ar aparea posibilitatea unui incident auto periculos!!! Va mulțumesc anticipat pentru ajutor..... Please help received_1268918514052306.mp4
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.