Jump to content

Ciprian_IS

Members
  • Posts

    38
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.underchat.org - Cromare pe orice suprafete!
  • Yahoo
    noname_underchat@yahoo.com

Profile Information

  • Location
    Iasi
  • Interests
    Viata buna asta e tot interesul ! :)

Ciprian_IS's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut. unde ai atelierul in Iasi? ma intereseaza cromarea unor piese...
  2. Poate nu e de la cablul ala din cutie ce vine spre acceleratie ... ma gandesc ca ai probleme cu senzorul pedala acceleratie care e sub tulumba aia de la clapeta de pe care poti accelera tragand cu mana ... se schimba relativ usor si costa undeva in jurul a 100-150 RON. Pe un tester afli daca acea clapeta din senzorul acceleratie deschide cand trebuie. Sfat la inlocuire pune pisa de schimb BOSCH. Restul sunt chinezarii care peste 10 mii de km le vei schimba
  3. Mihai nu sunt din bucuresti ... sory man .. dar nu cunosc cine e pe acolo priceput la reparatii de cutii viteza automate.
  4. Pe cutia care o ai la 250 EU ai si comanda electrica la ea ? Si daca da in cati PINI 2 sau 7 ? Si in banii astia dai si convertizorul ? Astept raspuns ! Merci!
  5. E34/525i/11.1988/Automatic/
  6. Uite cam ce ai vrut tu sa zici despre cutia ta .. poate ca nu e pe acelasi cod dar in mare parte se aseamana ! Vorba ta .. trebuie sa fie doctor cel care se baga la automate.
  7. Salut . Zi-mi si mie te rog unde ti-ai facut cutia sau mai bine zis din ce oars esti . Eventual lasa-mi un ID de YM si te contactez eu. Merci.
  8. Salut natiune. Revin dupa o lunga perioada de timp dar asta nu insemna ca v-am uitat sau ca nu am mai avut probleme cu masina si ca tot romanul cand nu are probleme uita de altii care ar avea probleme :blink: , ci doar ca pana acum am incercat sa rezolv fara sa mai cer sfaturi aici dar acum caut in orice directie pe www-uri forumuri locale sau internationale sfaturi pareri eventual un vanzator de cutie automata. Prezentare! E34 525i 256k1 an 88 automatic Dupa 2 luni de service in care am facut diferite operatiuni off topic - acum cand ma simteam aproape ca si plecat acasa m-a lasat cutia de viteze! Urcata pe elevator isi schimba vitezele foarte elegant fara zmuncituri sau altele ce le-am mai citit pe aici. Lasata jos atunci cand este in sarcina cum s-ar zice este o masina moarta .. adica parca ar cupla in prima treapta dar nu are forta sa o miste de pe loc sau daca o face .. nu merge cu mai mult de 20-30 la ora. Asta in drum plan ca daca da de un deal acolo moare. In mers cu spatele ca o gluma pot zice .... pot face cate un play :) deci merge nu are treaba . Acum intrebarea vine astfel . Dupa ce m-am interesat ce si cum ... vin sa intreb ce imi indicati : 1: Pastrez cutia originala si cumpar kit-urile de reparatii si o repar ? SAU 2: Caut un vanzator care sa imi ofere acelasi model de cutie ? La intrebarea 1: am unele dubii legat de modul cum va fi reasamblata cutia pentru ca si cel mai bun nene meserias in hidramate nu credca va face totul perfect . E de ajuns un disc fara ghidaj sa il puna invers si se duc banii de râpa. La intrebarea 2: am alte dubii .. cat de buna este cutia respectiva si cat ma mai tine si aceasta. Acum daca gasesc un ofertant de cutie automata pe model ZF-4-HP-22 rog ca acesta sa se uite la cutia SH pe care o are cate fire are la MUFA controler ce pleaca din cutie spre calculator. Sunt doua tipuri cu 2 fire/mufa si cu 7fire/mufa. Pe mine ma intereseaza cea cu 2 FIRE. Astept sugestii ,eventualii patiti(ghinionisti) cum au rezolvat problema si oferta celora care au spre vanzare asa ceva. Mult succes pe strazi si aveti grija la 49 ala din papuc .. ca de cand cu noua lege BMW este pus la punct si trebuie sa mergem ca si cum am avea Matiz. Bafta all!
  9. Sa o pui pe N de acum , si iti zic si de ce . Am la fel cutie automata si acum dupa ce iti raspund tie am sa ma interesez de unde pot procura una SH. Disc de ambreiaj nu ai la cutia automata .. in schimb sunt niste discuri umectate sau mai bine zis umezite de ulei care prin presiunea compresorului ai a unor bile daca ma exprim corect .... care prin cei 2 sau cei 7 pini din consola cutiei transmit informatiile spre calculatorul masinii . E mai difcila cutia automata insa nu se strica pe atat de usor pe cat cele manuale .... DAR SI CAND se strica .. sanatate tata .... O cutie noua e intre 3500-3800 euro , iar daca vrei sa o repari chiturile pentru reparatii te ajung undeva la valoarea a 1000 euro asta doar piesele fara manopera comisioane si alte procente de xyz la %. Intr`un cuvant daca tot stai la semapor pune pe Neutral (N) ca nu degeaba e si pozitia aia .. ca la fel de bine puteai pune pe Parking (P) dar din cate vezi N e langa D asat ca sa iti vina usor la semafor. Nu e decat parerea mea experimentata acum de curand cand nici nu vreau sa imi mai amintesc ca am masina la service si asteapta sa fie reparata cutia de viteze automata.
  10. Viata si acordeoane .. am pus ulei 15w40 , am mers azi toata ziua cu masina . cand am ajuns acasa si cat am mai stat 10 minute in fata blocului de vorbeam cu baietii deodata am vazut o pata mare sub masina .... pana acum nu pierdeam ulei cat am fost cu 10w40 si acum deodata ditamai balta , nu va zic ca pe joja ,asa la ochi daca ar fi sa o iau ,era pierdere de cam un litru de ulei. Ma duc maine dimineata la service sa o ridice pe elevator sa vad ce s-a intamplat, imi este frica sa nu se fi distrus vre-un semering si acum sa imi arunce uleiul. Maine las un raspuns aici cu ceea ce este, defapt dupa ce revin de la service. Daca este sa fie baia crapata/fisurata nush ce am sa fac sper sa se poata suda dar din cate am auzit baia e din aluminiu ... infine acum stiu una si buna... nu papa uleiul.... ca ar fi nevoie urgenta de o segmetare ....ci mai mult ca il pierde pe undeva dar oricum se simte diferenta de cand am pus 15/40 in locul celuia vechi de 10/40. Cureaua nu prea am cum sa o vad dar abia ce am schimbat`o acum o luna si era impecabila iar vas de expansiune eu nu vad sa am asa ceva pe modelul meu .. poate te referi daca baga in radiator , insa nu am gram de ulei sau de pelicule de "grasime" e curat ca turnat din sticla.
  11. La un motor e34 , 525i `88 , care dupa parerea mea are nevoie de segmentare , ce ulei recomandati ca mi-a papat de nici camioanele TATRA nu papa asa pe o distanta de 700 km , 3,5 L/ulei. Mentionez ca aveam ulei 10/40 Magnatec , pana la reparatia motorului pot folosi inca 2000km motorasul de 2500 cu ulei tot de la castrol dar de coeficiant 15w40 sau 20w40 ? Ce imi recomandati. Initial m-am gandit ca imi pierde ulei pe undeva dar nici vorba , fum nu scoate decat daca turez peste 6000 ... iar pana la segmentare trebuie sa fac un drum de italia care nu poate fi amanat. Cu ce ulei sa plec la drum si eventual cati litri sa imi mai iau si de rezerva dupa mine :blink: ? Multumesc frumos si anticipat!
  12. Doresc sa facem un nou topic pe aceasta tema deoarece vin in urma unor discutii poate chiar contradictorii legate de uleiurile folosite. Eu am pus in discutie cu alti prieteni uleiurile folosite si faptul ca la mine acesta zboara mai repede decat cred. Cu toate ca eu consider ca ma apropii de o segmentare a motorului .. ceea ce implica honuire , semeringuri etc etc ... totusi si prietenii mei ma pun pe ganduri cu privinta la uleiurile folosite. Eu la motorasul meu de 2,5 folosesc numai Castrol Magnatec 10/40 si uite ca ei (prietenii) mi-au spus ca si lor li s-a intamplat ca acesta dupa numai o saptamana sa le dispara din motor ca prin minune , altii care chiar cu motoare iesite de la segmentari. Va intreb pe voi acum au totusi importanta asa mare uleiurile tinand cont ca pe catalog la motorizarea mea de 525i E34 / 88 scrie 5/40 in cazul in care e motor nou si 10/40 la cel cu uzura. Altii zic ca e indicat sa folosesc Mobil .. poate ca aici sunt mai multi si mai experimentati ... astept ideile fiecaruia si chiar intamplari traite de fiecare legate de uleiuri.
  13. Asta cu potriveala din targ cam asa e :blink: , am sa ma duc la cei la care am mai avut lucrari de mecanica si sunt multumit de ei mai ales ca daca imi cumpar piesele prin intermediul lor montajul e gratuit . Am avut de schimbat amortizoare rulmenti discuri placute si multe altele iar astea nu m-au costat nimic in privinta manoperei .. fiind toate gratuite. Tot de depaseste 500 euro are montaj gratuit la ei. Oricum sper sa nu ma trezesc ca ma duc in 1000 euro cu toate :) Multumesc frumos pentru sfaturi si o duminica placuta in continuare.
  14. Ai idee cat la ajuns segmentarea si toate celelalte ce se folosesc la o segmentare si ma gandesc la setul de garnituri , semeringuri si bineinetles cuzinetii... pe modelul ala de 520 care in mare parte are cam aceleasi piese ca la 525 ?
  15. Deci ca puncti final e segmentarea.. cu toate ca masina trage bine , compresie buna etc etc insa numarul mare de km cc. 400.000 necesita in cele din urma o segmentare. Multumesc de sfat si pana la defacerea motorului am sa mai fac cateva verificari cu toate ca si eu din start pe segmentare m-am dus si eu. P.S.: Rezista masina sa mai fac un drum de Italia tur-retur si apoi sa fac segmentarea sau sa o faca inainte de asta ?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.