Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

srb_alex

Contributors
  • Posts

    2621
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    7

srb_alex last won the day on January 16

srb_alex had the most liked content!

1 Follower

About srb_alex

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    BUCURESTI

Previous Fields

  • Masina
    F25 X3

Recent Profile Visitors

516701 profile views

srb_alex's Achievements

  1. Eu cred ca a montat cineva injectorul ianintea ta si a vazut ca nu este de la el problema. Este o practica des intalnita la noi.
  2. Cred ca este nevoie sa faci o aerisire corecta din ce spui, cred ca se aude o bolboroseala din ce spui.
  3. Eu zic sa te uiti atent in jurul capacului culbutori, ca poate nu este de acolo. Sa te uiti cu atentie in spatele motorului.
  4. Daca puneai egr original nu cred ca mai aveai problemele astea.
  5. Pentru prima problema este posibil sa fie un senzor abs defect sau inelul de pe planetara. Pentru a doua problema posibil plasa din scaun sa fie rupta.
  6. Daca citesti printre randuri asa se intampla. A spus ca vrea sa stie cum se pot reseta adaptarile senzorului de presiune cu bimmer tool ( nu m-am referit la dpf).
  7. Poate dpf-ul este infundat! Poti face operatiunea de resetare cu bimmer-tool / service functions / motor.
  8. Este si asta o ideea! Cand ai schimbat dpf-ul mecanicul a verificat si turbina?
  9. Asa cum ti-am spus incearca sa verifici daca noul egr lucreaza corect! Eu tind sa cred ca de acolo ti se trage problema. Ce marca de electrovalva EGR ai pus (avand in vedere ca este cu actionare vaccum)? Si daca ai luat-o noua.
  10. In prima faza testeaza corect egr-ul in ISTA. Vezi aici cum se procedeaza!
  11. Bateria in ce stare este? Verifica la bonele din fata/spate cat incarca alternatorul.
  12. Verifica sa nu fie infundata conducta aia subtire de langa turbo ( in capul conductei este senzorul exhaust gas pressure)
  13. Prima data trebuie sa inlocuiesti bujiile, pentru ca dpf-ul nu-si mai face regenerare. Dpf-ul este infundat si de aici ai erori pe el si exhaust gas pressure ( de verificat si srnzorul). Ai putea sa cureti si egr-ul. Dupa ce inlocuiesti bujiile te duci pe autostrada si faci o regenerare fortata.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.