Jump to content

Irinuka

Members
  • Posts

    26
  • Joined

  • Last visited

Previous Fields

  • Masina
    Bmw

Irinuka's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. ultimele 5 numere din VIN. spre ex, la sfarsitul lui (ultimele 7, ca sa iti dai seama de ce vb) sunt 2 cifre si 5 nr. ex:bs12874. daca aduni cifrele 1+2+8+7+4=22. ca sa deblochezi, de la t3 apesi pe "reset" pana la 22, apoi pe check.apoi....te joci pe acolo si iti cauti informatiile pe care le doresti. am un bmw 525 tds e39 1998 ... ce cifre unde sunt cifrele alea ?
  2. multzumesc liviu arh ..pentru ca m`ai inteles pentru orice nelamurie ... sunt din Constantza ne putem intalni pentru a-ti spune ce problema ai dar exclusiv aer conditzionat
  3. Liviu arh .... te contrazic ... ambele ventilatoare cam au acelashi rol si De ce... Vasco cupla are rol de a mentine temperatura motorului la 90 de grade (vasco cupla este ventilatorul cel mai mare ...) deasemenea mai are rol de a raci freonul din radiatorul aerului conditionat in cazul in care Vasco cupla face fata doar pentru mentinerea temperaturii motorului la 90 de grade dar radiatorul aerului conditionar se incalzeste mai mult decat trebuie porneste electroventilatorul in treapta 1 . Rolul electroventilatorului este exclusiv pentru racirea freonului din radiator.. in acest caz in treapta 1 ea porneste deobicei la relanti cand este temperatura exterioara este de 28-35 grade pret de cateva minute ! Viteza a 2 a a electroventilatorului este foarte mare vei auzi chiar din mashina cum vajaie electroventilatorul ea intra in treapta a 2 a in cazul in care vasco cupla nu face fatza temperaturii motorului care sare de peste 94 grade implicit temperarura din radiatorul climei creste exagerat de mult . aceasta treapta inta greu ..... un mic exemplu : daca te duci din stop in stop cu kickdown si afara sunt 35 grade temperatura motorului creste sau te invartzi cu mashina pe strada ! eu am avut probleme cu electroventilatorul ... sa va spun simptomele vara vascocupla functioneaza tot timpul .... aerul conditionat la fel ... cand stateam la stop nu imi mai baga aer conditionat DE CE ? vascocupla nu facea fatza imi trebuia electroventilatorul in treapta 1 .... cand ii dadeam mashinii din stop n stop sau pe stradutze care franam la fiecare coltz de strada se incalzea motorul , vascocupla nu facea fatza , aer conditzionat nu imi mai baga ...imi baga aer cald .. imi trebuia electroventilatorul in treapta 2 ... AM depistat problema electroventilatorul era ars ! NU MERGETZI CU ELECTROVENTILATORUL ARS !!! ACESTA VA MAI ARE implicit sigurantze si deasemenea 2 senzori care costa in jur de 6-7 milioane ! ... daca atzi opservat ca nu merge electroventilatorul nu pornitzi aerul conditzionat riscatzi sa ardetzi sigurantze si deasemenea sozorii pentru treptele 1 ,2 daca avetzi stricati acei senzori pentru treptele 1 , 2 ... nu puneti pe direct electroventilatorul v`a creste nivelul de uzura cu 100% .... am uitat sa precizez cat costa un electroventilator ... 1500 ron senzorul de pe aerul conditionat 340 ron daca nu foloseam aerul conditionat cu electroventilatorul stricat nu riscam sa ard senzorul de pe aerul conditionat ! (senzorul de pe compresor) recomandarea mea este sa cumparatzi de la dezmembrari pentru ca un electroventilator nu se repara deci implicit cumparati unul nereparat dar nu aveti garantzie ... pretul la dezmembrari este de 350 ron - 450 ron ... depinde ... PE TESTER Acei 2 senzori nu apar ca nu functioneaza . !!! ba chiar testerul zice ca totul este ok ASA AM CHELTUIT 400 ron pe acei zisi mecanici care doar iti dau cu parerea si de fapt nu au dreptate ... AM un prieten care lucreaza la Bavaria aceste este 24/24 7 zile /7 care ofera orice suport electroc/tehnic la orice ora fara niciun cost !
  4. aham .... bine .. mersi pentru ajutor.... si in final ai cumva senzorul acela ? .... tzil cumpar....
  5. nu prea pot sa imi dau seama daca porneste direct in treapta a 2 a. .. cert e ca se invarte foarte repede cum pot face sa vad care e treapta 1 si treapta 2 ? .... mai este vreun senzor in afara de cel precizat ??? ...in afara de piesa 10 ... mai este o un alt senzor?
  6. mda... multzumesc frumos pentru parere... :)
  7. Poate punetzi si voi niste poze ca m`ati facut tare curios .. macar sa vada tot prostu` .... !!! multzumesc ..... astept poze ca as vrea sa imi fac si eu ...
  8. Salut am un e39 525 tds 1998 ..... am pe mashina 205/65 R15..... jentzi standard de tabla.... in fine Intrebarea mea este de la BMW-uri ce jante se mai potrivesc adica de la seria 3 se potrivesc jentile pe mashina mea ? sau seria 7? ce jante suporta mashina mea? si ce cauciucuri ? multumesc frumos ! am uitat sa precizez ca am capace bmw dealea urate... care nu se vad deloc etrieris ... si ultima intrebare ce inseamna :OBC?
  9. Salut ... am un e39 an 1998 , 525 tds .... si il am in germana ... cum ii schimb limba in engleza ????
  10. Am un e39 ...1998... Cum ii schimb limba ???
  11. http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/Seda...ying_container/ ... ai cumva piesa nr 10 ???? ca ala nu imi mai merge mie... dar nu prea intzeleg.... porneste deodata la o ventilatzie foarte mare adica vajaie mai tare ca motoru la relanti pretz de cateva minute si dupaia se opreste.... asa face el ? nu are trepte si mai mici ... cert este ca se invarte foarte tare.......mai sunt senzori ?
  12. da..mersi .. mi`ai fost de mare. ajutor..
  13. TEST-NR. 10 LAND: 02 US (country of sale?) mai apeshi odata... si iti da land 01 02....
  14. 3 luni 116 km /h in orash .... mai precis Constantza zona banca religiilor ...... si 3 luni am stat pe bara pt ca nu aveam anu`
  15. sau e cineva din CONSTANTA care se pricepe la asa ceva ... ?
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.