Jump to content

karen20dec

Members
  • Posts

    19
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    bmw 525 tds

karen20dec's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. Salut, Multumesc pentru ajutor, pana sa comand de pe ebay mai caut pe aici, poate vinde cineva si in Ro, daca nu atunci ramane ebay.
  2. " La varianta cu buton apeso fara sa tii pedala de ambreiaj apasata. " Stai ca nu inteleg, la ce varianta cu buton se pasa fara sa tin apasat? nu inteleg ce ai vrut sa zici. fi dragutz si mai explica odata, merci. Astept cu caldura si alte sfaturi, multumesc.
  3. Salutare Stie cineva cum pot sa fac sa-mi aprinda bujiile si cand motorul e cald? am observat ca daca motorul e cald bujiile din motor nu se mai aprind si am pornirea greoaie la cald (cred ca-i slaba compresia, pompa de injectie e buna). Am vazut ca daca ii scot mufa de pe sonda ( mufa cu 4 pini) de temp din _chiulasa_ imi aprinde bujiile indiferent daca e motorul rece sau cald , dar nu imi mai arata temp in bord, deci nu e o solutie asta. ce compresie trebuie sa am la un motor(M51) in 80 - 90 grade celsius? . multumesc. Masina in cauza: E39, 525tds , motor M51 , an '98,
  4. Salut, daca ai un link ar fi super, si eu caut de ceva vreme si nu gasesc pe cineva sa-mi faca treaba asa, sa pacaleasca senzorul de temperatura si sa-mi porneasca bujiile chiar daca motorul e cald.
  5. Tine apasat butonul de deschidere pt. 1-2 minute , trebuie sa fii langa masina, se va reseta. Daca tot nu merge schimba bateria din telecomanda. mult succes.
  6. Buna ziua ma intereseza si pe mine intinzatorul de curea de alternator pentru un e39 525tds din '99 piesa nr. 7: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=18 07 Belt tensioner 1 par number: 11282248168 va rog un pretz? aveti un nr de tel sau in id de mess? va multumesc florin
  7. Salut, ma intereseaza piese pt masina mea E39 525tds 1999 . daca le ai in conditie buna, fa-mi te rog un pretz. - amortizoare fata (ambele) si pe bucata - motorasul inchidere servo portiera fata dreapta - incuietoare portiera dreapta spate, fara motorasul de servo, doar partea mecanica care face inchiderea - cedere usa sofer (stanga) - sigla bmw de pe capota, daca nu e exfoliata - aparatori noroi (din plastic ) fata stanga si dreapta - scuturi motor (de sub masina) - dopul din bara fata ce acopera gaura unde intra carligul de tractare multumesc astept un PM sau email la karen20dec4@yahoo.com florin
  8. Salut, ma intereseaza piese pt masina mea E39 525tds 1999 . daca le ai in conditie buna, fa-mi te rog un pretz. - amortizoare fata (ambele) si pe bucata - motorasul inchidere servo portiera fata dreapta - incuietoare portiera dreapta spate, fara motorasul de servo, doar partea mecanica care face inchiderea - cedere usa sofer (stanga) - sigla bmw de pe capota, daca nu e exfoliata - aparatori noroi (din plastic ) fata stanga si dreapta - scuturi motor (de sub masina) - dopul din bara fata ce acopera gaura unde intra carligul de tractare multumesc florin
  9. Deci, revenind din parcare, unde am constatat ca am ars prima treapta de la ventilatorul de clima, am verificat releele si sigurantele( am vazut pentru prima oara ca am 2 radiatoare - unul de clima si unul cu apa ) asta din cauza ca am mers cu el prea mult pe direct. e scumpa reparatia ? ce trebuie schimbat ? tot motorul de la ventilator? am sa caut luni sa merg undeva sa-mi spele radiatorul de apa, si pe interior si pe exterior. stie cineva cum se spala radiatorul, ce substante se pun? etc. . sau sa merg la un service mai bine? voi ce ziceti multumesc
  10. Buba este ca fierbe apa in motor. dupa ce am pus ventilatorul din fata sa se invarte tot timpul nu a mai fiert. faza e ca acum ventilatorul nu se mai invarte decat la turatia mare ( are 2 trepte una mica si una mare ). cineva mi-a spus sa verific releele. am sa postez sa vad ce am rezolvat.
  11. Multumesc de raspuns, da este vorba de radiatorul din fata masini ( cel care raceste motorul, circula apa + antigel prin el ), am fost nevoit sa pun ventilatorul pe direct, eram pe drum si imi fierbea apa din motor caci ventilatorul nu mai pornea caci termocupla nu mai facea cuplajul. am sa caut sa gesesc al 2-lea panou de sigurnate din bord. daca mai aveti ceva idei va rog sa postati. multumesc
  12. Salutare tuturor. Daca ma poate ajuta cineva rog sa posteze. Mi sa stricat termocupla de la radiator ( vine montata direct pe radiator, cea care cupleaza ventilatorul aditional ). pana sa imi cumpar una noua am facut contactul pe direct cu o sarma intre cei doi pini pentru treapta 1 de turatie. am mers asa cam i sapatamana cand am observat ca nu mai merge, adica nu se mai invarte ventilotorul. am verificat sa vad ce are si am miscat contactele facute cu sarma si am auzit in repetate randuri un zgomot ca de contact imperfect undeva sub filtrul de polen (partea dreapta ) . am verificat sigurantele, sunt bune. dar am auzit ca ar mai fi un tablou de sigurante. ( eu le stiu pe cel din pord si pe cel din portbagaj, dreapta) are cineva vreo idee ce sa petrecut, teapta 2 de turatie la ventilator merge Multumesc Florin
  13. Salut. Stie cineva sa ma ajute cum scot tot lichidul de racire din instalatie ( radiator + motor)? masina e 525tds 99 ( E39) Am avut o pb la un furtun si sa scurs cam jumatate din lichidul de racire (cam 3 litri apreciez eu). As vrea sa-l schimb pe tot acuma. Multumesc
  14. Salut, ar fi interesant sa postezi cum ai facut curatarea admisiei, si la ce te referi cand spui "admisia" as vrea sa-mi curat si eu. Merci
  15. Asa este , dar poate mai sunt pasionati de Do it yourself, in plus de asta te costa 5 ron(si o 1h de manopera) , in comparatie cu 120Ron si 1 sapt de asteptare pana imi venea cablul din AT.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.