Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov) ×

skypee

Members
  • Posts

    32
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

skypee last won the day on June 11

skypee had the most liked content!

Profile Information

  • Location
    România

Previous Fields

  • Masina
    BMW X3 M Pack F25 2.0 B47 xDrive

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

skypee's Achievements

Explorer

Explorer (4/15)

  • Dedicated Rare
  • Collaborator Rare
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Conversation Starter Rare

Recent Badges

17

Reputation

  1. 165,500 km Am mai bifat încă un lucru pe care îl aveam în vedere de când am cumpărat mașina și anume curățarea galeriei de admisie.Sincer mă așteptam să fie mult mai încărcată, dar spre surprinderea mea arata foarte bine, avea un strat de 2-3mm depuneri. I-am aplicat o curățare în regim propriu, înlocuit toate garniturile aferente și acum arată ca una nouă. Și rezultatul după curățare
  2. Până la urmă am găsit un controller varianta mare, într-adevăr ornamentul respectiv era din alt film…
  3. 164,800 km După doar ~ 6800 km făcuți în 8 luni, jumătate oraș, jumătate exterior, am decis să schimb uleiul. Sincer să fiu nu prea îmi place cum arată textura și vâscozitatea acestui ulei “original” BMW, după un număr atât de mic de km, fără să exploatez mașina cu un condus agresiv. Cred că de la următorul schimb trec pe Motul, cu am folosit la toate mașinile pe care le-am avut anterior. În rest super mulțumit de mașină.
  4. Pentru cei pasionați care vor să-și facă singuri operațiunea, las mai jos câteva detalii utile. Pentru a scoate uleiul din convertizor, am improvizat un furtun auto (cel din imagine) și am tăiat din capacul vechi partea filtrului care se conectează în cutie. Am pus 7L de ulei curat într-un recipient – puteți folosi și mai mult dacă bugetul vă permite. Se pornește mașina și se lasă să funcționeze până când aproape toată cantitatea de ulei trece prin sistem. După aceea, puteți trece la schimbul propriu-zis de ulei din cutie.
  5. 163,000 km De când am cumpărat mașina, primul lucru pe care l-am avut în plan a fost schimbarea uleiului din cutia de viteze. Aveam kit-ul cumpărat de câteva săptămâni, dar nu am găsit nici timpul, nici dispoziția necesară. Așa că astăzi am intrat în garaj pentru câteva ore și am făcut operațiunea. Pe lângă schimbul propriu-zis, am făcut și o “dializă” , m-am conectat cu un furtun improvizat și am circulat ~7L de ulei ca să scot și ce mai era rămas în convertizor. Rezultatul se vede în imagini: uleiul vechi poate fi comparat ca nuanță cu cel de motor, iar la vâscozitate… era aproape ca apa în comparație cu cel nou.
  6. +0,5 cai, inițial am vrut să schimb tot controller-ul, dar am dat din greșeală peste acest “buton”. Mie îmi place, restul ține de gusturi…
  7. Da, am în plan un proiect mai complex, dar în prezent încă sunt în căutare de piese. Vreau să instalez sistemul de navigație de pe G11, am studiat problema pe un forum din Rusia, unde mulți utilizatori au realizat acest retrofit cu succes.
  8. 161,400 km – am schimbat uleiurile la diferențiale și cutia de transfer, efectuând operațiunea în regim propriu. De asemenea, am făcut un mic refresh la interior, recondiționând prin hidrotransfer ornamentul consolei centrale în negru lucios, sau cum spun băieții, „piano black”.
  9. Am avut aceleași probleme cu un Audi. Cea mai bună soluție a fost anularea completă a sistemului – o invenție europeană de doi bani. Se vorbește despre reducerea poluării, dar, în realitate, ei poluează de zece ori mai mult cu inteligența artificială și cu constuctia masinilor electrice.
  10. Un mic detaliu (+0,01 cai ), ornamente pedale , sunt din China dar calitatea este destul de "premium". Nu știu dacă ar merita să o schimb și pe cea de repaus?!
  11. @RedCap sincer, îmi place mai mult poziția la volan, poate o idee mai zgomotoasă față de Audi (A4 2018), ca și insonorizare, cred că e și din cauza panoramicului. Am în plan să îi fac o insonorizare a ușilor și a haionului în prima fază. Legat de treaba cu retrofitul (S5ASA) Driving Assistant, îmi place ideea de a frâna singură (am avut înainte Audi Pre Sense și chiar m-a scos de două ori din neatenție). Având în vedere că mașina este echipată deja cu KAFAS, din câte am studiat, aș avea nevoie de butonul dublu pentru avarii (care include și asistentul de menținere a benzii), un motoras vibrator în volan și ceva cablaj + codări. Încă nu am găsit o persoană capabilă să mă ajute cu mai multe informații sau eventual cu tot retrofitul.
  12. S-au mișcat destul de repede în ciuda feedback-urilor negative date de alți utilizatori, a durat aproximativ 1 lună, între constatare și schimb (dacă mai scad și perioada de sărbători ar fi cam 3 săptămâni). Pentru codurile de mai sus, s-au înlocuit capacul volan cu airbag și racitorul de gaze. Durata aproximativă a operației, 4h. Nu pot să spun decât: Mulțumesc BMW ! Costul cred că era undeva la 5000 lei.
  13. Salut, ma puteti ajuta si pe mine cu un cod FSC pentru un EntryNav ?
  14. Salut, aceeasi pitici ii am si eu cu stergatoarele, pana am descoperit ca se poate schimba foarte usor doar lamela din cauciuc. Am un set OE si periodic le schimb doar cauciucul cand ma supara, ieftin si fara bataie de cap.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.