Jump to content

axy88

Members
  • Posts

    26
  • Joined

  • Last visited

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    mangalia

Previous Fields

  • Masina
    318d

axy88's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

4

Reputation

  1. VEZI AICI BMW Parts Catalog \ BMW 3' F34, GT \ Part groups \ Vehicle trim \ Exterior trim / grill \
  2. Demontati capacul chiulasei si inlocuiti garnitura capacului.Inlocuiti epuratorul.Spalati intercoolerul.Curatati EGR. Verificati sub masina carcasa ambreajului ca aveti urme de ulei scurs din baie,stergeti-l si nu va mai curge pe acolo Nu dau mai multe detalii,dar cunoscatorii de mecanica isi vor da seama de functia a doua a garniturii de capac chiulasa. In regie proprie,costul este de aprox.500 lei.
  3. VEZI aici http://bmwfans.info/parts-catalog/E90/Europe/320d-M47N2/L-N/feb2006/browse/clutch/clutch/
  4. La o masina din 2002,sigur trebuieste 5w40.Inainte de a schimba uleiul,toarna o solutie de curatat motorul la interior.Cumpara 2 filtre de ulei,1 cel mai ieftin.Monteaza-l pe cel ieftin si baga uleiul iar dupa 100 km,schimba-l cu cel bun,care va ramane pana la nou schimb.
  5. racordul de sus este montat pe chiulasa si este supus la temperaturi mai mari si garnitura fiind din cauciuc se deterioreaza mai repede. defectul asta este intalnit la f multe motoare.Daca totusi ai dubii,da jos plasticul de pe motor sa ca vezi mai bine zona,pune mana pe o sarma mai groasa,inveleste-o la un capat cu ceva carpa si sterge in jurul la amandoua. dupa o tura cu masina vei observa care curge.sau la tine lenea este mare doamna????Bafta.
  6. Garnitura 11117800050 sau conector.11117800048 fisurat. De obicei conectorul este vandut cu tot cu garnitura. http://bmwfans.info/parts-catalog/E90/Europe/320d-N47/apr2008/browse/engine/waterpump_thermostat/#7800048_8
  7. nu stiu ce tip de motor ai,dar o pierdere de antigel am avut si eu la un motor m47n 204d4.Garnitura de la stutul din plastic prin care iese antigelul din ghiulasa era impuscata dar aveam si 2 ciupituri in ghilasa sub garnitura.ai acces la stut doar daca dai jos galeria de admisie.
  8. daca ti-sa spart vasul de expansiune,inseamna ca supapa din capacul vasului,este blocata si nu deschide sa elibereze presiunea din circuitul de racire. Ea trebuie sa deschda la 1,4 Atm. Inlocuieste-l cu unul NOU.
  9. Daca nu e secret,poti sa ne spui ce tip de motor ai pe ea si anul de fabricatie.Te-ar ajuta foarte mult.
  10. Vasul de expansiune crapa din cauza ca nu functioneaza supapa de siguranta din buson.Trebuie sa deschida la 1.4 atm. Apa se incalzeste prea tare din cauza ca nu funtioneaza electro ventilatorul (se simte mai ales la mersul in coloana,nu mai se raceste datorita vitezei). sau pompa de apa defecta.
  11. Aceeasi masina,acelasi an de fabricatie,acelasi motor,aceeasi problema ! Rezolvare : Masurat returul la injectoare. Cele care au cea mai mare cantitate de motorina in sticluta,se blocheaza la incalzire din cauza mizeriei din ele. Demontat si curatat (rectificare ii zic mecanici) Cost circa 300 lei/injector. Montat la loc si pornit motorul. Verificat din nou returil la injectoare.Ar trebui sa fie egal la toate. Cu ocazia asta poti curata si EGR,galeria de admisie si senzorul de presiune de pe galerie. Mergi DOAR la service care are si aparatura pentru REPARAT POMPE SI INJECTOARE CR !!!!!!! Bafta.
  12. Eu iti vb despre senzorul cel mai de jos,acela cu mufa dreptunghiulara cu 6 pini si care are in centru o gaura cu niste dintisori care intra in canelurile din ax volan.Acela este senzorul unghi volan.In poza vezi si dintisorii care intra in caneluri ax,
  13. Nu te mai agita atat de mult,rezolvarea este doar inlocuirea senzorului unghi volan.Este o defectiune mecanica a senzorului in zona de cuplare cu coloana volanului. S-au tocit dintii de pe senzor si nu mai permite rotirea senzorului odata cu volanul.Chiar daca reusesti sa il calibrezi corect si se stinge becul din bord,la o miscare mai brusca a volanului stg/dr,senzorul nu mai este rotit concomitent cu coloana volanului si iar ai luminite in bord.After costa 640,OEM 1100.Ti-o spune un patit.
  14. Legat tot de DSC,va cer si voua pererea. Ar putea fi cauza defectarii DSC,uzura acelor pini din inelul interior al senzorului unghi bracaj volan,care intra in canelurile de pe ax volan?Ma gandesc la asta,pentru ca la mine a aparut dupa cateva rotiri bruste ale volanului.Am fost la un service si am remediat prob.din calculator.A tinut aprox.o saptamana,pana am intrat cu ceva viteza intr-un sens giratoriu in care era si o groapa si am virat brusc sg/dr.,in acel moment iar sa aprins DSC.Voi ce parere aveti.Cu o fixare manufactura proprie a senzorului de ax volan(ma refer la fixarea pe caneluri)s-ar rezolva problema?Unul nou costa intre 600-1000 ron.
  15. Mergi DOAR la un service care iti incarca masina cu greutatile prescrise in cartea de reparatii directie a masinii pe care o ai. Ma refer la greutati pe scaunele fata,spate si portbagaj.Putini fac asta,dar preturile sunt la fel. Refuza fusereala !!! Deplasarea rotii spate nu trebuie sa te sperie.Sigur s-a deplasat bratul care regleaza unghiul de convergenta. Acesta are 3 suruburi in gauri ovale si permite plaje mari de reglare. Cere sa iti arate pe aparat distantele dintre rotile fata si spate (ampatament).trebuiesc sa fie egale.DACA NU AI UMBLAT LA BIELETELE DE DIRECTIE DE PE FATA,VERIFICA SA SE POT INVARTI .Daca Nu,incalzeste-le cu autogenul ca sa isi dea drumul sau schimba-le. Altfel faci un nou drum la service dupa schimbare si alti bani.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.