Jump to content

buuuu

Members
  • Posts

    74
  • Joined

  • Last visited

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Yahoo
    sun_pall

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Constanta

Previous Fields

  • Masina
    BMW 323 Ci Coupe

Recent Profile Visitors

4375 profile views

buuuu's Achievements

Newbie

Newbie (1/15)

0

Reputation

  1. o sa mai treaca ceva pana o sa vedem Castrol made in romania , si atunci clar va fi cel mai prost ulei de pe piata. cat despre cele facute la turci sunt extraordinar de proaste, am pus in motor 5w 40 de la mobil made in turkey si la 5000 km sa aprins becul de la ulei (nivelul uleiului era ok)
  2. am intrebat pe toata lumea pe unde am fost ce a putut sa cauzeze cresterea de presiune si am primit raspunsuri de genul : "E facut din plastic de proasta calitate" (vasul) , " E problema tipica pentru seria 3" etc. nimic concret
  3. si iar iti raspund ca de obicei : E logic ca nici o firma nu va recunoaste chestia asta pentru ca s-ar duce naibi ani de marketing ... dar gandeste si tu putin logic sau gandeste din punctul lor de vedere, tu te-ai deranja sa investesti o groaza de bani sa produci un altfel de ulei pentru un producator de masini sau pur si simplu ai schimba doar ambalajul (chestia care costa de 10000 de ori mai putin) ...
  4. citez: " which is Castrol Syntec in a BMW bottle " castrol in bidon BMW = MARKETING ... nu aditivat de bmw (care vad da roade, face sute de mii de oameni sa creada ca e uleiul ideal pentru bmw-ul lor) si cand ma gandesc ca am mai zis asta de cel putin 10 ori.........
  5. LipsĂŁ de putere, urcĂŁ temperatura apei, apĂŁ ĂŽn ulei, scade nivelul lichidului de rĂŁcire. pana la urma nu a fost garnitura ... dar trebuie sa schimb electrocupla care vine numai cu tot cu ventilator (aprox. 17milioane), pentru ca ventilatorul nu mai porneste de nici un fel ... cica una din cauze ar putea fi ca in momentul in care s-a spart vasul a sarit apa incinsa pe el , ma rog... vasul l-am schimbat la un service "de cartier" unde cunosc pe cineva iar cu electrocupla am fost la un electronist pe langa kaufland ... oricum la bavaria nu ma mai duc in viata mea .... ultima oara am plecat fara cric de acolo sper sa nu aveti problemele care le-am avut eu de cand mi s-a spart vasul pentru ca eu unul am crezut ca scot 2 litrii de benzina si ii dau foc ... sa ma tineti la curent ca sunt curios ce ati rezolvat...
  6. sunt foarte multe softuri de teste ... eu de pilda cand am luat masina am facut un test cu un soft slabut si nu mi-a gasit decat vreo 4 erori din care 3 doar la airbag ... dupa care am mers intr-un service cu un tester mult mai performant si am gasit 20 de erori doar pe un modul ... deci du-te la un tester adevarat nu te lua dupa testele facute la service-urile de cartier
  7. daca in ulei in conditii de laborator isi pierde calitatile dupa 5000km simulati inseamna ca este cel mai prost ulei din lume ... mobil spre exemplu are uleiuri care in conditii de laborator isi pierd calitatile la 60mii sau chiar 100mii...
  8. @bytzu ... aral, castrol acelasi ulei alt ambalaj si desigur alt pret ... @Bavaria ... nu e un singur castrol; ca mai toate lucrurile in lume sunt bune pana sunt produse la noi sau la turci ... acelasi lucru la patit si castrol si mobil pana si chio chips de cand e facut la noi si la turci are un gust oribil. Vrei un ulei bun ? nu-l lua din tara s-au macar cand il cumperi trage un ochi pe eticheta si vezi sa nu fie facut in turcia, daca scrie made in EU e bine
  9. shefu :twoup: ? stiu ca am dreptate :twoup: cat despre motul am auzit numai lucruri bune, ulei bun si ieftin dar aia cu "above any existing standards" suna ca "probably the best beer in the world" ...
  10. buuuu

    intrebare

    exista spray special pentru stopuri dar parerea mea e sa le lasi asa cum sunt arata de 100 ori mai bine decat negre plus ca isi pierd din vizibilitate cel putin pe timp de zi...
  11. srry de double post nu merge edit .... cam care ar fi simptomele la garnitura de chiulasa arsa ? apa in ulei sau invers ? fum pe toba ? si inca o chestie pe care am uitat sa o mentionez este ca nu mai porneste AC-ul ... facea niste figuri si inainte de treaba asta dar acuma nu mai porneste deloc...
  12. au pus apa de la robinet din cate stiu eu nu eram langa masina si nici nu m-au sunat sa ma intrebe... cand au montat vasul nu l-au bagat bine in radiator si aseara am mers 10 min cu masina si cand am oprit iar apa pe jos si abur pe acolo pe la imbinarea aia temperatura era la mijloc ... m-am dus azi dimineata la ei l-au pus la loc a fost totul ok am fost la munca apa a stat la jumate dar acuma in drum spre casa cu 500 metri pana sa ajung, apa a urcat vertiginos spre rosu, am tras pe dreapta am ridicat capota si nimic adica nu a apucat sa fiarba ... am pornit iar , am accelerat de 2 ori pe loc si iar a inceput sa creasca temperatura ... in conditiile in care afara nu e foarte cald iar traficul foarte lejer , deci nu stiu ce sa mai cred, poate garnitura de chiulasa e ciupita... are cineva idee cat costa garnitura si manopera ? daca ar fi termocupla sau altceva electronic apar pe diagnoza ? ca ma duc sa-i fac si un test poate ma elucideaza ...
  13. stiu ca antigelul are un rol important si iarna si vara dar baietii aia au zis sa merg 3-4 zile cu apa ... si dupa sa vin sa-mi puna antigel
  14. am luat masina azi din service pana la urma s-a dovedit a fi doar vasul spart Vas - 229 ron Manopera - 74 am scapat ieftin zic eu acuma tre sa o urmaresc cateva zile, mi-au pus apa deocamdata in caz ca se mai intampla sa fiarba si daca in 3-4 zile nu se intampla nimic o sa ma duc sa-mi puna antigel si apa
  15. la prima vedere vasul de expansiune spart ... 215 ron si vine maine dimineata, ramane de vazut maine care a fost cauza exacta a supraincalzirii... alti bani alta distractie
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.