-
Posts
471 -
Joined
-
Last visited
-
Days Won
13
FPK last won the day on July 11
FPK had the most liked content!
About FPK

Contact Methods
-
Website URL
https://www.youtube.com/c/fpk23
Profile Information
-
Gender
Male
-
Location
Arad
Previous Fields
-
Masina
E93 335i si E36 316i
FPK's Achievements
-
După "mentenanța capitală", am dus mașina la unghiul de fugă. Fața am cerut în mod expres s-o facă după un M3 E93. Diferența la manevrabilitate este imensă. Sugerez tuturor care detin E9x sa facă acest upgrade! Din păcate pentru cei cu xDrive, nu este posibil.
-
Superbă! Sistemul AWD pe M-uri este ca și un vis devenit realitate. S55-ul de pe F80,F82 si F87 este un motor superb și el, dar fără o propulsie gândită pentru o plecare bună... unul dintre motivele pentru care nu se ridicau la anumite standarde în modul drag. Să știi că în Arad sunt deja vreo 4-5. Cred că BMW chiar a dat lovitura cu M3 touring.
-
quick update am băgat mașina în service, pentru o revizie, revizie care constă în: x4 brațe față M3 E92/E93 - deși puteam să aleg ce este după seria de șasiu, am ales cele de M3 pentru că sunt cunoscute ca fiind superioare ca și manevrabilitate. x4 amortizoare față-spate - au fost scurse x1 turbo bank 2 - turbo de la cilindrii 4-6 a avut wastegate rattle + oil leak imens garnituri evacuare, garnituri turbo, garnitura charge-pipe x2 planetare x2 protecții amortizoare față x2 flanșe amortizoare față bujii, filtre, ulei schimbat intercoolerul cu unul 5" după ce mașina va ieși din service, vom trece pe MHD Stage 2+ (420HP) mă gândesc pe viitor și la niște arcuri Eibach Pro-Kit pe față, să coboare mașina 2-3cm.
-
My cockpit. Estetic nu voi mai face nimic la interior. Voi aplica un tratament de piele si o curatare profi la alcantara. Singura chestie la care m-am gandit sa mai fac un mic retrofit, este instalarea modulului de Apple Car Play. Vreau sa țin ecranul original împreună cu unitatea CIC și să adaug doar modulul pe lângă.. să mențin calitatea și feeling-ul OEM, dar să pot trece oricând la un sistem mai evoluat.
-
A ajuns nuca schimbător. Dacă doriți să vă faceți carbon skinning, sugerez Sadovski (farcebook) sau sadovskiliquid (Instagram). E absolut impecabil cât de bine a ieșit.
-
Arata super nice. Culoarea o prinde bine de tot. Motorul B58 e ceva special, am vazut doar review-uri bune. Apropo, legat de estetica si manevrabilitate... nu ai de gand sa modifici suspensia?
-
Astăzi am primit poze de la Sadovski. A ieșit genial nuca schimbător. Teoretic in 2 saptamani ar trebui să-mi ajungă și volanul.
-
Am revenit cu noi update-uri, dupa aproximativ 4 luni. Revenind la dotarea exterioare de fabrica (M Sport), am decis sa fac niste upgrade-uri estetice. Aripile din față au rămas cele M3 Style, pentru că mi-au plăcut designul și se integrează bine cu designul M Sport. Ce a mai rămas din vechiul body kit, sunt pragurile de M3 Style, pentru că sunt mult mai agresive și au fitment bun. La aripile față M3 Style, am achiziționat side markerele din fibră de carbon, împreună cu semnalizările pe LED smoke și emblemă custom 335i. Arată super nice, si semnalizarea este secvențială. Mergând spre partea din spate a mașinii, am achiziționat tipsuri de 102mm negre lucios Pilot Power Tuning împreună cu un difuzor din fibră de carbon. Iar în partea din lateral avem niște capace OEM Style din fibră de carbon, nu batman style și toate minunățiile planetei. :)) Fitmentul este super nice. Ca și eleron, voi merge în continuare pe PSM Style V2 din fibră de carbon, doar că-l voi da jos și îi voi da un lac pentru că s-a exfoliat în timp lacul. Am mers tot pe acest eleron, pentru că forma din profil la E93 este una mult mai rotundă decât la E92, eleronul ajută la remedierea problemei. La exterior mai urmează lip față GTS Style din fibră de carbon, împreună cu extensii la praguri tot din carbon. Așadar, extensiile estetice toate vor fi din același tip de carbon, care arată fenomenal pe mașină. În zona de interior, am achiziționat un volan din fibră de carbon și am trimis nuca de la schimbător pentru un carbon skinning. Pe interior va exista o combinație între alcantara și carbonul lucios, care arată super elegant și bine. Nimic prea mult. Volanul nu va avea cusături galbene, ci altceva mai simplu. Am ales cu yellow stitch pe mijloc pentru că am etrierii galbeni și air scoops din față este tot galben.
-
Știu că multă lume încă e de părere că manuala e de fapt pentru pasionați, dar nu există cutie care să schimbe mai rapid și mai eficient decât un DCT. Am avut cutia cu soft stock timp de 3 ani, timp în care am făcut mentenanța la cutie (piese OE), iar apoi am făcut soft xHP Stage 3. Dacă stock schimba superb, ei bine cu xHP uneori ai presimțirea că plutești la schimbarea treptelor, nu simți smucituri sau alte nereguli de genul. Am activat launch control (pe care nu l-am folosit niciodată), am activat creep (funcție în care mașina pleacă de pe loc doar dacă apeși pedala de accelerație) și am setat la launch control rpm-ul. Legat de vânzarea ei, sunt conștient că nu voi primi prețul corect în România..