Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Mai avem 3 camere disponibile!!! ×

rikmh

Contributors
  • Posts

    128
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

rikmh last won the day on November 22

rikmh had the most liked content!

About rikmh

Profile Information

  • Gender
    Male

Previous Fields

  • Masina
    330e G20

Recent Profile Visitors

4496 profile views

rikmh's Achievements

Enthusiast

Enthusiast (6/15)

  • Contributor 2026 Rare
  • Contributor 2025 Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Reacting Well Rare

Recent Badges

38

Reputation

  1. E un scurt undeva, in burdufele de la haion, in butonul de deschidere haion... mergi sau cheama un electrician repede.
  2. Sa nu faca condens, ca de ruginit nu prea are ce ca e de plastic...
  3. Un simplu bec de 60W consuma un curent de 4 A, daca ai facut update / codari la un E90 ai fi vazut ca pentru asa ceva BMW recomanda surse de minim 60A sau parca chiar 90A. Am facut asa ceva la E91 si am vazut un varf de 64 A asta fara ventilator AC, ventilator motor si incalzire in scaune pornite. In mers alternatorul livreaza tot acest curent consumatorilor, plus incarca bateria, de asta pe E90 nu am vazut alternator sub 200A, pe cele cu destinatie speciala (politie) sunt de la 400 A in sus. Sub 1KW nu cred ca este consumul crescand cu adaugarea de consumatori (AC/inclazire, faruri, dezaburiri, incalzire scaune, etc). In situatia ideala in care ar avea eficienta 100% tot ar consuma 1KW putere deci ~1.3 Cp.
  4. ma bag si eu in seama.. e relativ simplu de calculat de cata putere este necesara pentru a produce un anumit curent... de exemplu la un consum de 100 A pe care in anumite momente (destul de multe) un BMW il absoarbe in mers , rezulta 1400 W consumati deci destul de mult...
  5. Sunt destul de vizibile... Debitmetrul este pe conducta / racordul de la filtrul de aer iar valva egr este in fata intre egr si radiator.... dar mai bine mergi inapoi la ei daca nu esti familiarizat cu motorul.
  6. Mufe nepuse bine sau deloc inapoi.
  7. Nu vreau sa fiu ala care zice "ti-am spus eu..." dar era primul loc in care as fi cautat.... e bine ca ai gasit "buba"
  8. Eu sunt "prostul" care a platit 910 lei acum aproape 2 ani imediat cum am adus masina. Este vorba de G20, 11.2020 fabricat. Farurile sunt 05A4 LED headlight with extended scopes. Motivul pentru care nu am stat pe ganduri cand am achizitionat optiune este ca aveam pe E91 urmatoarea combinatie : 0522 XENON LIGHT 0524 ADAPTIVE HEADLIGHTS 05AC AUTOM. HIGH-BEAM HEADLIGHTS CONTROL Farurile nu decupeaza nimic doar schimba faza scurt / lunga in functie de trafic. Am "abuzat" pe E91 aceasta functie, mergea impecabil, nu am luat 5 flash-uri in 6 ani cat am avut masina. la G20 mi se pare un pic prea sensibil softul de recunoastere mai ales pe drumurile noi unde marcajele reflectorizante rosii mai pacalesc sistemul. De asemenea cum spunea un coleg mai sus, pe drumurile cu separatoare inalte (DEx, A2), tirurile mai mai ia in freza o portie de faza lunga...
  9. Nu stiu daca se aplica la tine... Daca deschizi masina din aplicatia MyBMW o sa pleci cu masina pe guest chiar daca cheia este legata de profil. Tebuie cateva confirmari sa selectzi profilul legat de cheie dar daca nu esti atent la diplay pleaca ca guest cu setarile default.
  10. Nu conteaza ce nume apare pe brief. Conteaza contractul / factura.
  11. Mie imi suna a fire intrerupte sau aproape intrerupte in burduful de la balamaua usii...
  12. Cred ca ai problema cu senzorii ABS de pe puntea spate, in sensul ca se aduna rugina pe inelele de pe planetare. Problema comuna la seria 3 (E90) si seria 1 din aceeasi perioada.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.