Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

neo_andersson

Contributors
  • Posts

    1809
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    95

neo_andersson last won the day on September 19

neo_andersson had the most liked content!

About neo_andersson

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucharest

Contact Methods

  • Yahoo
    neo_andersson@ymail.com

Previous Fields

  • Masina
    BMW F13 / F36

Recent Profile Visitors

40562 profile views

neo_andersson's Achievements

  1. din pacate nu te pot ajuta cu DPFul. sunt foarte din scurt regenerarile, acum depinde si de cum si pe unde mergi.
  2. nu exista nici o operatie care sa se numeasca "resetare DPF", poate vrei sa spui ca ai facut o regenerare. Regenerare fara sa cureti fizic macar DPFul este degeaba. La 300k km curatarea chimica nu rezolva mai nimic, in 2-3 luni esti la fel ca acum. Schimba DPFul, daca mergi asa risti sa iei foc daca face o regenerare, presiunea mare pe recirculare iti omoara EGRul, depune mizerie in galerie, uzeaza toate furtunele de retur din cauza presiunii si temperaturii mari, adica in timp vei avea mai multe de reparat.
  3. daca masina are 300k+ km si nu ai schimbat DPF poti pune 10 senzori noi si nu rezolvi nimic. intervalul de regenerare de 300km este extrem de mic, DPFul este supra incarcat si nu se mai poate curata automat. ca sa nu iei foc in mers, iti recomand sa inlocuiesti DPF. ca idee, DPFul este garantat de BMW 150k km.
  4. Problema e cauzata de "decoupling ring" adica acea garnitura din jurul senzorului. Rolul ei este sa separe senzorul de bara rigida, senzorii de PDC sunt acustici si au nevoie sa vibreze. Daca garnitura este "coapta" rigida sau deteriorata se intampla exact ca la tine. Garnitura are codul 66 20 6 923 000 si costa in jur de 2 euro.
  5. in aplicatie intradevar inca exista optiunea, doar ca nu cred ca merge tranzactia pana la final, nu am incercat, si ai dreptate, in 10 luni se putea scoate dar vorbim de BMW, eu stau si 3 luni cu cazuri deschise bine ca nu ai dat bani pe nimic.
  6. Cum naiba sa iti vanda cod de update de harta cand este scos din EPC de mai bine de 3 luni. Part no. pentru update-ul de harta nu mai este valabil pentru nici o versiune, nu inteleg cum au reusit sa iti puna pe o factura asa ceva. In primul post este documentul BMW care explica procedura si faptul ca update-ul de harta este gratuit. In coltul stanga sus este codul documentului BMW, le poti cere sa il descarce singuri din SGATE sa il citeasca cu atentie si apoi sa iti retuneze banii. In GIS (sistemul de comenzi BMW), daca inceci sa bagi un part number de FSC de update harta comanda este anulata automat. Acest lucru este scris explicit in documentul BMW. Da-mi VIN ca iti dau eu codul lifetime din repair kit si zi-le sa anuleze comanda. De fapt sunt 100% sigur ca nu au bagat nici o comanda in GIS pentru ca nu se poate. Ce japca romaneasca ieftina...... Atasat o captura de ecran din ETK cu un X5 G05 cu navigatie Live, l-am ales random. In lista nu mai exista nici un part number de update de harta, doar cel "initial" se poate comanda care este pentru masina noua la prima livrare si care costa 0.01 euro. Poti intreba pe cei de la FIlaret, ce part no au comandat pentru masina ta.
  7. ID7 este LIVE, ultima versiune azi este 2025-3 si probabil o sa apara 2025-4 spre finalul anului. Ca idee, drumurile noi apar pe hartile BMW la aproximativ 6 luni de la deschidere.
  8. EVO primeste 2 update-uri pe an, ultima versiune este 2025-2. LIVE primeste inca 4 update-uri pe an, ultima versiune e 2025-3. EVO 2025-3 nu exista, urmatorul update pentru EVO este 2026-1.
  9. carligul tau manual a fost retrofit si a fost instalat fara inlocuirea panoului de sigurante din portbagaj. panoul se schimba pentru ca cel pentru carlig are un modul LIN care controleaza circuitul 12V permanent prezent pe priza carligului. Acest 12v permanent (KL.30B) este folosit de rulotele care au baterie proprie sa se incarce cand masina este in mers din alternatorul masinii. Daca nu se schimba panoul de sigurante, se poate coda in BDC sa ramana pe varianta fara LINbus, eroarea nu va mai fi prezenta iar circuitul pentru rulota trebuie conectat printr-un releu la 30B pe o siguranta de 30Amp, releu comandat de KL.15 (contact). Eroarea respectiva nu influenteaza cu nimic functionalitatea carligului sau a masinii. modulul LIN este chiar pe panoul de sigurante, acea cutie alba pe care o vezi in poza, doar ca lui ii trebuie cea cu 2 circuite, in standard are doar unul.
  10. Oficial nu este nici o solutie pentru a retrofita optiunea 322. Trebuie inlocuit atat BDC-ul cat si ambele chei si nu se pot comanda la BMW sub nici o forma. Nu am experienta cu produsele "made in china" si personal nu as folosi asa ceva niciodata.
  11. Cata polemica inutila, ce e greu de inteles ca North America se refera la continentul America de Nord......Canada, USA si Mexic sunt pe acest continent, fara legatura cu ecuatorul, wtf, pe logica asta ar trebui sa avem Africa de Nord la nord de ecuator, nu?
  12. Nu conteaza unde este fabricata masina ci pentru ce piata este fabricata. Toate Xurile sunt fabricate la Spartanburg in USA asta nu inseamna ca daca iti cumperi un X5 sau X6 in Europa nu merge Connected Drive. Masinile fabricate pentru Europa vin cu ATM de Europa cele de US cu ATM de US indiferent unde sunt fabricate.
  13. ESIM-ul din unitatea Telematics la masinile fabricate pentru US nu are roaming in Europa de aceea masina nu se poate conecta la serverele Connected Drive. Este imposibil de trecut masina pe Europa, practic trebuie comandat la BMW un ATM versiunea ECE doar ca BMW refuza orice fel de astfel de comanda. NU se poate folosi un ATM SH de la alta masina deoarece ICCIDul lui este imperecheat pe serverele BMW cu alt VIN.
  14. Am in stoc un kit complet de retrofit portbagaj electric pentru G20. Contine: - ECU - actuator electric dreapta - sistemul de inchidere portbagaj cu motorasul de softclose - buzzer - set de cablaje originale complete pentru instalare - buton inchidere portbagaj pe hayon Pret pentru kitul complet = 650 euro + tva. Piesele au garantie 2 ani in baza facturii. Se poate instala la noi in service in Bucuresti, necesita 3 ore de manopera la 300 ron/ora.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.