Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

daniellu

Members
  • Posts

    308
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

daniellu last won the day on August 3

daniellu had the most liked content!

Previous Fields

  • Masina
    BMW E91 M47

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

daniellu's Achievements

Collaborator

Collaborator (7/15)

  • Conversation Starter Rare
  • Very Popular Rare
  • Reacting Well Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare

Recent Badges

71

Reputation

  1. Ce masina, diesel/benzina, cod motor ? Ne trebuie toate astea pentru a fi ajutat.
  2. Facut eu undeva in Moldova (de Roumanie), aproape 3000 de lei (semeringuri supape, oringuri de etansare la solenoizi, garnitura pompa vacum si kit lant distributie. Kitul de lant nu era in plan, 700 lei in plus fata de devizul initial. Nu s-a dat chiulasa jos.
  3. Fumul e de la semeringurile de la supape. De legatura cu tacanitul de la valvetronic...
  4. In genere, la un schimb de pompa de apa, desfacut furtune termostat si de pe radiator se pierde semnificativ de mult lichid de racire ca la reumplere sa fie considerat schimb. Mai ramane in caloriferul de incalzire, prin bloc, dar cantitati mici.
  5. Vezi ce dimensiuni ai in cartea de identitate, ma indoiesc ca sunt trecute 225/50 17 . ET-ul e ok, jantele ce style sunt ?
  6. Alta diagnoza la alt service, mai schimbi ceva senzori nox/sonde pe evacuare si-i dai inainte.
  7. Mergi la un service/mecanic si verifica filtrul de ulei. In ideea sa vezi ce gasesti in el.
  8. Procedura de inlocuire a compresorului de AC, nou sau vechi, presupune cativa pasi foarte importanti. In primul rand se verifica cantitatea de ulei din compresor iar umplerea instalatiei se face cu aparat care completeaza diferenta de ulei in instalatie. Pe urma vorbim si de impuritatile din sistem ramase.
  9. Nu toate au inele pe planetare. La E91 sunt foarte multe cu rulmentul mare (exterior de 85) cu banda magnetica pe el.
  10. Vazut tarziu (2.0i), scuze. E N46 sau N43 ? In principiu cu 4 bujii noi trebuie sa o vezi pornita. Ca le ancraseaza pe urma si merge rau sau se opreste e altceva. Sa nu fie si evacuarea infundata. Daca e N43 vorbim si de eventuale probleme la injectie. Aveai consum de ulei sau alte simptome inainte ?
  11. Diagnoza ! Posibil mesterul de-a schimbat termoflotul sa fi scos ceva mufe (debitmetru, clapeta, etc.) cu contactul pus si dupa nu a mai sters erorile.
  12. Pana acolo i-a fost, pana la 4500 de ture. Daca nici nu mai invarte posibil ca s-a blocat/gripat. Service, tester,...
  13. Isi poate gasi un seria 1 nfl cu 3000. Cu problemele de rigoare dar clar mai putine decat la un E90,E91, E60 sau orice mai mare ca dimensiuni. O varianta cu optiuni mai putine, sa aiba climatronic si senzori parcare (utili ptr un incepator si nu numai). Daca vrea diesel sa verifice sa aiba filtru de particule activ, asta inseamna ca e ok pe motor sau injectie. Restul fierataniilor pe la roti sau dedesubt se mai schimba. Sa nu fie sudata si facuta din doua, iarasi foarte important !
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.