Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov). Hai si tu cu noi la intalnire! ×

MyKe

Contributors
  • Posts

    441
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    5

MyKe last won the day on May 24

MyKe had the most liked content!

About MyKe

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Location
    Bucuresti

Previous Fields

  • Masina
    E34

Recent Profile Visitors

8722 profile views

MyKe's Achievements

Explorer

Explorer (4/15)

  • Contributor 2025 Rare
  • Dedicated Rare
  • First Post Rare
  • Collaborator Rare
  • Reacting Well Rare

Recent Badges

268

Reputation

  1. Z-ul e la vânzare, scot în curând și Merc-ul după ce îl termin de reparat. Încerc să bifez ambele criterii (cabrio și istoric) într-o singură mașină, ideal cu 4 locuri. Mi s-a pus pata pe un E36 cabrio pe care să-l aduc și să-l atest istoric.
  2. Dacă tot am trecut prin zonă, am zis să facem un ocol și pe la Barajul Siriu. Golden hour la destinație.
  3. Din lipsă de altceva, ne mai ocupăm și de detalii. Rezervorului pentru lichid de parbriz îi lipsea șurubul de prindere. Cupla dintre furtunașele de pe admisie fusese maltrată cândva, am rotunjit-o la capete până a sosit cea nouă. Am zis să schimb și valva PCV preventiv, apoi am constatat că cea veche nu era chiar atât de veche, fabricată în 2015. Diseară vizităm munții Buzăului (Gura Teghii).
  4. L-am comandat de la BMW Italia şi mi-au dat termen de livrare 25.11.2025, cică atunci e aşteptat un nou lot.
  5. Depinde, eu am avut cele mai bune oferte la Allianz de-a lungul timpului, şi la RCA, şi la CASCO.
  6. Mulțam! Am avut o discuție cu el, acum mai bine de o lună. Inițial avea mai puține poze și m-am considerat norocos, apoi a revenit cu detalii și l-am refuzat politicos. În aceeași stare e și al meu.
  7. Am încercat la trei magazine de piese auto, la bavauto chiar am plătit piesa în avans și mi-au returnat banii după o săptămână. Ce motiv ar avea să mă mintă? Alte piese am putut lua. Dacă o poate aduce cineva, las aici mărturie că o plătesc imediat ce văd (bineînțeles, dacă nu e la un preț exagerat, max 500 lei).
  8. Cam ăsta e planul, da. Deşi m-a dezumflat grav chederul geamului, care e nelivrabil - 51328410167. Iar de ăsta chiar am nevoie.
  9. Am început și la Z să-mi fac stoc de piese, cât încă se mai găsesc. Nu se știe când am nevoie de ele. Acum ceva timp am avut un Subaru și cu acela am procedat la fel, dându-l cu o “ladă de zestre” când a venit momentul să ne despărțim. Diferența era că pe acelea le luam direct din Japonia și ieșeam la sub 50% din prețurile practicate pe plan local, cu tot cu transport, vamă și TVA. În cazul de față, nu sunt mari diferențe dacă le-aș lua din Germania. Așa că au sosit în vistierie, pe lângă furtunașele de frână Ate, și alte câteva piese originale: set cabluri de capotă, un cablu de accelerație, bucșa diferențialului, ramele mânerelor exterioare, garnitura clapetei de accelerație, valva PCV și diverse mărunțișuri. Plus uleiuri noi Liqui Moly pentru cutie și diferențial (nu mai am încredere în cele originale). Mai e pe drum lichidul de frână Ate Typ 200, s-a omis la ultimul transport și n-a ajuns la poză.
  10. Firele care trec prin burduful dintre ușă și caroserie au fost verificate?
  11. Azi m-am răsplătit cu o plimbare în ritm alert, la ceas de seară, pe Trans-Cislău. A fost o plăcere, spre disperarea soției. Poze m-am trezit târziu să fac, eram deja aproape de casă. Am fost mai degrabă atent la cum merge mașina. În afară de frâne, nu mai am ce să-i reproșez (discuri, plăcuțe, lichid, toate noi, dar pedala cam moale după frânări succesive). O să schimb și furtunașele de pe față (pe spate sunt noi deja) și pun un lichid mai “fierbinte”. Bine, poate și evacuarea, care e din alt film (tuturor le place, numai mie nu). M-am dotat deja cu un catalizator nou (cel de pe mașină e destul de ruginit la îmbinări, dar nu-l schimb încă), mai am de luat o tobă originală și altă bară spate, apoi intră la revopsit integral. Cel mai probabil, la anul. De anvelope mai eram curios, dar sunt foarte bune, peste așteptări. Nu le-am auzit glasul, bine, și Z-ul e ușor, și nici eu n-am exagerat, mai ales că a fost prima dată când m-am dat “în carusel” cu el, dar au ținut “kartul” exemplar pe șine. M-am bucurat și că n-au cerut mulți plumbi (de la 0 la 20 g per roată). Direcția e fantastică, cursă super scurtă și “incisivă”, nu de puține ori a căutat pasagera mânerul ușii cu ambele mâini. Data viitoare revin cu poze mai reușite (aka “iluminate”) și cu peisajul.
  12. Credeam că am scăpat de vibrații dar fericirea a durat până am ajuns la viteze mai mari și la asfalt neted. Între 90 și 110 km/h încă mai aveam o vibrație cu care nu puteam trăi (mai ales pe decelerare). Vorbisem cu cei de la Compa să le trimit cardanul, dar mi-au spus că nu-l vor putea echilibra dinamic și, pentru că azi am avut treabă pe la Buzău, m-am programat la un service specializat pe cardane de pe Șos. Spătarului. Cardanul meu era aliniat bine dar, dacă am înțeles corect, se mai putea îmbina într-un fel (partea fixă rotită cu x grade). Crucea dinspre spate era cam moale și avea un mic joc. Le-am dat ok-ul pentru ambele cruci. Mi-au spus că nici ei nu-l pot echilibra dinamic fiindcă le lipsește o flanșă adaptoare pentru acest model, dar că o vor confecționa dacă chiar ne trebuie după o probă de drum. După ce au schimbat crucile și am ieșit în probă, vibrațiile mai erau doar în memoria musculară. Bine că am scăpat și de saga asta.
  13. Fiindcă motorul mai avea unele ezitații spre relanti, n-a trebuit să caut prea mult și am mai găsit o piesă stricată în puzzle - un furtun crăpat de pe admisie. Era bine prins cu un colier, dar întamplător am observat în diagramă că nu e necesar colierul acolo, așa că am comandat unul nou. Fiindcă a fost nevoie să îndepărtez galeria de admisie, am comandat și garnituri pentru aceasta. După 20 de minute de lucru în tihnă, totul era pus la loc și motorul respira corect. Burduful dintre debitmetru și clapeta de accelerație e ca nou, a fost schimbat în 2016 cu unul original. Am resetat și intervalul de service cu o sculă de diagnoză luată de pe olx. Mi-a mai trebuit doar un adaptor de la port serial la USB. Nu-mi dau seama dacă afișează corect, zice că au trecut 2559 de zile și 2313 de litri consumați de la ultima resetare, adică 7 ani și cca. 23k Km? Ar fi bine dacă e așa. Ne apropiem cu pași repezi de 215.000 Km.
  14. Aș lua-o și eu nouă, dar nu originală (care costă 1800+ ron), ci Bosch (7-800). Problema e că nu se mai găsește. Și la E34 am rezolvat tot prin curățarea ei.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.