Jump to content

BMW E38 740i... englezoaica


mc_crbl

Recommended Posts

pai probleme in sensul ca e ilegal sa conduci o masina neasigurata

 

in rest nu stiu nu ma pricep cu actele de export din uk, dar in teorie ar trebui sa fie radiata de acolo, altfel ce te-ar opri ca dupa ce o inmatriculezi in bulgaria/romania, sa pui numerele de uk pe masina cand vrei

Link to comment
Share on other sites

stiu ca e ilegal sa circul cu ea fara asigurare... dar am scos-o doar vreo 4km pe aici local ca in ultimele 7 luni a fost scoasa doar de 2-3 ori si pornita cam la 2-3 saptamani...

 

in momentul inscrierii in bulgaria actele masinii si placutele cu numerele raman la politia din bulgaria... deci nu mai am cum sa le folosesc.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

eh am facut si eu ce am putut... asta a fost proiectul meu pe care l-am inceput in februarie... a durat cam 9 luni, din lipsa de timp si pt ca am intampinat o problema la partea electrica si nu reuseam sa pornesc motorul... am vrut sa renunt si sa o dezmembrez, dar nu ma lasa inima... pana la urma am rezolvat cu pornirea si m-am ambitionat sa termin lucrarea.

am mai retusat si zonele in care era exfoliat lacul si unde a fost lovita la usi pe partea stanga.

 

masina este functionala. acum o saptamana am facut primele teste... avea putin joc in volan si incepea sa vibreze de la 120 km/h in sus ca si cum ar fi rotile neechilibrate. am mai reglat si fixat mai bine si acum e ok. am mers peste 40km si nu mai vibreaza nici la 160km/h.

 

mai am de montat niste elemente de plastic sub bord si sa fixez torpedoul.

 

urmeaza sa o pun pe tester ca sa sterga eroarea de la airbag si sa vad ce alte erori mai are...

 

am un prieten cu 728 si a platit vreo 260euro pt reinnoirea actelor de bulgaria.

 

...pana la afaceri mai e cale lunga... dar cine stie...

Edited by mc_crbl
Link to comment
Share on other sites

Bravo, ai facut o treba buna. Motorul porneste dupa modificarile facute? Masina e functionala?

 

banuiesc ca tot ce a deconectat de la ecu ,le-a pus la loc asa cum erau, e plug&play treaba.

cred ca ce-amai grea operatiune este sa schimbi sistemul de franare si ambreiaj pe partea stanga, necesita demontat motorul de pe caroserie.

nu stiu cum ai reusit sa faci operatiunea singur, dar daca totul a ajuns asa cum trebuie, te felicit .

sistemul de stergatoare l-ai schimbat, vezi ca tre schimbat si ala, o sa fie incomod la fel si farurile.

Link to comment
Share on other sites

instalatia electrica am rezolvat-o in mai putin de o saptamana si am lucrat doar vreo 3-4ore/zi (in februarie cand erau zapezile alea mari)

am luat pe rand fiecare mufa si am taiat si prelungit firele unde a fost cazul...la inceput am folosit banda izolatoare dar nu a fost buna (nu recomand) si apoi am luat iar la mana toate firele si am folosit furtunase de alea termocontractibile pt a izola legaturile.

 

din greseli se invata si daca ar fi sa o iau de la inceput acum ar fi mult mai simplu.

 

eu am cutie automata,,, am schimbat doar pompa de servofrana impreuna cu tulumba aia pt vacuum si suportul pt pedale de pe o parte pe cealalta. am pus alte conducte de la pompa de frana pana la unitatea ABS .

deoarece am folosit suportul meu pt pedale acum este o distanta putin mai mare intre pedala de acceleratie si cea de frana si e putin ciudat pana te obisnuiesti.

 

sistemul de stergatoare e identic cu cel de la masinile cu volan pe partea stanga. farurile le-am reglat sa bata mai mult in partea dreapta.

Edited by mc_crbl
Link to comment
Share on other sites

sa dea Domnul!

 

dupa 9luni in care nu am mai mers cu ea am avut cateva emotii cand am scos-o saptamana trecuta. nu mai eram obisnuit cu gabaritul ei si am parcat-o aiurea in fata casei (fata de cum o parcam de obicei) de frica sa nu ma urc pe scari si sa lovesc bara. si cu tractorul mi se parea mai simplu :D

Link to comment
Share on other sites

Azi am facut peste 60 km cu masina... consum mediu cam 15% (oras de provincie...multe opriri si porniri... depalsari pe distanta mica). Merge bine, insa am observat ca pilotul automat nu mai este functional si nici comenzile de pe volan.

Apas butonul pt pilot automat, se aprinde martorul verde pe bord si dupa vreo 10-15sec dispare :(

 

Trebuie sa o pun pe tester cat de curand...

 

Eu acum am cauciucuri 235/60/r16 100w (sau zr16, nu mai stiu bine)... voi mai putea sa circul cu ele daca asfaltul va fi curat idiferent ca va fi ger sau va ninge mult? sau trebuie sa iau anvelope de iarna obligatoriu? ce dimensiuni ar fi indicate pt jante pe 16"?

Link to comment
Share on other sites

pai nu cred ca voi circula mult cu ea pe timpul iernii si ma gandesc ca mai bine as mai schimba ceva pe ici pe colo decat sa iau cauciucuri...

garniturile de la capaele de la culbutori sunt mai importante... sunt cateva scurgeri si miroase urat cand se incinge motorul pt ca mai picura pe galeriile de evacuare.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.