Jump to content

La rece merge ok, la cald nu trage


320i_24valve

Recommended Posts

La pornire, cand motorul e mai rece masina merge ok, dupa ce se incalzeste nu mai trage mai deloc si consuma enorm... ce poate fi?  :blink:  :)  :)  :)  :D

147488[/snapback]

 

 

Mie cand se incalzea imi ineca grav de tot... I-am schimbat bujiile si dupa vreo 2 zile nu a mai inecat... consumul nu l-am verificat atunci... Nu stiu daca te ajuta putina mea experienta dar... Bafta

Link to comment
Share on other sites

Mie cand se incalzea imi ineca grav de tot... I-am schimbat bujiile si dupa vreo 2 zile nu a mai inecat... consumul nu l-am verificat atunci... Nu stiu daca te ajuta putina mea experienta dar... Bafta

147492[/snapback]

 

se poate sa ai dreptate , mai astept pareri... Apropos, am in motor ulei BP 5w40 mai nou miroase si a ulei ars... ce sa mai zic... sunt iarasi intr-un mic impas... :blink:

Link to comment
Share on other sites

se poate sa ai dreptate , mai astept pareri... Apropos, am in motor ulei BP 5w40 mai nou miroase si a ulei ars... ce sa mai zic... sunt iarasi intr-un mic impas... :blink:

147494[/snapback]

 

 

Ideea e ca la E36 se pierde ulei pe la bujii... Daca sunt inecate nici nu mai dau scanteie si poate ca si miroase a ulei prajit.... Nu stiu... zic si eu...

 

Dar poate ca miroase a ulei incins ca tocmai l-ai schimbat si ai mai picat ulei si pe langa? eu zic ca se poate si asha....

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

se poate sa ai dreptate , mai astept pareri... Apropos, am in motor ulei BP 5w40 mai nou miroase si a ulei ars... ce sa mai zic... sunt iarasi intr-un mic impas... :blink:

147494[/snapback]

 

 

Ideea e ca la E36 se pierde ulei pe la bujii... Daca sunt inecate nici nu mai dau scanteie si poate ca si miroase a ulei prajit.... Nu stiu... zic si eu...

 

Ce nu se leaga la faza cu bujiile proaste e consumul... Pe asta nu shtiu cum sa-l justific asha ca teoria mea cred ca poate sa cada...

Link to comment
Share on other sites

nu stiu... Cred ca ar trebui sa folosesc alt ulei nu?

Ce imi recomandati ptr iarna?

147511[/snapback]

 

 

Chiar nu cred ca e de la ulei... Plus ca uleiul care-l folosesti tu (5w40) e cel de iarna... Cred ca faza cu uleiul e o pista falsa...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Aceeasi problema o am si eu la 320i M50. Cand e rece trage bine iar cand se incalzeste nu prea mai vrea sa traga mai ales in viteza 1 si 2 parca ar patina ambreajul, dar daca ii dau talpa o ia. Cu consumul si eu stau la fel: f mare. Am alimentat zilele astea de la Rompetrol cu efix de '95 si parca trage ceva mai bine :blink:
Link to comment
Share on other sites

"320i 24valve" am si eu o intrebare: Cand exact ai cumparat masina? Eu eram disperat dupa masina asta ca o vazusem pe net si vroiam neaparat sa o iau dar nu imi raspundea proprietarul la telefon.

147731[/snapback]

 

In puii mei... Trebuia sa mai insisti. :blink: :) :) :) in luna iunie am luat-o

Edited by 320i_24valve
Link to comment
Share on other sites

:blink:  :)  :)  Si eu vroiam s-o iau da' stiu ca era la 6000 iar eu aveam 5000 si m-am gandit ca nu mi-o da ... Asa ca n-am mai luat-o  :)  :D  :D

147859[/snapback]

 

ti-ar fi dat-o. Ma rog acum e de 10 ori mai buna ca atunci si tot mai am de lucru la ea... Iti dai seama cum era atunci...

Link to comment
Share on other sites

ti-ar fi dat-o. Ma rog acum e de 10 ori mai buna ca atunci si tot mai am de lucru la ea... Iti dai seama cum era atunci...

147864[/snapback]

 

Eu n-as fi reusit sa faci cat ai facut tu pt. ea... Eu am bagat in a mea 25 de mil ca i-am schimbat motorul dar in rest nici filtrele toate nu le-am schimbat... Doar bujiile :blink:... Si a mea are probleme... Cred ca toate au :)

Link to comment
Share on other sites

Salut baieti,am si eu o intrebare simpla pt. un urs 318i motor m40 1988 i-am facut schimbul de ulei acum vreo 6-7 luni de zile cu ulei mineral 15-40 i-am bagat atuncea odata cu schimbul si un tratameant ma gandesc acum sa ai mai bag un tratament ceva in ulei,ce spune-ti care ar fi asa mai bun si sa nu fie scump ceva pe la200- 300 de mii-500 de mi maxim asa,salut.
Link to comment
Share on other sites

sfatul meu este sa nu ii bagi niciodata tratament in ulei, ,pentru ca produsele gen DURALUBE, etc sunt nimic altceva decat ceea ce iti va infunda "canalele, orificiile de circulatie ale uleiului in motor. Cel mai bun tratament este schimbul la timp cu un ulei bun, benzina buna, si cam atat. Mai cere si alte pareri, asta este ceea ce iti recomand eu.
Link to comment
Share on other sites

Eu n-as fi reusit sa faci cat ai facut tu pt. ea... Eu am bagat in a mea 25 de mil ca i-am schimbat motorul dar in rest nici filtrele toate nu le-am schimbat... Doar bujiile :blink:... Si a mea are probleme... Cred ca toate au :)

147869[/snapback]

 

schimbat motor, bucse, pivoti, amortizoare, arcuri, discuri de frana, etrieri, bascule, planetare, diferential, cardan, flansa cardan, evident consumabile integral, am cumparat ptr ea: spoiler fata-spate(inca nemontate), urmeaza faruri de la FK automotive si stopuri cu LED (pe negru si farurile si stopurile), si in final sa ii pun vopseaua... Cam atat... :)

Link to comment
Share on other sites

schimbat motor, bucse, pivoti, amortizoare, arcuri, discuri de frana, etrieri, bascule, planetare, diferential, cardan, flansa cardan, evident consumabile integral, am cumparat ptr ea: spoiler fata-spate(inca nemontate), urmeaza faruri de la FK automotive si stopuri cu LED (pe negru si farurile si stopurile), si in final sa ii pun vopseaua... Cam atat... :)

147942[/snapback]

 

A mai ramas ceva din masina asa cum era cand ai luat-o? :blink: Geamurile...presupun :) :)

Link to comment
Share on other sites

cam asa. he he he :blink: ~~~

147977[/snapback]

 

Din partea mea...tot respectul pentru rabdarea de care ai dat dovada. Sunt sigur ca suntem destui pe aici care am fi preferat sa scapam de masina. Sper ca in final sa ai parte de masina pe care ti-o doreai.

 

Si gata cu off-topicu`. :)

Link to comment
Share on other sites

Duralube este ca o zeamã, aratã ca benzina si cu siguranÞã nu poate Înfunda nimic. Este recomandat de producãtor ca profilactic, adicã nu se pune in motor când deja consumã o gãleatã de ulei la suta de km. Intr-adevãr, cei care l-au folosit conform specificaÞiilor, au remarcat o atenuare a ygomotului maºinii, a trepidaÞiilor, chiar un consum mai redus.

Personal, am folosit op singura datĂŁ Âşi nu pot spune ca m-a nemulĂžumit ceva ĂŽn afarĂŁ de preĂž, care e prohibitiv.

Eu recomand ptr motoarele uzate 2+2 cu depunere de teflon, am folosit la toate maºinile mele ºi am redus arderea uleiului În timp, precum ºi consumul, de la 200-500 ml. la 100-2000 la aprox 10.000 km. A pãstrat ºi o presiune constantã a uleiului, tot În timp. Este de asemenea o alternativã, când te zgârceºti la un ulei scump ºi bagi unul mai ieftin, mineral, la care adaugi 2+2

Precizez cĂŁ niciodatĂŁ nu mi-a ĂŽnfundat nimic.

ca soluĂžie la ce ai semnalat tu acolo, eu Ăži-aÂş recom,anda sa cureĂži injectoarele Âşi injecĂžia, sĂŁ schimbi filtrele de benzinĂŁ Âşi aer Âşi sĂŁ ĂŽi faci un ACT pe tester, sĂŁ ĂŽĂži reglezi noxele.

Edited by Corvin
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.