Jump to content

Dati-va cu parerea


zara01

Recommended Posts

salut

 

am un bmw 320 d /2000

 

in timpul functionari motorului stand la semafor am observat ca imi scade turatia si da semne motorul ca moare,

si tot varia intre 700-900 rotati cam asa si am mers repede la peco si am bagat motorina (am crezut ca am ramas fara sau a prins aer prin instalatie...) dupa ce am oprit motorul am dat la automat nu a mai pornit .. am tras masina circa 1 km in viteza 2,3,4 si nu a pornit , nici macar nu da semne de pornire, a 2 zi am traso circa 1km in viteza a 4 si a pornit aveam aceleasi simtome varia turatia motorului si dadea semne ca moare... apas accleratia blana si urca turatia la 900 doar mai mult nu merge si la automat nu porneste nici acuma

 

care ar fi problema va rog dati un sfat !

 

 

multumesc

Link to comment
Share on other sites

motorina vine din rezervor ca am scos turul si returul si am pus contactul si curge motorina (pompele sunt bune) pompa de injectie daca era stricata nu statea masina in relantiu dupa ce am tras-o si a pornit ... altceva e baiu :( si nu pot sa i dau de cap :((
Link to comment
Share on other sites

sigur ai probleme cu pompa de injectie :)..e de belea la modelul de 136cai

 

atunci cand mergi cu ea si nu porneste ,motorul fiind cald, incearca sa torni apa pe pompa de injectie si vezi daca porneste dupa :)

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

sigur ai probleme cu pompa de injectie :)..e de belea la modelul de 136cai

 

atunci cand mergi cu ea si nu porneste ,motorul fiind cald, incearca sa torni apa pe pompa de injectie si vezi daca porneste dupa :)

 

 

 

 

buna ideie, pe motorul incins la maxim, toarna o galeata de apa rece :yahoo:

 

 

 

 

pompa-i buba, vezi si injectorul cu fir

 

 

 

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

am zis pe pompa de injectie.. rolleyes.gif

 

poate si o galeata de gheata ar fi buna...am zis si eu ce am mai auzit..logik.png

 

p.s. nu vad problema nici daca se toarna pe motor, oricum, ca doar nu e de sticla..

 

l.e. Ra' vad ca te-a plictisit de tot acest forum , apropo.. rolleyes.gif

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

pai pe motorul incins sa torni apa rece e destul de "criminal"... ia dracu toate componentele electronice... si nu numai, pot crapa unele piese...

 

 

 

 

nu m-am plictisit POIUYT, cum sa ma plictisesc?! :laugh:

 

 

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

pai avand si 320d 136 de cai un injector cu fir pt pornirea la rece, ca si tds-ul , ma gandesc ca e cam acelasi lucru(principiu)...

 

eh , am zis si eu , vad ca si Calin stie ceva ...deci ,nu e chiar pe langa..

 

 

nu m-am plictisit POIUYT, cum sa ma plictisesc?! :laugh:

 

 

 

in ultimul timp pari foarte nemultumit de ce se posteaza.. rolleyes.gif

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

daca era pompa de injectie nu pornea trasa masina niciodata ....

 

cauza cred ca e ceva electric ca nu i dadea voie sa se accelereze in relantiu. mai mult de 900 nu se tura masina cu pedala in fund apasata si mergea ff rau motorul :( ceva cu alimentarea e cred

 

am dus masina la tester o sa aflu raspunsu in cateva ore :(

Edited by zara01
Link to comment
Share on other sites

acuma am venit de la tester si pe tester da valoarea 1.4 si valorile normale sunt intre 1si3

 

el a zis ca de la pompa de injectie e problema partea electronica face fite sau poate fi infundata ca am in filtru de motorina ceva particule arginti ... a zis sa ma duc cu pompa de injectie la reprezentanta BMW , sa imi verifice si daca e infundata mio fac acolo .... bine ar fi .... daca e dusa partea electronica nu stiti ceva specialist sa o repare sa lasati ceva numar de telefon .....ca mare scofala nu poate fi un electronist bun poate sa o repare sigur

Link to comment
Share on other sites

dak ai ceva in filtru de motorina ... s-ar putea sa fie de la capul hidraulic, exact problema asta am avut-o eu, nu mai pornea la cald. Daca ai probleme la partea electronica, eu am pompa veche cu electronica buna, poate ajungem la o intelegere.

 

dak ai ceva in filtru de motorina ... s-ar putea sa fie de la capul hidraulic, exact problema asta am avut-o eu, nu mai pornea la cald. Daca ai probleme la partea electronica, eu am pompa veche cu electronica buna, poate ajungem la o intelegere.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.