Jump to content

Primul meu BMW


mecea

Recommended Posts

la masinile in garantie asa se petrece, nu se schimba si nu se investigheaza decat conform indicatiilor biroului local

 

evident asta se intampla la problemele "nespecifice" care nu ies pe diagnoza, cum a fost la mine FTM si mai nou asta.

Link to comment
Share on other sites

mie mi-au dat la schimb un 116i in doua usi manual, as zice ca in batjocura au facut-o, am dus-o inapoi a doua zi.

 

subliniez in doua usi pentru ca jegul de Vasilescu stie ca am copil mic de 3 saptamani, cred ca a facut-o intentionat oricum.

 

oricum eu la cei de la AB Otopeni nu am nimic sa le reprosez, dupa cum ziceam Paul e de nota zece, ma jur ca te face sa treci mai usor peste nervi

Link to comment
Share on other sites

Urat...

 

Mie Vasilescu asta mi s-a parut ok. Am avut nevoie de niste informatii urgente si m-a servit la prima ora, stiind ca sunt contra-timp.

 

Dar oricum daca ajungi pe mana lor e jale. Nu au personal calificat pentru noile generatii de masini. Eu de-asta am ajuns sa invat tot ce tine de masina, decat sa-mi pierd banii si nervii degeaba pe la ei.

 

Din pacate timpul si problemele de zi cu zi nu ne permit tuturor s-o facem si nici nu mi-as face din asta un scop in viata.

Link to comment
Share on other sites

Mie Vasilescu asta mi s-a parut ok. Am avut nevoie de niste informatii urgente si m-a servit la prima ora, stiind ca sunt contra-timp.

 

Trebuie sa recunosc ca sunt surprins, si in egala masura nu pot decat sa ma bucur pentru tine, dar ca idee ca stiu ca urmaresti topicul, toti colegii care se plang ca au scris mailuri in germania pentru distributia de N47 si nu se raspunde, sau se raspunde greu, ar trebui sa stii ca toate acele mailuri ajung de fapt la Costica Vasilica al nostru. Si asta pentru ca BMW-ul in infinita lui inteligenta nu concepe ca un client se poate plange de angajatii lui, ci doar de ai dealerului, asa ca toate mailurile sunt trimise coordonatorului biroului local. Stiu asta pentru ca eu am scris acolo fix 4 emailuri in care, intre altele, ma plangeam de atitudinea individului, si la care evident ca nu am primit nici un raspuns, cand intr-un final am aflat ca de fapt ajung la el si l-am intrebat cum vine asta, a fost extrem de nonsalant in explicatia ca nu avea ce sa-mi raspunda suplimentar ca deja discuta cu mine telefonic de ceva vreme.

 

In alta ordine de idei am luat ieri masina, nu stiu cum au reusit sa aduca piesele avand in vedere ca fusesera comandate vineri dimineata, si luni erau la bavaria otopeni, din nou cei din service s-au miscat impecabil si masina a fost gata cred ca de luni seara, dar eu am luat-o doar ieri dimineata. Merge ca unsa acuma, nu pot decat sa sper ca o sa o si tina tot asa, si ca nu mai se strica dracu inca ceva ca m-am saturat ca de poame acre.

 

M-am vazut azi si cu coordonatorul de zona, un polonez simpatic, sa ma plang de Vasilescu, nu stiu de ce au insistat sa se intample asta in service-ul AB Otopeni, mai ales ca eu de ei am fost foarte multumit. Oricum Vasilescu a considerat ca e indicat ca singura interventie in discutie sa se faca in maniera in care s-a consacrat pana acuma, tipand la mine, mi-e foarte neclar cum pot asemenea gunoaie sa ajunga sa lucreze in asa pozitii, nu pot decat sa sper ca o sa se lase cu niste consecinte serioase la adresa individului.

 

Oricum de incheiere trebuie sa recunosc ca-s fascinat de modul de derulare al povestii, m-as fi asteptat ca tocmai la biroul local sa gasesc intelegere, amabilitate, disponibilitate, etc, iar eventualele probleme sa fie cu dealerul, si este fix pe dos. Absolut spectaculos.

Edited by mecea
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

xdrive-ul pare sa mearga bine, cel putin deocamdata, dar bate ceva stanga fata.

 

am prins saptamana trecuta o fereastra si am dat o fuga la AB Otopeni sa se uite la ea, a plecat un mecanic cu mine in plimbare, concluzia > da bate, ceva nu e in regula, clar e o buba, dar nu am mai auzit zgomotul asta niciodata si nu reusim sa-l indentificam, va rugam sa reveniti pentru aprofundare > maine ma duc de la 9 dimineata ... sa aiba baietii timp

 

... sunt un deschizator de drumuri ...

 

din nou deosebit de amabili, nota 10 la atitudine baietilor de la otopeni, Paul a fost chiar bestial, cand m-a vazut a crezut ca ma intorc pentru buba cu xdrive-ul si se vedea "disperarea" pe el :D

 

BMW are trebui sa ma plateasca ca ii ajut sa-si scolarizeze mecanicii din retea cu masina mea, in definitiv se pare ca sunt un fel de beta tester fara numar ...

 

insa am inceput sa ma satur :no:

 

... ma intreb tot mai des daca aveam acelasi "bulan" daca luam ce am vrut la inceput, touareg, si nu ma lasam momit la bmw.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am citit topicul tau, ai multa rabdare sincer.Eu cred ca daca eram in cazul tau iesea mai urat cu angajatii si cei ce se comportau urat, de la bmw.

Masina ti-a cam mancat zilele, pacat ai si cumparat-o noua. Fostul bmw mi-a cam mancat si mie zilele dar l-am dat chiar daca ii schimbasem tot ce era stricat, pur si simplu nu il mai suportam.

Edited by branevl
Link to comment
Share on other sites

am fost azi la otopeni, s-au uitat iarasi la masina, mecanicul zice ca ar fi caseta de directie, dar evident nefiind un defect clar, si neputand fi inregistrat 10 sec cum cere procedura BMW, trebuie contactat biroul local sa vina cei de la tehnic sa vada si ei si sa-si dea cu parerea > zis si facut, s-au apucat si au sunat, mai intai mecanicul pe cei doi de la tehnic local, pe urma consilierul de service pe numarul unu de la tehnic local, iar in final seful de service pe aftersales managerul de la local (prietenu meu costica vasilica) ... evident nu s-au ostenit sa le raspunda, am incercat si eu la costica de pomana, si am sunat la polonez > asta, foarte amabil, ca de obicei, a raspuns, dar nu era in tara si m-a rugat sa-i dau pe email.

 

dupa vreo ora jumate, poate chiar doua, de asteptat de pomana sa raspunda cei de la biroul local, m-am despartit in cele mai bune relatii cu cei de la ab otopeni, ramanind sa ne revedem cand cei de la bmw group romania vor binevoi sa le comunice care este urmatorul pas de urmat.

Link to comment
Share on other sites

am fost ieri in service, AB Otopeni, ceea ce nu e o noutate, au verificat din nou tot ce se putea verifica la suspensia fata, au facut geometria si au strans tot ce era de strans la cuplu corespunzator manualului de reparatii, si surpriza maxima > nu mai face nimic, nu mai troncane, nu mai pacane, absolut nimic ....

 

exista doua explicatii plauzibile :

 

1. au sa reapara cat de curand, fiind doar un efect de moment dupa ce au tras/strans de ceva pe acolo ...

2. la motor ag cand mi-au schimbat caseta de directie nu au respectat specificatiile de strangere din manualul de reparatii.

 

daca intr-o luna nu reapare nimic o sa raman pe varianta doi, la care oricum inclin acuma.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

topicul se poate inchide, masina s-a dat la 45k km/1 an si 7 luni cu garantia extinsa la 4 ani in limita a 100k km.

 

totusi pentru amatorii de senzatii tari mai ofer niste detalii :

 

1.caseta de directia asa ii, am dat vina de pomana pe cei de la Motor AG, nu cred ca a fost montarea proasta, sau daca a fost s-au pupat numa bine, zgomotul a reaparut dupa aprox 2-3 luni, deja stiind ce sa caut mi-a fost mult mai usor sa-l identific, si s-a tot amplificat, am gasit pe forumul de state destule reclamatii vizavi de acceasi problema, la aia se schimbau casetele in garantie intr-o veselie, la noi e zgomot tehnologic normal in viziune biroului local si in mai ales a jegului de Constantin Vasilescu, area aftersales manager. din ce am inteles de pe forumul din state de la vibratii se slabesc ceva prinderi in caseta si asa apare zgomotul incriminat, rezolvarea strangerea tuturor suruburilor, prinderilor etc in cuplu de fabrica ... evident rezolvarea este temporara

 

2.a picat si turbina, si ca sa elimin orice discutie nu se poate pune problema de folosire improrie > forje aiurea, oprit dupa viteze etc ... s-a gripat actuatorul de la geometria variabila, daca am inteles bine de la rugina!!!, nemaireusind sa modifice unghiul palelor in turbina ... daca am retinut corect si pe x3-ul lui fbdcnt turbina a facut la fel.

 

3.chiar inainte sa-l dau a inceput sa scartie macaraua de geam de la sofer, cea de la pasager fata fiind deja inlocuita in urma unei actiuni, scartzaitul era doar pe urcare si aparea cand geamul atingea trei niveluri diferite, de fiecare data in acelasi loc ...

 

4.la sugestia birou local bmw romania, mai exact "dorelu" vasilescu si minitehnicus vlad schirca, am schimbat placutele de frana pe spate, alea care ma tot trimiteau senzorii sa le schimb, odata ajuns in service masurate fizic se constata ca au destula "carne" pe ele, in vorbele celor doi stimabili daca se schimba senzoru se rezolva problema, schimbarea am platit-o din buzunar, si placute si senzor si manopera, rezultatul pe masura in 5000 km parcursi fara sa apara vreo uzura vizibila intervalul de service din CDB a scazut de la 50k la 20k adica 30k, probabil ca in 2-3k km se lua de la capat cu vizitele la service pentru "recorelari". placutele schimbate aveau intre 4 si 5mm la momentul operatiunii, cele noi avand 11m, mecanicul mi-a zis ca ar mai fi tinut minim 7k km, dar avand in vedere ca am reusit sa consum aprox 6.5mm in 36k km ...

 

paradoxal mie masina mi-a placut si daca nu maream familia cu un nou membru nu stiu sincer daca o dadeam, si sincer sa fiu cand mergea, si pun accentul pe CAND, era o placere, nu as fi crezut ca o masina cu un motor de 2 litri si 1.8 tone greutate poate sa fie chiar distractiva de condus, alea de 3 litri chiar fac sens pentru marketingul BMW cu placerea de a conduce

 

in esenta dupa primele 6 luni am intrat cu ea in service tot la 2 sapt, ca am avut probleme nu a fost nici pe departe atat de deranjant pe cat a fost mitocania mojicia si nesimtirea crasa a celor de la biroul local bmw romania

 

daca nu s-ar fi C A C A T pe ei pentru reparatii de multe ori masina ar fi fost gata mult mai repede si fara dureri de cap, ultima tura fiind cand a picat cutia de transfer la care AB a zis din start ca ar trebui inlocuit tot ansamblul si jegurile au refuzat si au preferat sa strice doua actuatoare si sa schimbe uleiul si in esenta sa incerce orice numa sa nu dea piesa aia > concluzia m-au lasat si fara masina, si nervos si tot au schimbat tot pana la urma

 

de caseta de directie nici nu vreau sa-mi aduc aminte, rar am vazut jigdogie mincinoasa mai mare ca vasilescu.

 

cred ca am acoperit intamplarile ultimelor luni integral.

 

multa bafta doritorilor de zembeuri

 

multa stima pentru AB Baneasa > Robert Kraft, Silviu Stroe si AB Otopeni > Florin Ionita si mai ales Paul Parpala

 

si la modul cel mai serios, in cazul nefericit de probleme cu masini noi mergeti direct la AB nu pierdeti vremea aiurea pe la Motor AG, APAN sau Filaret, vad putine si nu au experienta.

Link to comment
Share on other sites

Se pare ca ghinionul te-a urmarit pana la final cu masina asta. Am urmarit mult topic-ul si am vazut cat te-a chinuit cu diferite probleme.

 

Din pacate multa lume se plange de dealerii BMW. Problema nu e compania, ci romanii care-o "reprezinta".

 

In ce priveste reminder-ul de placute... "profesionistii" trebuiau sa stie ca acel contor se schimba foarte aiurea si nu te poti lua dupa el, dar printr-un simplu RESET isi revine la valoarea initiala (50.000km), daca senzorul e intact.

 

Succes cu urmatoarea masina si sa auzim de bine. :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.